![]() |
#41 |
Użytkownik Forum
|
![]() Owiele moze i nie ale roznice na pewno zauwazysz na jakims troche lepszym pitworku ale nie na tyle aby cie zabil
![]() ![]() ![]()
__________________
"Przyjaźń to coś więcej niż władza, więcej niż talent, prawie równa się rodzinie nigdy o tym nie zapominaj" Swiat jest O.K.! Tylko ludzie psują mi opinię ! 20:52 Xaidrax [185]: Ja pamietam ze zabilem kota wtedy xd 20:52 Xaidrax [185]: bo mysalem ze to kamien i rzucalem nim do góry XD XD! SPRZEDAM! PACC Nerana - 600k. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#42 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Pare sprostowań.
Po pierwsze, jak wszyscy wiedzą def to nie to samo od arm. Arm zmniejsza obrażenia zadane z ataków fizycznych. Oprócz tego jestem pewien, że shielding lub def zmniejszają obrażenia. Czy nie czujecie różnicy w hitach przy skillu shieldzie 30 a 70? Mając skille po 80+ knight rzadko dostaje nawet dwucyfrowe obrażenia od black knighta, a przy skillach 30 bk go pierze jak szmate. Pozatym jak wyjaśnicie fakt, że obrażenia są wieksze jeśli 3 osoby atakują cel? Bo trzecia omija shielding i wchodzi na arm. Co do formuły obliczania obrażeń napisanej przez kogośtam wyżej, jest ona nieco błędna ale bliska prawdzie ;} Pancerz blokuje 1 obrażenie fizyczne z runy lub 2 obrażenia fizyczne z ataku wręcz. W PvP każdy punkt pancerza = 1 punkt obrażeń mniej. Zastanawiacie się wtedy, dlaczego wymieniać eq? Tibia to długa i monotonna gra. Będziemy dostawać po wymianie eq ~4 pkt obrażeń mniej... pff tak mało? Ale pomnożyć to przez np. 600 cyklopów to jest 2400 obrażeń mniej w sumie; to jest prawie 10 uhów. Na tym polega cała zabawa z eq. Tak czy inaczej, pierw powinny być wymieniane bronie i tarcze. Ostatnio edytowany przez LarvaExotech - 08-09-2006 o 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() jeszcze pare sprostowan:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Odnosnie wszystkich wydumanych formulek na wyliczenie obrazen zadawanych/ otrzymywanych/ szans na blok itp: nie jest mozliwe aby zgraja 14 latkow w ciemno trafila w jedynie sluszna formulke uzywana przez cipsoft, wszystkie takie spekulacje mozna zatem sobie wsadzic.
__________________
![]() Ostatnio edytowany przez Vil - 08-09-2006 o 13:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Aluzja do wielu pojawiajacych sie wyssanych z palca wzorkow na cokolwiek, zaczynajac od otrzymywanych obrazen poprzez maxhity na ilosci expa na level konczac. Myslenie typu " a mi sie wydaje ze to bedzie tak, bo sie nawet zgadza ".
__________________
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Ah.. w takim razie przepraszam za nieodpowiedni osąd
![]() Co do wzorów są bardzo podobne do tych z real Tibii; mylą się w granicach 5-10%... myśle, że to i tak dużo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Oto moje wyniki testu:
Majac na sobie tarcze 19 defa potwory brały mi mniej hp niz majac 19arma Def z broni robi roznice jezeli jest o 2 wiekszy Def z tarczy przy roznicy rownej 1 nie ma widocznych zmian. Def z tarczy ma widoczne znaczenie przy roznicy 2. MajTestowalem takze arm.ac legion helmet ktory ma armu 4 potwory braly mi o kilka hp wiecej niz majac na sobie soldier helmet armu 5. Czyli arm ma duze znaczenie. ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 10 2005
Posty: 211
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Supervisors
|
![]() zastanawiam sie co kupic: guardian halberd czy d lance, różnica między nimi to 1 pkt ataku 1 defa ale nie wiem czy ma to akurat duze znaczenie, co Wy o tym sądzicie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 07 09 2006
Lokacja: Wroclaw
Posty: 3
Imię: Elon Cararr
Profesja: Elite Knight
Świat: Valoria
Poziom: 70
Skille: 85.85
Poziom mag.: 6
![]() |
![]() Stawiam na DLa
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 08 2004
Posty: 167
|
![]() Po 1 :
Zawsze ten jeden punkt lepiej jednak cena jest wyliczana za pomoca rzadkosci, punktow (np. defa), wagi, i (tylko dla broni) czy jest jednoreczna czy dwureczna pomojajac oczywiscie luk i kusze ![]() Po 2: Zrobcie eksperyment : Wezcie na siebie jakiegos potwora (np. wilka) wazne by bylo zebyscie mieli jakis poczatkowy set (scale arm, dwarven shield, longsword itd.). Zalozcie set i sprawdzcie czy cos wam zadaje ten potwor (jesli zadaje to oblicz srednia ciosow), teraz sciagnijcie drugiego potworka (tego samego). Pamietajcie zeby ten potwor wam cos zadawal bo inaczej nici z ekserymentu ! Macie juz dwa potworki ? Zadaje kazdy tyle samo ? Z pewnoscia tak, ale sprwadzmy co sie stanie, gdy dolozymy trzeciego potworka ? A no wlasnie, bedzie nam zadawal znacznie wieksze obrazenia ! Czemu ? Odpowiedz jest prosta. Tarcza tez oslabia ataki przeciwnika, ale ma taka wade ze moze naraz blokowac tylko 2 przeciwnikow, jesli jest trzeci przeciwnik to omija on tarcze. Dlatego warto kupowac lepsze tarcze, bo nawet magowi sie przydadza (jak nie zdazy uciec).Ten fakt odkrylem przypadkowo jak kiedys na foldzie expilem i mnie 3 winter wolfy zaatakowaly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() czekamy az odkryjesz ponownie prawo powszechnego ciazenia.
ludzie o tym wiedza tak gdzies od 2003 albo i wczesniej.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() @Topic
1 arma odgrywa baaardzo dużą rolę w grze, podczas walki i podczas blokowania ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Użytkownik Forum
|
![]() @ gremlin
przy 5 zmiennych(level, skill, defens tarczy, def broni, armor) szansa na odgadniecie wzoru metoda prob i bledow jest podobna do szansy ze cip soft odpowie na mejla z prozba o ujawnienie tych wzorow ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Nice bullshit. Tarcza redukuje siłe ciosu, wręcz i na dystans (ale bełty/strzały graczy i ich summonów omijają tarcze). Jeśli cios jest zredukowany do zera to pojawia się dymek; o tym wiadomo od jakiegoś 2003 roku i też nie jest to żadna nowość. Jak wyjaśnisz fakt, że knight nie oberwie na skillach 80/80 od gsa powyzej 120dmg? Chociaż by stał cały tydzień bez przerwy i go blokował, z takimi skillami i tarczą nie wejdzie mu mocny hit. Tak samo black knight rycerzowi o skillach 90+ rzadko kiedy zadaje obrażenia większe niż 40 punktów.
Przy okazji, redukując dmg redukuje szanse że "coś w nas trafi" ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
Nom dokładnie albo niektóre mają jakby lepsze eq. Może mi się wydawało, ale jak skillowałem na rotwoormach to tak - hand axe na full def i jade. Hity na pierwsze 2 rotwoormy były po 4- 2- 3- 2- 3 itd ... a później przyszły nowe i nie mogłem ich na balance trafić :/ ![]()
__________________
23-12-2006 <-> 09.07.10 dzięki za wszystko.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Dla knighta proponuje miec to co najlepsze i nie ważne czy daje 1 arm, def lub atk cokolwiek, ważne aby satysfakcja była a wiadomo że knight musi miec to co dobre bo i tak ma dużo cap'u a chociaż cieżkie nie ktore rzeczy są to i tak wolniej nie bedzie chodzic. Chodzi o szpan przed innymi knightami kto jest mocny bo i tak z magami nie ma szans pvp
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 08 2005
Lokacja: Gdynia
Posty: 193
Profesja: Master Sorcerer
![]() |
![]() taaa, tylko jak na przykład ma sie 70 defa w skillu to wtedy nie ma roznicy czy masz p seta czy c seta.
__________________
Łamanie prawa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 01 2007
Lokacja: Venore
Posty: 412
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Pavel Knights
Profesja: Knight
Świat: Luminera
Poziom: 48
Skille: 76/74
Poziom mag.: 5
|
![]() ja zawsze jak szukalem broni dla knighta to bardziej skupialem sie na ataku niz na defie powud jest jasny mozna zabic szybciej potworka przez co ma sie mniejsze obrazenia
![]() |
![]() |
![]() |