Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 15-05-2007, 01:16   #641
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ghard Lage Pokaż post
Kiedyś master sorcerer na 35lvl budził respekt teraz to kwestia 2 tygodni max miesiąca...
jak sie ktos uprze to max 4 dni.
__________________
Vil jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 15-05-2007, 20:54   #642
eerion
CS Tibia.pl Team
 
eerion's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2003
Lokacja: Utopia
Wiek: 36
Wpisy bloga: 2

Posty: 2,908
Stan: Niegrający
eerion ma numer GG 4323111
Domyślny

Cytuj:
tylko wiesz grupa 8 ludzi na ~30 lvl vs 1 mag na 120 to jest kwestja 8 SD (tak zwani jednostrzalowcy).
Tylko sorc i dru.
Pal raczej nie, knight kompletnie.
Ale po co Sorc na takim lvlu ma UE? ^^
Choć teraz byłby ban.
A kiedyś to było ostro
zdarzało się ginąć od Ue pod depo ;d
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shinjix
Jezeli juz jestesmy przy Vision of Escaflowne - fajnego hentaja z tego widzialem
Wpuścić takiego maniaka do tematu o anime

eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni.
eerion jest offline  
stary 15-05-2007, 21:49   #643
Carlo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 13 01 2007
Lokacja: Radom

Posty: 114
Stan: Na Emeryturze
Imię: Yoko Tar
Profesja: Elite Knight
Świat: Pacera
Domyślny

Nie rozumiem tylko, dlaczego całą młodzież pchacie do jednego worka. Co, że jesteś 3 lata starszy, to z miejsca jesteś lepszy??? Nie wszyscy w tym wieku to dzieci Neo i głąby...
Carlo jest offline  
stary 17-05-2007, 13:48   #644
K4rol3S
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 03 2007

Posty: 20
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Secura
Poziom: 143
Domyślny

jestem za tym aby ulepszyc knightow i palladynow, z prostej przyczyne , te profesje sa najslabsze
K4rol3S jest offline  
stary 17-05-2007, 13:54   #645
zgorekk
Użytkownik Forum
 
zgorekk's Avatar
 
Data dołączenia: 28 01 2006
Lokacja: SnK :D:D

Posty: 22
Imię: Zgoorekk
Profesja: Knight
Domyślny

Najsłabsza profesja to niestety palek powinni coś z nim zrobić żeby była najlepsza I knighta też niech Polepsza
__________________
World: Guardia
Name: Mykola Voroshnov
Voc: Royal Paladyn
zgorekk jest offline  
stary 17-05-2007, 15:48   #646
Endrju9
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 04 05 2007

Posty: 38
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Powiem wam tak.
Nikt nie bije solo 250 sorca.
Najczęściej są to trapy albo gania się 20 ludzi na takiego sorca/druta.
W tych 20 osobach też sa 5 sorcow minimum i lecą m-walle i po 5-2 mniutach jest w trapie
Nie wiem czy ktoś idzie solo ubić 250 ms.
Pozdro.
Endrju9 jest offline  
stary 17-05-2007, 16:01   #647
lolader
Użytkownik Forum
 
lolader's Avatar
 
Data dołączenia: 15 10 2006

Posty: 61
Domyślny

Uwierz mi ze dobry drut pall lub najt na 250 lvl sa w stanie zabic 250 sorca.70% zależy od gracza
lolader jest offline  
stary 17-05-2007, 17:12   #648
Ribery
Użytkownik Forum
 
Ribery's Avatar
 
Data dołączenia: 22 12 2006
Lokacja: Poznań City!
Wiek: 34

Posty: 128
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Kub Ica
Profesja: Knight
Gildia: ---------
Świat: Amera
Poziom: 16
Skille: 65/64
Poziom mag.: 3
Ribery ma numer GG 4881532
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez lolader Pokaż post
Uwierz mi ze dobry drut pall lub najt na 250 lvl sa w stanie zabic 250 sorca.70% zależy od gracza
70% zależy od gracza
lagów gracza

Wbudowany aimbot to zło wg mnie, ale Cipy nie będą cofały Tibii wstecz
__________________
Jak dobrze grasz to zarabiasz

[CHAR]Mino Mag Explorer[/CHAR]
Ribery jest offline  
stary 17-05-2007, 17:40   #649
X-Zero
Użytkownik Forum
 
X-Zero's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2006
Wiek: 31
Wpisy bloga: 12

Posty: 1,925
Stan: Niegrający
Imię: b.d.
Domyślny

Niech ulepszą knightów jakimiś czarami dla FACC(bo teraz knight bez PACC jest do d**y) i PACC oczywiście ;]


no i tyle ;dd lol itp.
__________________
◕ ‿‿ ◕
X-Zero jest offline  
stary 17-05-2007, 17:43   #650
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez lolader Pokaż post
Uwierz mi ze dobry drut pall lub najt na 250 lvl sa w stanie zabic 250 sorca.70% zależy od gracza
pograj troche pvp, wroc tutaj, zaedytuj posta zeby sie nie osmieszac.
__________________
Vil jest offline  
stary 17-05-2007, 17:55   #651
Vasth
Użytkownik Forum
 
Vasth's Avatar
 
Data dołączenia: 04 02 2005
Lokacja: Kraków
Wiek: 33

Posty: 847
Stan: Na Emeryturze
Imię: Ruzam
Profesja: Royal Paladin
Świat: Morgana
Poziom: 142
Vasth ma numer GG 1862917
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez lolader Pokaż post
Uwierz mi ze dobry drut pall lub najt na 250 lvl sa w stanie zabic 250 sorca.70% zależy od gracza
Czy ty sobie zdajesz sprawe co 250 sorc zrobi 250 palowi? Jesus Christ
Vasth jest offline  
stary 17-05-2007, 19:10   #652
Diego'Odin
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 12 2005
Lokacja: Ustka

Posty: 461
Gildia: MON
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vasth Pokaż post
Czy ty sobie zdajesz sprawe co 250 sorc zrobi 250 palowi? Jesus Christ
tyle samo co pal sorcowi (solo) - nic
Diego'Odin jest offline  
stary 17-05-2007, 21:41   #653
Dark Horseman
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 06 2005
Lokacja: W domu

Posty: 235
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: -
Świat: Fortera
Poziom: xx
Skille: xx
Poziom mag.: xx
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ribery Pokaż post
70% zależy od gracza
lagów gracza

Wbudowany aimbot to zło wg mnie, ale Cipy nie będą cofały Tibii wstecz
Nie, bedą cofali Tibię w przód -.-'
Dark Horseman jest offline  
stary 17-05-2007, 22:30   #654
majlo
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dark Horseman Pokaż post
Nie, bedą cofali Tibię w przód -.-'
updatowali Tibię w tył
 
stary 18-05-2007, 00:19   #655
Orsin
Użytkownik forum
 
Orsin's Avatar
 
Data dołączenia: 12 05 2007
Lokacja: Kielce

Posty: 10
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Hiberna
Orsin ma numer GG 10481336
Domyślny Moje propo takie:

Knight:
20hp na LVL mana zostaje
Palek:
Ulepszenie czarów(np.conjure arrows).Mana i HP zostaje.
Druid:
35 many na LVL.HP zostaje.
Sork:HP i Mana zostają, ale MP niech rosnie troche szybciej niz Drutowi
PS:
Sam gram trache ryckiem ale częściej SORKIEM
Orsin jest offline  
stary 18-05-2007, 00:32   #656
Vasali
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Ojojoj ale tu postów, a najbardziej mnie śmieszą "niech druid dostanie czary ofensywne a mag defensywne".... po co? Chcecie aby była jedna profesja magiczna, a przecież jasno jest ustalone że druidek ratuje życie a "zły" mag raczej je chce szybciutko odebrać ^^
Sam gram "złym" magiem ale jestem za ulepszeniem knigtów mianowicie:
Knight powinien otrzymać czary które nie zależą od mlvl lecz od skilli i lvl. Myślę że wiele osób grało w MUonline (jeżeli nie to jakoś muszą to zrozumieć) i w tej grze Black Knight czy Dark już nie pamiętam miał bardzo ciekawe "zaklęcia" a raczej triki w walce np. miotanie mieczem w kółko (w tibii berserk) które zjadały by niewiele many (jak u maga wand czy rod) a zamiast zwyczajnego "dziuchania" mieczykiem waliłby jakieś małe komboski ze stratą przypuśćmy 20-50 many. I wtedy nie dość że jebał by mieczykiem/toporkiem/pałą to jeszcze "czarem". Przypuśćmy combos 4 ataki pod rząd (bez exhausend), lub czar działający w czasie jak magic shield który daje 3 razy silniejsze hity z broni itp.

Nie musicie się zgadzać ze mną ale to chyba nie jest takie głupie rozwiązanie ;] A jeżeli znajdę jakieś wyjście dla palladyna to napiszę ;]
 
stary 18-05-2007, 09:24   #657
Irwin546
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 05 2007

Posty: 299
Domyślny

Drodzy gracze!
Myślę że co do kinghta, Autorzy się nie popisali.
1)Kinghci powinni mieć jakieś bonusy do ataku i obrony przed magią.
2) szybsza regeneracja many(wolniej od magów ale szybciej) i życia(najszybciej)
3) Specjalne tarcze, miecze, lokacje a może nawet miasta (no dobra... pół)
4)zabranie celowania run. A dokładniej przycisku ,,use with"
5)co do różdżek to powinny zostać. Kinghtom nie zaszkodziłby gdyby miał duży bon do obrony przed magią(z lv na lv coraz większy)
6)specjalne czary
EDIT!
7)droższe Mana fluidy
Pozdrooo Irwin Cinus

Ostatnio edytowany przez Irwin546 - 18-05-2007 o 09:45.
Irwin546 jest offline  
stary 18-05-2007, 09:58   #658
Kerin Tale
Użytkownik Forum
 
Kerin Tale's Avatar
 
Data dołączenia: 09 05 2004
Lokacja: Guildford(UK)
Wiek: 38

Posty: 154
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Minne Reid
Profesja: Sorcerer
Gildia: ----
Świat: Hiberna
Poziom: 17
Kerin Tale ma numer GG 9024719
Domyślny

czytam i czytam a ja to widzę tak:

Knight:
- ulepszenie statów broni, której generalnie i tak tylko knight używa.
- dodanie ringów wspomagających dodawania skilla (ring który powiększa np, shielding o 10 albo sword,club itd ringi dodające po 5 do skilla)
- promocja dla Premium Account pozwalająca kupić czar, dający możliwość szybszego miotania bronią (powiedzmy 2 razy szybciej niż teraz)
- skille lecą odrobinę szybciej a w szczególności shielding
- czar na szybkość ( Utani Gran Hur ) w erze gdzie panują sorkowie i druidzi taki czar jest niezbędny dla knighta
- ustalenie low dmg i max dmg odpowiednio do danego lvl i do danej broni.
Palladyn:
- większa moc bełtów, strzał etc.
- łamanie się spirów ale po określonym czasie np po 45 minutach albo po 20. W ten sposób dałoby się określić ile ma trwać trening etc.
Druid:
- czary defensywne
Sorcerer:
- mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)


wsio
__________________
-= Prepare To Die, Prepare To Cry, Prepare To Game, Prepare To Play=-
Kerin Tale jest offline  
stary 18-05-2007, 11:44   #659
Siergiey
Użytkownik Forum
 
Siergiey's Avatar
 
Data dołączenia: 31 07 2004

Posty: 458
Gildia: Draco~ 4ever
Świat: j3bac tibie
Domyślny

czytam i czytam i widze to tak, ze kolega nademna pier.. smuty. lol
ringi dodajace skila sa. nie slyszales o takim czyms? co ci to da jezeli shielding bedzie ci szybciej lecial? pobijesz dzieki temu swoje rekordy w xp? O_o
i od kiedy to sorc dostaje 15!!! many na lvl lmao chyba ci sie z paladynem cos pomylilo -.-'
dwa pomysly mogly by okazac sie dobre ; low i max dmg i spell na szybszy atk
ale reszta...
Siergiey jest offline  
stary 18-05-2007, 11:53   #660
Hidenburg
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 05 2006

Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Irwin546 Pokaż post
Drodzy gracze!
Myślę że co do kinghta, Autorzy się nie popisali.
1)Kinghci powinni mieć jakieś bonusy do ataku i obrony przed magią.
2) szybsza regeneracja many(wolniej od magów ale szybciej) i życia(najszybciej)
3) Specjalne tarcze, miecze, lokacje a może nawet miasta (no dobra... pół)
4)zabranie celowania run. A dokładniej przycisku ,,use with"
5)co do różdżek to powinny zostać. Kinghtom nie zaszkodziłby gdyby miał duży bon do obrony przed magią(z lv na lv coraz większy)
6)specjalne czary
EDIT!
7)droższe Mana fluidy
Pozdrooo Irwin Cinus
Bonusy do obrony przed magią? Co jeszcze? Miasta tylko dla knightow? Szybsza regeneracja many i życia (życie i tak się mu regeneruje najszybciej ze wszystkich profesji), a knight nie jest magiem żeby miał mieć jakieś dodatkowe czary. Knight w ogóle nie powinien posługiwać się magią.
Droższe mana fluidy to też poraniony pomysł.

Knight powinien mieć lepsze hity, dostać lepsze bronie (jednoręczne z dobrymi statami) i tyle. Powinien być też ustaloni max hit i low hit ze względu na skile i lvl. Można też dodać cios krytyczny i np 10% szans że taki cios padnie. Jego siła też zależała by od lvl i od skili i byłby 30% silniejszy od max hita dla danego lvl i skila. Czary są nie dla niego. Ewentualnie można mu na lvl odebrać 5 pkt capa i dodać to do HP.
__________________
BEST SOLO
Hidenburg jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:05.


Powered by vBulletin 3