Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > Grafiki

Notki

Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 12-07-2006, 14:08   #21
Radek 666
Użytkownik Forum
 
Radek 666's Avatar
 
Data dołączenia: 14 08 2004
Lokacja: Neverwinter
Wiek: 32

Posty: 1,186
Radek 666 ma numer GG 9619721 Radek 666 ma login Tlenu radek12345@tlen.pl
Domyślny

Hmmm... Fajny poradnik, tylko trochę przy długi. Miałem na dysku już kiedyś kilka podobnych programów, ale ostatnio bawiłem się w nich jakiś czas temu. Może pora wrócic? Dobrze, że wiem już mniej więcej jak się w tym obsługiwać, bo przyznam się, że całego poradnika nie chciałoby mi się czytać .
__________________

In the memory you’ll find me
Eyes burning up
The darkness holding me tightly
Until the sun rises up
Radek 666 jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 12-07-2006, 16:45   #22
styku
Użytkownik Forum
 
styku's Avatar
 
Data dołączenia: 14 08 2005

Posty: 375
Domyślny

@Radek 666:
To niedobrze bo to jeszcze nieskonczone ;P
Musze dociagnac AS do konca, i dopisac cos o shape tweeningu ;P
Ale po to jest wypunktowane, zebys czytal to co chcial ;]


@Celoz:
Cytuj:
nie objaśniaj bo wiem o co ci chodzi. ale da sie też wstawić przed gotoAndPlay.
Specjalnie dla Ciebie zagladnalem do manuala i nic o tym nie wspomnieli ;P
A co do babelkow, wiem o co Ci chodzi, ale ten Twoj skrypt jest zle napisany
Moge to opisac, ale po co? Pozniej takie rzeczy same wyjda na wierzch (a przynajmniej taka mam nadzieje...)
BTW, ladniejsza wersja szutera Szuter2
styku jest offline  
stary 15-07-2006, 05:26   #23
Celoz
Zbanowany
 
Celoz's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2005
Wiek: 31

Posty: 1,233
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thy slayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 9
Celoz ma numer GG 2451090 Celoz ma login Tlenu Celoz@o2.pl
Domyślny

jak już mówiłem PRZYKLEIĆ!!!!!! moderatorzy, chcecie miec w tym dziale setki tematów typu "panie majster, ja już trzeci raz przycinam tą belke a ona wciąż za krótka!!"
a żeby nie było offtopu po pierwsze zamieszczam swój głupi flash robiony przez niecałą godzine i nie wrzucony na imageshack bo jest o 165KB za duży
a po drugie radze też napisać, albo choć wspomnieć coś o robieniu własnego graidentu i objaśnieine linear i radial gradient, coto jest gradient...
takie tam pierdoły.

Ostatnio edytowany przez Celoz - 15-07-2006 o 05:27. Powód: Kupiłem sobie słownik i aż się za głowe złapałem.
Celoz jest offline  
stary 25-07-2006, 10:53   #24
7up
Użytkownik Forum
 
7up's Avatar
 
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Bydgoszcz

Posty: 41
Stan: Początkujący
Imię: Niewarzne
Profesja: Knight
Gildia: niemam ;(*
Świat: Aldoraa
Poziom: 8
Skille: 20/19
Poziom mag.: 1
7up ma numer GG 2967718
Domyślny

Prosze o kontynuacje poradnika! Mam pytanie - Jak sie obraca kreske by sie obkrecala do gory ale drugi koniec kreski pozostawal bez zmian?
7up jest offline  
stary 25-07-2006, 12:52   #25
Cebix
Użytkownik Forum
 
Cebix's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004
Lokacja: Chlewice wielkopolskie
Wiek: 35

Posty: 230
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez 7up
Prosze o kontynuacje poradnika! Mam pytanie - Jak sie obraca kreske by sie obkrecala do gory ale drugi koniec kreski pozostawal bez zmian?
Jak już zaznaczysz tą "kreskę" narzędziem do obracania, to na środku masz taką "białą kropkę", która wyznacza środek wokół którego obracasz - przesuwasz go po prostu na koniec tej kreski, który ma być nieruchomy i voila.
Cebix jest offline  
stary 25-07-2006, 16:56   #26
Zillek Edonek
Zbanowany
 
Data dołączenia: 30 01 2006

Posty: 471
Domyślny

Kilka rzeczy których nie rozumiem...
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sytku
W nowym layerze, na samym koncu dodaj ramke kluczowa (keyframe, F6).
Chodzi ci o koniec animacji czy ramke na samym końcu?
Cytuj:
Kliknij w pusta przestrzen w ostatniej ramki z layeru Actions (tak zeby na zakladce Actions pojawil sie mniej wiecej taki napis: Actions - Frame) i otworz zakladke Actions ([F9]).
Chodzi o ostatnią ramke czy o tą przed ramką kluczową?I na zakładce Actions zawsze pisze Actions-Frame. Jeśli o to chodzi...
Cytuj:
Wlacz Expert Mode (taka ikonka, mam nadzieje ze znajdziesz, zdjecia nie zamieszcze bo sie limit konczy ;p) - to najlepszy tryb gdy wiesz co chcesz pisac.
Nie znalazłem tej zakładki. Możesz jaśniej?
Jestem raczej mało kumaty i troche noobowaty...
Zillek Edonek jest offline  
stary 25-07-2006, 19:29   #27
Celoz
Zbanowany
 
Celoz's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2005
Wiek: 31

Posty: 1,233
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thy slayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 9
Celoz ma numer GG 2451090 Celoz ma login Tlenu Celoz@o2.pl
Domyślny

@up:

1) koniec animacjii

2) o to chodzi

3)
(sorry za niemce ale nie było na eMule angielskiej wersjii)

@styku:

more plx!

Ostatnio edytowany przez Celoz - 25-07-2006 o 19:31.
Celoz jest offline  
stary 28-07-2006, 11:59   #28
7up
Użytkownik Forum
 
7up's Avatar
 
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Bydgoszcz

Posty: 41
Stan: Początkujący
Imię: Niewarzne
Profesja: Knight
Gildia: niemam ;(*
Świat: Aldoraa
Poziom: 8
Skille: 20/19
Poziom mag.: 1
7up ma numer GG 2967718
Domyślny

Dzieki Cebix, ale mam 2 pytanie Mam kurs Flasha i sie ucze roznych rzeczy na nim i wogole. Ale jest tam cos pokazane ze naciskam CTRL i "i" i ( ) wychodzi mi taka ramka "Frame" i mam wejsc w zakladke "Effects" i cos tam ustawic alpha 0 %. Tylko pytanie: Dlaczego jak naciskam Ctrl + i to wychodzi mi po prawej ramka "Info" gdzie ustawiam parametry ustawienia "przedmiotu? Pomoz mi prosze bo bardzo bym chcial sie bawic efektami, zeby np. napis chodzil od prawej do lewej zrobil obrot i zniknal Bede wdzieczny jak pomozesz!

Tutaj ss co mi sie pojawia zamiast zakladki Frame. PS. Tam jest troszke inna wersja, ale ten sam program. Mam ta wersje co Celoz wyzej.

Ostatnio edytowany przez 7up - 28-07-2006 o 12:04.
7up jest offline  
stary 29-07-2006, 13:51   #29
Cebix
Użytkownik Forum
 
Cebix's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004
Lokacja: Chlewice wielkopolskie
Wiek: 35

Posty: 230
Domyślny

To jest Flash MX, czyli "szóstka", twój poradnik może się odnosić do jakiejś starszej wersji i stąd wynikają nieścisłości. Atrybuty typu przezroczystość obiektu(alpha) masz w Properties na dole okna po zaznaczeniu obiektu:
Cebix jest offline  
stary 04-08-2006, 16:54   #30
Elu
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 25 07 2006

Posty: 13
Stan: Aktywny gracz
Imię: Elu Rooky
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 24
Domyślny

to cos jest fajne!
Elu jest offline  
stary 27-08-2006, 21:57   #31
Celoz
Zbanowany
 
Celoz's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2005
Wiek: 31

Posty: 1,233
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thy slayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 9
Celoz ma numer GG 2451090 Celoz ma login Tlenu Celoz@o2.pl
Domyślny

Drogi styku.
Wiem, że ostatnio nie masz czasu, ale proszę Cię, napisz coś więcej - ostatnio jedyne co we flashu robie to jakieś kicze w FBF... chcę spróbować czegoś nowego! nadziei szukaw w twoim temacie. tak więc proszę: DODAJ COS!!!
down: ależ prosimy, proosimy! i ja moge coś za ciebie zrobić.

Ostatnio edytowany przez Celoz - 27-08-2006 o 22:13.
Celoz jest offline  
stary 27-08-2006, 22:05   #32
styku
Użytkownik Forum
 
styku's Avatar
 
Data dołączenia: 14 08 2005

Posty: 375
Domyślny

Tak, wiem że obiecałem że coś wrzuce, ale niestety w wyniku pewnego splotu wypadków, aktualnie jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem superkomputera PII 300, z karta graficzną ATI Rage 4MB. Wybaczcie, Macromedia odmawia posłuszeństwa. Moge spróbowac naskrobać coś "na sucho", ale podejrzewam, że będzie to raczej tekst nieudany...
styku jest offline  
stary 03-09-2006, 12:39   #33
Celoz
Zbanowany
 
Celoz's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2005
Wiek: 31

Posty: 1,233
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thy slayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 9
Celoz ma numer GG 2451090 Celoz ma login Tlenu Celoz@o2.pl
Domyślny

BUMP

Wymagania : dowolny movieclip z instance "Cursor"

Kod:
onClipEvent (load) {
v = 0;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (_name != "cursor") {
_alpha-=12;
}
if (_alpha<=3) {
this.removeMovieClip();
}
}
onClipEvent (mouseMove) {
v++;
if (_name == "cursor") {
_x = _root._xmouse;
_y = _root._ymouse;
this.duplicateMovieClip(_name+v, v);
}
updateAfterEvent()
}
Efekt : Efekt

* tymi pogrubionymi cyframi można sobie pomanipulować, żeby zwiększyć szybkość zmikania albo zmniejszyć.

Ostatnio edytowany przez Celoz - 03-09-2006 o 12:44.
Celoz jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:17.


Powered by vBulletin 3