Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 09-02-2007, 12:39   #121
jadeaazath
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

No to może miał skille 85 lub 88, już nie pamiętam bo to nie moja postać. Widziałem tylko film jak taki knight chciał zabić przypadkowo spotkanego motyla po drodze i walnął w niego hita za 1.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 09-02-2007, 13:03   #122
cite
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 23 05 2004
Lokacja: Warszawa
Wiek: 40

Posty: 109
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Druid Cite
Profesja: Elder Druid
Świat: Candia
Domyślny

Zmieniając temat zobaczcie sobie top25 nowych serwerów, paru knightów, paladyn 0-1 - tak to sorc/dru od góry do dołu.

Ostatnio edytowany przez cite - 09-02-2007 o 13:05.
cite jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-02-2007, 13:07   #123
jadeaazath
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

No wlasnie bo knight bez treningu jest kompletnym zerem, a jak sie gra na nowym swiecie i chce sie byc w top 300 to nie ma czasu na trening.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 09-02-2007, 13:08   #124
karate:]
Użytkownik Forum
 
karate:]'s Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2006

Posty: 194
Stan: Na emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Obsidia
Domyślny

@2UP
To jest najbardziej smieszne;d
Ludzie są zrażeni do paladyna i dlatego go nie biorą, imo jakby ktoś bardzo się starał to bez problemu wybiłby się;o
__________________
Ultimate Knight Guide
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=105443

Ostatnio edytowany przez karate:] - 09-02-2007 o 13:11.
karate:] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-02-2007, 13:21   #125
jadeaazath
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Ludzie idą po prostu na łatwiznę, każdy widzi jak dobry jest sorc.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 16:03   #126
Elvath
Użytkownik forum
 
Elvath's Avatar
 
Data dołączenia: 14 03 2007
Lokacja: Zielona Góra

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Elvath
Profesja: Knight
Świat: Refugia
Poziom: 50+
Poziom mag.: 6
Domyślny

Jak dla mnie exori powinno zabierac 40% many a nie 80% ,a co do zwiekszenia dmg melle wraz ze wzrostem lvlu istnieje ale sa to minimalne obrazenia, mogli by je troche zwiekszyc.
I hp najta moglo by sie zwiekszac o 20 a nie co 15
Elvath jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 17:06   #127
Frapper
Użytkownik Forum
 
Frapper's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Funreal World
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,580
Frapper ma numer GG 1002880
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Elvath Pokaż post
Jak dla mnie exori powinno zabierac 40% many a nie 80% ,a co do zwiekszenia dmg melle wraz ze wzrostem lvlu istnieje ale sa to minimalne obrazenia, mogli by je troche zwiekszyc.
I hp najta moglo by sie zwiekszac o 20 a nie co 15
Exori to taka ostateczna deska ratunku dlatego tyle many.
Knightowi potrzebne sa tylko minimalne obrazenia(wczoraj na skilu 79 zdarzył mi sie podwojny puff na motylu z gsem w lapie), moze lekko przyspieszyc wzrost skili(i po dupie dostaja ci co siedzieli po kilkaset godzin).
IMO knight ma wystarczajaco HP.
__________________

http://mroziak.blogspot.com/
Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty.

<Tompior> ale najlepsze z kont evana
<Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw
Frapper jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 17:15   #128
zoliax
Użytkownik Forum
 
zoliax's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2004
Lokacja: Białystok
Wiek: 33

Posty: 830
zoliax ma numer GG 6035236 Adres Jabbera do zoliax
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Frapper Pokaż post
moze lekko przyspieszyc wzrost skili(i po dupie dostaja ci co siedzieli po kilkaset godzin)
Chyba dałoby się zrobić tak, żeby, przyjmijmy skille leciały 10% szybciej, a każdy dostał 10cio %owy bonus do posiadanych umiejętności... np. ktoś zadał 1000 razy obrażenia(czy też uderzył przy niezablokowanym liczniku) to po update'cie będzie miał taki skill, jakby uderzył 1100 razy... Wydaje mi się, że to byłoby do zrobienia.
Wtedy nikt nie dostałby po dole pleców. :>
__________________
A tak na marginesie.... umrzyj.
zoliax jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 17:22   #129
Bhall the Destroyer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 02 2004
Wiek: 35

Posty: 44
Domyślny

W tym profie osobiście brakuje mi jakiegoś czaru ofensywnego dzięki któremu można solować elitarne potwory bez ogromnego waste. Takowy przedstawiłem tu: http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=106339&page=14
Zgadzam się również z podniesieniem średniej obrażeń bo faktycznie profesje magiczne a knighta dzieli w tym momencie przepaść.
Bhall the Destroyer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 18:12   #130
Piotrek Marycha
Użytkownik Forum
 
Piotrek Marycha's Avatar
 
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35

Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
Piotrek Marycha ma numer GG 7952466
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez cite Pokaż post
Zmieniając temat zobaczcie sobie top25 nowych serwerów, paru knightów, paladyn 0-1 - tak to sorc/dru od góry do dołu.
Hmm dziwne, na Xerenie pierwszy 100 lvl to był pal, drugi sorc, a trzeci też pal

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Frapper Pokaż post
Exori to taka ostateczna deska ratunku dlatego tyle many.
a czy to nie jest smieszne ze pal moze wziasc 5 bp takich desek w postaci SD z którego bije a) mocniej b) na dystans c) z cooldownem 2 sek a nie 15 o_O
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN )
-------------------------------------------------------------------------------
Piotrek Marycha jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 19:10   #131
Marfu
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 05 2006
Lokacja: Jablonna

Posty: 113
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 80+
Skille: a co to
Poziom mag.: 6
Domyślny

A ja bede do znudzenia powtarzal, ze rycerz ne nest postacia magiczna. Zadnych nowych czarow!!

Co do uderzen - pamietajcie, ze rycerz ma jakby trzy charakterystyki, od ktorych zaleza uderzenia - poziom, skill oraz atak broni. I one jakos powinny opisywac nasze uderzenia. Sadzac z tabelek na Erigu zarowno max. jak i srednie uderzenie zmienia sie wraz ze skillem, średnie wolniej niż maksymalne... natomiast poziom nie gra roli - i tu jest powazny blad. I jezeli cos zmieniac - to wlasnie tu. Niech poziom okresla nam maksylmalne uderzenie, a skill zmienia średnie. I bedzie lepiej...

A zerowe musza byc zawsze - przeciez zaden rycerz nie ma 100% trafien :-) Problem w tym, ze jest ich za duzo...
Marfu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 20:17   #132
Desew
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Marfu
Niech poziom okresla nam maksylmalne uderzenie, a skill zmienia średnie. I bedzie lepiej...
No i wtedy 100+ sorc z warhammerem rozwalałby demony. Kthxbye
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 20:24   #133
Cadonis
Użytkownik Forum
 
Cadonis's Avatar
 
Data dołączenia: 17 05 2004

Posty: 346
Domyślny

A co, teraz nie rozwala? ;o Z warhammerem czy bez, utamka na siebie i demon pada bez wysiłku...
__________________
Kavari es, lar agrunea venir Akharlen!

~~~~
Cadonis jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 20:28   #134
Desew
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cadonis Pokaż post
A co, teraz nie rozwala? ;o Z warhammerem czy bez, utamka na siebie i demon pada bez wysiłku...
Teraz rozwala z SD, a po takim update rozwalałby z combo broń+SD, czyli jeszcze by go to wzmocniło.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 20:34   #135
Sea
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 02 2007

Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Malvera
Poziom: 62
Skille: 86/70
Poziom mag.: 19
Domyślny

[quote=d4rqu;1239609]
Knight:


- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- [b]Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.

Jak to nic nie daje z każdym lvlem każda profesja dostaje 2% do siły magicznej.
Było by totalnym bezsensem gdyby do skill sword/axe/club liczył się lvl, po co były by wtedy skille

- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.

Kolejny totalnie pomylony pomysł knight może wziąć knife i iść bić slimy kiedy chce, a paladyn nie dość, że nie może skillować na monsterach bo hity ze spear sa tak wielkie że wszystko na wyższym skillu za szybko ubija ti jeszcze ma ograniczoną ilość spear ktore pękają. Można by powiedzieć że są kamyki, ale kamyki pękają tak szybko, że ich wartość do skillowanie nie jest zbyt wielka.


- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many

Z tym się zgodze, ale nie 200 many powiedzmy że 1/3 tego co teraz było by ok(bo 200 many rycerz nie ma na 35 lvl od którego jest exori, ale to taki szczegół).




- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Runa zadaje obrażenia od siły czarów na która sie składa 2xlvl + 3xmlvl więc nie może być runa od skill walki w zwarciu.
Bursty to taka sama sytuacja. Nie tylko mlvl się liczy ale i lvl bo te strzały zadają obrażenia od siły czarów(dlatego jest to broń magów/druidów).



Paladyn:

Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Ale paladyn też może używać SD, więc też może je kupic w sklepie.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.


To już jest calkowite nieporozumienie. Zrobienie tego było by końcem druida i maga bo z 1 manasa nie w najgorszym wypadku nie wystarczyło by many na vis, a wtedy sorc by sobie nie poexpił.



Jakie kolwiek zmiany CIP wprowadzi nie moga (moim zdaniem) niczego żadnej z profesij odebrać bo wtedy ta profesja będzie skończona i nikt nie będzie nią grać i straca mnostwo kasy za pacce
Sea jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 20:37   #136
Sea
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 02 2007

Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Malvera
Poziom: 62
Skille: 86/70
Poziom mag.: 19
Domyślny

Delete tego post plx znowu weszły 2

Ostatnio edytowany przez Sea - 15-03-2007 o 19:40. Powód: dubble post:/
Sea jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 21:33   #137
Gwi@zd@
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha Pokaż post
a czy to nie jest smieszne ze pal moze wziasc 5 bp takich desek w postaci SD z którego bije a) mocniej b) na dystans c) z cooldownem 2 sek a nie 15 o_O
Od dawna ogladam tematy i 1 raz sie nie zgadzam z toba Po
1) Pall jak notorycznie uzywa SD bijac gracza to bedziesz wiedziec kiedy sie leczyc i to nie bedzie zadne zaskoczenie ze znowu uzyje SD
2)Exori to jest jak atak z zaskoczenia nikt nie wie kiedy knight uzyje wiec niespodziewanie mozesz pasc dlatego ze niedoceniles tego czaru
Moral: Jakby exori stalo 100 mana albo 200 to nie bylo by zadnych zaskoczeniem walenie knightem exori i jeszcze trudniej by mu bylo ujebac jaki char (z bliskim lvl bo iwadomo ze by slabszych szybciej zajebywal)

Ostatnio edytowany przez Gwi@zd@ - 14-03-2007 o 21:35.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 22:44   #138
Desew
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sea
Kolejny totalnie pomylony pomysł knight może wziąć knife i iść bić slimy kiedy chce, a paladyn nie dość, że nie może skillować na monsterach bo hity ze spear sa tak wielkie że wszystko na wyższym skillu za szybko ubija ti jeszcze ma ograniczoną ilość spear ktore pękają. Można by powiedzieć że są kamyki, ale kamyki pękają tak szybko, że ich wartość do skillowanie nie jest zbyt wielka.
A wziąłeś pod uwage ze palem nie trzeba trenowac?
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gwi@zd@
2)Exori to jest jak atak z zaskoczenia nikt nie wie kiedy knight uzyje wiec niespodziewanie mozesz pasc dlatego ze niedoceniles tego czaru
Moral: Jakby exori stalo 100 mana albo 200 to nie bylo by zadnych zaskoczeniem walenie knightem exori i jeszcze trudniej by mu bylo ujebac jaki char (z bliskim lvl bo iwadomo ze by slabszych szybciej zajebywal)
W takim razie UE też nie powinno zabierać stałej ilości many.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 22:49   #139
Elvath
Użytkownik forum
 
Elvath's Avatar
 
Data dołączenia: 14 03 2007
Lokacja: Zielona Góra

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Elvath
Profesja: Knight
Świat: Refugia
Poziom: 50+
Poziom mag.: 6
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
Knight:


- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- [b]Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.

Jak to nic nie daje z każdym lvlem każda profesja dostaje 2% do siły magicznej.
Było by totalnym bezsensem gdyby do skill sword/axe/club liczył się lvl, po co były by wtedy skille
Mialo by to sens bo taki 40najt skillowal troche czasu zeby wbic jakis tam skill , dajmy ze 80. A ktos expil wbil 80skill i 100lvl i kazdy z nich ma srednio takie same ciosy.

A co do sorca/druta to nie wiem bo nie wbilem nimi hlvl

Ostatnio edytowany przez Elvath - 14-03-2007 o 22:51.
Elvath jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-03-2007, 22:49   #140
Gwi@zd@
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Desew Pokaż post
W takim razie UE też nie powinno zabierać stałej ilości many.
Trudny przypadek,Od kiedy rycerz specjalizuje sie w magii ?
  Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:25.


Powered by vBulletin 3