|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#21 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Sopot
Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sir Lordun
Profesja: Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 53
Skille: 79/59
Poziom mag.: 14
|
![]() Nie widze az tak duzego problemu, mimo iz nie jestem magiem. Od tibii 8.00 umiejetnosci bojowe (czyt. walka wrecz, na dystans, czary ofensywne) zaleza od Skilli (czyt. axe/sword/mace/distance fight) oraz magic levela
Od kiedy postacie magiczne zdobyly przewage nad paladynami i rycerzami, 2 ostatnie profesje nie mialy wiekszych szans na pokonanie dzielacych roznic w "balansacji". Magowie i druidzi mieli rozdzki, tanie i efektywne czary ofensywne, runy itp. co umozliwialo im wydajny power gameing (czyt. MDW), kiedy paladyni i rycerze musileli poswiecac dlugie dni na trening umiejetnosci, wiem bo sam mialem master sorcerera (46 poziom) i paladyna (44 poziom), przyczym, pierwsza postac nie wymagala niczego innego jak rozdzki i dobrego exp spot'a, a na drugiej przez 1 miech trenowalem do 80 skilla co niezbyt sie oplacilo, bo zdarza sie iz np. szkielet padnie na 2-3 ciosy... Latwo zauwazyc iz postac maga nie byla az tak czasochlonna, co na dluzsza mete, zaowocowalo by wysokim poziomem i ogolna potega... Teraz mowicie ze przeraza was fakt, iz rycerz moze zabic mino guarda, cyklopa czy inne badziewie na 1-2 strzaly, coz, wy tez mozecie. Tak jak my musimy trenowac, wy zarabiajcie na runach, oraz ich uzywajcie, zapewniam iz tez jestescie w stanie zabic cyklopa na 1-2 strzaly, to zalezy tylko od tego czy bedziecie chcieli podbic (w tym wypadku) swoj poziom magii, bowiem paladyn i rycerz, bez skilli jak bez powietrza... ruszyc sie nie moga.
__________________
R A D I O H E A D - M Y L O V E . 16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego! |
![]() |
|
![]() |
#22 | ||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
@Ujo - a qrfa co ma poczuc Seromontis jak MDW kladzie Demona szybciej niz Sero Draga?!?!?!??!?!?!? gra sie nie konczy na 30 lvl naabki, zastanowcie sie
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- Ostatnio edytowany przez Piotrek Marycha - 28-06-2007 o 01:29. Powód: wciełem słowko jedno ;) |
||||
![]() |
![]() |
#23 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Posty: 8
|
![]() #up
Nie zauważyłeś że z Tibi robi sie powoli OTS? Teraz nie ma juz huntów idziesz do sklepu robisz: -Hi -60 sudden death rune -yes I idziesz na demony.Tibia robi sie Hack&Slashem a nie MMORPG |
![]() |
![]() |
#24 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 04 2005
Posty: 77
Profesja: Royal Paladin
![]() |
![]() Cytuj:
Osobiscie update mi sie nawet podoba.. conieco knighci/palle jednak troche za duza wala z melee : p |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Posty: 8
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2006
Lokacja: Tchais
Posty: 785
Imię: Wychowawca
Profesja: Elder Druid
Gildia: Zwolennicy emoty ";<"
Świat: Celesta
Poziom: 27!
Skille: wielkie
Poziom mag.: He
|
![]() A ja nie zgadzam sie z tworca tematu. Uwazasz ze czasy w ktorych magiczniaki bily mieczami byly normalne? Faaajnie, mam runy jestem magiem, niemam- jestem zalosna wersja knigha. Kazdy z upow byl potrzebny tej grze, jedynie ostatni uwazam za przesade (dmg palkow i kin).
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 04 2006
Lokacja: Poznań
Posty: 170
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 93
Skille: ujdą
|
![]() Cytuj:
__________________
Fág an bealach! |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() A moim zdaniem tibia idzie w coraz lepszym kierunku porównując tibie 7.6 wtedy to dopiero była grafika podłoge zostawmy bez komentarza, wygląd szkieleta to jakieś połamane zapałki itp. Jak już ktoś tu napisał COś NIEPASUJE TO NIEGRAJ!
|
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 12 2005
Posty: 50
|
![]() Ja mysle, ze serio knight i pall dostali zbyt wielki dmg, bo knightem przy skillach 30 mozna wziasc rota na hita z orcish axe
![]() ale ciesze sie ze cipsoft zmniejszyl dmg sorcow, bo: 1.runy mozna bic na battle, co jest bzdura i uposledzeniem tibii pod wzgledem klimatu rpg 1.gra sorkiem stala sie za prosta i banalna, co w porownaniu do innych profesji jest chamstwem, bo takim samym kosztem czasu i cierpliwosci ma sie druidem/sorkiem 2x wiekszy lvl co knightem 3.sorc tez musi teraz cos trenowac a nie od 8lvla tylko lvl bic ![]() 4.teraz np. 100 sorc bedzie mial wieksze problemy z ubiciem 150 knighta, aczkolwiek bedzie to jak najbardziej mozliwe z kolei 100 knight bedzie dalej mial problem z ubiciem 150 sorca, co jest naturalne i niech tak zostanie ![]() i do tych co sie skarza na update: co wam do tego co robi cipsoft? podoba wam sie ta gra to grajcie. nie sztuka ustawiac reguly, ale dostosowywac sie do istniejacych ![]() @down: o masz racje jestem ciekaw jak nowe czary maja zastapic runy jak sa only pacc? ale to tylko sugestia... Ostatnio edytowany przez MrVego - 27-06-2007 o 22:36. |
![]() |
![]() |
#31 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 05 2006
Wiek: 31
Posty: 125
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Poziom: 71
Skille: 85/85
|
![]() Ale lamentujecie. Nie płakałem jak Wy, nawet, kiedy po roku czekania na wyrównanie profesji, jeden dzień po sprzedaniu postaci, był news o ulepszeniu tychże profeji w update. Przez pare upów knight był najgorszy i nudny jak flaki z olejem. Teraz znowu będzie na odwrót i dlatego właśnie nie gram w tibię - żenada, a panowie z cipsoftu ignoranci i kretyni. Co więcej gra bez pacca jest bezsensowna - tak to już nasi twórcy urządzili.
PS: Jeżeli ktoś nie ma zamiaru nigdy kupować pacca to niech sie 5x uderzy głową w ścianę (najlepiej z prędkością 10km~/h) i jeszcze raz zastanowi nad sensem gry.
__________________
. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 08 2005
Lokacja: Włocławek
Posty: 374
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Donalt Musk
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Dark Imperium
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 80/65
Poziom mag.: 15
![]() |
![]() Tak dzieci grajace w tibie 1 rok i placzace o to ze rozdzki teraz sa slabsze i ze ten sam lvl paly/knight moze zabic stworka 1 hit ;] GL!
P.S. Jedyna wada tego update jest to ze TIBIA staje sie gra coraz latwiejsza ..... ------------------------- Sorry ze nie ma polskich znakow lecz teraz przebywam w Anglii. Pozdro.
__________________
Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Sopot
Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sir Lordun
Profesja: Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 53
Skille: 79/59
Poziom mag.: 14
|
![]() @Mazgier
Ciekawe, porownujesz 80 dista i 80 mlevel? To tak jakby porownywać pistolet na kapiszony z M90, slowem, bez porownania. Przed up'em plalek z 80 dista mogl zadac z bolta najwyzej ~155 dmg. A mag z 80 mlevelem? Za ile trzasnie z byle hmm'a ktory ma 5 ladunkow, z explo albo sd...? Zreszta, obrazenia teraz sa podobne miedzy paladynem, rycerzem a magami i druidami. O ile ktos nie olewal skilli i poziomu magicznego, bo teraz to jest P O D S T A W A . . . A jezeli chodzi o komfort wbijania mojego dista a mlevela u dzisiejszych magow to tez nie jest porownywalny, ja siedzialem miech na cyklopach i na*******alem kamykami (mozna wygodniej, ale szybko skill lecial) a gdy gralem magiem, bralem rozdzke, i mlev sam lecial przy podstawowych czarach i uzywaniu rozdzki. Na 45 poziomie mialem jakis 42 mlevel a bp run w karierze moze 3 zrobilem...
__________________
R A D I O H E A D - M Y L O V E . 16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego! |
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 02 2006
Lokacja: Poznan
Wiek: 33
Posty: 526
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: Arcania
|
![]() Tez uwazam, ze to dobry update pod niektorymi wzgledami a moj main to druid ;p
|
![]() |
![]() |
#35 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Chłopcze, uwierz mi, że gdyby od tibii 7.6 nie bylo żadnego update to bys juz w nia nie gral od baaardzo dawna, juz bys nawet zdazyl zapomniec o takiej gierce Cytuj:
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Lokacja: Kraków
Wiek: 37
Posty: 396
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Bartholdi
Profesja: Elder Druid
Gildia: Fatal Ilusion
Świat: Astera
Poziom: 95
Skille: --/26
Poziom mag.: 64
|
![]() Cytuj:
magowi magic lev idzie 3x szybciej podczas expa niz podczas skilowania. ten oto fakt pozwolil mi zrobic pewne obliczenia. stoje pod depo i robie uhy robie 1 bp i pale przy tym 8000 many --->moj mlv rosnie o 8k many czyli iles tam % ten sam czas poswiecam na expienie, pale 8000 many + uzywam 8bp manasow czyli 16k many ----> moj mlv rosnie o 24k many czyli 3x( iles tam % ) wnioski: expiac zdobywam 3x szybciej magic level, do teog rosnie mi zwykly level co przy robieniu run byloby niemozliwe. nawet jezeli sila czrow nie rosnie wraz ze zdobywanym doswiaczeniem to rosnie ilos hp ilosc mp i cap. dlaczego mialbym wiec sleczec przed depo i 'trenowac' magic level, skoro w 3x krotszym czasie doje do identycznych udezen z visa i do tego bede miec wiecej hp itd. wydaje mi sie ze proba zmuszenia maga do trenowania magic levelu w zalozeniu jest nie do zrobienia. . . |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
#38 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Sopot
Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sir Lordun
Profesja: Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 53
Skille: 79/59
Poziom mag.: 14
|
![]() @bartii
Ja nie naciskam na trenienie mleva, wrecz przeciwnie, probowalem podkreslic fakt iz postacii magiczne nie musza sleczec pod dp i robic runki, tylko moga sobie biegac z rozdzka i nabijac mlev i lev, ale teraz po upie, to nie bedzie takie latwe, i tu tez widze pewna probe balansacji, moze bardziej udana, moze mniej. Ale dotychczas to knight i paladyn stal przez xxx godzin z monkiem, rotem, dwarfem lub slimem i treninl, tylko po to zeby nic mu w zasadzie nie przyszlo. Bo faktem jest ze od czasow ostatnich up'ow, magowie i druidzi stali sie az nazbyt samowystarczalni, przez co paladyni i rycerze nie byli ani potrzebni, ani popularni...
__________________
R A D I O H E A D - M Y L O V E . 16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego! |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Mi nowy update bardzo przypadł do gustu
![]() |
![]() |
#40 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 06 2007
Posty: 5
|
![]() Czy mi się wydaje czy było mówione że to tylko początek balansacji postaci?
Cipsoft nie może wszystkiego poprawić podczas jednego updatu bo to fizycznie nie możliwe poczytajcie sobie stary news o updacie! Prawdopodobnie jeszcze przez 2 updaty będą oni jeszcze balansować profesje... Więc do kur** nędzy nie narzekajcie tyle!!! |
![]() |