Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Konkursy

Notki

Konkursy To jest forum poświęcone konkursom na tibia.pl

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 13-06-2006, 23:16   #481
Evinio
Użytkownik forum
 
Evinio's Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37

Posty: 20
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
Evinio ma numer GG 6359872
Pergamin

Praca Mikuku jest dosyć dziwna...
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=365
hmmm... zła perspektywa, no ale zobaczymy co będzie dalej... ciekawa jestem jak będzie wyglądała animacja, o ile w ogole się pojawi :/


Korzystając z okazji poproszę również o skomentowanie mojego dzieła:
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=351
Evinio jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 13-06-2006, 23:19   #482
Zielevitz
Użytkownik Forum
 
Zielevitz's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004

Posty: 320
Domyślny

Evinio - ogólnie prezentuje się ładnie, ale widać że jest robione na kształtach smoka

http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=272
( : pisać ludzie pisać : )

Ostatnio edytowany przez Zielevitz - 13-06-2006 o 23:22.
Zielevitz jest offline  
stary 13-06-2006, 23:32   #483
Gazik_12
Użytkownik Forum
 
Gazik_12's Avatar
 
Data dołączenia: 26 09 2005
Lokacja: Irlandia

Posty: 76
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

@Pietruszka
dzieki lol teraz do mnie dotarlo ze w tej animacji 2 pierwsz obrazki sa nie potrzebne.
__________________


---------
Best solo: Disturbed - Stricken (electric guitar) xD
Gazik_12 jest offline  
stary 13-06-2006, 23:36   #484
Evinio
Użytkownik forum
 
Evinio's Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37

Posty: 20
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
Evinio ma numer GG 6359872
Domyślny

Nie wzorowałam się na kształtach smoka, ale na perspektywie, z jakiej ukazane są potwory tego pokroju [ze smokiem ma wspólne tylko skrzydła i cztery nogi ] A mojego potworka robiłam sama, na niczym się nie wzorując i nie ukrywam, że przez to miałam wiele problemów, dlatego drażni mnie jak słyszę, że wzorowałam się na czymś tam, bo to nie jest prawdą...


Zielevitz, odwdzięczę się komentarzem...potwór szczerze mówiąc nie przypadł mi do gustu[ciesz się że nie jestem w jury ], ale ładnie wykonany i bardzo fajny opis- doceniam to i gratuluję...

Ostatnio edytowany przez Evinio - 13-06-2006 o 23:39.
Evinio jest offline  
stary 13-06-2006, 23:39   #485
Zielevitz
Użytkownik Forum
 
Zielevitz's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004

Posty: 320
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Evinio
Nie wzorowałam się na kształtach smoka, ale na perspektywie, z jakiej ukazane są potwory tego pokroju [ze smokiem ma wspólne tylko skrzydła i cztery nogi
Być może i tak jest, ale przyznasz że podobne Człowiek może się pomylić
Zielevitz jest offline  
stary 13-06-2006, 23:48   #486
Evinio
Użytkownik forum
 
Evinio's Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37

Posty: 20
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
Evinio ma numer GG 6359872
Domyślny

nie będę przeczyć, bo wiem, że ludzie bywają omylni , ale podkreślę po raz ostatni [mam nadzieję], żeby nikt nie miał wątpliwości - Ten gryf jest efektem MOJEJ [i tylko mojej] UCZCIWEJ pracy , w której nie wzorowałam się na niczym innym jak na swojej wyobraźni

Ostatnio edytowany przez Evinio - 13-06-2006 o 23:50.
Evinio jest offline  
stary 14-06-2006, 01:57   #487
Bodziu
Użytkownik Forum
 
Bodziu's Avatar
 
Data dołączenia: 16 03 2006
Lokacja: ►Aktywacja◄ Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
Wiek: 60

Posty: 190
Stan: Aktywny gracz
Świat: Arcania
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Evinio
Korzystając z okazji poproszę również o skomentowanie mojego dzieła:
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=351
Według mnie - nic dodać, nic ująć.
Praca po prostu świetna.

Ostatnio edytowany przez Bodziu - 14-06-2006 o 01:58. Powód: Quote
Bodziu jest offline  
stary 14-06-2006, 08:53   #488
koloda
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 07 2005
Lokacja: Płock

Posty: 30
Stan: Aktywny gracz
Imię: Thard Kred
Profesja: Elite Knight
Świat: Shanera
Poziom: 54
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Evinio
Korzystając z okazji poproszę również o skomentowanie mojego dzieła:
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...&postcount=351
No nie powiem praca jest dobra i autor tej musial sie sporo napracowac....
jednak nie ma tego czegos i jest jakas taka zamydlona proponowal bym autorowi pracy dodac troche cienie pozatuym w niektórych miejscach sa białe punkty które chodza ( poruszaja sie ) troche to brzydko wyglada. I nie podobaja sie mi jakos jego oczy patrzace w prawo jakes take dziwne... pozatym skrzydła sie jakos dziwnie zginaja do srodka grafika zanika

Praca jest dobra na 6+/10

Jak przyjade po poprawie błedy i stylistyke bo się spiesze...
koloda jest offline  
stary 14-06-2006, 09:23   #489
Anders
Użytkownik Forum
 
Anders's Avatar
 
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39

Posty: 108
Stan: Niegrający
Anders ma numer GG 5930030
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Zielevitz
Evinio - ogólnie prezentuje się ładnie, ale widać że jest robione na kształtach smoka
Specjalnie porównałem Gryfa Evinio z Smokiem i z pewnością kształt mają zupełnie inny. A to ze Smok tak jak i Gryf ma cztery łapy i skrzydła no to cóż, to już chyba nie jej wina. Po za tym Gryf posiada zupełnie inną kolorystyke, nawet w inny sposób jest pocieniowany, więc jako grafik uważam, że wzorowanie się na smoku nie miało tu miejsca, gdyż inne jest w zasadzie wszystko. Równie dobrze można by powiedzieć drogi Zielevitz'ie, że wzorowała się na Demonie albo na Monku, bo to by była taka sama bzdura jak, że wzorowała się na smoku, a fakt, że dla Ciebie oba te potwory są podobne to świadczy o niczym innym jak o tym, że Gryf Evinio ma grafikę BARDZO w stylu Tibi. Moim zdaniem to genialna praca. Najlepsza animacja i wogóle piekna grafika znakomicie pocieniowana (jeszcze Fire Bird był bardzo dobrze pocieniowany, ale animacja troche chaotyczna). Bardzo rzetelny i ciekawy opis Gryfa, interesująca historia i dobrze dobrane statystyki potwora moim zdaniem zapewniają Evionio wysokie miejsce na podium Bravo Evinio i powodzenia!
Anders jest offline  
stary 14-06-2006, 09:35   #490
Recsio
Użytkownik Forum
 
Recsio's Avatar
 
Data dołączenia: 09 12 2004
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 17
Stan: Na emeryturze
Recsio ma numer GG 3785807
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez koloda
Postacie w tibi i przedmioty ( prócz mieczy tarcz i tak dalej) są pod odpowiednim nachyleniu pyzatym potwory w tibi patrzą na wprost a ich główny punkt jest zawsze w prawym dolnym rogu, czyli tam gdzie jego nogi powinny być. U ciebie wszystko jest źle twój potworek stoi pot złym kontem nie patrzy w stronę, w która idzie i nie stoi nam gdzie trzeba Mikuku popraw to a będzie dobre. Tak wogule jak wam się podoba mój rihos tak myślę żeby zrobić jeszcze jedna prace …
PS.. a zapomialem dodać ze format to jedna kratka 32 x 32 ( np. monk),2 kratki 32 x 32 ( np. orc rider)(wszystkie ratki razem 32 x 64) lub 4 kratki po 32 x 32 ( np. demon)( wszystkie kratki razem 64x64)

A tu link do mojego stworak…

Skoro już podchodzimy od strony bardziej "pro", to muszę Ci powiedzieć, że Twoj stworek też nie jest ok. Perspektywa w "dół" i "prawo" jest ok, ale "góra" i "lewo" do bani. W poprawnych gfx'ach "prawo" jest to tylko obrócony/przerzucony "dół", a "lewo" z kolei to obrócona/przerzucona "góra". U Ciebie jednak wszystkie perspektywy wzorowane są na jednej, a to duży błąd.

W tej drugiej perspektywie widoczny powinien być tyłek, a twarz nie. Chyba kumasz o co mi chodzi...
__________________

Ostatnio edytowany przez Recsio - 14-06-2006 o 09:37.
Recsio jest offline  
stary 14-06-2006, 09:58   #491
Anders
Użytkownik Forum
 
Anders's Avatar
 
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39

Posty: 108
Stan: Niegrający
Anders ma numer GG 5930030
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez koloda
No nie powiem praca jest dobra i autor tej musial sie sporo napracowac....
jednak nie ma tego czegos i jest jakas taka zamydlona proponowal bym autorowi pracy dodac troche cienie pozatuym w niektórych miejscach sa białe punkty które chodza ( poruszaja sie ) troche to brzydko wyglada. I nie podobaja sie mi jakos jego oczy patrzace w prawo jakes take dziwne... pozatym skrzydła sie jakos dziwnie zginaja do srodka grafika zanika

Praca jest dobra na 6+/10

Jak przyjade po poprawie błedy i stylistyke bo się spiesze...
Drogi użytkowniku Kolodo. Możesz sprecyzować gdzie widzisz te punkty? Bo ja jakoś żadnych nie widzę. Po za tym twierdzisz, że praca "jest jakas taka zamydlona". Szczerze mówięc to nie wiem co masz na myśli, bo akurat moim zdaniem gryf Evinio jest jedną z najlepiej pocieniowanych prac i na dobrą sprawę nie odbiega w tym aspekcie poziomem od oryginalnych potworów tibijskich."Oczy patrzące w prawo"?-hmmm z tego co widziałem to patrzą na wprost ale napewno nie w prawo. Sugerujesz że gryf robi takiego "looka"? Ja bynajmniej czegoś takiego tam się nie dopatrzyłem. Pozwoliłem sobę za to obejrzeć Twoją pracę i szczerze mówiąc ,że z was dwojga to właśnie Ty powinieneś popracować nad pocieniowaniem swojego Rhinoceros'a gdyż na screenie z taktyki wygląda bardzo blado w porównaniu z otoczeniem. Po za tym animacja ruchu jest bardzo niedokładna... Głowa wygląda jakby wyciągała się nie przydługiej szyi. Problem polega na tym, że w animacji nie powinno się tylko przesuwać ruchomnych elementów potworka, ale również nieco je zmienić (no po za głową, ale wtedy kiedy widoczna jest szyją i ją możemy zmienić tak jak w przypadku smoka; ewentualnie głowy nie animujemy jesli przemieszcza się razem z całym potworem np. demon). Po za tym tułów w Twojej pracy praktynie pozostaje statyczny więc animacja wygląda jak w starych filmach o dinozaurach gdzie modelem gada poruszali ukryci statyści w efekcie czego kończyny wprawione w ruch wyglądały bardzo sztywno w połączeniu z niedynamicznym tułowiem - podobnie jest u Ciebie. Popraw to jeśli chcesz walczyć o dobre miejsce, bo Twoja praca nie jest zła, ale wymaga jeszcze troche pracy.
Anders jest offline  
stary 14-06-2006, 10:08   #492
Skaras
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 02 06 2006

Posty: 3
Domyślny

Najlepszy stwÓr to centaur stwożony przez Cukrowego. Ładna grafika i potwór pasuje do świata tibi, gdyby tylko lepszy loocik był. Jak CIPy nie wykorzystają go w grze to sami zrobią sobie krzywde.
Skaras jest offline  
stary 14-06-2006, 10:10   #493
Anders
Użytkownik Forum
 
Anders's Avatar
 
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39

Posty: 108
Stan: Niegrający
Anders ma numer GG 5930030
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bodziu
Według mnie - nic dodać, nic ująć.
Praca po prostu świetna.
Bodziu widzę, że podzielasz mój pogląd na temat świetności pracy Evinio. A czy Ty Bodziu widzisz może jakieś białe poruszające się punkty na pracy Evinio bo może nasz drogi Koloda ma jakieś zwidy
Anders jest offline  
stary 14-06-2006, 10:17   #494
Anders
Użytkownik Forum
 
Anders's Avatar
 
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 39

Posty: 108
Stan: Niegrający
Anders ma numer GG 5930030
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Skaras
Najlepszy stwÓr to centaur stwożony przez Cukrowego. Ładna grafika i potwór pasuje do świata tibi, gdyby tylko lepszy loocik był. Jak CIPy nie wykorzystają go w grze to sami zrobią sobie krzywde.
Obejrzałem właśnie owo stworzenie i mam mieszane uczucia. Z jednej strony grafika ładna, ale z drugiej ten człowiek nie pasuje do tibi, zupełnie inaczej wyglądają postacie ludzkie. Poza tym tułów konika nieco przy gruby...
Anders jest offline  
stary 14-06-2006, 10:48   #495
tomash1a
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 01 06 2006

Posty: 3
Domyślny

chce powiedziec ze beybe dragon to plagiat!! jest zywcem przekopiowany z innej gry podobnej do tibi (podam nazwe puzniej teraz nie pamiętam).

Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 14-06-2006 o 11:55.
tomash1a jest offline  
stary 14-06-2006, 11:16   #496
Zielevitz
Użytkownik Forum
 
Zielevitz's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004

Posty: 320
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Anders
Specjalnie porównałem Gryfa Evinio z Smokiem i z pewnością kształt mają zupełnie inny. A to ze Smok tak jak i Gryf ma cztery łapy i skrzydła no to cóż, to już chyba nie jej wina.
Cóż, dlatego napisałem iż się pomyliłem Takie było moje pierwsze skojarzenie - 2 skrzydła, 4 łapy, tyłek wypięty, głowa w górę i na 4 kratki Więc teraz z ładnego awansował na bardzo ładne, a ja nie oceniam tak byle czego :>
Zielevitz jest offline  
stary 14-06-2006, 12:22   #497
Bodziu
Użytkownik Forum
 
Bodziu's Avatar
 
Data dołączenia: 16 03 2006
Lokacja: ►Aktywacja◄ Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
Wiek: 60

Posty: 190
Stan: Aktywny gracz
Świat: Arcania
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Anders
Bodziu widzę, że podzielasz mój pogląd na temat świetności pracy Evinio. A czy Ty Bodziu widzisz może jakieś białe poruszające się punkty na pracy Evinio bo może nasz drogi Koloda ma jakieś zwidy
Nie patrzyłem na białe piksele jedynie jakoś dzisiaj zwróciłem większą uwagę na skrzydła.
Zginają się one poziomo a ładniej wyglądałyby gdyby poruszały się w pionie tak jak np. u smoka.

Ostatnio edytowany przez Bodziu - 14-06-2006 o 13:10.
Bodziu jest offline  
stary 14-06-2006, 12:25   #498
koloda
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 07 2005
Lokacja: Płock

Posty: 30
Stan: Aktywny gracz
Imię: Thard Kred
Profesja: Elite Knight
Świat: Shanera
Poziom: 54
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Recsio
Skoro już podchodzimy od strony bardziej "pro", to muszę Ci powiedzieć, że Twoj stworek też nie jest ok. Perspektywa w "dół" i "prawo" jest ok, ale "góra" i "lewo" do bani. W poprawnych gfx'ach "prawo" jest to tylko obrócony/przerzucony "dół", a "lewo" z kolei to obrócona/przerzucona "góra". U Ciebie jednak wszystkie perspektywy wzorowane są na jednej, a to duży błąd.

W tej drugiej perspektywie widoczny powinien być tyłek, a twarz nie. Chyba kumasz o co mi chodzi...
Zabardzo juz mi sie nie chcialo robic ale poprawie to...

Cytuj:
Najlepszy stwÓr to centaur stwożony przez Cukrowego. Ładna grafika i potwór pasuje do świata tibi, gdyby tylko lepszy loocik był. Jak CIPy nie wykorzystają go w grze to sami zrobią sobie krzywde.
bardzo mozliwe ze masz


@Anders
Wiesz ja nie jestem profesjonalnym grafikem a tym bardziej nie znam sie na animacji dobrze ze zwruciles na to uwaga to poprawie bo wczesniej jakos mi sie nie chcialo...
Co do tego kto musi poracowac to napewno jeszcze ja ale chodzi mi o to ze ten jego stworek jest taki jakis ... nie ma tego czegos jakos niewidze go w tibi oczywiscie nie karzdy musi sie zemna zgadzac to tylko moje i tylko moje zdanie ...
Bardzo mozliwe ze jego praca wygra ale ja chcialbym zajac chociaz 3 miejsce
@down
do dobra ale dlaczego z jednego piksela robi sie wiele .... skóra mu sie przedluza
i skrzydla nagle zostaje zjedzone
proponowal bym zrobic tak ruch skrzydel...

Ostatnio edytowany przez koloda - 14-06-2006 o 14:39.
koloda jest offline  
stary 14-06-2006, 13:53   #499
Evinio
Użytkownik forum
 
Evinio's Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2006
Wiek: 37

Posty: 20
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 58
Poziom mag.: 63
Evinio ma numer GG 6359872
Domyślny

Te "białe pixele" jak nazwał to Koloda to nic innego, jak część pocieniowania. Właśnie tak sobie wyobrażałam mojego gryfa- miał mieć lśniącą i połyskującą sierść i myślę, że dzięki pocieniowaniu udało mi się osiągnąć ten efekt, a cienie poruszają się dlatego, że podczas animacji całe ciało się porusza, a w związku z tym każda pixela też.
Co do skrzydeł- chciałam aby się poruszały w ten sposób i się bardzo cieszę, że poruszają się tak, a nie jak skrzydła smoka, dlatego że bronię się przed wzorowaniem się na jakimkolwiek już istniejącym potworze [bo niedawno usłyszałam, że mój gryf kształtami przypomina smoka, z czym się nie zgadzam ]
Co do pracy Kolody: animacja jest sztywna, poruszają się tylko nogi i głowa, a tułów pozostaje w bezruchu. Widać, że nie postarałeś się przy tworzeniu kolejnych pozycji,w czym zgadzam się z Recsio. Poza tym powinieneś ożywić kolory, bo jak na razie wygląda to, jakbyś tego potworka wyprał w wybielaczu...Nie powiem, jest ładny, ale jakoś wizja nowej wersji słonia z rogami na trąbie mnie nie przekonuje. Na twoje szczęście nie jestem w jury


W każdym razie bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te bardziej, jak i te mniej przychylne ... w końcu o gustach się nie dyskutuje

Ostatnio edytowany przez Evinio - 14-06-2006 o 14:01.
Evinio jest offline  
stary 14-06-2006, 14:19   #500
Mikuku
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 13 06 2006

Posty: 21
Domyślny Mastermind Beast

Według sugestii niektórych osób stworzyłem moją postać od nowa, starając się zachować odpowiedni układ i proporcje. Wrzucam narazie duży obrazek, żeby lepiej było widać szczegóły. Proszę o komentarze, również dotyczące opisów.




Drugi rysunek dla tych, którzy nie wiedzą jak bestia może chodzić skoro kuca. Może poprostu wstać
Pozdrawiam

Ps: Gnom na winera

Ostatnio edytowany przez Mikuku - 14-06-2006 o 16:01.
Mikuku jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 12:00.


Powered by vBulletin 3