|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
Pokaż wyniki sondy: Jak Ci sie podoba moj pomysl? | |||
Chcialbym takie miasto! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
79 | 32.92% |
Upadles na leb -.- |
![]() ![]() ![]() ![]() |
134 | 55.83% |
Hmmm : 50/50 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 11.25% |
Głosujących: 240. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#22 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 21 10 2006
Posty: 8
|
![]() I tak większość tych co by pokonali demona mają pacc więc co za różnica czy dla facc/pacc i tak tylko pacci pójdą
Takie miejsce mogłoby być ale na otwartej przestrzeni. Mam już dość tych wszystkich jaskiń... bleee... I napewno bez orscha... Chociaż mógłby być quest, że jak sie wszystkie demony wybije, to orschabaal pojawia sie na tym edron... Ciekawie by było |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2006
Lokacja: Przeworsk
Wiek: 32
Posty: 523
Stan: Na Emeryturze
Imię: Adi przyjaciel
Profesja: Knight
Świat: Pacera
Poziom: 132
|
![]() 1.Odnośnie siedziby orshbaala to nie jest zły pomysł tylko na przykład byłby jakiś quest żeby się zdobywało kluczyk byłby on b.trudny trzebabybyło wędrować po całej tibii gadać z npc itp bo to jest właśnie najważniejsze w tibii nie expić i wbijać xxx lv ale poznawac jej tajemnice
2. Z tego co wiem gdzieś na banuta queście jest bramka lv 999. Może Cipy przygotowały coś specjalnego dla tych którzy wbiją ten lv? Kto wie co tam się może czaić
__________________
Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 24 07 2006
Posty: 248
|
![]() Cytuj:
![]() Ciekawe. Np. zanim pojdziesz do tych ruin, to jak w Postmanie musisz zdobyc klucz. Ale! Np. ten NPC co ma klucz, chce cos za niego i tak dalej. Jak zdobedziesz to sie musisz przebic przez te 100+ potworkow, i wkoncu orsha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 07 2005
Posty: 12
Imię: Dark Staszka
Profesja: Paladin
Gildia: Nie jestem
Świat: Iridia
Poziom: 14
Skille: 50/40
Poziom mag.: 6
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 06 2006
Posty: 17
Profesja: Sorcerer
|
![]() Ale czy nie lepiej byłoby zrobić coś takiego pod PoH że byłby Demon dziure by sie kilofem kopało, i aby dojsc do niego trzeba było by się przebić przez kilka GS i DL ?? A ten demon miałby baaaardzo długi resp
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 08 2004
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 32
Posty: 676
Stan: Na emeryturze
|
![]() Najlepsze potwory zostały zarezerwowane dla graczy z PACC. Dlaczego niby CIPsoft miałby z tego zrezygnować i udostępnić demony dla graczy z darmowym kontem?
Według mnie to absurdalny pomysł. Jak już ktoś napisał, urok Orshabaala polega na spontanicznym pojawianiu się na Edron. Nie znasz dnia ani godziny, a loot który zostawia jest cenny. Utworzenie takiej miejscówki spowodowałoby zwiększenie ilości takich itemków jak Thunder Hammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 24 07 2006
Posty: 248
|
![]() Cytuj:
Czy Orsh nie zasluguje na spokojna emeryture!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 04 2006
Lokacja: Trumna
Posty: 491
Stan: Niegrający
Imię: Nijak
Świat: Ni
Poziom: 1
Skille: 99/99
Poziom mag.: 1
![]() |
![]() Nie, nie zasługuje
![]() Co do tego miasta Orsha to zły pomysł, jeżeli byłby tam regularny resp Orsha (nawet żeby respił się tylko raz dziennie), to by znaczyło że codziennie jest szansa na zabicie go i wylootowanie jakiegoś rare. Natomiast jeśli by nawiedzał Orsh to miasto tak często jak często się pojawia teraz, to by na to samo wyszło, no może by tylko było trudniej go zabić ;P Pamiętaj, że za Orshabaalem jeszcze czeka cały The Ruthless Seven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 10 2006
Posty: 140
|
![]() nom troche racji w tym miałeś ale to by zepsuło fabułe gry nie było by już tak ciekawie jak tera chociarz jak cipy miałyby coś takiego zrobić to najlepiej żeby orshi był (jak ktoś to powiedział)pod pohem i żeby bramka lvlowa była tak od 120 lvla a po drodze do miasta demonów były jakieś dle,banshe i fire elementale
__________________
Gangrel tu był. Ostatnio edytowany przez BeNcHaKeR - 25-10-2006 o 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Zbanowany
Data dołączenia: 20 02 2006
Lokacja: Bydgoszcz
Posty: 107
Stan: Aktywny gracz
Imię: Manu Lisek
Profesja: Knight
Świat: Chimera
Poziom: 1
Skille: 10/10
|
![]() dla mnie bomba i taki quest ze po drodze baardzo duzo demonow a pozniej bramka lvlowa 200 a za nia 3 orshe i zeby moglo przejsc 10 osobowa ekipa to wtedy ten orshabaal bylby dalej tym tajemniczym orshabaalem bo ten quest wykonali by nieliczny i to pewnie za rok ;]
aha i oczywiscie nie zebym ja zrobil ten quest ale wyobrazcie sobie ten filmik jak 10 osob na 200 lvly by z 3 oshabaalami walczyli a nagroda to dragon scale legs albo jakis nowy super armor... rozmarzylem sie ![]() Ostatnio edytowany przez emilok - 26-10-2006 o 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Kapłan Preclanski
|
![]() Już lepsza by była taka "krypta orshaballa". To by było coś takiego:
w 10ciu miejscach na edron, były by takie "stoliki" , i kamienny krąg. 5+ osób (minimum 150 lvl), stawało by wewnątrz kręgu, a 10 (czy coś koło tego) kładłoby red gemy/demon shieldy/ coś takiego, na stolikach, i zucało tam fire field. W tym momęcie wszystkie osoby znajdujące się w kręgu, zostało by teleportowane do takiego kamienego pałacu, tuż pod tunel zablokowany przewróconymi monolitami. Trzeba by było zwiedzić cały pałac i naciskać dźwignie (oczywiście było by mnustwo demków, i necro) a wtedy monolity by się podnosiły. Po pociągnięciu dźwigni, wchodziło by się przez drzwi do krypty, gdie byłoby 5 pól, na których mieliby stanąć ludzie, dźwignia, otwór z lawą, i tp. 5ciu ludzi z 150 lvl stawało by na polach, jeden z nich ciągnął by za dźwignie. Zostawaliby oni poddani life drainowi, który zabrałby im całe hp, ALE ciał by nie dało się otworzyć ani przesunąć, a trzymało by się w takim stanie 10 dni, a potem by znikało. Po śmierci tamtych 5ciu, pojawiało by się pare demków, a lawa zaczęła by płonąć. Dopiero teraz, można by było wejść w tp, więc ci co przyszli "dodatkowo" uciekli by. Przez najbliższe 10 dni, nie można by było wejść do krypty, a potem, było by "losowanie" czy orshabaal został wskrzeszony, czy nie (szanse 95%-nie, 5%- tak) , jeśli tak orshabaal by się pojawiał, a przez następne 60 dni nie można znowu wejść do krypty, jeśli nie, to przez najbliższe 30 dni nie można wchodzić.
__________________
Pisał to:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 10 2004
Wiek: 36
Posty: 1,099
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik Forum
|
![]() jest taq a mianowicie orsz ma byc zadkoscią na edron
tu będzie inaczej masz brame przed nimi 2 d skelety i 10 zwyklych bramka lvl 100+, banshee i skrzynka,klucz, drzwi demon 1 i dżwignia monolit sie przesuwa , 5 demonów,2 klucze.dwa wejscia 1 po 2 dzrzwi otwierasz 7 demonków dzwignia otwierasz wrota do zamku orschiego to npc wienc z nim gadasz ty hi on you is demon slayer i give you blablablabla{jakis rar item] on znika i pojawia sie item koniec
__________________
15:42 Czikita of rook: rookfrajer? 15:42 Christine de'Sky: yes Ostatnio edytowany przez dambibi - 26-10-2006 o 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 09 2006
Posty: 95
Profesja: Druid
Świat: Secura
Poziom: 35
Skille: -/-
Poziom mag.: 41
|
![]() Cytuj:
normalnie upadłeś chyba na głowę... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Opole
Posty: 134
Stan: Początkujący
Imię: Myalitth
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 70
![]() |
![]() Wedlug mnie glupi pomysl, rodem z Ots'ow.
Takie jest moje zdanie.
__________________
Prawdopodobnie osoba z największą ilością notek w historii forum tibia.pl. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
![]() |
![]() Orshabaal to uber-rare-boss itd, więc nie ma sensu, żeby był jego spawn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 26 10 2006
Posty: 5
|
![]() mi sie pomysł z miastem bardzo podoba mozna by było zmienic podziemia Knight watch tower i wprowadzic klucz który byłby bardziej dostępny i utworzyc tam wejście. Jak już inni wspominali nie zaszkodziłby mały queścik np. na Great Axe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Zbanowany
Data dołączenia: 02 04 2005
Lokacja: Poznan
Wiek: 34
Posty: 639
Stan: Na Emeryturze
Imię: Raverton
Świat: Galana
Poziom: 96
Skille: 92/47
Poziom mag.: 19
|
![]() Cipsoft oswiadzyl wszem i wobec, ze wszystkie itemy sa dostepne... nie mowie ze jest ten news na tibia.com w tej chwili ale bylo takie cos, co oznacza ze jest jeszcze duzo do zrobienia, a nie ograniczanie sie do najbardziej znanych questow. Np Crystal mace quest czy, ktores z tych mace tam jest na demonie taki quest malo osob o nim wie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Kapłan Preclanski
|
![]() Cytuj:
Wiesz kurde, oto właśnie chodzi. Jak im naprawde zależy żeby mieć orsha, to idą. Oczywiście, orsh nadal by się pojawiał normalnie, tzn. dwa-trzy razy do roku, na tych 2-3 servach.
__________________
Pisał to:
![]() |
|
![]() |
![]() |