![]() |
#141 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 39
Posty: 617
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Medivh Shady
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Dark Purples Faster Turtles
Świat: Arcania
Poziom: 250
Poziom mag.: 84
|
![]() Śmieszą mnie niektóre komentarze , nikt nie wie do końca jak to będzie wyglądać a już płaczą . Czarów nikomu nie zabiorą , czyli druid dalej będzie miał exori vis flam mort tylko poprostu będą mniej zadawać obrażeń i naodwrut. Najpierw poczekajcie a potem piszcie ze cos wam się nie podoba.
Pamiętajcie jeśli gracie dla zabawy to nie odczujecie wogóle zmian i będziecie grac dalej tak jak ja po letnim upie, jeśli grasz tylko żeby cos osiągnąć w tibi to będziesz jęczał za każdym razem jak cos zmienia ;/ tyle odemnie.
__________________
![]() WoW Realm: Auchindoun Name: Punish http://eu.wowarmory.com/character-sh...ndoun&n=Punish |
![]() |
|
![]() |
#142 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 11 2007
Posty: 29
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Aldora
Poziom: 76
|
![]() W miarę ciekawie się zapowiada
![]() Ogólnie nieśmiertelne "poczekamy, zobaczymy" ![]()
__________________
No risk- no fun! xD |
![]() |
![]() |
#143 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 03 2005
Lokacja: Żabno
Wiek: 33
Posty: 119
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Brus Gran
Profesja: Knight
Gildia: Bunch of Brothers
Świat: Harmonia
Poziom: 148
Skille: 97/94
Poziom mag.: 8
![]() ![]() |
![]() Wszytko ok tylko zeby knighta nie spierd#lili
|
![]() |
![]() |
#144 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 11 2007
Posty: 15
Imię: Elder hill
Profesja: Elder Druid
Świat: Zanera
Poziom: 44
Poziom mag.: 44
|
![]() jak ja widze niektorych komentarze ze znowu bedzie trzeba zmieniac profesje to mi sie zygac chce to sa tzw dzieci uptade w letnim uptade tez profe zmienicie?
|
![]() |
![]() |
#145 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 07 2007
Lokacja: Kraków
Wiek: 34
Posty: 17
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Matias Thunder
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Crank Hunters
Świat: Celesta
Poziom: 91
Skille: 16/25
Poziom mag.: 63
![]() |
![]() No wszystko fajnie wporzo ale co ze starymi czarami? Ue, e-wave, sd? Zabiorą sorcom czy jak? Co do tych czarów mam mieszane uczucia, mam all porfy to wyczaje wszystko. Ciekawe też jak bedzie z tymi manasami i nowymi "uhami". Fajnie że będzie sie można leczyć w trakcie bicia jakimś czarem ofensywnym. Pożyjemy zobaczymy.
|
![]() |
![]() |
#146 |
Użytkownik Forum
|
![]() Eeee dobra nie stekac bo juz mam zal z co poniektorych. Nie masz pacc masz lipe mozesz sobie pograc tam do tego 20 lvl czy 25 i kupuj pacc albo graj ale bez przyjemnosci i udogodnien, co do knighta niezle sie zapowiada uh zastapione mikstorami co do tego naglego uleczenia ran to ja rozumiem to tak ze laduje to odrazu na max hp z danego hp. Te tuningowane bronie miodzio xD ale zobaczymy w praktyce ;] bedzie ciekawie
![]()
__________________
Doom dancers SS'y |
![]() |
![]() |
#147 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 02 2007
Posty: 113
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Libera
|
![]() Musze sie przyznać że też tak zmieniałem ale teraz sie trzymam druida i knighta i caly czas na obu jade (oczywiscie knight to 90% gry) i wcale nie zamierzam zmieniac na sorca czy pala
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 03 2006
Lokacja: br?
Posty: 214
|
![]() Jeszcze ze 3 update i sie wszystkim wszystko popierdoli[...]
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2007
Lokacja: Szczecin
Posty: 24
Imię: Zordonek
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
|
![]() @elder94
Człowiek pomyśl gra to tylko tibia i niektórzy teraZ zrobią sobie np. druida, bo będzie ciekawszy a nie najlepszy i to nie jest dziecko upa, bo wkoncu ta magia w tibii ma jakiś sens. Wiec nie narzekaj.
__________________
"Masz Przyjaciół? To ich zachowaj i pamiętaj. Gdy problemów przybywa, samotność to udręka." Ostatnio edytowany przez eSIDe - 14-11-2007 o 21:12. |
![]() |
![]() |
#151 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 10 2007
Lokacja: WrOCk
Posty: 94
Stan: Aktywny Gracz
Świat: GuaRdia
![]() |
![]() Czuje ze bedzie kozacko ;p Juz zrobiłem sobie drutq ;p
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Posty: 33
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Vod'Neik
Profesja: Royal Paladin
Świat: Keltera
Poziom: 38
Skille: 74/58
Poziom mag.: 11
|
![]() Cytuj:
OmG! Wreszcie!! Hail Cipsoft! W końcu wszystkie profesje będą równe. W końcu tibia będzie miała więcej klimatu... Bardzo podoba mi się ten pomysł;] Z niecierpliwością czekam na nowe Update |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 10 2007
Posty: 132
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() gram drutem i kasę zarabiam na UH a teraz stracę dużą część klientów bo rycerze będą mogli się leczyć:/ mm nadzieje że reszta zmian wyjdzie mi na większy plus i pokryje straty.
|
![]() |
![]() |
#155 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 02 2007
Posty: 113
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Libera
|
![]() Axwell to nie bylo tylko do ciebie to do all którzy marudzą
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 08 2007
Lokacja: Chorzów
Wiek: 34
Posty: 361
Profesja: Knight
Świat: Saphira
|
![]() Ale to powiedzcie mi. Jezeli Kina nie bedzie mogl uzywac UH to jak ja jako Ed mam zarabiac ?!? WTF ?!?!
__________________
Yap. |
![]() |
![]() |
#157 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 06 2005
Lokacja: Daleko Daleko
Posty: 184
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Iridia
|
![]() Ludzie. Cipsoft zaczął myśleć? Po radykalnych wzmocnieniach magów i druidów następnie osłabieniu ich i wzmocnieniu rycerza oraz paladyna szukuje się prawdziwy szok. W końcu Mag (Sorcerer) i Druid będą się potężnie różnić. Wprowadzą czar typu arrmagedon myśle (ostatnie piętro akademi magicznej na Edron ponad Zoltanem ciągle szukają nauczyciela). Zmiany w tej grze idą w dobrym kierunku. Teraz taki knight posiadajacy kilkanaście justice seekerów naładowanych magia różnych zywiołów zabije solo każdego potwora. Mag zaś dostanie nowe źródło zarobku jak ładowanie bronii. Ostatecznie wytępi sie problem cave botów i robienia uhów na tym bo poprostu uhy będą nieopłacalne.Rycerz z miksturami będzie tak samo potężny jak wcześniej a dzięki temu że mikstury leczenia będą leczyć w różnym stopniu bardziej da się zoptymalizować wydatki na leczenie. teraz jak hunciłeś cokowliek mocnego z kolegami uhałeś się czy hydra czy demon walnęła powiedzmy 100 czy 300 (to są moje szacunki) a tak wybierasz miksturke którą chcesz się leczyć i zamiast uha wartego 300gp+ używasz mikstury która kosztuje powiedzmy 200gp a uzupełnia pasek życia i tak do full z yellow hp. Mocniejsze manafluidy dadzą w końcu normalny poziom odzyskiwania many. teraz używając mana shielda mag nie nadążał się manasować przed nacierjącym knigtem-czołgiem po update mocniejsza mikstura załatwi sprawę. Martwi mnie tylko jedna sprawa. Mianowicie jeżeli taki Seromontis kupi amulety ochrony przed obrażeniami ognia. Naładuje się na full miksturami leczącymi i manasami. W dodatku weźmie kilka naładowanych sovów odpowiednia energią i pójdzie na smoki. To koszty takiego huntu zwrócą mu sie w potężnej nadwyżce dodając do tego zestawu life ringi i soft bootsy. Czy to aby nie zabardzo wzmocni rycerzy?
|
![]() |
![]() |
#159 | |||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 08 2005
Lokacja: Mordor
Posty: 915
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Poziom mag.: 45
|
![]() Żal, jak wy nic nie rozumiecie!
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Czy chcecie, żeby Tibia była taka jak rok temu? Jak 2 lata temu? Jak 3 lata temu? 5? 6 lat? No to jesteście palantami. Tibia musi się rozwijać, nowe żywioły bardziej rozróżnią sorca i druta, wszystko staje się bardziej realistyczne. Sorc - ogień i energia, druid - lód i ziemia. Ogień to symbol zniszczenia, energia - potęgi. Lód jest przeciwieństwem ognia, a ziemia - czerpanie mocy z natury. To wszystko proste i logiczne, i REALISTYCZNE! (O ile można nazwać realistycznym ludzi latających z różdżkami i rzucających runami w rozmaite potwory ![]() W jakichkolwiek innych grach RPG run, zwojów etc. mogą używać tylko magowie! Druidzi leczą przy pomocy sił natury! Rycerze - zostają im magiczne mikstury, a więc dobrze że takie powstają. Jedyne co mnie zastanawia to zróżnicowanie tych mikstur. Czy będą różnić się jedynie efektywnością i ceną? A może czymś jeszcze? Ponadto, wprowadzenie nowych żywiołów i przypisanie określonych żywiołów do profesji wpłynie na wybór expowisk. Do tej pory było tak, że knighci i paladyni mogli expić praktycznie wszędzie, a magowie i druidzi byli uzależnieni od różdżek. Teraz będą uzależnieni przede wszystkim od typu swoich czarów. Ja sam zacząłem grę od sorca. Potem próbowałem pala, knighta, druida. Druidem grało mi się najlepiej, niestety mi go shackowali ![]() Ale mam nowego i nim gram. Druid to moja ulubiona profesja, a po tym update moja miłość do tej profesji wzrośnie. ![]()
__________________
Cytuj:
|
|||||
![]() |
![]() |
#160 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 02 2007
Posty: 28
Imię: Ket'jov
Profesja: Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 29
Poziom mag.: 30
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |