Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 24-03-2007, 14:42   #261
Testament
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Moje propozycje (niktóre przesadzone, niektóre mniej)

Knight
-nowy skill, walka dwomia mieczami. (oczywiście jedno-ręcznymi)
troszke to przemyślałem żeby nie przegiąć za bardzo knighta.
broń z lewej ręki zadaje połowe obrazeń
broń z lewej nie ma obrony
można zaznaczyc jednoczesnie dwa potwory (pierwsze klikniecie prawa reka, drugie klikniecie lewa reka) - urozmaiciło by to grę a jednoczesnie zwiększylo szybkość wzrostu skilli broni.
-czar wzmacniajacy bron.
zalóżmy ze zucenie czaru nie pali many. Ale od tej chwili tracimy 5 many od
kazdego udezenia, a obrazenia sa o polowe wieksze (150% normalnego udeżenia)
-czar - ogłuszenie tarcza
Powiedzmy że nagle potwór okazuje się zbyt silny. Rzucamy czar ogłuszenia tarczą (oczywiście czar możemy użyć tylko gdy walczymy bronią jednoręczną +tarczą). Potwór zostaje ogłuszony na kilka sekund (n=sekundy trwania ogluszenia; n=nmlvl; mamy 5mlvl - ogłuszenia trwa 5 sekund, lub wacha się 1 sekunde krócej lub dłurzej; np. na 7mlvl ogłuszenie bedzie trwać 6-8 sekund) ten czar przydalby sie podczas blokowania, lub zastapilby utani gran hur (spanikowany knight mialby czas by sie oddalic)

Hunter, Archer, Rogue... [terazniejszy paladyn]
-czar tworzący speary - tego chyba nie trzeba tlumaczyc ;]

Wiem że Cipsoft jako jedny nie kojarzy paladynów z świętymi rycerzami, więc myślę że nazwa powinna być zmieniona na Hunter, Archer, Rogue, albo jakoś inaczej... ;]

Na wysokim lvl paladyni (tylko ich tak nazywam) zaprzestaja uzywanie kuszy, bo marnie z niej się strzela, należałoby to zmienić. niestety tutaj nie mam pomysłów. Niech CipSoft nas zaskoczy...

Sorcerer
Najważniejszym aspektem zmiany sorca są soule dla facc. Od niedawna mam pacc i teraz się zastanawiam jak mogłem się tak męczyć z soulami wcześniej?!
Z paccem wbijamy soule 8 razy szybciej! Jak dla mnie to zbyt wielka róznica.

Sorc i tak jest podpakowany, więcej mu chyba nie trzeba Chociarz nie podoba mi się że sorc z czasem przestaje byc uzależniony od blokerów. NP na serwerze Candia, Ri'Goku, juz na 180 lvl spokojnie expi na demonach bez blokera. To troche za latwo... (nie zdziwie się jeśli zkrytykujecie moje zdanie, ale to nie gra ma się przystosować do nas, tylko my do niej )

Priest [Druid]
-Nie bede prponowac nowych czarów ofensywnych, bo nie o to chodzi w grze druidem.

-CipSoft także i w tym przypadku źle zrozumiala pojecie "Druid". Bo wyszedł im raczej Kapłan [Priest - angielski tlumaczy ze to ksiądz, ale nie wbierzcie tego pod uwage]. Dlatego proponuje zamienic nazwe Druid na Priest, A Druid będzie nowa profesją.

-Aury - rzecz podstawowa, powiedzmy ze zwiekszajace życie, sile czy mane wszystkich w odleglosci 5 kratek na jakis czas.
Dobre by byly tez aury np odpornosci na żywioły (oczywiście nie całkowitej, powiedzmy 30%)

-Wskrzeszenie - To spowodowało by że Priest [były druid] mógłby zarabiać jeszcze więcej niż do tej pory na UHach. I byłby wręcz niezbędny w drurzynie. propozycja dzialania czary wskrzeszenia.
Ktoś ginie, priest żuca czar wskrzeszenia i przywraca w ten sposób polowe expa. Załuzmy że ktos ma promocje i kupione 3 blesy. Czyli traci 5% expa. Po rzuceniu wskrzeszenia odzyskuje te 2,5%. Ekwipunek który mu wypadł nadal lerzy w ciele, wskrzeszony sam musi go sobie wyjąć. (o ile ktoś tego nie zrobił wcześniej) Aol ztraciłby swoja wartość, w grupowym huncie, ale to chyba nie ejst wada.

-Czary leczące są okej, nie trzeba ich zmieniać


Teraz wróćmy do profesji który niby były, ale nie takie jak powinny.

Paladyn (blogosławiony rycerz)
- powinien posiadać durza liczbe czarów wspomagających walke bronią
- skile broni powinny rosnac wolniej niz dla knighta

Przykładowe czary;

-Drwina
Przeciwnik, chocby nie wiem co się dzialo, nie przezuci się na innego playera atakujacego go.

-Poświęcenie
Ataki zadaja 2 razy większe obrazenia, ale ty sam obrywasz 1/4 tych obrażeń
np. rzucasz ten czar, normalnie zadałbyś 100 obr. Dzięki czarowi atakujesz z siłą 200 obrażeń, ale sam obrywasz 50. Czar troche niebezpiczny... raczej ratujesz nim czyjeś życie a nie swoje...

-Szybki Atak
Zwiększa szybkość uderzania bronia o 30%

-Rozszczepienie
Trafiasz zwykłym atakiem kazdego kto jest z Tobą w zwarciu i w zwarciu z tymi którzy są w zwarciu z Tobą (troszke wyobraźni)

Wiem, że nigdy nic takiego nie powstanie, ale ja tylko realizuje swoje mazenia piszac tego posta.

Druid
-Główną umiejętnością powinna być władza nad zwierzetami i przemiana w zwierzęta. powinna byc także możliwość posiadania swojego zwierzaka (pets) który na równi z nami awansuje z poziomem, ma swoje własne umiejętności i co najwarzniejsze - porusza się za nami niezaleznie od tego czy wchodzimy po drabinie, wchodzimy w dziure, czy wchodzimy po schodach.

-reszta jest juz koncepcją Cipek.


To chyba wszystko, mialem jeszcze pomysły na pare run, ale to zachowam dla siebie.

__________________________________________________ _______________________________

Żeby nie było niejasności - durza ilośc pomysłów zaczerpnieta z innych gier

Ostatnio edytowany przez Testament - 24-03-2007 o 14:48.
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 24-03-2007, 15:07   #262
dogmeat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34

Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
dogmeat ma numer GG 8357953
Domyślny

W pełni zgadzam się z przedmówcą w sprawie zmiany nazwy paladyn na hunter
A co do nowych profesji: byc może CipSoft coś wkrótce wprowadzi, ale oczywiście tylko dla PACC'ów


Jesli chodzi o temat: udupić sorca i druta. Nie chciałbym, żeby Tibia stała się zbyt łatwa. Różdżki bym zostawił, jednak warto by:
- zmniejszyć obrażenia od nich zadawane
- zmniejszyć dwukrotnie regenerację many

Do tego różdżki mogą być dwuręczne, aby palek nie czuł się poszkodowany ^^

A ponieważ sorci są zbyt dobre w pvp, to obrażenia od magii powinny być w pewnym stopniu zależne od pancerza.

I jeszcze jedno: czar dla rycerzy pozwalający na użycie ich broni jak bumerangu.
dogmeat jest offline  
stary 24-03-2007, 16:22   #263
Astron
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 01 2007

Posty: 33
Domyślny

ktos wam kazal grac knightami?
niepodoba sie to niegrajcie
chyba mag jest silniejszy niz rycerz to normalne raczej
magowie i sruty maja malo hp i jesli niewezma mocniejszego potwora na mane to popadaja a np Morgaroth sorc niema szans solo jak wezmie go na mane to walnie 3 razy i po koniec many i niezdaza magowie naladowac sie mana fluidami a potwor zada kolejny cios a knight to se wezmie uha i ile hp mu odnowi
sie dziwicie ze magowie sobie na odleglosc bija?
a knight nie?
to chyba normalne knight z miecza wali to niech se bije a mag uzywa magii wiec moze na odleglosc wy knighci sie cieszcie ze mozecie explo uzywac
niepodoba sie to zmiencie profesje a nie chcecie tu w grze cos zmieniac


jesli chodzi u uleprzenie lub pogorszenie to powinni uleprzyc knightow tworzac np jakas zbroja ktora troche ochroni przed magia lub stworzyc jakis miecz ktory np jak walniesz nim to zeby zadal cios fizyczny i zeby np podlalil przeciwnika taki cos takiego


i jeszcze cos knight niemusi na mane czekac tylko sobie bije z mieczyka ile chce a sorc bez many to g... sorc

moim zdaniem jak juz to zeby uleprzyc knightow tworzac jakies mieczy ktore podpala przeciwnika lub cos takiego

o mam jeszcze jeden pomysl na uleprzenie jacys wysoko lvlowi knighci mogli by miec jakis czar na tworzenie ice rapierow np od 100 lvlu

a palladyni to itak dostali juz nowa kusze

Ostatnio edytowany przez Vil - 24-03-2007 o 18:58.
Astron jest offline  
stary 24-03-2007, 17:04   #264
Kolirn
Użytkownik Forum
 
Kolirn's Avatar
 
Data dołączenia: 02 11 2006
Lokacja: Łódź
Wiek: 38

Posty: 280
Stan: Na Emeryturze
Imię: Kolirn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Aurea
Poziom: 100
Skille: 94
Poziom mag.: 19
Domyślny

Czytam co piszecie i hmm no ni w kij ni w marchewke cuda tworzycie.

po pierwsze, w każdej mitycznej historii, opowieści etc jest jedna zalerzność

mag jest zależny od rycerza i na odwrót.

mag wszędzie rozwiera ochronę nad wojownikami by ci zbyt łatwo nie ulegli atakom magicznym, natomiast wojownicy swoimi atrybutami siłowymi chronią wątłego maga. powinno być to jakoś rozwiązane moim zdaniem.

co do nowych czarów nie mają one sensu i tyle.
co mogło by poprawić knighta i paladyna w stosunku do magów ? przewidywalne uderzenia,

paladyn na 100 lvlu z distance około 95 uderza boltem od 0 do 180/90 podobnie z knightem który uderza od 0 do iluś tam. magowie mają przewidywalny atak z vis/run/wandów/rodów. powinno się stworzyć coś na wzór "siły magicznej" czyli mnozymy sobie lvl razy 2 magic lvl razy 3 sumujemy i wychodzi nam "procent siły magicznej" od którego uzależniony jest hit visa etc.

no ale mi w sumie dzisiejsze umiejętności postaci odpowiadają, bo każdy wie że nawet najlepszy łucznik potrafi chybić.

tego typu tematy są zakładane przez ludzi którzy nie potrafią grać jakąś postacią. Tibia to nie ma być gra ktora bedzie polegała na klikaniu myszką i zdobywaniu doświadczenia jak na OTS

tak samo komentowanie różnic miedzy pacc i facc jest wg mnie śmieszne,
gdzies na forum przeczytałem iż cipsoft powinien udostępnić tereny pacc na 3 dnia dla każdego, głupota. przez coś takeigo miasta premium area zapełnią się niskopoziomowymi graczami zachowywującymi się jak w thais/carlin/venore.
__________________
foolish younger brother........
if you wish to kill me,
hate me!
detest me!
and survive in an unsightly way.........
run...
run...
and cling to life
Kolirn jest offline  
stary 24-03-2007, 18:48   #265
Astron
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 01 2007

Posty: 33
Domyślny

no to jest dobrze napisane mag bez blokera na mocnego potwora niepujdzie a bloker bez shotera loota niezdobedzie sam tak szybko

podczas wojny druidzi lecza knightow i dzialaja jakos wsparcie



######
nie bedziesz edytowac postow to je wszystkie usune..
######

.V

Ostatnio edytowany przez Vil - 24-03-2007 o 19:01.
Astron jest offline  
stary 24-03-2007, 19:02   #266
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kolirn Pokaż post
powinno się stworzyć coś na wzór "siły magicznej" czyli mnozymy sobie lvl razy 2 magic lvl razy 3 sumujemy i wychodzi nam "procent siły magicznej" od którego uzależniony jest hit visa etc.
A ty pod jakim kamieniem przespales okres od poczatku Tibii do dzisiaj ?
__________________
Vil jest offline  
stary 24-03-2007, 19:57   #267
dogmeat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34

Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
dogmeat ma numer GG 8357953
Domyślny

Cytuj:
no to jest dobrze napisane mag bez blokera na mocnego potwora niepujdzie
da magic shield i po sprawie, a ponieważ mana się strasznie szybko regeneruje...


Cytuj:
podczas wojny druidzi lecza knightow i dzialaja jakos wsparcie
knight kupuje mnóstwo UH'ów i na tym kończy się ich współpraca
dogmeat jest offline  
stary 25-03-2007, 22:20   #268
Dirk Pitt
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 05 2006

Posty: 95
Domyślny

Obnizyc cene za mana fluid-a do 10gp, dodac nowe rozdzki wandy (od 50lvla, 80lvla 100lvla - by juz bila jak sd i zabierala 300 many), bo narazie druidem i sorcerem sie za wolno expi.
__________________
Być obywatelem swojego państwa, nawet jeśli jest się tylko zamiataczem ulic, musi być uważane za większy honor niż bycie królem w obcym kraju.
Dirk Pitt jest offline  
stary 25-03-2007, 22:44   #269
Gravell
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 03 2007

Posty: 43
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dirk Pitt Pokaż post
bo narazie druidem i sorcerem sie za wolno expi.
xD... z krzesła poleciałem...

Jak wolno expi Ci się sorcem to ja nie wiem gdzie (i na czym) Ty expisz
Gravell jest offline  
stary 25-03-2007, 23:11   #270
evolucja
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 07 2006

Posty: 29
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Poziom: 53
Skille: 81
Poziom mag.: 4
Domyślny Ktoś mnie zrozumie?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Eliess Pokaż post
wg mnie polepszyc najta

1) exori bierze 1/2 many a nie 3/4
2)skile ida szybciej ( przynajmniej 10% )
3)jakis czar ofensywny ( slaby byle byly by stale hity )
4) na non-pvp mozna trenic na summonach
5)nowe bronie


i jeszcze trzeba udupic sorcow i drutow
Nie mogę! Grałeś koleszko kiedyś DRUIDEM? Grałeś? PYTAM SIE K****! Dobrze, może i grałeś. Osiągnąłeś nim 30 poziom? No? w 99% odpowiedź będzie brzmiała...no jak? NIE! To ja polecam wbić ten 30 poziom druidem, oczywiście FACC bo pacca juz nie skomentuje i postarać się wbić kilka poziomów w pare dni. Jaki będzie wynik? No? Ha! W 99% uzależnionych debili wynik będzie brzmiał następująco: ta udalo mi sie wbic i co teraz n00bue!??!?!?!?!?!?. Lecz, normalnemu graczowi już nie sprawi przyjemności do wbijanie pkt. doświadczenia na amazonkach, rotwormach. Następnie wbij proszę 30 poziom knightem, skile? myśle że już na 65 rycerzem będzie się szybciej wbijało poziomy... Do czego zmierzam? Otóz, myślę sobie o ludziach, którzy piszą:"ÓDUPIC DRUtAAA!!!!".. Eh...Może jakiś mój odpowiednik, czyli 11 latek mnie zrozumie. Dalej przechodzę do interpretacji drugiego losowo wybranego posta:

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez dogmeat Pokaż post
W pełni zgadzam się z przedmówcą w sprawie zmiany nazwy paladyn na hunter
A co do nowych profesji: byc może CipSoft coś wkrótce wprowadzi, ale oczywiście tylko dla PACC'ów


Jesli chodzi o temat: udupić sorca i druta. Nie chciałbym, żeby Tibia stała się zbyt łatwa. Różdżki bym zostawił, jednak warto by:
- zmniejszyć obrażenia od nich zadawane
- zmniejszyć dwukrotnie regenerację many

Do tego różdżki mogą być dwuręczne, aby palek nie czuł się poszkodowany ^^

A ponieważ sorci są zbyt dobre w pvp, to obrażenia od magii powinny być w pewnym stopniu zależne od pancerza.

I jeszcze jedno: czar dla rycerzy pozwalający na użycie ich broni jak bumerangu.
W sprawie profesji, na 99% CipSoft GmbH nie wprowadzi nowej profesji, bądź nie zmieni nazwy. Tibia zbyt łatwa? Jak wyżej napisałem expienie druidem na 50 poziomie na darmowym koncie bez przyjaciół będzie poprostu NUDNE i niepszynoszące satysfakcji. I znowu się powtórzę: może jakiś mój odpowiednik, 11 latek mnie zrozumie.

Dziękuje serdecznie,
pozdrawiam wasz zwykły, mały eVolucja.

Przepraszam za błędy co umnie zdaża się bardzo rzadko lecz w trakcie pisania tego posta jestem na urodzinach u kuzyna i nie mam przy sobie słownika by sprawdzić niektóre wyrazy.
__________________
Przekroczone limity sygnatury
evolucja jest offline  
stary 25-03-2007, 23:16   #271
Regoor
Użytkownik Forum
 
Regoor's Avatar
 
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Opole

Posty: 134
Stan: Początkujący
Imię: Myalitth
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 70
Regoor ma numer GG 1682441
Domyślny

Ja jestem osobiście za wyrównaniem profesji bo po upie z różdżkami jest beznadziejnie w tej kwesti.
W ankiecie nie zaznaczyłem żadnej opcji, ponieważ moja postać ma 'piątom profesje', i dlatego ani jedna odp. w ankiecie mi nie pasowała.
A co do rook~ może coś dla nich też zrobić?
Hm? Pomyślcie o tym...

Pozdrawiam.
__________________
Prawdopodobnie osoba z największą ilością notek w historii forum tibia.pl.

Ostatnio edytowany przez Regoor - 25-03-2007 o 23:19.
Regoor jest offline  
stary 26-03-2007, 00:32   #272
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Walka 2 bronmi - wreszcie jakies sensowne zastosowanie tego pomyslu, nie bylo by przepakowane bo 2 bronie 1 reczne mialy by podobny atak jak obecna bron 2 reczna (w sumie pomijajac sov/sca).
= 2x szybszy trening ?
__________________
Vil jest offline  
stary 26-03-2007, 10:19   #273
Elthorn
Użytkownik Forum
 
Elthorn's Avatar
 
Data dołączenia: 10 10 2006
Lokacja: Toruń

Posty: 92
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Elthorn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Candia
Poziom: 127
Skille: 95/65
Poziom mag.: 22
Domyślny

Dirk Pitt co to wogole tu wypisujesz, dajesz jakies smieszne walki ze niby sie sorcem i drudem wolno expi ty chyba albo nigdy nie expiles palem albo knightem albo nie umiesz grac wez wejdz na eriga i zobacz na liste kto najwiecej expa w dniu nabil.
__________________
Elthorn jest offline  
stary 26-03-2007, 10:22   #274
Testament
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
= 2x szybszy trening ?
Tak, dokładnie o to mi chodzi. tematem jest wyrównanie profesji. Mysle że to by wyrównało profesje. 200 lvl knight nie ma szans solo z 200 sorcem.
Podwójny trening i tak nieznacznie by pomógł...
 
stary 26-03-2007, 16:08   #275
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Testament Pokaż post
200 lvl knight nie ma szans solo z 200 sorcem.
W czym nie ma szans ? W PvP ? W expieniu ?

Expic moze bardzo wydajnie pomimo tego ze nie moze uzywac SD ani visa, moze wbijac levele z szybkoscia o ktorej jeszcze 2 lata temu nikomu sie nie snilo ( i nawet wczesne osiagniecia Obliviona przy tym wymiekaja ). Jesli kogos to nie satysfakcjonuje to gra sorcem i nie widze w tym problemu.

W PvP zeby zabic knighta potrzeba _ekipe_ sorcow. Zeby zabic sorca potrzeba mniej wiecej tyle samo knightow. W czym problem ?
__________________
Vil jest offline  
stary 26-03-2007, 20:16   #276
Luc'ek
Użytkownik forum
 
Luc'ek's Avatar
 
Data dołączenia: 26 03 2007

Posty: 4
Profesja: Elder Druid
Świat: Arcania
Poziom: 42
Skille: 21/25
Poziom mag.: 50
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez enderty Pokaż post
a ja chce zeby zbalansowali profesje czyli udupic magow
Denerwują mnie właśnie tacy ludzie. heh wiadomo przecie ze knajt na h lvlq to bestia to dlaczego wszyscy chcą ich ulepszenia proste bo all grają nimi a myśląc takim druidem to dlaczego sorc ma lepsze ue a ja mam beznadziejny posion storm? albo dlaczego sorc/druid może paść od 1 shoota z ue? jeśli nie założy ssa ale inaczej mówiąc wszystkie profesie maja swoje wady, zalety wiec dlaczego zmieniać je aby robić kur#& większe gówno z tego?

@ta wypowiedz też sie tyczy do tego tematu.
Luc'ek jest offline  
stary 26-03-2007, 20:42   #277
dogmeat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34

Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
dogmeat ma numer GG 8357953
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Elthorn Pokaż post
Dirk Pitt co to wogole tu wypisujesz, dajesz jakies smieszne walki ze niby sie sorcem i drudem wolno expi ty chyba albo nigdy nie expiles palem albo knightem albo nie umiesz grac wez wejdz na eriga i zobacz na liste kto najwiecej expa w dniu nabil.
Sorry, ale mnie się zdaje, że to była ironia
dogmeat jest offline  
stary 27-03-2007, 18:45   #278
Dreamland
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 11 12 2006
Lokacja: Poznań

Posty: 14
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Gildia: Helish Squad
Świat: Askara
Poziom: 28
Skille: X/22
Poziom mag.: 28
Dreamland ma numer GG 7021321
Domyślny Eeeee

Jak dla mnie knightowi szybciej powinny lecieć skile.
Powinny bronie być tańsze ( to też częściej spotykane w lootach potworków ) .
Powinni wprowadzić nowe bronie - lepsze . Więcej czarów atakujących - dla FACC

Co do drugiej opcji. Sprawić żeby obrażenia przez sorca/druta były zależne od EQ... i zmniejszyć moc runek....

[ JESTEM KNIGHTEM I SORCIEM ]

Ostatnio edytowany przez Dreamland - 27-03-2007 o 18:46. Powód: Zmiana tekstu
Dreamland jest offline  
stary 27-03-2007, 19:43   #279
Voldemort
Użytkownik Forum
 
Voldemort's Avatar
 
Data dołączenia: 20 02 2007
Lokacja: Iława

Posty: 98
Voldemort ma numer GG 7576268
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
W czym nie ma szans ? W PvP ? W expieniu ?

Expic moze bardzo wydajnie pomimo tego ze nie moze uzywac SD ani visa, moze wbijac levele z szybkoscia o ktorej jeszcze 2 lata temu nikomu sie nie snilo ( i nawet wczesne osiagniecia Obliviona przy tym wymiekaja ). Jesli kogos to nie satysfakcjonuje to gra sorcem i nie widze w tym problemu.

W PvP zeby zabic knighta potrzeba _ekipe_ sorcow. Zeby zabic sorca potrzeba mniej wiecej tyle samo knightow. W czym problem ?
Zgadzam się z panem moderatorem, ale knight na niższym levelu nie ma szans z
takim samym levelem sorcem/drutem sam na sam.
Voldemort jest offline  
stary 27-03-2007, 19:50   #280
riczmondo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 03 2007
Lokacja: Iława

Posty: 29
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Richiv
Profesja: Sorcerer
Świat: Azura
Poziom: 11
Poziom mag.: 2
Domyślny

ja wole zeby knight i pall byli lepsi nie wiem jak wy (jestem sorcem)
riczmondo jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:19.


Powered by vBulletin 3