|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Wiek: 35
Posty: 469
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() Witam pytanie jak w temacie, czy wie ktoś jak wpływa magic level na zadawane obrażenia przez runy i czary. Czy są jakieś wzory na poszczególne czary, czy mlvl zwiększa obrażenia procentowo?
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 10 2008
Lokacja: Rzeszów
Posty: 60
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Świat: Aldora
Poziom: 72
Poziom mag.: 1
|
![]() level +2%
mlvl +3% do bazowej wartości czaru z tym że gdy mlvl(%) + lvl(%) < 100 to siła czaru jest równa 100% czyli np 20lvl*2 + 10mlvl*3 = 70 czyli siła czaru równa 100% Mam nadzieję że coś z tego kapujesz xd Ostatnio edytowany przez Tichondrius - 05-07-2010 o 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Wiek: 35
Posty: 469
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() To jest stary system, interesuje mnie obecny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 06 2010
Lokacja: Kraków
Posty: 27
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dagoratusek
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Uth'a Sqad
Świat: Celesta
Poziom: 89
Skille: 85/64
Poziom mag.: 18
|
![]() Nie ma nowego, stary jest obecnym systemem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Dagoratusek ma rację
|
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 02 2005
Lokacja: Kraków
Wiek: 33
Posty: 847
Stan: Na Emeryturze
Imię: Ruzam
Profesja: Royal Paladin
Świat: Morgana
Poziom: 142
![]() |
![]() Mylicie się. To stary system. Gdy to MDW bil z sd po 1k - 1.2k. Jestem tego pewien w 100% gdyz sam gdy zaczynalem grac w Tibie wyliczalem sobie wedlug tego wzoru.
400lvl 100mlvl = 1100% Zakladajac ze sila czaru wynosi 100% srednie obrazenia z sd - 100~ Tak wiec w.w statystyki wskazuja na to ze taki ktos bije z sd po ... 1100~. Wystarczajaco udowodnilem. Ostatnio edytowany przez Vasth - 07-08-2010 o 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 06 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 34
Posty: 281
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Pythera
Poziom: 55+
Skille: 80+/80+
![]() |
![]() lvl x 1 + mlvl x 5 x zmienna wartośc różna dla każdego czaru/runy = obrażenia/leczenie
@down nie, wzór który podałem jest sprawdzony w 100% Ostatnio edytowany przez Texterus - 07-09-2010 o 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 02 2008
Lokacja: Danzig
Posty: 9
Stan: Na Emeryturze
Imię: Darian Raldiano
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia
Poziom: 34
Poziom mag.: 32
|
![]() do 80 lvla i 80 mlvla stara formuła się sprawdza(pamiętaj aby odjąć po 20 od obu zmiennych...), potem mlvl daje 4 punkty procentowe a lvl 1(czyli na 80/80 masz 60*3+60*2=300%, na 120/100 będzie te 300 + 40*1+20*4 czyli 420)
przynajmniej mniej więcej, teoretycznie się sprawdza jednak na wiki jest podana np lvl+4*mlvl, co by dawało na 40/40 sporo ponad te 100% |
![]() |
![]() |