| 
	|||||||
| Notki | 
| Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Opcje tematu | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
| 
			
			 Użytkownik forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 28 06 2007 
				Lokacja: Kraków 
				
				
Posty: 9 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Elera 
                Poziom: 27 
                
                Poziom mag.: 4 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 W następnym udpate polepszą druida knighta i palla a w jeszcze następnym ulepsza wszystkich a później usuną Tibie  
		
		
		
		
		
		
	![]()  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#43 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 24 04 2006 
				Lokacja: Poznań 
				
				
Posty: 170 
                
                
                Profesja: Royal Paladin 
                
                
                Poziom: 93 
                Skille: ujdą 
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Fág an bealach!  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#44 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 12 04 2005 
				
				Wiek: 36 
				
Posty: 48 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Powinni usunąc profesje druida.  
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Mag dostałby wtedy wszystkie czary druida i byłby tak samo wartościowy jak knight i paladyn teraz.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#45 | ||
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 09 08 2005 
				Lokacja: Włocławek 
				
				
Posty: 374 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Donalt Musk 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Dark Imperium 
                Świat: Candia 
                Poziom: 60 
                Skille: 80/65 
                Poziom mag.: 15 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 @Lupek: Tak ale 6 miechow to nie jest tak malo ;] @mazgier: Trzymam Twoja strone , od poczatku po update tak mysalem ... ale knighty i tak zawsze beda nazekac " nie porownuj mojego skilla do Twojego , ja skillowalem MIESCIAC ! , ja wale max 300 a Ty z sdka mozesz 400 itp itd" Moze poraz kolejny przekaza moja zlota mysl: "Tibia powinna sie stawac coraz trudniejsza , a dzieje sie dokladnie na odwrot" Niestety to nie jest tak jak dawniej   Kiedys 150 lvl to bylo mazenie kazdego gracza i dla 99/100 nie osiagalne? A teraz? Teraz 100 lvl moze wbic 10 latek ktory ma nadzianych rodzicow (allegro to win) i ktory sobie kupi blackd proxy bota na rok!
				__________________ 
		
		
		
		
	Cytuj: 
	
  | 
||
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#46 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 Napisales ze z twojego visa walniesz 140-180 (180 jak masz szczescie) Knight wedlug twoich slow walnie 0-210 w tym 210 jak ma szczescie Policzmy srednia : knight 155 (dodajac odbicia tzw pufy okolo 150 srednia , ty masz dalej srednia 160 dmg Doliczmy do tego szybkosc expienia 50% wieksza u sorcow niz knightow - zrobmy to tak: 3 sekundy ty zadajesz 3 hity ze srednia 160 dmg lacznie w ciagu 3 sekund walniesz 480 dmg Knight w 3 sekundy walnie 2 razy za 150 dmg jego max dmg = 300 dmg To przekalkulowalem przy dobrych ukladach tzn zakladajac ze knight bedzie jednak mial srednie szczescie w hitach. 
				__________________ 
		
		
		
		
	21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#47 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 25 07 2006 
				Lokacja: Sopot 
				
				
Posty: 88 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Sir Lordun 
                Profesja: Paladin 
                
                Świat: Kyra 
                Poziom: 53 
                Skille: 79/59 
                Poziom mag.: 14 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 2Mazgier... 
		
		
		
		
		
			Chodzilo mi o porownanie PRZED updatem, gdzie de facto 80 mlevel sial wieksze spustoszenie niz 105 skill w discie czy np. swordzie... Zreszta sparafrazowales mojego wczesniejszego posta, to nie tak mialo byc : > 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			R A D I O H E A D - M Y L O V E . 16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego! Ostatnio edytowany przez Lord Dark'Wiz - 29-06-2007 o 10:13.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#48 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 24 04 2006 
				Lokacja: Poznań 
				
				
Posty: 170 
                
                
                Profesja: Royal Paladin 
                
                
                Poziom: 93 
                Skille: ujdą 
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 Knight ~86lev vs. smok -> 150, *, 52, 210, 80,*,*,147, 85, 200, 76 (zaobserwowane wczoraj). Razem = 18 sekund, koszt = 3x exura po walce (~1 x mf = 55gp) MS 111 lev, 72 m-lev vs. smok -> 145, exura gran, 150, pudło, exura gran, 148, 162, exura gran, exura gran, 170 (zaczyna uciekać, przechodzę na HMM) 80, 100, 85, exura gran na koniec. Razem = 25 sekund, koszt = 320many + 3 strzały z HMM (~3 x mf = 165gp). Nuff said... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Fág an bealach!  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#49 | 
| 
			
			 Użytkownik forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 11 06 2007 
				Lokacja: Kołobrzeg 
				
				
Posty: 7 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Sorcerer 
                
                Świat: Da"noob"ia 
                Poziom: 47 
                
                Poziom mag.: 50 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Morał K***z z tego że juz CipSoft zrypał sprawe po tym jak ulepszył laskawie sorkow/drutow dajac im wandy/rody oraz dodajac do dmg wartosc lvla...  
		
		
		
		
		
		
	Kiedys było lepiej (komuna?)...  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#50 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 15 12 2005 
				Lokacja: Gdynia 
				Wiek: 46 
				
Posty: 175 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Avari Aldaron 
                Profesja: Elder Druid 
                Gildia: Eternal Friendship 
                Świat: Grimera 
                Poziom: 133 
                Skille: 23/28 
                Poziom mag.: 74 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 Zapomniales dodac ze zaszybkie wcisneicie exura gran exura gran = pechowy exchaust = ded = -100k na aol i blesy Ave!  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#51 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 Sorc 111 level 5 razy exura gran :O to chyba jakis noob byl , tez nietrafienia czeste o tym mowia - wiem ze knightem gra sie latwiej zaznaczasz atak i walisz ale kazdy sorc ktorego znam a naparwde znam duzo i z ruthless i z moonblades - i to nie jakies ziomki 40 levelowe , naprawde zadko pudluja. Temu sorcowi ktorego przedstawiles odrazu jak go spotkasz odradz mu warlocki jesli na powolnych i malo ruchliwych dragach juz ma az takie problemy z trafieniem. Przedstawianie przykladow z zycia mija sie z celem jesli nie okreslisz jak zachowywal sie dany drag. Ja knightem moge 0 exur na dragu stracic jesli np drag zaspi i ani razu z gfb se nie strzeli a zdarzylo mi sie to czesto. Jesli sorc sie tak czesto expil to albo byl cienki albo trafil na wcieklego draga. A nieporownalbys np kine i sorca w solo huncie np na hero albo hydry czy dle ? I dla pala i dla knighta dragi zawsze byly maksymalnym szczytem mozliwosci rozsadnego expa , ich slaba obrona oraz 2 ataki magiczne w tym jeden na wprost (wave) czynily z dragow mily punkt expienia. Dodatkowo sorc dalej ma runy ktorych moze uzywac obszarowo plus czary e-wave , ue itp w zaleznosci od sytuacji. Wez takie 200+ levele - jak mocno sorc bedzie expil na bahe hellu a jak mocno knight tam poexpi biorac pod uwage to ze kina musi nalurowac na siebie np 4 behe co juz jest malo oplacalne a raczej wogole a sorc bedzie se expil efektywnie i szybko jak do tej pory - tylko nie az tak szybko jak dotychczas lecz bez wiekszego ryzyka . Knight po prostu ma wieksze mozliwosci ale dalej nie poexpi se az tak ostro jak sorc. Bo dalej bedzie walil dragi tylko nieco szybciej , dalej bedzie walil dle ale nieco szybciej , dle to szczyt mozliwosci jesli chodzi o oplacalnosc , oraz pozostale potwory z 2100 exp. Sorc wysokopoziomowy tez juz se oplacalnie nie poexi np na demonach . Ale czy to powod do placzu? Fakt wiem druid w tym momencie ma naprawde gorzej ale ma tez niewatpliwe plusy taniego zarobku. Siokanie dalej jest oplacalne , grupowe hunty wroca do lask - mowie o huntach na monsterach lepszych niz dle czy hydry. Tylko do tej pory dle , hydry byly zarezerwowane tylko dla sorcow zadko kina ewentualnie z siokerem dle na poi. O warlockach nie wspomne gdzie druidzi i sorce okupowali solowo ta miejscowke teraz to sie zmienilo kazdy moze , czy to jest oplacalne solo dla knighta? Koszty moga sie zwrocic ale watpie w zarobek moze lekki minus , do tej pory kina tez mogl expic na warlockach ale wydawal tam kase zarobiona na huntach (totalny waste) a i tak expil wolniej niz sorc. Teraz szybkosc expienia dalej sorc bedzie mial wieksza. Mimo tego co starasz sie mi udowodnic , bo knight wogole nie ma silnych czarow badz run ktorymi moze walic kilka monsterow naraz (nie mowmy o badziewiastym trzesieniu ziemii badz exori czy exori gran - gdzie kina musi stracic troszke czasu zanim wszystko sie wokol niego zlezie). Zle liczysz tez koszt bo taki 111 ms czy jak to tam podales biega napewno w softach na dragach , szybkosc expienia i mozliwosc wubijania kilku naraz na pierwszym respie powoduje to ze resp powoli nie nadarza za expem - a regeneracja many? Policzyles to? Co to jest 20 many na visa przy ilosci many jaka sorc posiada ? 30% sie sama zregeneruje moze nawet wiecej. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 29-06-2007 o 14:15.  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#52 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 No cóż przez tam rok druidzi i magowie mieli "easy mode on",  ateraz paladyni i rycerze. Czyli zmiana warty ludzi , dla których liczy sie exp, a więc już jest po klimacie gry. Żal tych graczy, którzy grali swoją postacią magiczna od 2-3 lat, a teraz CIPsoft zmniejszył ich obrażenia o "skromne" 50%. 
		
		
		
		
		
		
	Zmniejszenie siły postaci magicznych - luz, ale po chuj takie dopalenie dla rycerzy i paladynów. Trezba czekać na nowy update i zobaczyć nowe "zbalansowanie profesji" albo kończyć gre w tego ots-a.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#53 | ||||||||||
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 24 04 2006 
				Lokacja: Poznań 
				
				
Posty: 170 
                
                
                Profesja: Royal Paladin 
                
                
                Poziom: 93 
                Skille: ujdą 
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Masz rację, powinien był poczekać aż spadnie do 2hp i dopiero wtedy się leczyć...  
		
		
		
		
		
			masz na myśli to... jednopudło? Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Cytuj: 
	
 Jasne, bo mag wcale się nie musi leczyć (często na 2 visy wypada 1 exura gran, o ile nie vita). Mana regeneruje się z prędkością 2pkt na 2 sekundy. 30% z 20 to 6. Pokaż mi miejscówkę, gdzie możesz sobie pozwolić na 6-cio sekundowe odstępy pomiędzy strzałami (oczywiście, podobnie jak Ty, pomijam milczeniem wydatek many na leczenie...). 
				__________________ 
		
		
		
		
	Fág an bealach!  | 
||||||||||
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#54 | 
| 
			
			 Użytkownik forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 27 06 2007 
				
				
				
Posty: 5 
                Stan: Niegrający 
                Imię: Lenalee 
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Lunara 
                Poziom: 21 
                Skille: 59/59 
                Poziom mag.: 4 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Moje odczucia po update? Hmm... 
		
		
		
		
		
		
	Jedyne co się zmieniło to to że mam k axe +1 i dragon lance inaczej wyglada. Co mam niby czuc? Żal? Pożoge? A moze imba happiness? ![]()  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#55 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 2. To nie exp dragow jak cie wave jeden albo 0 na draga wkurza. 3. Sorc na dle - pol plecaka mf?   , kina na dlu 1 uh? a pietro nizej piszesz juz 2 uh ![]() 4. Ciekawe jak kina blokujacy i zarazem atakujacy warlocka mial 1k wiecej expa od sorca ktory wali ciagle tak samo z tego morta - warlock w trapie sie nie rusza wiec sorc wali 50% szybciej. 5. Ja mowilem tu o sorcach - a sorce na 200+ a nawet wczesniej moga lurowac po 3-4 behe i je bic naraz . 6. 720 dmg z sd to silny strzal (nie to co 1500 bo to byla przesada) a z sd trafisz zawsze z asasin starow nie zawsze i min dmg 0 7. Mozesz se sorcem z run expic na dystans i wtedy nie bedziesz musial sie leczyc tak czesto a zapewniam cie ze sila hmm na dragach stala w swojej wartosci(praktycznie) dala by wiekszy efekt niz knight bijacy draga. 
				__________________ 
		
		
		
		
	21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#56 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 24 04 2006 
				Lokacja: Poznań 
				
				
Posty: 170 
                
                
                Profesja: Royal Paladin 
                
                
                Poziom: 93 
                Skille: ujdą 
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 2. czy powiedziałem że f-wave mnie wkurza? Stwierdziłem fakt poprostu. Ja muszę je "łykać", knight nie. 3. Sorc tak, jeśli używa e-ringa. Nie każdy heroicznie bierze DLa na gołą klatę ryzykując śmierć przy półsekundowym lagu. Knight na DLu 1-2UH - taka to duża różnica czy 1 czy 2? 4. Czyżby obraz tego jak update zmienił obrażenia sorca i knighta? Próbowałeś już jak to wygląda po upie? 5. Z czego? Z wykastrowanego UE? 6. Za 720 może uderzyć 1 gracz w całej Tibii. Nawyższy level na moim świecie ma średnią ~500. Wiemy ile kosztuje SD. Ile kosztuje cios knighta za 200+? 7. Doprawdy? Po update HMM w draga wchodzą mi średnio po 90. Knight na moim levelu ma średnią 100-120. HMMy kosztują, ciosy nie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Fág an bealach!  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#57 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 09 08 2005 
				Lokacja: Włocławek 
				
				
Posty: 374 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Donalt Musk 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Dark Imperium 
                Świat: Candia 
                Poziom: 60 
                Skille: 80/65 
                Poziom mag.: 15 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Mazgier on i tak bedzie sie madrzyl i staral sie udowodnic jaki to on wszech wiedzacy nie jest  
		
		
		
		
		
			![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cytuj: 
	
  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#58 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 ... 
		
		
		
		
		
			sry double post 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 29-06-2007 o 16:39.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#59 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Ja sie nie madrze polemizuje tylko w takim stylu co mazgier 
		
		
		
		
		
			Fakt przesadzam ale czy mazgier nie przesadza w druga strone? Jak juz napisalem wczesniej a raczej dalem do zrozumienia nie mozna ani plakac jaki to mag teraz slaby ani cieszyc sie z tego jaki to teraz knight silny. Update dobrze wprowadzony ale troszke proporcja zle ustawiona , ale sam zamysl updatu popieram - uciecie magom szybkiego wzrostu sily wrazz levelem i zrownanie wzrostu tejze sily zaleznej od levela dla wszystkich profesji To bylo sluszne Ktos napisal ze przed update wzrost sily magicznej byl lvl - 2 mlvl 3 pkt procentowe Teraz niby 1-4 Troszke dla mnie za maly wzrost znaczenia mlvla - tu bym ustawil parametr 5 Staralem sie twoim jezykiem polemizowac bo strasznie przesadzasz w druga strone Zreszta kto magowi zabrania expic na syfach i wyciagac 80-90k/h ? I tak mniej wiecej np tyle samo knight by wyciagnal ale knight jeszcze traci czas na blokowanie komus a sorc na huntach i tak expi? Nikt - przyzwyczailiscie sie do lania wypasionych mobkow i teraz wam to odbieraja - przykre ale normalne - bo jak bylo do tej pory ? Tylko postacie magiczne okupowaly miejscowki z mobkami 3,2k + a prawie wszystkie z mobkami 2,1k+ Teraz to sie tylko zmieni w tym sensie ze kazdemu mniej lub bardziej bedzie sie oplacalo 
				__________________ 
		
		
		
		
	21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#60 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 06 05 2006 
				Lokacja: Kraków 
				Wiek: 37 
				
Posty: 396 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Bartholdi 
                Profesja: Elder Druid 
                Gildia: Fatal Ilusion 
                Świat: Astera 
                Poziom: 95 
                Skille: --/26 
                Poziom mag.: 64 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 w sumei samo zlaozenie wyrownania profesji poprzed dodani nieco silyknightom a odebranie magom nei bylo zle. gorzej natomias z wykonaniem xD 
		
		
		
		
		
		
	bardzo podoba mi sie to ze duzo nowych broni i ze bronie od levela.  | 
| 
		 |