Użytkownik forum
Data dołączenia: 22 08 2004
Posty: 9
|
www.translate.pl zrobił to tak :/
Cytuj:
Oględziny odsłaniają co (żeby; który) najwięcej (najbardziej; największa część) *tibians* były niespokojny próbować (wypróbowywać) nowe udoskonalenie. One potrzebował (chciał; potrzebny) widzieć nowe strefy i *monsters*, inni po prostu (dopiero co) potrzebował (chciał; potrzebny) widzieć jak piramidy patrzyłby (wyglądać) w *Tibia*. I inni po prostu (dopiero co) potrzebował (chciał; potrzebny) otrzymywać (dostawać; rozumieć) nową zmianę na ich zaprowadzonym porządku, zmęczony od polowania tych samych rzeczy w tych właśnie tych samych plamach (miejsce) wiele razy. Jak (ponieważ) *Templar* *Darkness* objaśnia, "JA było rzeczywiście niespokojne o tym, zaczynając od (od tego czasu, jak) JA było bardzo *bored* przed (zanim) udoskonalenie w ostatecznym rozrachunku przybywał ". Inni, niewiele (niewielka ilość; niedużo), były po prostu (dopiero co) szczęśliwy z *tibia* jak (ponieważ) to było przed (zanim) udoskonalenie tak (więc) one nie pamiętali (pilnować) przy całym. pierwsza rzecz która otrzymywała pytanie do ludzi (lud) było o ich pierwszy (najpierw) opinia kiedy one po prostu (dopiero co) miasto (miejski) i miał przechadzka wokół tego. Opinie zmieniają tutaj, podczas gdy niektóre (pewna ilość; niedużo) lubiony to cały i kochał piramidy i wszystek, inny obmyślony (myśl; uwarzany) to było też kompleksowy i *unhandy* dla miasta, ale 18 zza 20 graczy po prostu (dopiero co) zmieniał ich pamięć (umysł) z czasem, i one lubili to w rezultacie, chociaż dwa z & (oni) zrobił nie podobny do to przy całym. Jak (ponieważ) *Simizu* objaśnił (objaśniony; otrzymywać wyjaśnienia) "*Darn*, JA nie rzeczywiście obmyśla piramidy robi dostosowywać (pasować; odpowiedni) w *tibian* perspektywa (perspektywny). Wydaje się jeżeli wy obniżaliście się podczas gdy wy są udający się (idący; chodzenie; wybierający się) *upstairs* i to dokucza!!". Na przeciwłegłej stronie, *Jake* *El'Valkyrie* skomentowany "To było *abit* przechadzki od *Darashia* *Ankrahmun* ale kiedy JA przybywał (przybyły) tam JA po prostu (dopiero co) to, szczególnie piramidy, JA rzeczywiście cieszą się podnosić się one (oni) ". Ludzie (lud) lubiący atmosfera tła na przestrzeni, z *misterys* i szukają który pozostaje *unsolved* i dlatego *unspoiled*. Na nowej grafice Kiedy zapytamy o grafice, zadziwiająco dostateczna ilość (dostateczny; dostatecznie), większość wydawał się lubią & (oni). Pewna ilość kocha & (oni), niektóre (pewna ilość; niedużo) po prostu (dopiero co) lubią & (oni), jak (ponieważ) *Conde* *Vampichoco* de la *maldad*: "lubię & (oni), one są przyjemni, ale nie prawie jak JA ", ale prawie wszelki (wszyscy) czuł niechęć nowy *gems*. "One zrujnowali moją dekorację " krzyczy (ogłasza) przeciętny (średni kurs) *tibian*. najwięcej (najbardziej) kochana grafika są: Nowe drzewa, nowy *monsters*, nowy *cactuses*, piramidy, ściany i podłogi *ankrahmun*, *dwarf* statua. "Nowa grafika patrzą (wyglądać) tak (więc) realistyczny " skomentował wielka ilość & (oni). Ale to udoskonalenie zrobił przynoszą niespodzianki (zdziwienie) dla całego. Pewna ilość były zły i pewna ilość były wielki. I tam był nawet rzecz która była wielki dla niektórych (pewna ilość; niedużo) i straszny (straszliwie) dla innych: nowy *abilites* *monsters*. Pewna ilość prosi: "JA może nie *hunt* *GS's* więcej. Co są my *paladins* *suppossed* robić teraz? potrzebujemy (chcieć) starego *poh* plecy (tylny; do tyłu) " i inni obchodzą to, jak (ponieważ) *Mouz*, kto (który) mówi (przemawia) "*Yay*! Teraz JA ma *PoH* z żadnego *noobs* *luring* wypychają na mnie!". Na tej samej linii (wiersz), *Subaru-Sama* komentuje (komentarz) "Zaraz to będzie jest twardszy (trudniejszy; intensywniej) dla *troublemakers* przyciągają rzeczy daleko. Jak (ponieważ) początek (start), wy nie możecie przyciągać & (oni) jeżeli nie wy jesteście osobą wysokiego poziomu ". Inna niespodzianka (zdziwienie) co oczekiwany gracz był niemym systemem. Gracze lubili to, chociaż niektóre (pewna ilość; niedużo) *rookgaardians* narzekają o tym będący (istnienie) też słaby, co do one mogą widzieć ten sam *spammers* cały dzień *spamming* wiele razy, czekający (czekanie) dla bufora pusty (niezapełniony) i nie otrzymują (dostawać; rozumieć) zagłuszany. I ostatnio (ostatni; trwać), najwięcej (najbardziej) lubił (lubiony) niespodzianka (zdziwienie) był *abbility* sprzedawać i kupują wielokrotne rzeczy *npcs* od razu. O nowym *monsters* O nowym *monsters* tam są całe gatunki opinii. Pewna ilość mówi (przemawiać) co one być głupi, pewna ilość lubią & (oni) i pewna ilość znajdują & (oni) dobry kawałek drogi zrównywać (poziom) , lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) wysoki poziom *mage* co (żeby; który) "*Ancient* *Scarabs* są *neat* dla *mages* *hunt* zaczynając od (od tego czasu, jak) one są nie *inmune* ogień (pożar) i one otrzymują (dostawać; rozumieć) sparaliżowany przez ich łączy, tak (więc) wy możecie pokonywać (ogarniać) & (oni) z tanim *gfbs*". *Djinns* były trochę *deception*, najwięcej (najbardziej; największa część) ludzie (lud) tylko jed pod *serpentine* baszta *Ankrahmun* i one obmyślają który jest też niewielka ilość dla tak (więc) długo zaczekał *creature*. Ale wielka ilość kochają zielony *djinn*, jak (ponieważ) niektóre młody *adventurers* "On jest chłodny, ma nie wy co? On wyrabia wam pijecie i konwertuje was do *rat*". *Scarabs* (tak, tamte *tiny* zielone robaki które dostarczają 120 doświadczenie punktów (sprawy) ) są punkt (sprawa) dyskusji. *Ankrahmun's* *Pharaoh* plus subtelną aluzję Pewna ilość obmyślają to jest głupie co (żeby; który) taki *monster* może jest co (żeby; który) silny, ale inni znajdują to zręczne dla doświadczenia i to jest *loot* jest kosztowny dla *gem* zbieracze. *Larvas*, *cobras* i *hyaenas* prawie są zignorowane przez *powergamers* ale inne ludzie (lud) lubi te szczegóły co (żeby; który) pomoc (pomagać) tworzyć atmosferę. ogólny obmyślany (uwarzany) o *monsters* są co (żeby; który) *ancient* *scarabs* nie są zły, ale dają biedny i *unsellable* *loot*, *scarabs* są mały (niewielka ilość; trochę) głupi ale dla *gameplay*, i co (żeby; który) tam są też niewiele (niewielka ilość; niedużo) *djinns*. Niektóre (pewna ilość; niedużo) także narzekają o wielkim *mummies* nie będący (istnienie) uprawomocniany (uzupełniony): "*Cipsoft* stracił (zgubił) wielką sposobność uprawomocniać (uzupełniać) nowy silny *monster*, który ludzie (lud) byłby zadowalany zabijać ". Na nowych przestrzeniach nowe przestrzenie są innymi gorącymi punktem (sprawa) całych udoskonaleń. W tym wypadku (w wypadku; sytuacja), najwięcej (najbardziej; największa część) *adventurers* obmyślają to jest też biedne dla zrównywania. Zasiedlać (ludzie; lud; ludowy) rzeczywiście potrzebował (niezbędny; wymagał; wymagany) zrównujący (zrównywanie) plama (miejsce; plami) lubią *dwarven* kopalnie który są rzeczywiście *crowdy* albo *PoH*, który miał ten sam kwestia (problemowy). Ale teraz one ma nie *PoH* ani coś jeszcze ale *dwarven* wydobywa, który są nawet bardziej (więcej) przepełniany niż przed (zanim). nowe dziury (rozłam) nie są takie wielkie doświadczenie miejsc, ani groby *undeads* albo (każdy). Niektóre (pewna ilość; niedużo) także znajdował nowy *dragon* *lairs* trochę też *exagerated* na wielokrotnym *dragon* ikr& (potomstwo). "*Hah*! Lubią jeżeli ktoś jeszcze niż bańka (złudzenie; pęcherzowy) albo *wurzel* byłby *hunt* tam " narzekał *Hench* *Braeh*. *adventurers* nie bardzo są zadowalane tym aspektem udoskonalenia, one obmyślają co reikra (potomstwo) w nowych przestrzeniach jest też niskie, albo co (żeby; który) tam są zbyt wiele (za dużo) rzeczy razem zdobywać (zysk) zrównuje tam. Żeby sumować, przeciętny (średni kurs) *calification* dla udoskonalenia dawanego przez rozpytywany *tibians* był 3 /5. Ludzie (lud) lubiłby bardziej (więcej) wygodny polowanie miejsc, i lepszy (lepiej) reikr& (potomstwo). Dla najwięcej (najbardziej; największa część), udoskonalenie rozwiązał ni o tym (to) kwestia (problemowy), ale wyrabiał temu gorszy, co do teraz normalny (normatyw) ludzie (lud) może nie *hunt* w *PoH*. Żaden prawdziwy silny *monster* *hunt* i ma *loot* był przedstawiany, i który był także wielki *deception*. *gems* były także wielka wada na udoskonaleniu. Na pozytywnej stronie, niemy system, wielokrotny handel z *npcs*, nowe miasto i ulepszył (ulepszony) grafika wyrobił (wyrobiony) to udoskonalenie mijają (przecinać) ten właśnie twardy (trudny; intensywnie) próba (próbny) co (żeby; który) gracze robi *unvoluntaryly* z każdym udoskonaleniem *Tibia*.
|
|