Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Niusy

Notki

Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 02-11-2007, 22:41   #141
Krablak
Użytkownik forum
 
Krablak's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2007
Lokacja: Las

Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny 3 Addon

a może wiadomo juz coś o trzecim addonie? jeśli nie to może wasze pomysły/sugestie?
Krablak jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 02-11-2007, 22:47   #142
Ozumi
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 10 2006

Posty: 85
Stan: Niegrający
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Ktoz to wie
Świat: Nowy pvp
Poziom: 100
Skille: 16/25
Poziom mag.: 70
Domyślny

Mnie to rozpier... te obrazki xD


Ozumi jest offline  
stary 02-11-2007, 22:50   #143
MiDoO
Użytkownik Forum
 
MiDoO's Avatar
 
Data dołączenia: 20 10 2007
Lokacja: Kraków

Posty: 57
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Midoritex
Profesja: Elite Knight
Świat: Guardia
Poziom: 269
Skille: 107/104
Poziom mag.: 10
Domyślny

Mnie tam konie tak nie podniecają
Ja bym wolał żeby powiększyli świat dla faccow bo jeśli ma być możliwe 1500 osób online na servie to nie będzie gdzie expić.
Co do tego co jest w newsie to całkiem, całkiem się zapowiada
Ciekawe jaki bedzie next news
__________________
"Lećał jastżomp nat gurami."
Widzicie tu jakiś błąd?? Bo ja nie

STOP NEOSTRADZIE
MiDoO jest offline  
stary 02-11-2007, 22:51   #144
PVP_THC
Użytkownik forum
 
PVP_THC's Avatar
 
Data dołączenia: 29 10 2007
Lokacja: konoha

Posty: 8
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: secura
Poziom: 27
Poziom mag.: 27
PVP_THC ma numer GG 2311837
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ErAgOg Pokaż post
A co dziwnego w tym, że farmy dodadzą? Jak już farmy to wy od razu kojarzycie jakby bryki do Tibii dali... Przecież w tych czasach, w których dzieją się realia gry było coś takiego jak FARMA! Tak, tak było. Może nie uwierzycie, ale ludzie wtedy jeździli też na koniach! Tak na koniach! Więc nie zdziwcie się kiedy je naprawdę dodadzą do Tibii!




Nie podoba się?- Nie korzystaj! Mnie osobiście podoba się coś takiego, bo to super extra udupczanie mocnych potworów i zdobywanie nowszej broni po 3 latach gry (jakby kto się pytał czemu taki mały lvl mam jak 3 lata gram- miałem przerwę kilku miesięczną, no więc można powiedzieć że gram 2.5 roku) mnie strasznie nudzi... A takie spokojne życie na farmie, prowadzenie jej lub mieszkanie w rezydencji nad brzegiem morza sprawiłoby mi olbrzymią radość i dużo relaksu...


moze i bylo cos takiego jak farma wiesniaki itp ale zaden z nich nie nosil zegarków w tych czasach nie grał w pilke wiec hmm mozna sie spodziewac samochodow <lol2>mozna wymienic o wiele wiecej rzeczy których nie bylo w tamtych czasach!
PVP_THC jest offline  
stary 02-11-2007, 22:53   #145
Biorek
Użytkownik Forum
 
Biorek's Avatar
 
Data dołączenia: 07 05 2007
Lokacja: Wawa

Posty: 76
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Gildia: bez
Świat: Honera
Poziom: 94
Skille: 86/78
Poziom mag.: 7
Domyślny

@2up
1 obrazek na teaserze pokazuje nam nowe miejsce dla facc koło thais.
Może będzie tego więcej
__________________
~~~~~Hail Vision~~~~~
Pozdro dla:
Ligu
Rajek of Knight-kumpel z real
~~~~~Hail Vision~~~~~

\\=========
//==Borek===
\\=========
//
\\
//

Ostatnio edytowany przez Biorek - 02-11-2007 o 22:59.
Biorek jest offline  
stary 02-11-2007, 23:00   #146
ErAgOg
Użytkownik Forum
 
ErAgOg's Avatar
 
Data dołączenia: 06 09 2006
Lokacja: . . .okolice Szczecina Ilość postów: 8
Wpisy bloga: 21

Posty: 885
Stan: Początkujący
Profesja: Rookstayer
Gildia: Mayhem
Świat: Silvera
Poziom: 40~
Skille: 100/200
Poziom mag.: 1
ErAgOg ma numer GG 7360116
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez PVP_THC Pokaż post
moze i bylo cos takiego jak farma wiesniaki itp ale zaden z nich nie nosil zegarków w tych czasach nie grał w pilke wiec hmm mozna sie spodziewac samochodow <lol2>mozna wymienic o wiele wiecej rzeczy których nie bylo w tamtych czasach!
No może masz rację, Ta Tibia pod niektórymi względami idzie w złą stronę, ale nie wywierają one (np. te zegarki) zbyt dużego znaczenia... Ale to nie zmienia faktu, że: farmy były w tamtych czasach, pasują w sam raz do Tibii i nie powinno ich się kojarzyć z samochodami!
__________________
ErAgOg jest offline  
stary 02-11-2007, 23:05   #147
PVP_THC
Użytkownik forum
 
PVP_THC's Avatar
 
Data dołączenia: 29 10 2007
Lokacja: konoha

Posty: 8
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: secura
Poziom: 27
Poziom mag.: 27
PVP_THC ma numer GG 2311837
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ErAgOg Pokaż post
No może masz rację, Ta Tibia pod niektórymi względami idzie w złą stronę, ale nie wywierają one (np. te zegarki) zbyt dużego znaczenia... Ale to nie zmienia faktu, że: farmy były w tamtych czasach, pasują w sam raz do Tibii i nie powinno ich się kojarzyć z samochodami!
heh no zgadzam sie zreszta czy z farmami czy bez w zadnym stopniu nie bedzie mi to przeszkadzac wiec luz blus;]
PVP_THC jest offline  
stary 02-11-2007, 23:34   #148
ErAgOg
Użytkownik Forum
 
ErAgOg's Avatar
 
Data dołączenia: 06 09 2006
Lokacja: . . .okolice Szczecina Ilość postów: 8
Wpisy bloga: 21

Posty: 885
Stan: Początkujący
Profesja: Rookstayer
Gildia: Mayhem
Świat: Silvera
Poziom: 40~
Skille: 100/200
Poziom mag.: 1
ErAgOg ma numer GG 7360116
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez kagar11 Pokaż post
na stronie konkurencyjnej jest Balansacja Profesji wersja (PL)

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=234115
Spójrz na stronę 9 tego tematu jest tam tłumaczenie EM... e nie pamiętam nicku i zezwolił on na kopiowanie go. I autor tematu, do którego link podałeś skopiował właśnie tłumaczenie gościa na EM z naszego forum.
__________________
ErAgOg jest offline  
stary 02-11-2007, 23:43   #149
piekarz14
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Eh ja jestem za polepszeniem druida poniewaz nie to ze nim gram tylko
strasznie duzo wydaje na expienie!!ALe dla mnie i tak zawsze druid bedzie najlepszy
 
stary 02-11-2007, 23:53   #150
Saviour
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 08 2006
Lokacja: W biednym kraju
Wiek: 33

Posty: 595
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Menera
Poziom: 65
Skille: 76/74
Poziom mag.: 6
Domyślny

A mi to tam wali bo ja nawt knightem mam waste czesto A jak dadzą jakieś farmy to raczej tylko jako powiększone kompleksy mieszkalne (kupujesz 1 domek a masz 3 dla niekumatych) a nie jakieś młockarnie i wypas owiec w górach...
__________________
To tylko gra, pamiętajcie o tym
Saviour jest offline  
stary 03-11-2007, 00:01   #151
Ksuri
Zbanowany
 
Data dołączenia: 25 11 2006
Lokacja: o.Olsztyn
Wiek: 34

Posty: 48
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Widzieliście tego screena?
http://static.tibia.com/images/news/nauticobserver.jpg
Nie wyobrażam sobie jakoś tego żebym w swoim podwodnym obserwatorium, oglądał wszystko przez DREWNIANĄ ŚCIANE!
No chyba, że to drewno jest przezroczyste

@down
lol które to już tłumaczenie trzecie? O.o

Ostatnio edytowany przez Ksuri - 03-11-2007 o 00:04.
Ksuri jest offline  
stary 03-11-2007, 00:01   #152
kagar11
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 01 11 2007

Posty: 32
Domyślny Balansacja Profesji! (PL)

****
W sierpniu pozwoliliśmy Wam na wejrzenie w to jak my postrzegamy konsekwencje Letniego Update'u. Dzisiaj, z radością możemy przekazać wam nieco więcej informacji o tym w jaki sposób zamierzamy usprawnić ogólną balansację profesji.

1."Ostatnio"
W Letnim Update'cie bardzo poważnie potraktowaliśmy kwestię mocy poszczególnych profesji. Skoncentrowaliśmy się na zadawanych obrażeniach, tak, aby nikt nie był w nieuzasadniony sposób zbyt silny lub zbyt słaby. Oczywiście, wielu graczy protestowało argumentując, iż nasze wyliczenia są utopijne a hipotetyczne możliwości przez wielu graczy nieosiągalne z takiego lub innego powodu. Oczywiście, braliśmy to pod uwagę i to właśnie tym zajmowaliśmy się do tej pory. Zmiany wprowadzone wtedy były jednak konieczne, aby można było posunąć się naprzód obecnie.

W pierwszym artykule o balansacji profesji przekazaliśmy wam szczegółowe informacje w jaki sposób zmieniliśmy zadawane obrażenia i dlaczego w ogóle chcieliśmy to zrobić. Ponadto, pokazaliśmy wam jak my widzimy zbalansowane profesje i w jaki sposób według nas powinna wyglądać każda z nich. Te informacje są kluczowe dla nadchodzących zmian.

2."Tym razem"
W tegorocznym Zimowym Update'cie skupimy się na czynnikach które wpływają na możliwość (lub jej brak) osiągnięcia pełnego potencjału postaci przez każdą z profesji. W tym artykule wymienimy wszystkie czynniki nad którymi się skoncentrowaliśmy, omówimy dlaczego uznaliśmy zmianę każdego z nich za konieczną i w jaki sposób ją przeprowadzimy. Zmiana niektórych z ów czynników wyda wam się oczywistym krokiem, co do innych natomiast - należy wziąć pod uwagę także pośrednie oddziaływania. Żaden z nich nie może być pominięty, bo idealna balansacja zostanie osiągnięta tylko wtedy gdy wszystkie kawałki układanki trafią na swoje miejsce. Żaden z nich nie jest odizolowany, wpływają one bowiem na siebie na wzajem. Tym również musieliśmy się zająć.

2.1 Role każdej profesjii
Kod:

Nowy gracz: Hej, chciałbym dowiedzieć się więcej o waszych profesjach. Czym się zajmujecie, co czyni wasze klasy wyjątkowymi?

Knight: Bardzo dobrze odpieram bezpośrednie ataki i zadaję spore obrażenia w walce bronią białą.

Paladyn: Umiem bardzo wiele, ale najlepiej znam się na walce na dystans.

Mag: Moją specjalnością są potężne czary ofensywne, umiem również rzucać wiele zaklęć wspomagających.

Druid: Umiem robić sporo z tego co mag.
Nowy gracz: Dobra, spoko. Co więc ty możesz czego nie może on? Druid: Moge leczyć...
Nowy gracz: Przecież inni też mogą leczyć.
Druid: No tak, ale ja mogę leczyć innych!
Nowy gracz: Pozostali również mogą leczyć innych.
Druid:No, w sumie..Ale ja mogę zrobić to taniej!
Nowy gracz: A więc o to chodzi..

a)Obecna sytuacja
Oczywiście, ten przykład, tak jak pozostałe, jest nieco wyolbrzymiony. Druid rzeczywiście posiada kilka cech, które odróżniają go od maga, wiemy jednak, iż zdecydowanie brak mu czegoś specjalnego co naprawdę ostro różnicowało by te profesje.

b)Rozwiązanie
Poświęciliśmy wiele czasu na rewizję naszych definicji poszczególnych profesji i tym razem postanowiliśmy poważnie zająć się druidem. Ogólnie rzecz biorąc, postanowiliśmy dać każdej profesji szczególne umiejętności które tylko one będą potrafiły mistrzowsko opanować. Postacie każdej profesji będą mogły polować na określone grupy stworzeń łatwiej niż przedstawiciele pozostałych. Druid zyska na tym najwięcej, ale jeżeli chodzi o Wasze codzienne polowania, innych również czekają miłe niespodzianki.

2.2 Koszty polowań
Kod:

Wywiad ze zwycięzcami loterii

Reporter: Gratulacje, Panie Knight, wygrał Pan milion GP we wczorajszej loterii. Na co przeznaczy pan wygraną?

Knight: W sumie jeszcze o tym nie myślałem..Hmm..Może kupie jakiś fajny domek i urządzę go w jakiś wystrzałowy sposób a za resztę kupie jakieś czadowe kolekcjonerskie bibeloty, wiesz, rzeczy ,które po prostu fajnie jest mieć...


Reporter: Gratulacje, Panie Magu, wygrał Pan milion GP we wczorajszej loterii. Na co przeznaczy pan wygraną?

Mag: Już wydałem te pieniądze.

Reporter: A więc musiał Pan kupić coś na co bardzo długo ostrzył Pan sobie zęby, czyż nie mam racji?

Mag: Nie, po prostu poszedłem expić.

a)Obecna sytuacja
Nawet pomimo tego, iż istnieje możliwość polowania postaci wszystkich profesji z mniej więcej taką samą wydajnością, niektóre profesje nie mają problemów finansując swoje polowania, podczas gdy dla innych to spory problem.

* Obecnie, jedyne czego knight potrzebuje aby efektywnie polować, to niewielka ilość run leczących, która starcza mu na parę dni. Obrażenia które zadaje są praktycznie darmowe.
* Paladyn może kupować rozsądne ilości amunicji po bardzo niewygórowanej cenie. Musi co jakiś czas wracać aby uzupełnić zapasy, jednak nie ma on problemów z wypłacalnością.
* Aby polować, mag i druid potrzebują duże ilości manafluidów a nieraz także run. Bardzo rzadko zdarza się aby zwróciły się pieniądze za manasy, a już prawie niemożliwe jest aby zwróciły się również za zużyte runy.


b)Rozwiązanie
Ogólnie rzecz biorąc, koszt ataku, który wykorzystuje jakieś zasoby musi być zależny od kosztu innych ataków, które również nie są darmowe. Aby sprawiedliwie rozplanować koszty, należy najpierw wymienić wszystkie czynniki opisujące dany atak. Następnie można ustalić wartość każdego czynniku i zobaczyć jak wpływa to na koszty. Te ustalenia będą miały wpływ na wszystkie stare i nowe runy, czary, amunicję i bronie miotane. Wyróżniliśmy następujące czynniki:

* obrażenia bazowe - im wyższe obrażenia bazowe tym wyższy koszt ataku; dwukrotnie wyższe obrażenia bazowe oznaczają ponad dwukrotny wzrost kosztu
* zróżnicowanie obrażeń-większe zróżnicowanie obrażeń oznacza wiekszą zawodność ataku, co zmniejsza jego koszt
* prawdopodobieństwo trafienia-większe prawdopodbieństwo trafienia oznacza zwiększony koszt
* czynnik wzrostu skilla odpowiedni dla danej profesji - wpływa na to, że druid nie jest w stanie poprzez trenowanie MLVLa zwiększyć zadawanych obrażeń tak jak paladyn trenując walkę na dystans
* czynnik zaopatrzeniowy - jeżeli możesz to nosić w backpacku, to jest droższe
* waga - jeżeli jest to ciężkie to możesz mniej tego mieć przy sobie, co zmniejsza wartość tego przedmiotu
* ilość użyć - więcej użyć to większy koszt; dwukrotnie więcej użyć to ponad dwukrotnie większy koszt
* celowanie - jeżeli możesz tym celować z battlelisty, to kosztuje więcej; jeśli samo celuje, jest jeszcze droższe
* zasięg - większy dystans od celu sprawia, że jesteś bezpieczniejszy, czyli zwiększa wartość
* obszar zadawania obrażeń - większy obszar oznacza większy koszt; ataki pokrywające wąski acz długi obszar (np.GE są tańsze niż ataki wielkopowierzchniowe (np.UE)
* częstotliwość - im szybciej możesz tego użyć ponownie, tym jest to droższe
* zmęczenie (magia) - jeżeli to opóźnia zastosowanie innych ataków, jest tańsze
* czynnik własny profesji - czary maga będą tańsze od czarów druida, ponieważ leczenie się druida jest tańsze


Na podstawie tych czynników można wytyczyć wiele dróg osiągnięcia naszego celu. Pogarszając lub polepszając jakiś atak wystarczy bowiem zmienić tylko jeden z czynników. Na przykład, jeżeli uznalibyśmy że włócznie są zbyt tanie w stosunku do ich możliwości, moglibyśmy podnieść ich cenę. Lub też, moglibyśmy zmniejszyć ich wytrzymałość, tak, by ich wartość użytkowa spadła albo zredukować ich zasięg. Takie rozważania przeprowadzamy dla każdego ataku i możecie być pewni, że to co logicznie rzecz biorąc powinno być zmienione, zostanie zmienione. Na przykład, jeżeli jakaś runa generalnie jest OK, jest taka jak chcielibyśmy aby była ale jest za droga, raczej zmienimy ilość użyć niż cenę aby uniknąć niechcianych zmian w ekonomii.

W wyniku powyższych działań, koszty magów, druidów i paladynów zostaną rozsądnie zbalansowane; nie dotyczy to jednak knightów, których ataki nie wymagają użycia żadnych zasobów. Jednakowoż, dopracujemy także koszty zasobów, którymi posługują się rycerze, tak by i oni pasowali do obrazu całości.

2.3 Czas pojedynczego polowania
static.tibia.com/images/news/huntingtimecomicsorc.jpg
UWAGA
a)Obecna sytuacja
Czas pojedynczej sesji polowania jest określany przez to, jak wiele zasobów postać potrzebuje, aby polować i ile z nich może naprawdę unieść. Na przykład, knight posiada dosyć siły żeby unieść nieprzeliczone ilości run, podczas gdy nie są mu one aż tak potrzebne. Mag natomiast, chcąc pozostać w danym miejscu przez kilka godzin musi wziąć ze sobą bardzo dużo manafluidów i run ,których może po prostu nie udźwignąć.

b)Rozwiązanie
Jednym ze sposobów na rozwiązanie tego problemu byłaby zmiana poziomu udźwigu jaki ma każda z profesji. Ponieważ jednak my uważamy, iż naturalnym jest, że mag nie ma tyle siły co knight, który jakby nie patrzeć jest wielce umięśnionym herosem, naszym zdaniem taka zmiana ugodziła by w definicje profesji.
static.tibia.com/images/news/capacity.jpg
UWAGA
Każda z profesji korzysta z jakichś zasobów, których inne profesje albo nie wykorzystują albo wykorzystują tylko w bardzo nieznacznym stopniu. Dlatego też wolimy zająć się zmianą właściwości tychże. Zmienimy efektywność, wagę i ilośc użyć dotychczasowo dostępnych zasobów, wprowadzając przy tym nowe, właściwe tylko dla odpowiednich profesji. W ten sposób możemy zarówno zmusić knighta by robił częstsze przerwy podczas polowań jak i umożliwić magowi nieco dłuższe wyprawy niż te, na które mógł sobie pozwolić dotychczas.
2.4 Obrona
a)Obecna sytuacja
Jedna z naszych głównych zasad dotyczących balansacji była zawsze taka, ażeby profesja która zadaje więcej obrażeń niż inne miała słabszą od nich obronę. Takie jest żródło przewagi knightów i paladynów nad magami i druidami w tej kwestii, i to generalnie rzecz biorąc nie ulegnie zmianie. Jednakowoż jakieś kroki muszą zostać podjęte, albowiem powstała po Letnim Update'cie przepaść w możliwościach obrony poszczególnych profesji wydaje się nieodpowiednia.
b)Rozwiązanie
Nie mamy zamiaru zmieniać całego systemu obrony jako takiego. Nie chcemy również znacząco usprawniać obrony postaci magicznych. Jednakże, wymyśliliśmy pewną opcję, która pozwoli postaciom magicznym na odpieranie ataków pewnych typów od pewnych potworów.

2.5 Ryzyko śmierci
a)Obecna sytuacja
Biorąc pod uwagę różnice w całkowitym HP jak i możliwości obronne poszczególnych profesji, można z pewnością stwierdzić, iż magom i druidom znacznie łatwiej jest zginąć.

* Potwory posiadające więcej niż jeden magiczny atak w swoim arsenale, mogą używać swych ataków naprzemiennie zadając bardzo szybko niełatwe do zaleczenia rany. Zwłaszcza jeżeli ofiara ma mniej maksymalnego HP niż one wyniosły.
* Knighci i Paladyni mogą bardzo łatwo zaleczyć zadane sobie obrażenia, podczas gdy magowie wspierający się manashieldem z racji braku HP nie nadążają z uzupełnianiem many. Widać to bardzo jaskrawo w PvP - magowie i druidzi zadają znacznie mniej obrażeń a udźwig knightow i paladynów pozostał bez zmian. Oznacza to, że knighci i paladyni czują się w PvP wyjątkowo bezpiecznie.
* W końcu, knighci i paladyni mogą leczyć się i atakować jednoczenie podczas gdy magowie i druidzi muszą wybierać: leczenie albo atak.


b)Rozwiązanie
Ten problem pozostaje w ścisłym związku z możliwościami obrony poszczególnych profesji. Zamierzamy się nim zająć zarówno poprzez nowe elementy gry jak i zmieniając już istniejące. Wiele ze wszystkich wymienionych powyżej rozwiązań innych problemów również wpłynie pozytywnie na ten aspekt.

3."Następnym razem"
Oczywiście, że będzie następny raz. Tibia cały czas się zmienia, nie tylko z każdym Update'em ale i z każdym nowym graczem, z każdą legendą przechodzącą na Tibijską emeryturę i z każdym krokiem i każdym czynem każdego z graczy. To oczywiście oznacza, że balansacja nigdy nie będzie w pełni zakończona. Zawsze będzie coś co można by poprawić - było wcześniej, jest teraz i będzie w przyszłości.

Jeden z przykładów poświęcony jest również pewnej ważnej rzeczy.
Jest to bardziej zależne od stylu gry każdego gracza niż od balansacji profesji - chodzi o równowagę między polowaniem w samotności a polowaniem w grupie, która powinna być zachowana w każdej szanującej się grze online. Zamierzamy w przyszłości uczynić polowania grupowe bardziej atrakcyjnymi.

Podsumowując, jesteśmy pewni, iż po tej rundzie balansacji nie będą konieczne już żadne drastyczne zmiany i w przyszłości wystarczą tylko kosmetyczne poprawki. Pierwsze i najważniejsze kroki zostały postawione ale oczywiście my wciąż kroczymy tą samą ścieżką. Chętnie pozwolimy wam iść razem z nami, wystarczy, że wypowiecie się w tym temacie na forum Proposals.

Have fun in Tibia!
Yours CipSoft Team

Ostatnio edytowany przez kagar11 - 03-11-2007 o 00:06.
kagar11 jest offline  
stary 03-11-2007, 00:05   #153
Kellerman
Użytkownik Forum
 
Kellerman's Avatar
 
Data dołączenia: 12 04 2007
Lokacja: New York
Wpisy bloga: 1

Posty: 267
Stan: Na Emeryturze
Imię: John Doe
Profesja: Elite Knight
Świat: Antica
Poziom: 79
Skille: -,.,-
Poziom mag.: 7
Kellerman ma numer GG 5857403
Domyślny

Ah co do tego 3 addonu może skrytykujecie moje spostrzeżenie ale patrząc na coraz to nowe upy to wydaje mi się ,że do każdego offa wprowadzą jakieś zwierzę ,smoka albo coś i będzie się na nim jeździć xd
knigci będą jeździć na smokach
a sorcererowie będą ujeżdżać parasolki ,zaś palkowie ,zaś palkowie będą latać na boltach nabijev fun
__________________
Kod:
"We francuskim ruchu oporu patrzenie na pluton egzekucyjny uważano za honor, a największym męstwem był uśmiech w momencie strzału"

Zabiłem twojego brata a może pomogłem rozbić twoje małżeństwo?nie ważne co zrobiłem napisz mi notkę

JAK WIDZĘ RIPPERA TO MNIE ŻAL ZŻERA.

Ostatnio edytowany przez Kellerman - 03-11-2007 o 00:07.
Kellerman jest offline  
stary 03-11-2007, 00:07   #154
PVP_THC
Użytkownik forum
 
PVP_THC's Avatar
 
Data dołączenia: 29 10 2007
Lokacja: konoha

Posty: 8
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: secura
Poziom: 27
Poziom mag.: 27
PVP_THC ma numer GG 2311837
Domyślny ...

fajny ten screen z podwodnym obserwatorium
PVP_THC jest offline  
stary 03-11-2007, 00:13   #155
Reflux
Użytkownik Forum
 
Reflux's Avatar
 
Data dołączenia: 14 08 2006
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 112
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 90
Skille: 97/81
Reflux ma numer GG 6823397 Reflux ma login Tlenu reflux-1988@tlen.pl Send a message via Skype™ to Reflux
Domyślny

Cóż od zawsze grałem palem żaden up mi w tym nie przeszkodzi zawsze uwielbiałem bić się na dystans więc wszystko mi jedno Zgadzam się z tym że postacie magiczne jednak potrzebują lekkiego dopalacza A co do up'u no polepszenie grafiki może być ciekawie farmy itp też urocze ciekawe jakie nowe ekspowiska dodadzą cóż do next piątku
__________________
Power is necessary because conflicts continue to exsist.
Reflux jest offline  
stary 03-11-2007, 00:16   #156
Upierz
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 11 2005
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 31

Posty: 1,629
Upierz ma numer GG 8248642
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez kagar11 Pokaż post
Nowy gracz: Pozostali również mogą leczyć innych.
Druid:No, w sumie..Ale ja mogę zrobić to taniej!
Nowy gracz: A więc o to chodzi..
Taniej = 90 zł/3 miechy.
Upierz jest offline  
stary 03-11-2007, 00:29   #157
Helmen
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

będzie jak w westernie pk na koniach, albo taki mdw pędzący na koniu na gorome hausahsuahsua

i jeszcze jedno jak włożysz stealth ringa to ty będziesz niewidzialny a konia stukną np fire devile i spadniesz z konia i dead...

rocking horse mam w domku, patrzyć tylko jak w nowym update ożyje o.O

Ostatnio edytowany przez Helmen - 03-11-2007 o 00:34.
 
stary 03-11-2007, 00:35   #158
lord of mag
Użytkownik Forum
 
lord of mag's Avatar
 
Data dołączenia: 27 07 2006
Lokacja: Polska
Wiek: 31

Posty: 29
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Antica
Poziom: 32+
Skille: 67/53
Poziom mag.: 10
Domyślny

Napisane jest ze potwory bedą róznie sie zachowywaly dla poszczegolnych profesji...
Najbardziej wkurza mnie fakt ze drutem do 13 lvl w kazz sobie nie poexpie bo dwarfy są odporne na poison..
A spidery nie
__________________
Ajam a Elder Drut On anticaaa
And Ajam Got HunTeD By All Irt's, They are Nazis... i dont care!
Umm aj got 31 Mlefel! And Im NóB
And som firends
lord of mag jest offline  
stary 03-11-2007, 00:50   #159
Slivi
Użytkownik Forum
 
Slivi's Avatar
 
Data dołączenia: 30 01 2006
Lokacja: Chynchy Dolne
Wiek: 38

Posty: 347
Stan: Na Emeryturze
Imię: Kash Go We
Profesja: Elder Druid
Świat: Gdzies...
Skille: Rosna..
Domyślny

Zauwazyl ktos ze prawie kazdy update jest orginalny?

Tzn, chodzi mi o to ze wprowadzaja rzeczy na ktore malo ludzi by wpadlo,
a wiele jest zaskoczonych. Wiec raczej (oby) nie bedzie laserowych pistoletow i jak ktos wczesniej wspomnial koni. Wyobrazacie sobie jak by 200 sorc na gran hur, time ringiem i bohami jakby on zasuwal na tym koniu?

Ciekawe jak maja zamiar ulepszyc druida, fajnie by bylo jakby ta balansacja postaciami byla mniej refolucyjna. Zeby wszystkich profesji bylo po rowno a nie na deserta szukac druida 3 dni :S i jeszcze zaplacic mu RoHa zeby laskawie mogl pomoc.

Ciekawe jak to bedzie z tymi farmami czy za hodowanie kurczakow bedzie mozna miec jajka 0.o


Czas pokaze
__________________



Wybitne umysły są zawsze gwałtownie atakowane przez miernoty, którym trudno pojąć, że ktoś może odmówić ślepego hołdowania panującym przesądom, decydując się w zamian na odważne i uczciwe głoszenie własnych poglądów.

Albert Einstein
Slivi jest offline  
stary 03-11-2007, 00:54   #160
Modliszka11
Użytkownik Forum
 
Modliszka11's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2007
Lokacja: Venore

Posty: 87
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Gildia: Freak
Świat: Candia
Poziom: 72
Skille: 20/25
Poziom mag.: 55
Domyślny

Najpierw konie puźniej BMW
__________________
Uwaga Tekst Który Pisze Nie Jest Przeznaczony Dla Ludzi Uzależnionych Psychicznie Od Ortografi
Modliszka11 jest offline  
Zamkniety temat.

Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:07.


Powered by vBulletin 3