Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 28-07-2007, 18:26   #101
karate:]
Użytkownik Forum
 
karate:]'s Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2006

Posty: 194
Stan: Na emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Obsidia
Domyślny

@UP
Gówno prawda.
__________________
Ultimate Knight Guide
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=105443
karate:] jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 28-07-2007, 19:16   #102
=Pekin=
Użytkownik Forum
 
=Pekin='s Avatar
 
Data dołączenia: 29 01 2006
Lokacja: South Park

Posty: 410
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 70+
=Pekin= ma numer GG 7778722
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Meferot Pokaż post
powiem tak:

knight - dla osób które mają lagi, dużo czasu do skillowania, nie umieją grać, dopiero się uczą tibi

drut - raczej powolna gra, dużo kasy

pall - dla zaawansowanych graczy, wymagający dużych wkładów, najelspza prof do grania bez pacc

sorc - trudna profesja, ciagly brak kasy bo wszystko na mf leci i runy, sam nim jestem

a co do tematu to po up walnąłem best hita z e visa....
Teraz to walneles jak łysy warkoczem o kant kuli
__________________
Dont call me fat ass, Im big bones !

Screw you guys, Im going home.

Suck my balls Kyle.

Jak tu nie lubic Cartmana :>

http://www.youtube.com/watch?v=1uVA7iEtPss
Cartman- Screw you guys, Im going home.
Stan- But cartman we try..
Cartman-no, no, no Screw you guys > Home

Byhahahahahhahaaha
=Pekin= jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-07-2007, 19:23   #103
Uci3kini3r
Użytkownik Forum
 
Uci3kini3r's Avatar
 
Data dołączenia: 03 05 2007
Lokacja: Ostrołęka

Posty: 56
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Candia
Poziom: 32
Skille: 66/50
Poziom mag.: 10
Uci3kini3r ma numer GG 5687200
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Meferot Pokaż post
knight - dla osób które mają lagi, dużo czasu do skillowania, nie umieją grać, dopiero się uczą tibi
Czemu uważasz, że knight jest dla ludzi co nie umieją grać? ;/
Uci3kini3r jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-07-2007, 23:37   #104
Norrle'Brevhard
Zbanowany
 
Data dołączenia: 22 07 2007

Posty: 196
Domyślny

Wiesz, myślę, że ten update nie wiele pogrążył sorców... tacy jesteśmy lubimy ponarzekać na rząd, na prezydenta, premiera... ale z grubsza... pall to prawda jego assasin star... genialne... ale mało kto ma full assasin, poza tym gwiazdki strasznie drogie bo o ile mi wiadomo 450 gp... Czarów troche dodano... ale bez przesady exori con nie jest lepsze od vis... tylko, że z dista bije... A Update jak to nie raz było podkreślone pogrążył magów i druidów którzy olewali mlvl byleby 15 i tylko expia... widzisz... knight bez skilli to ciota tak samo jak pall... więc czemu sorc miał mieć wolną drogę? Poza tym pamiętaj, że to dopiero początek balansacjii
Norrle'Brevhard jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 01:37   #105
sat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 09 2006

Posty: 316
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom mag.: 49
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
zaczynal w 2004, i gwarantuje ci ze celnosc bez aimbota ma bez zarzutu, niezaleznie czy w 50 levelowca czy w 120.
przyznac jednak musisz, ze zeby trafic kogos na 120 levelu to trzeba sie troche napocic
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez karate:] Pokaż post
@Up
Nie widze związku z tym co napisałem ja i tym co napisales ty.
edit: yyy juz sam nie wiem co chcialem przez to powiedziec...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez karate:] Pokaż post
Zresztą bardzo dobrze że mana jest potrzebna do wszystkiego, taka dola magów.
pewnikiem dlatego, ze sorcerer to sorcerer a nie knight



Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Wyzwanie polega na tym ze zaczynamy bic potwora w tym samym momecie, rycerz z broni ja z vis/mort i na tym ze na koniec ja bede mial wiecej expa za potwora niz rycerz... nie wiem w czym tutaj Secura miala by byc problemem?
Tutaj nie chodzi o konkretnego rycerza, tutaj chodzi o grupe z danymi skillami/bronia, po prostu udowadniam ze nawet rycerz 200+ lvl ktory niby bije po 450 (max hit) nie jest w stanie dorownac sredniej damaga 130 lvl druida (musialem po prostu udowodnic blad ludzia ktozy twierdza ze nawet 40 lvl knight bije mocniej niz 200 lvl druid).
sek w tym, ze knight nie wali max hitow za kazdym razem. sorc/drut z visa wali mniej wiecej rowno caly czas. sa to ciosy nieblokowalne, wiec obojetnie z czym bedzie walczyl, to bedzie zadawal takie same obrazenia. dla przykladu podam tu przedupdatowego bonebeasta. ja z sca i skilem 75/74 ( na okolo 55 levie ) mialem spore trudnosci zeby dziada ubic bez hmm i exori. nie wiem, czy to taka wyjatkowo twarda bestja mi sie trafila, czy tez one tak juz maja.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Mi na draga idzie 100-200 many.
level i mlvl tez swoje robia.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Bo paladynem trudno miec waste (przed update tez trudno bylo), tyle ze paladyn nigdy nie bedzie expil tak szybko jak inne profesje, tak samo nigdy nie bedzie mial tak dobrego zarobku jak inne profesje moga miec.
ja osobiscie knightem wole expic wolniej a taniej niz szybciej a drozej. wczoraj w nocy zrobilem 60k w 1h i 40 minut w penisula tomb. zbielralem kase i wartosciowszego loota. wyszlo mi z tego 4,8k kasy. zuzylem tam 1 uha. mam 63 lvl knighta.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Jest roznica pomiedzy postacia ktora szczyt swoich osiagniec osiaga na 30 lvl a taka ktora robi to na 150, na 150 jest to wystarczajacy lvl na wszystkie questy, wszedzie juz mozna pojsc, ogolnie BARDZO maly odsetek populacji osiaga taki lvl.
wystarczy zobaczyc na "who is online". na celescie jakos przedwczoraj w nocy 3/4 strony to byly postacie do 70 lvl.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Czym to sie rozni od sytuacji sprzed update???
niczym

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Ograniczenie lvl zostalo wprowadzone zeby ktos na 10 lvl ze skillami po 70 z warhammerem nie scinal ludzi z 15-20 lvl pojedynczym strzalem.
acha... ale taki 90 lvl to nie moze juz zabic takiego 15-20 lvl? a co ze swiatami non-pvp?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Trening nie jedno ma imie, rownie dobrze mozesz expic gdzies gdzie idzie duzo many.
albo expic i robic powoli runki co jakis czas jak sytuacja pozwala

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Moja rada?
Idz expic w miejsce gdzie ludzie nie expia, gdzies tam kryje sie naprawde wiele ciekawych miejsc. Fakt nie sa tak ciekawet jak obcykane expowiska, ale jesli mozesz gdzies miec zawsze wolne expowisko z ciut slabszym exp to chyba lepiej niz czekanie na wolne expowisko z ciut lepszym expem?
wczoraj "odkrylem" ciekawe miejsce blisko ank. przyzwoity exp, sporo kasy, idzie malo uhow, tylko szkoda ze nie ma skrzynki na parcele i ze czasem sie przydaje gfb. ( wkurza mnie tez, ze niektore z tych potworow przywoluja cobry w szybkim tempie )

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
@Sat z postu #91
Czasu summonowania smokow to ja nie pamietam, chodz sadze ze w tej chwili biorac pod uwage jak wysokie lvl ludzie maja sadze ze mogli by dodac jakis grand summon ktory by udostepnil kilka mocniejszych potworow (uzaleznionych od lvl i wszystko raczej 100+).
z tego co wiem, to dragi wycofali z tego powodu ze dawaly zbyt duza przewage w pvp. jak sadzisz ile 10-20 lvl postaci przezyje z 2 dragami na raz i sorcem na plecach?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Co do 2 typow magow... generalnie ten expiacy tym nadrabila mlvl za kazda dostepna kase pijac fluidy w sklepie i robiac tym runy (pamietam swojego czasu bol nadgarstka po przepiciu 700K robiac UHy).
kiedys oplacalo sie za zarobiona kase kupowac kolejne runki. a u stalych providerow mozna bylo negocjowac ceny.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Jedyne co mi sie nie podoba to to ze najlepsza amunicja dla paladyna jest troche za tania w porownaniu do innej amunicji i innych atakow pozostalych profesji.
no to knight ma przewalone

Ostatnio edytowany przez sat - 29-07-2007 o 02:06.
sat jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 02:30   #106
Skorpion
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 03 2005
Lokacja: Dębica
Wiek: 33

Posty: 137
Profesja: Elder Druid
Gildia: Blade
Świat: Chimera
Poziom: 60
Poziom mag.: 55
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Meferot Pokaż post
powiem tak:

knight - dla osób które mają lagi, dużo czasu do skillowania, nie umieją grać, dopiero się uczą tibi

drut - raczej powolna gra, dużo kasy

pall - dla zaawansowanych graczy, wymagający dużych wkładów, najelspza prof do grania bez pacc

sorc - trudna profesja, ciagly brak kasy bo wszystko na mf leci i runy, sam nim jestem

a co do tematu to po up walnąłem best hita z e visa....
jeden wielki bullshit... widać, że nigdy nie grałeś druidem jak połowa osób która próbuje się wypowiadać na temat druidów "jacy to oni są bogaci".
Poza tym wszystko to co tam napisałeś to jeden wielki bullshit
Skorpion jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 03:42   #107
neSSonka
Użytkownik Forum
 
neSSonka's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2007
Lokacja: Wrocław

Posty: 576
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Teraźniejszy
Poziom: 007
Skille: elo
Poziom mag.: 99
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez =Pekin= Pokaż post
Teraz to walneles jak łysy warkoczem o kant kuli
hahahaha najlepszy tekst jaki widzialem xd!
A ja sie wypowiem w 2 profesjach

@sorc
WAste WAste i jeszcze 1 Waste wszeeeedzieee

@pall
2 tygodnie i w dp z 70k z sorka zrobilo sie 450 to mowi samo za siebie ...

p0zdr0
__________________
' wiesz kim jesteś? nikim... koniec pier%$^*nia
wiesz jaki jest Twój problem? Ciebie niema '

Ostatnio edytowany przez neSSonka - 29-07-2007 o 10:28.
neSSonka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 18:13   #108
Arcymag
Użytkownik Forum
 
Arcymag's Avatar
 
Data dołączenia: 18 04 2007

Posty: 276
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 61
Skille: 85/71
Poziom mag.: 15
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez sat Pokaż post
z tego co wiem, to dragi wycofali z tego powodu ze dawaly zbyt duza przewage w pvp. jak sadzisz ile 10-20 lvl postaci przezyje z 2 dragami na raz i sorcem na plecach?
Sądzisz że jakakolwiek postać 10-20 lvl przeżyje z ok 60 lvl sorciem na plecach?

Imo do zabicia takiej postaci wystarczy wand, ew. mort hur, ew. 2 sd. I wyjdzie na pewno taniej niż pewnie z 2k many na dwa dragi...
Arcymag jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 20:09   #109
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

rzecz dziala sie na dlugo zanim w czyjejs chorej glowie zrodzil sie pomysl wprowadzenia wandow.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 21:27   #110
Salarigoth
Zbanowany
 
Data dołączenia: 10 04 2007

Posty: 607
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
rzecz dziala sie na dlugo zanim w czyjejs chorej glowie zrodzil sie pomysl wprowadzenia wandow.
Tak masz racje niech MAG chodzi z mlotem xxx oz w lapie .

Ostatnio edytowany przez Salarigoth - 29-07-2007 o 21:29.
Salarigoth jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 22:37   #111
Arcymag
Użytkownik Forum
 
Arcymag's Avatar
 
Data dołączenia: 18 04 2007

Posty: 276
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 61
Skille: 85/71
Poziom mag.: 15
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Salarigoth Pokaż post
Tak masz racje niech MAG chodzi z mlotem xxx oz w lapie .
lepiej plecakiem run i staffem
Arcymag jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-07-2007, 22:46   #112
Salarigoth
Zbanowany
 
Data dołączenia: 10 04 2007

Posty: 607
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Arcymag Pokaż post
lepiej plecakiem run i staffem
Dla mnie lepiej z rozga plecakiem run, manafluidami.
Salarigoth jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 02:18   #113
Mazur199
Użytkownik Forum
 
Mazur199's Avatar
 
Data dołączenia: 03 07 2005
Lokacja: krk

Posty: 1,221
Stan: Zbanowany
Profesja: Royal Paladin
Adres Jabbera do Mazur199
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
rzecz dziala sie na dlugo zanim w czyjejs chorej glowie zrodzil sie pomysl wprowadzenia wandow.
Najlepiej wsadzić sorcom i drutom po katanie i zeby poszli expic na roty? Czy Ty wiesz co Ty piszesz?

Po tym updacie gdzie bronie są od wyznaczonego lvl sorc musiałby expić z kataną w łapie do 25lvl gdzie mógłby dostac jakiegos crystal sworda czy inny szit,no ale Ty oczywiscie zamiast katany zrobiłbys 10bp hmm i poszedł z nimi bić te roty. No bo sorc i tak ma się za dobrze,knight poniżany, knight nie ma pałera :<
__________________
http://datingsidorsingel.com/
Mazur199 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 02:42   #114
Slythia
Blondynka
 
Slythia's Avatar
 
Data dołączenia: 02 05 2007
Wpisy bloga: 3

Posty: 2,838
Domyślny

No dobrze, to dlaczego wszyscy, z ktorymi rozmawiam na temat starej tibi (sama zaczelam grac gdy wprowadzili wandy) tesknia za tamtymi czasami?
I nie bylo chyba tak, ze do 25 latal z katana... Jednak runy mozna bylo robic o wiele wczesniej. Niektorzy robili specjanie sorca/druta do tworzenia run. Zero sula, ograniczen lvl (tylko ilosc many). I co najwazniejsze - by wtedy grac sorcem/drutem trzeba bylo umiec... A teraz co? Najwiecej noobow to postac magiczna. I jeszcze gada, ze umie grac, nie umiejac ubic mino guarda na 18 lvl...

Fakt, wandy i rody ulatwily sorcom gre. I moim zdaniem jesli ktos chce sie pobawic, nie grac dlugo, to sorc/drut nadal najlepszy - brak skillowania, ma wanda od razu... Zero problemow.

A ze troche postacie magiczne oberwaly... Moim zdaniem troche za duzo. Podobnie jak najt/pall jest troche za silny. Zwlaszcza ten drugi. Lecz co sie stalo to sie nie odstanie. Trzeba sie dostosowac, a nie marudzic. Rycerze narzekaja (te czary to.. chyba zart, runkow juz nie mozna uzywac), sorce/druidzi narzekaja... To po co grac? Ja sie ciesze z tego co mam.
__________________
"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
S. J. Lec

Ostatnio edytowany przez Slythia - 30-07-2007 o 02:44.
Slythia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 11:48   #115
Arcymag
Użytkownik Forum
 
Arcymag's Avatar
 
Data dołączenia: 18 04 2007

Posty: 276
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 61
Skille: 85/71
Poziom mag.: 15
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Salarigoth Pokaż post
Dla mnie lepiej z rozga plecakiem run, manafluidami.
Odezwało się dziecko tibi 7.9

Dobrze ze masz wanda, bo inaczej nie wiedziałbys jak expić, prawda? : (
Taka prawda, ze wszystko zaczęło się sypac od czasu wandów, souli [chociaż soule nie były takie złe] i innego dziadostwa ;p
Arcymag jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 12:02   #116
Sir Dark Archeon
Użytkownik Forum
 
Sir Dark Archeon's Avatar
 
Data dołączenia: 15 12 2005
Lokacja: Gdynia
Wiek: 46

Posty: 175
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Grimera
Poziom: 133
Skille: 23/28
Poziom mag.: 74
Sir Dark Archeon ma numer GG 8764136
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Slythia Pokaż post
No dobrze, to dlaczego wszyscy, z ktorymi rozmawiam na temat starej tibi (sama zaczelam grac gdy wprowadzili wandy) tesknia za tamtymi czasami?
I nie bylo chyba tak, ze do 25 latal z katana... Jednak runy mozna bylo robic o wiele wczesniej. Niektorzy robili specjanie sorca/druta do tworzenia run. Zero sula, ograniczen lvl (tylko ilosc many). I co najwazniejsze - by wtedy grac sorcem/drutem trzeba bylo umiec... A teraz co? Najwiecej noobow to postac magiczna. I jeszcze gada, ze umie grac, nie umiejac ubic mino guarda na 18 lvl...

Fakt, wandy i rody ulatwily sorcom gre. I moim zdaniem jesli ktos chce sie pobawic, nie grac dlugo, to sorc/drut nadal najlepszy - brak skillowania, ma wanda od razu... Zero problemow.

A ze troche postacie magiczne oberwaly... Moim zdaniem troche za duzo. Podobnie jak najt/pall jest troche za silny. Zwlaszcza ten drugi. Lecz co sie stalo to sie nie odstanie. Trzeba sie dostosowac, a nie marudzic. Rycerze narzekaja (te czary to.. chyba zart, runkow juz nie mozna uzywac), sorce/druidzi narzekaja... To po co grac? Ja sie ciesze z tego co mam.

Hail.
A ja mysle ze to placz i narzekanie zawiedzionych dzieciakow. Racja przed upem hlvl sorc to potega, po upie coz... . Stalo sie. 90% magicznych postaci potrafi tylko narzekac i nie umie sie odnalezc w nowej sytuacji. Wczoraj z bratem poszlismy podlewelowac kumpla. 98 ms, w 2h kolo zrobil 53% do lvl, bez zadnego klopotu. Bloker + sioker, kumpel visowal na quara scoutach. Po huncie jeszcze sie all zwrocilo i sporo na + bylismy. Wniosek - jak sie chce to mozna grac rownie efektywnie jak przed upem. Niestety solo style dla magicznych odszedl w niepamiec, chyba ze chce sie fast expic kosztem mega waste.
__________________
!!!Hail Eternal Friendship!!!
Sir Dark Archeon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 12:11   #117
Slythia
Blondynka
 
Slythia's Avatar
 
Data dołączenia: 02 05 2007
Wpisy bloga: 3

Posty: 2,838
Domyślny

Tez tak uwazam... A jak ktos naprawde umie grac to sobie poradzi. Wszedzie. Ale trzeba umiec grac, co jest zadkosc. Jesli komus sie nie podoba upade, i ma zamiar marudzic - to po co gra? Sorki marudza, druidzi marudza... Knight tez marudzi... Nie lepiej sie tym bawic?

Przed upade nie plakalam, ze moim najtem nic smokom nie robie, przeciwnie, lubilam tam chodzic. Co z tego, ze male waste (uhy), z 100 (max) expa na smoczka...

Co do solo... Kto chodzi solo? Najt? Drut, sorc? Chyba tylko palle, lecz ci tez lubia expic z kims. A jak komus sie nie podoba - bye, bye ;).

Przynajmniej teraz trzeba cwiczyc mlvl ;). Moj kolega (ms) wlasnie po upade zaczal porzadnie expic. Opanowal nowe tereny i juz ma pare nowych poziomow. Nie slyszalam, by narzekal, ze sorc jest slaby...
__________________
"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
S. J. Lec

Ostatnio edytowany przez Slythia - 30-07-2007 o 12:15.
Slythia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 12:36   #118
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mazur199 Pokaż post
Po tym updacie gdzie bronie są od wyznaczonego lvl sorc musiałby expić z kataną w łapie do 25lvl gdzie mógłby dostac jakiegos crystal sworda czy inny szit,no ale Ty oczywiscie zamiast katany zrobiłbys 10bp hmm i poszedł z nimi bić te roty. No bo sorc i tak ma się za dobrze,knight poniżany, knight nie ma pałera :<
Jestes glupi czy tylko sprawiasz wrazenie ?

Przed update z szybka mana sorcem expily osoby na tyle inteligentne, zeby przezwyciezyc ograniczenia tej klasy na kilku poczatkowych levelach, a potem cierpliwosc procentowala postacia prawie tak silna jak po tymze update, jedyna roznica polegala na tym ze uzywalo sie hmm zamiast visa. Czy to lepiej czy to gorzej - nie mnie oceniac. Nadal mielismy klase znacznie silniejsza od knighta, ale rowniez bardziej wymagajaca, a tepe dzieciaki byly odsiewane albo robily runy dla powaznych graczy.

Druga sprawa, ze nie wybiegasz myslami tak daleko, zeby zauwazyc, ze w sytuacji gdyby update z wandami przeprowadzono dobrze, aktualny update nigdy nie pojawilby sie w takim ksztalcie.

Trzecia sprawa, ze nie zrozumielismy sie, "chora glowa" odnosila sie do update z wandami a nie do samych wandow, ktore de facto maja znaczenie na 50-60 poczatkowych levelach.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 20:04   #119
Sir Dark Archeon
Użytkownik Forum
 
Sir Dark Archeon's Avatar
 
Data dołączenia: 15 12 2005
Lokacja: Gdynia
Wiek: 46

Posty: 175
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Grimera
Poziom: 133
Skille: 23/28
Poziom mag.: 74
Sir Dark Archeon ma numer GG 8764136
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Jestes glupi czy tylko sprawiasz wrazenie ?

Przed update z szybka mana sorcem expily osoby na tyle inteligentne, zeby przezwyciezyc ograniczenia tej klasy na kilku poczatkowych levelach, a potem cierpliwosc procentowala postacia prawie tak silna jak po tymze update, jedyna roznica polegala na tym ze uzywalo sie hmm zamiast visa. Czy to lepiej czy to gorzej - nie mnie oceniac. Nadal mielismy klase znacznie silniejsza od knighta, ale rowniez bardziej wymagajaca, a tepe dzieciaki byly odsiewane albo robily runy dla powaznych graczy.

Druga sprawa, ze nie wybiegasz myslami tak daleko, zeby zauwazyc, ze w sytuacji gdyby update z wandami przeprowadzono dobrze, aktualny update nigdy nie pojawilby sie w takim ksztalcie.

Trzecia sprawa, ze nie zrozumielismy sie, "chora glowa" odnosila sie do update z wandami a nie do samych wandow, ktore de facto maja znaczenie na 50-60 poczatkowych levelach.

No i slusznie. Gra powinna byc trudna i samo granie i lvlowanie powinno byc jakims wyzwaniem. Ostatni up uproscil gre kina i palkiem a utrudnil magicznym, przykrecenie powera sorcom jest jak najbardziej sluszne. Szkoda tylko ze palki teraz expia niemal za free. Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo. Przynajmniej mozna ich uzyc jako tanich shooterow.
Tak czy siak nie narzekam i gram z rowna satysfakcja jak przed upem. Przynajmniej teraz duet druid + kina ma power i mozna klepac wszystkie potworki.
W starej tibi - przed wandami, droga do sukcesu byla wspolpraca kilku graczy, dzis powoli to powraca, szkoda ze wielu graczy nie raczy tego zauwazyc tylko biadoli ze im cos odebrano. Ale to dobrze - mniej nobow w grze.

Jedynym minusem tego upa jest to, iz poupdatowe pokolenie graczy, ktorzy zalozyli nowe postacie - pall, kina, po update lub zaczeli niskopoziomowymi expic - dzis osiagaja 40-50lvl i okupuja wszystkie niemal powszechnie dostepne expowiska. Gram na grimerze - brazolskim servie i uwierzcie mi - to prawdziwa plaga. Naszczescie wiele nowych expowisk dalej jest wolnych, tak samo stare zapomniane expowiska ktore czekaja by je na nowo odkryc z nowymi mozliwosciami poupdatowych profesji.
__________________
!!!Hail Eternal Friendship!!!
Sir Dark Archeon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-07-2007, 20:34   #120
Arcymag
Użytkownik Forum
 
Arcymag's Avatar
 
Data dołączenia: 18 04 2007

Posty: 276
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 61
Skille: 85/71
Poziom mag.: 15
Domyślny

wiecie co? Tak mnie naszło...

codziennie chodzie w 3 osobowym teamie na różne hunty [hero, dl te sprawy]

Ja-shoter, knight i druid.

Knighte blokuje po zerowych kosztach [no ostatnio na dl troszke ztracił uhów]
Ja jako shoter, no i siocher.

Knight i ja mamy expa. Druid raczej nie, no hyba, ze czasami pobije hero z morta.
Wydatki- knight bp mf na wszelki wypadek no i kilka bp uh, ale więcej niż 3 na hunt nie schodzi. Druid z 30 bp mf.
teraz oburzenie, że my mamy exp nic nie wydając, a druid ma waste bez expa
Ale weźcie pod uwage, ze druid ma przecież, to co po up najważniejsze- magic level.
Podział loota jest następujący: shoter 1/4, bloker 1/4, druid 1/2
W 80% huntów druidowi sie zwraca.
jeśli nie? to zwraca mu się w więcej niż polowie taki hunt zajmuje nam ok 4-5h.
Następnego dnia druid znowu ma pusto w banku ale znowu bierze na hunt 30 bp mf. Skąd bierze kase? nie mam pojęcia. Codziennie jest 2 lvl up i naprawde sporo w magicznym...
NIKT nie narzeka ;/ Tylko Wy tak..
Arcymag jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:21.


Powered by vBulletin 3