|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
694 | 59.22% |
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
337 | 28.75% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 7.76% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 4.27% |
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#642 | ||
CS Tibia.pl Team
|
![]() Cytuj:
Pal raczej nie, knight kompletnie. Ale po co Sorc na takim lvlu ma UE? ^^ Choć teraz byłby ban. A kiedyś to było ostro ![]() zdarzało się ginąć od Ue pod depo ;d
__________________
Cytuj:
eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni. |
||
![]() |
![]() |
#643 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 01 2007
Lokacja: Radom
Posty: 114
Stan: Na Emeryturze
Imię: Yoko Tar
Profesja: Elite Knight
Świat: Pacera
|
![]() Nie rozumiem tylko, dlaczego całą młodzież pchacie do jednego worka. Co, że jesteś 3 lata starszy, to z miejsca jesteś lepszy??? Nie wszyscy w tym wieku to dzieci Neo i głąby...
|
![]() |
![]() |
#644 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 03 2007
Posty: 20
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Pogromca Grzmot
Profesja: Elite Knight
Świat: Secura
Poziom: 143
|
![]() jestem za tym aby ulepszyc knightow i palladynow, z prostej przyczyne , te profesje sa najslabsze
|
![]() |
![]() |
#645 |
Użytkownik Forum
|
![]() Najsłabsza profesja to niestety palek
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
World: Guardia Name: Mykola Voroshnov Voc: Royal Paladyn |
![]() |
![]() |
#646 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 05 2007
Posty: 38
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Powiem wam tak.
![]() Nikt nie bije solo 250 sorca. Najczęściej są to trapy albo gania się 20 ludzi na takiego sorca/druta. W tych 20 osobach też sa 5 sorcow minimum i lecą m-walle i po 5-2 mniutach jest w trapie ![]() Nie wiem czy ktoś idzie solo ubić 250 ms. ![]() Pozdro. |
![]() |
![]() |
#647 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Posty: 61
|
![]() Uwierz mi ze dobry drut pall lub najt na 250 lvl sa w stanie zabic 250 sorca.70% zależy od gracza
|
![]() |
![]() |
#648 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
lagów gracza ![]() Wbudowany aimbot to zło wg mnie, ale Cipy nie będą cofały Tibii wstecz ![]() |
|
![]() |
![]() |
#650 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() pograj troche pvp, wroc tutaj, zaedytuj posta zeby sie nie osmieszac.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 06 2005
Lokacja: W domu
Posty: 235
Stan: Aktywny Gracz
Imię: TibiaBot NG/BlackD Proxy
Profesja: Royal Paladin
Gildia: -
Świat: Fortera
Poziom: xx
Skille: xx
Poziom mag.: xx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
#655 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 05 2007
Lokacja: Kielce
Posty: 10
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Hiberna
![]() |
![]() Knight:
20hp na LVL mana zostaje Palek: Ulepszenie czarów(np.conjure arrows).Mana i HP zostaje. Druid: 35 many na LVL.HP zostaje. Sork:HP i Mana zostają, ale MP niech rosnie troche szybciej niz Drutowi ![]() PS: Sam gram trache ryckiem ale częściej SORKIEM ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Ojojoj ale tu postów, a najbardziej mnie śmieszą "niech druid dostanie czary ofensywne a mag defensywne".... po co? Chcecie aby była jedna profesja magiczna, a przecież jasno jest ustalone że druidek ratuje życie a "zły" mag raczej je chce szybciutko odebrać ^^
Sam gram "złym" magiem ale jestem za ulepszeniem knigtów mianowicie: Knight powinien otrzymać czary które nie zależą od mlvl lecz od skilli i lvl. Myślę że wiele osób grało w MUonline (jeżeli nie to jakoś muszą to zrozumieć) i w tej grze Black Knight czy Dark już nie pamiętam miał bardzo ciekawe "zaklęcia" a raczej triki w walce np. miotanie mieczem w kółko (w tibii berserk) które zjadały by niewiele many (jak u maga wand czy rod) a zamiast zwyczajnego "dziuchania" mieczykiem waliłby jakieś małe komboski ze stratą przypuśćmy 20-50 many. I wtedy nie dość że jebał by mieczykiem/toporkiem/pałą to jeszcze "czarem". Przypuśćmy combos 4 ataki pod rząd (bez exhausend), lub czar działający w czasie jak magic shield który daje 3 razy silniejsze hity z broni itp. Nie musicie się zgadzać ze mną ale to chyba nie jest takie głupie rozwiązanie ;] A jeżeli znajdę jakieś wyjście dla palladyna to napiszę ;] |
![]() |
#657 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 05 2007
Posty: 299
|
![]() Drodzy gracze!
Myślę że co do kinghta, Autorzy się nie popisali. 1)Kinghci powinni mieć jakieś bonusy do ataku i obrony przed magią. 2) szybsza regeneracja many(wolniej od magów ale szybciej) i życia(najszybciej) 3) Specjalne tarcze, miecze, lokacje a może nawet miasta (no dobra... pół) 4)zabranie celowania run. A dokładniej przycisku ,,use with" 5)co do różdżek to powinny zostać. Kinghtom nie zaszkodziłby gdyby miał duży bon do obrony przed magią(z lv na lv coraz większy) 6)specjalne czary EDIT! 7)droższe Mana fluidy Pozdrooo Irwin Cinus Ostatnio edytowany przez Irwin546 - 18-05-2007 o 09:45. |
![]() |
![]() |
#658 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 05 2004
Lokacja: Guildford(UK)
Wiek: 38
Posty: 154
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Minne Reid
Profesja: Sorcerer
Gildia: ----
Świat: Hiberna
Poziom: 17
![]() |
![]() czytam i czytam a ja to widzę tak:
Knight: - ulepszenie statów broni, której generalnie i tak tylko knight używa. - dodanie ringów wspomagających dodawania skilla (ring który powiększa np, shielding o 10 albo sword,club itd ringi dodające po 5 do skilla) - promocja dla Premium Account pozwalająca kupić czar, dający możliwość szybszego miotania bronią (powiedzmy 2 razy szybciej niż teraz) - skille lecą odrobinę szybciej a w szczególności shielding - czar na szybkość ( Utani Gran Hur ) w erze gdzie panują sorkowie i druidzi taki czar jest niezbędny dla knighta - ustalenie low dmg i max dmg odpowiednio do danego lvl i do danej broni. Palladyn: - większa moc bełtów, strzał etc. - łamanie się spirów ale po określonym czasie np po 45 minutach albo po 20. W ten sposób dałoby się określić ile ma trwać trening etc. Druid: - czary defensywne Sorcerer: - mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5) wsio
__________________
-= Prepare To Die, Prepare To Cry, Prepare To Game, Prepare To Play=- |
![]() |
![]() |
#659 |
Użytkownik Forum
|
![]() czytam i czytam i widze to tak, ze kolega nademna pier.. smuty. lol
ringi dodajace skila sa. nie slyszales o takim czyms? co ci to da jezeli shielding bedzie ci szybciej lecial? pobijesz dzieki temu swoje rekordy w xp? O_o i od kiedy to sorc dostaje 15!!! many na lvl lmao chyba ci sie z paladynem cos pomylilo -.-' dwa pomysly mogly by okazac sie dobre ; low i max dmg i spell na szybszy atk ale reszta...
__________________
http://forum.tibia.pl/showthread.php...018#post957018 |
![]() |
![]() |
#660 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 05 2006
Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Cytuj:
Droższe mana fluidy to też poraniony pomysł. Knight powinien mieć lepsze hity, dostać lepsze bronie (jednoręczne z dobrymi statami) i tyle. Powinien być też ustaloni max hit i low hit ze względu na skile i lvl. Można też dodać cios krytyczny i np 10% szans że taki cios padnie. Jego siła też zależała by od lvl i od skili i byłby 30% silniejszy od max hita dla danego lvl i skila. Czary są nie dla niego. Ewentualnie można mu na lvl odebrać 5 pkt capa i dodać to do HP.
__________________
BEST SOLO ![]() |
|
![]() |