PDA

Pokaż pełną wersje : Siłownia & sporty walki

Stron : [1] 2 3

Ashlon
17-01-2010, 15:21
Przepraszam chłopaki, niechcący podczas przenoszenia postów z jednego tematu do drugiego usunąłem temat :D W takim razie - tu macie miejsce, gdzie można wypowiadać się na wszelkie tematy związane z siłownią, sportami walki itd. :)

Pacz_knight
17-01-2010, 16:12
Trenuje kendo... :confused:

sphinx123
17-01-2010, 16:17
Karate w pełnym kontakcie.

Gierubesoen
17-01-2010, 16:44
Trenuje kendo... :confused:

Tak z ciekawości spytam, w jakim celu można trenować takie coś?

@ Na siłownie chodze regularnie od ok 3 miesiecy, do wakacji zamierzam poćwiczyć na sucho, żeby przyzwyczaić organizm do wysiłku i przede wszystkim nabrać troche masy bo mam niedowage a do tego przejebany metabolizm, licze że na samej dietce sie uda chociaż te 5 kilo do wakacji przytyć. We wrześniu może jakaś kreatynka i potem całą zime zwiekszanie masy ;D generalnie póki co jestem zielony w tym temacie, ale później powinno być już lepiej...

Do tego czasem uderzam w worek, może kiedyś spróbuje potrenować coś na poważnie (w gre wchodzi boks tajski, kick boxing)

Emcess
17-01-2010, 17:00
zaczalem chodzic na bjj (brazylijskie jiu-jitsu ;])

Pacz_knight
17-01-2010, 17:13

Chociazby dla samego siebie...
Po drugie interesuje sie kultura japonska i w sumie fajnie jest poznac zalazek tejze kultury, po przez uprawianie tego sportu. ;)

Juzefek
17-01-2010, 17:25

Jak cię ktoś zaczepi to o jakiś kijaszek nietrudno, więc można jakoś się bronić xD

Albertus
17-01-2010, 17:36
fajny temat. Ja tez zamierzam zaczac cwiczyc , za tydzien i odrazu kupuje sobie Kreatynke Olimpu. Mam nadzieje do wakacji sie troszke wyrobic.

Hovvner
17-01-2010, 18:03
Siłka 4x w tygodniu, po maturze zapiszę się na jakiś sport walki, sęk w tym że jeszcze nie wiem jaki :P

janek@
17-01-2010, 18:16
Siłownia i tylko siła.

W żadne sztuki walki oprócz boksu czy zapasów nie wierze, przykro mi byłem swiadkiem zbyt wielu victorii siły nad techniką. xP

Ashlon