Pokaż pełną wersje : Wiecie w ogóle co to jest noob?
WszechStronny
13-08-2004, 11:56
Patrzę na to forum, oglądam tematy, myślę tak sobie nad ich sensem, czytam ich treść... i głowa mi opada. Ludzie, widzieliście kiedyś wielka kupę gów**? No to spójrzcie dokładniej na to forum... a raczej na ludzi którzy tutaj piszą. Większość którzy tutaj piszą są chyba jeszcze na poziomie :baby: , nie żartuje, czas na ostra krytykę ludzie, za dużo tutaj nadziei i fałszywych złudzeń i iluzji. Za dużo się żalicie i ciągle płaczecie, nigdy nic wam się nie podoba... Jak dzieci ze smoczkiem . Gram w ta grę od 4 lat, widziałem wiele, zapewne o wiele więcej niż wy kiedykolwiek zobaczycie, przynajmniej niektórzy z was. Jakoś tak się złożyło, ze kiedyś przyszedł mi do głowy pomysł żeby zjednoczyć Polaków jakoś, ale nigdy mi się nie udało. I już wiem czemu.... bo większość Polaków to nooby, nie newbie, nie noobki, tylko nOOby przez duże OO. Pewnie w tym momencie większość ludzi pomyśli "spier***** frajerze, sam jesteś noob”, ale to już normalne, bo Polacy to naród, po którym krytyka spływa jak woda z dupy kaczki. Ale czas to chyba zmienić no nie? W końcu trzeba się wciąż polepszać, ulepszać itd. itp. W każdym razie musicie wiedzieć ze większość z was jest noobami, wiecie tyle ze trzeba robić większy lvl, mgc lvl, skile i huntować, i kupować lepsze rzeczy. A jak zginiecie to trzeba się wkur*** i klnąc i od razu szybko odrabiać. Nie macie pojęcia co w ogóle znaczy noob, a co newbie. Zacznę od tego.
nOOb- gracz, który nic nie wie, ale twardo się zapiera ze wie i ze to ty jesteś nOOb
newbie(lub noobie, zależy jaki kraj)- gracz, który nic nie wie, ale się przyznaje i darzy do poprawy
Wiele osób na pewno tego nawet nie wiedziała. A teraz pokaże wam definicje nOOba w dzisiejszych czasach tibijskich.