![]() |
#481 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37
Posty: 20
Imię: Dea Luminata
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
![]() |
![]() Praca Mikuku jest dosyć dziwna...
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=365 hmmm... zła perspektywa, no ale zobaczymy co będzie dalej... ciekawa jestem jak będzie wyglądała animacja, o ile w ogole się pojawi :/ Korzystając z okazji poproszę również o skomentowanie mojego dzieła: http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=351 |
![]() |
|
![]() |
#482 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 07 2004
Posty: 320
|
![]() Evinio - ogólnie prezentuje się ładnie, ale widać że jest robione na kształtach smoka
![]() ( : pisać ludzie pisać : ) Ostatnio edytowany przez Zielevitz - 13-06-2006 o 23:22. |
![]() |
![]() |
#483 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 09 2005
Lokacja: Irlandia
Posty: 76
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() @Pietruszka
dzieki lol teraz do mnie dotarlo ze w tej animacji 2 pierwsz obrazki sa nie potrzebne. |
![]() |
![]() |
#484 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37
Posty: 20
Imię: Dea Luminata
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
![]() |
![]() Nie wzorowałam się na kształtach smoka, ale na perspektywie, z jakiej ukazane są potwory tego pokroju [ze smokiem ma wspólne tylko skrzydła i cztery nogi
![]() Zielevitz, odwdzięczę się komentarzem...potwór szczerze mówiąc nie przypadł mi do gustu[ciesz się że nie jestem w jury ![]() Ostatnio edytowany przez Evinio - 13-06-2006 o 23:39. |
![]() |
![]() |
#485 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 07 2004
Posty: 320
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#486 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37
Posty: 20
Imię: Dea Luminata
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
![]() |
![]() nie będę przeczyć, bo wiem, że ludzie bywają omylni
![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowany przez Evinio - 13-06-2006 o 23:50. |
![]() |
![]() |
#487 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 03 2006
Lokacja: ►Aktywacja◄ Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
Wiek: 60
Posty: 190
Stan: Aktywny gracz
Świat: Arcania
|
![]() Cytuj:
Praca po prostu świetna. Ostatnio edytowany przez Bodziu - 14-06-2006 o 01:58. Powód: Quote |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 07 2005
Lokacja: Płock
Posty: 30
Stan: Aktywny gracz
Imię: Thard Kred
Profesja: Elite Knight
Gildia: Army of Angels
Świat: Shanera
Poziom: 54
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
|
![]() Cytuj:
jednak nie ma tego czegos i jest jakas taka zamydlona proponowal bym autorowi pracy dodac troche cienie pozatuym w niektórych miejscach sa białe punkty które chodza ( poruszaja sie ) troche to brzydko wyglada. I nie podobaja sie mi jakos jego oczy patrzace w prawo jakes take dziwne... pozatym skrzydła sie jakos dziwnie zginaja do srodka grafika zanika Praca jest dobra na 6+/10 Jak przyjade po poprawie błedy i stylistyke bo się spiesze... |
|
![]() |
![]() |
#489 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39
Posty: 108
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#490 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 12 2004
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 17
Stan: Na emeryturze
![]() |
![]() Cytuj:
![]() ![]() W tej drugiej perspektywie widoczny powinien być tyłek, a twarz nie. Chyba kumasz o co mi chodzi...
__________________
Ostatnio edytowany przez Recsio - 14-06-2006 o 09:37. |
|
![]() |
![]() |
#491 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39
Posty: 108
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#492 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 06 2006
Posty: 3
|
![]() Najlepszy stwÓr to centaur stwożony przez Cukrowego. Ładna grafika i potwór pasuje do świata tibi, gdyby tylko lepszy loocik był. Jak CIPy nie wykorzystają go w grze to sami zrobią sobie krzywde.
|
![]() |
![]() |
#493 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39
Posty: 108
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#494 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39
Posty: 108
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#495 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 06 2006
Posty: 3
|
![]() chce powiedziec ze beybe dragon to plagiat!! jest zywcem przekopiowany z innej gry podobnej do tibi (podam nazwe puzniej teraz nie pamiętam).
Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 14-06-2006 o 11:55. |
![]() |
![]() |
#496 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 07 2004
Posty: 320
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#497 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 03 2006
Lokacja: ►Aktywacja◄ Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
Wiek: 60
Posty: 190
Stan: Aktywny gracz
Świat: Arcania
|
![]() Cytuj:
Zginają się one poziomo a ładniej wyglądałyby gdyby poruszały się w pionie tak jak np. u smoka. Ostatnio edytowany przez Bodziu - 14-06-2006 o 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#498 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 07 2005
Lokacja: Płock
Posty: 30
Stan: Aktywny gracz
Imię: Thard Kred
Profesja: Elite Knight
Gildia: Army of Angels
Świat: Shanera
Poziom: 54
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
|
![]() Cytuj:
![]() Cytuj:
![]() ![]() @Anders Wiesz ja nie jestem profesjonalnym grafikem a tym bardziej nie znam sie na animacji dobrze ze zwruciles na to uwaga to poprawie bo wczesniej jakos mi sie nie chcialo... Co do tego kto musi poracowac to napewno jeszcze ja ale chodzi mi o to ze ten jego stworek jest taki jakis ... nie ma tego czegos jakos niewidze go w tibi oczywiscie nie karzdy musi sie zemna zgadzac to tylko moje i tylko moje zdanie ... Bardzo mozliwe ze jego praca wygra ale ja chcialbym zajac chociaz 3 miejsce @down do dobra ale dlaczego z jednego piksela robi sie wiele .... skóra mu sie przedluza ![]() i skrzydla nagle zostaje zjedzone ![]() proponowal bym zrobic tak ruch skrzydel... ![]() Ostatnio edytowany przez koloda - 14-06-2006 o 14:39. |
||
![]() |
![]() |
#499 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37
Posty: 20
Imię: Dea Luminata
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
![]() |
![]() Te "białe pixele" jak nazwał to Koloda to nic innego, jak część pocieniowania. Właśnie tak sobie wyobrażałam mojego gryfa- miał mieć lśniącą i połyskującą sierść i myślę, że dzięki pocieniowaniu udało mi się osiągnąć ten efekt, a cienie poruszają się dlatego, że podczas animacji całe ciało się porusza, a w związku z tym każda pixela też.
Co do skrzydeł- chciałam aby się poruszały w ten sposób i się bardzo cieszę, że poruszają się tak, a nie jak skrzydła smoka, dlatego że bronię się przed wzorowaniem się na jakimkolwiek już istniejącym potworze [bo niedawno usłyszałam, że mój gryf kształtami przypomina smoka, z czym się nie zgadzam ![]() Co do pracy Kolody: animacja jest sztywna, poruszają się tylko nogi i głowa, a tułów pozostaje w bezruchu. Widać, że nie postarałeś się przy tworzeniu kolejnych pozycji,w czym zgadzam się z Recsio. Poza tym powinieneś ożywić kolory, bo jak na razie wygląda to, jakbyś tego potworka wyprał w wybielaczu...Nie powiem, jest ładny, ale jakoś wizja nowej wersji słonia z rogami na trąbie mnie nie przekonuje. Na twoje szczęście nie jestem w jury ![]() W każdym razie bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te bardziej, jak i te mniej przychylne ![]() ![]() Ostatnio edytowany przez Evinio - 14-06-2006 o 14:01. |
![]() |
![]() |
#500 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 13 06 2006
Posty: 21
|
![]() Według sugestii niektórych osób stworzyłem moją postać od nowa, starając się zachować odpowiedni układ i proporcje. Wrzucam narazie duży obrazek, żeby lepiej było widać szczegóły. Proszę o komentarze, również dotyczące opisów.
![]() ![]() Drugi rysunek dla tych, którzy nie wiedzą jak bestia może chodzić skoro kuca. Może poprostu wstać ![]() Pozdrawiam Ps: Gnom na winera ![]() Ostatnio edytowany przez Mikuku - 14-06-2006 o 16:01. |
![]() |