|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
694 | 59.22% |
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
337 | 28.75% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 7.76% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 4.27% |
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu
![]() |
![]() |
#261 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Moje propozycje (niktóre przesadzone, niektóre mniej)
Knight -nowy skill, walka dwomia mieczami. (oczywiście jedno-ręcznymi) troszke to przemyślałem żeby nie przegiąć za bardzo knighta. broń z lewej ręki zadaje połowe obrazeń broń z lewej nie ma obrony można zaznaczyc jednoczesnie dwa potwory (pierwsze klikniecie prawa reka, drugie klikniecie lewa reka) - urozmaiciło by to grę a jednoczesnie zwiększylo szybkość wzrostu skilli broni. -czar wzmacniajacy bron. zalóżmy ze zucenie czaru nie pali many. Ale od tej chwili tracimy 5 many od kazdego udezenia, a obrazenia sa o polowe wieksze (150% normalnego udeżenia) -czar - ogłuszenie tarcza Powiedzmy że nagle potwór okazuje się zbyt silny. Rzucamy czar ogłuszenia tarczą (oczywiście czar możemy użyć tylko gdy walczymy bronią jednoręczną +tarczą). Potwór zostaje ogłuszony na kilka sekund (n=sekundy trwania ogluszenia; n=nmlvl; mamy 5mlvl - ogłuszenia trwa 5 sekund, lub wacha się 1 sekunde krócej lub dłurzej; np. na 7mlvl ogłuszenie bedzie trwać 6-8 sekund) ten czar przydalby sie podczas blokowania, lub zastapilby utani gran hur (spanikowany knight mialby czas by sie oddalic) Hunter, Archer, Rogue... [terazniejszy paladyn] -czar tworzący speary - tego chyba nie trzeba tlumaczyc ;] Wiem że Cipsoft jako jedny nie kojarzy paladynów z świętymi rycerzami, więc myślę że nazwa powinna być zmieniona na Hunter, Archer, Rogue, albo jakoś inaczej... ;] Na wysokim lvl paladyni (tylko ich tak nazywam) zaprzestaja uzywanie kuszy, bo marnie z niej się strzela, należałoby to zmienić. niestety tutaj nie mam pomysłów. Niech CipSoft nas zaskoczy... Sorcerer Najważniejszym aspektem zmiany sorca są soule dla facc. Od niedawna mam pacc i teraz się zastanawiam jak mogłem się tak męczyć z soulami wcześniej?! Z paccem wbijamy soule 8 razy szybciej! Jak dla mnie to zbyt wielka róznica. Sorc i tak jest podpakowany, więcej mu chyba nie trzeba ![]() ![]() Priest [Druid] -Nie bede prponowac nowych czarów ofensywnych, bo nie o to chodzi w grze druidem. -CipSoft także i w tym przypadku źle zrozumiala pojecie "Druid". Bo wyszedł im raczej Kapłan [Priest - angielski tlumaczy ze to ksiądz, ale nie wbierzcie tego pod uwage]. Dlatego proponuje zamienic nazwe Druid na Priest, A Druid będzie nowa profesją. -Aury - rzecz podstawowa, powiedzmy ze zwiekszajace życie, sile czy mane wszystkich w odleglosci 5 kratek na jakis czas. Dobre by byly tez aury np odpornosci na żywioły (oczywiście nie całkowitej, powiedzmy 30%) -Wskrzeszenie - To spowodowało by że Priest [były druid] mógłby zarabiać jeszcze więcej niż do tej pory na UHach. I byłby wręcz niezbędny w drurzynie. propozycja dzialania czary wskrzeszenia. Ktoś ginie, priest żuca czar wskrzeszenia i przywraca w ten sposób polowe expa. Załuzmy że ktos ma promocje i kupione 3 blesy. Czyli traci 5% expa. Po rzuceniu wskrzeszenia odzyskuje te 2,5%. Ekwipunek który mu wypadł nadal lerzy w ciele, wskrzeszony sam musi go sobie wyjąć. (o ile ktoś tego nie zrobił wcześniej) Aol ztraciłby swoja wartość, w grupowym huncie, ale to chyba nie ejst wada. -Czary leczące są okej, nie trzeba ich zmieniać Teraz wróćmy do profesji który niby były, ale nie takie jak powinny. Paladyn (blogosławiony rycerz) - powinien posiadać durza liczbe czarów wspomagających walke bronią - skile broni powinny rosnac wolniej niz dla knighta Przykładowe czary; -Drwina Przeciwnik, chocby nie wiem co się dzialo, nie przezuci się na innego playera atakujacego go. -Poświęcenie Ataki zadaja 2 razy większe obrazenia, ale ty sam obrywasz 1/4 tych obrażeń np. rzucasz ten czar, normalnie zadałbyś 100 obr. Dzięki czarowi atakujesz z siłą 200 obrażeń, ale sam obrywasz 50. Czar troche niebezpiczny... raczej ratujesz nim czyjeś życie a nie swoje... -Szybki Atak Zwiększa szybkość uderzania bronia o 30% -Rozszczepienie Trafiasz zwykłym atakiem kazdego kto jest z Tobą w zwarciu i w zwarciu z tymi którzy są w zwarciu z Tobą ![]() Wiem, że nigdy nic takiego nie powstanie, ale ja tylko realizuje swoje mazenia piszac tego posta. Druid -Główną umiejętnością powinna być władza nad zwierzetami i przemiana w zwierzęta. powinna byc także możliwość posiadania swojego zwierzaka (pets) który na równi z nami awansuje z poziomem, ma swoje własne umiejętności i co najwarzniejsze - porusza się za nami niezaleznie od tego czy wchodzimy po drabinie, wchodzimy w dziure, czy wchodzimy po schodach. -reszta jest juz koncepcją Cipek. To chyba wszystko, mialem jeszcze pomysły na pare run, ale to zachowam dla siebie. __________________________________________________ _______________________________ Żeby nie było niejasności - durza ilośc pomysłów zaczerpnieta z innych gier Ostatnio edytowany przez Testament - 24-03-2007 o 14:48. |
|
![]() |
#262 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34
Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
![]() |
![]() W pełni zgadzam się z przedmówcą w sprawie zmiany nazwy paladyn na hunter
![]() A co do nowych profesji: byc może CipSoft coś wkrótce wprowadzi, ale oczywiście tylko dla PACC'ów ![]() Jesli chodzi o temat: udupić sorca i druta. Nie chciałbym, żeby Tibia stała się zbyt łatwa. Różdżki bym zostawił, jednak warto by: - zmniejszyć obrażenia od nich zadawane - zmniejszyć dwukrotnie regenerację many Do tego różdżki mogą być dwuręczne, aby palek nie czuł się poszkodowany ^^ A ponieważ sorci są zbyt dobre w pvp, to obrażenia od magii powinny być w pewnym stopniu zależne od pancerza. I jeszcze jedno: czar dla rycerzy pozwalający na użycie ich broni jak bumerangu. |
![]() |
![]() |
#263 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 01 2007
Posty: 33
|
![]() ktos wam kazal grac knightami?
niepodoba sie to niegrajcie chyba mag jest silniejszy niz rycerz to normalne raczej magowie i sruty maja malo hp i jesli niewezma mocniejszego potwora na mane to popadaja a np Morgaroth sorc niema szans solo jak wezmie go na mane to walnie 3 razy i po koniec many i niezdaza magowie naladowac sie mana fluidami a potwor zada kolejny cios a knight to se wezmie uha i ile hp mu odnowi sie dziwicie ze magowie sobie na odleglosc bija? a knight nie? to chyba normalne knight z miecza wali to niech se bije a mag uzywa magii wiec moze na odleglosc wy knighci sie cieszcie ze mozecie explo uzywac niepodoba sie to zmiencie profesje a nie chcecie tu w grze cos zmieniac jesli chodzi u uleprzenie lub pogorszenie to powinni uleprzyc knightow tworzac np jakas zbroja ktora troche ochroni przed magia lub stworzyc jakis miecz ktory np jak walniesz nim to zeby zadal cios fizyczny i zeby np podlalil przeciwnika taki cos takiego ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i jeszcze cos knight niemusi na mane czekac tylko sobie bije z mieczyka ile chce a sorc bez many to g... sorc moim zdaniem jak juz to zeby uleprzyc knightow tworzac jakies mieczy ktore podpala przeciwnika lub cos takiego o mam jeszcze jeden pomysl na uleprzenie jacys wysoko lvlowi knighci mogli by miec jakis czar na tworzenie ice rapierow np od 100 lvlu a palladyni to itak dostali juz nowa kusze ![]() Ostatnio edytowany przez Vil - 24-03-2007 o 18:58. |
![]() |
![]() |
#264 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 11 2006
Lokacja: Łódź
Wiek: 38
Posty: 280
Stan: Na Emeryturze
Imię: Kolirn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Aurea
Poziom: 100
Skille: 94
Poziom mag.: 19
|
![]() Czytam co piszecie i hmm no ni w kij ni w marchewke cuda tworzycie.
po pierwsze, w każdej mitycznej historii, opowieści etc jest jedna zalerzność mag jest zależny od rycerza i na odwrót. mag wszędzie rozwiera ochronę nad wojownikami by ci zbyt łatwo nie ulegli atakom magicznym, natomiast wojownicy swoimi atrybutami siłowymi chronią wątłego maga. powinno być to jakoś rozwiązane moim zdaniem. co do nowych czarów nie mają one sensu i tyle. co mogło by poprawić knighta i paladyna w stosunku do magów ? przewidywalne uderzenia, paladyn na 100 lvlu z distance około 95 uderza boltem od 0 do 180/90 podobnie z knightem który uderza od 0 do iluś tam. magowie mają przewidywalny atak z vis/run/wandów/rodów. powinno się stworzyć coś na wzór "siły magicznej" czyli mnozymy sobie lvl razy 2 magic lvl razy 3 sumujemy i wychodzi nam "procent siły magicznej" od którego uzależniony jest hit visa etc. no ale mi w sumie dzisiejsze umiejętności postaci odpowiadają, bo każdy wie że nawet najlepszy łucznik potrafi chybić. tego typu tematy są zakładane przez ludzi którzy nie potrafią grać jakąś postacią. Tibia to nie ma być gra ktora bedzie polegała na klikaniu myszką i zdobywaniu doświadczenia jak na OTS ![]() tak samo komentowanie różnic miedzy pacc i facc jest wg mnie śmieszne, gdzies na forum przeczytałem iż cipsoft powinien udostępnić tereny pacc na 3 dnia dla każdego, głupota. przez coś takeigo miasta premium area zapełnią się niskopoziomowymi graczami zachowywującymi się jak w thais/carlin/venore.
__________________
foolish younger brother........ if you wish to kill me, hate me! detest me! and survive in an unsightly way......... run... run... and cling to life |
![]() |
![]() |
#265 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 01 2007
Posty: 33
|
![]() no to jest dobrze napisane mag bez blokera na mocnego potwora niepujdzie a bloker bez shotera loota niezdobedzie sam tak szybko
podczas wojny druidzi lecza knightow i dzialaja jakos wsparcie ###### nie bedziesz edytowac postow to je wszystkie usune.. ###### .V Ostatnio edytowany przez Vil - 24-03-2007 o 19:01. |
![]() |
![]() |
#266 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() A ty pod jakim kamieniem przespales okres od poczatku Tibii do dzisiaj ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34
Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
|
||
![]() |
![]() |
#268 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 05 2006
Posty: 95
|
![]() Obnizyc cene za mana fluid-a do 10gp, dodac nowe rozdzki wandy (od 50lvla, 80lvla 100lvla - by juz bila jak sd i zabierala 300 many), bo narazie druidem i sorcerem sie za wolno expi.
__________________
Być obywatelem swojego państwa, nawet jeśli jest się tylko zamiataczem ulic, musi być uważane za większy honor niż bycie królem w obcym kraju. |
![]() |
![]() |
#269 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 03 2007
Posty: 43
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2006
Posty: 29
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Poziom: 53
Skille: 81
Poziom mag.: 4
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Dziękuje serdecznie, pozdrawiam wasz zwykły, mały eVolucja. Przepraszam za błędy co umnie zdaża się bardzo rzadko lecz w trakcie pisania tego posta jestem na urodzinach u kuzyna i nie mam przy sobie słownika by sprawdzić niektóre wyrazy.
__________________
Przekroczone limity sygnatury |
||
![]() |
![]() |
#271 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Opole
Posty: 134
Stan: Początkujący
Imię: Myalitth
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 70
![]() |
![]() Ja jestem osobiście za wyrównaniem profesji bo po upie z różdżkami jest beznadziejnie w tej kwesti.
W ankiecie nie zaznaczyłem żadnej opcji, ponieważ moja postać ma 'piątom profesje', i dlatego ani jedna odp. w ankiecie mi nie pasowała. A co do rook~ może coś dla nich też zrobić? Hm? Pomyślcie o tym... Pozdrawiam.
__________________
Prawdopodobnie osoba z największą ilością notek w historii forum tibia.pl. ![]() Ostatnio edytowany przez Regoor - 25-03-2007 o 23:19. |
![]() |
![]() |
#272 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() = 2x szybszy trening ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2006
Lokacja: Toruń
Posty: 92
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Elthorn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Candia
Poziom: 127
Skille: 95/65
Poziom mag.: 22
|
![]() Dirk Pitt co to wogole tu wypisujesz, dajesz jakies smieszne walki ze niby sie sorcem i drudem wolno expi ty chyba albo nigdy nie expiles palem albo knightem albo nie umiesz grac wez wejdz na eriga i zobacz na liste kto najwiecej expa w dniu nabil.
|
![]() |
![]() |
#274 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
#275 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() W czym nie ma szans ? W PvP ? W expieniu ?
Expic moze bardzo wydajnie pomimo tego ze nie moze uzywac SD ani visa, moze wbijac levele z szybkoscia o ktorej jeszcze 2 lata temu nikomu sie nie snilo ( i nawet wczesne osiagniecia Obliviona przy tym wymiekaja ). Jesli kogos to nie satysfakcjonuje to gra sorcem i nie widze w tym problemu. W PvP zeby zabic knighta potrzeba _ekipe_ sorcow. Zeby zabic sorca potrzeba mniej wiecej tyle samo knightow. W czym problem ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 26 03 2007
Posty: 4
Imię: Lucek Skywalker
Profesja: Elder Druid
Świat: Arcania
Poziom: 42
Skille: 21/25
Poziom mag.: 50
|
![]() Denerwują mnie właśnie tacy ludzie. heh wiadomo przecie ze knajt na h lvlq to bestia to dlaczego wszyscy chcą ich ulepszenia proste bo all grają nimi a myśląc takim druidem to dlaczego sorc ma lepsze ue a ja mam beznadziejny posion storm? albo dlaczego sorc/druid może paść od 1 shoota z ue? jeśli nie założy ssa ale inaczej mówiąc wszystkie profesie maja swoje wady, zalety wiec dlaczego zmieniać je aby robić kur#& większe gówno z tego?
@ta wypowiedz też sie tyczy do tego tematu. |
![]() |
![]() |
#277 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2007
Wiek: 34
Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Premia
Poziom: 53
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#278 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 12 2006
Lokacja: Poznań
Posty: 14
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Martwa owca
Profesja: Sorcerer
Gildia: Helish Squad
Świat: Askara
Poziom: 28
Skille: X/22
Poziom mag.: 28
![]() |
![]() Jak dla mnie knightowi szybciej powinny lecieć skile.
Powinny bronie być tańsze ( to też częściej spotykane w lootach potworków ) . Powinni wprowadzić nowe bronie - lepsze . Więcej czarów atakujących - dla FACC Co do drugiej opcji. Sprawić żeby obrażenia przez sorca/druta były zależne od EQ... i zmniejszyć moc runek.... [ JESTEM KNIGHTEM I SORCIEM ] Ostatnio edytowany przez Dreamland - 27-03-2007 o 18:46. Powód: Zmiana tekstu |
![]() |
![]() |
#279 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 02 2007
Lokacja: Iława
Posty: 98
![]() |
![]() Cytuj:
takim samym levelem sorcem/drutem sam na sam ![]() |
|
![]() |