Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Niusy

Notki

Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 17-11-2007, 00:47   #521
Bykunn
Użytkownik Forum
 
Bykunn's Avatar
 
Data dołączenia: 03 07 2006
Lokacja: Tomaszów Mazowiecki

Posty: 259
Stan: Na Emeryturze
Bykunn ma numer GG 6050652
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
dziwne, ze to w Tibii, nie w WoWie zaczelo sie huntowanie wysokolevelowych grzaczy za to, ze zajmuja expowiska, za szybko expia czy wogole expia. To w Tibii ludzie zaczeli osiagac levele tak wysokie, ze przy istniejacym systemie magii zaczeli zabijac jedne z najsilniejszych seryjnych potworow w kilka sekund. Dziwne, ze akurat w Tibii ludzie sa w stanie grac na 1 serwerze przez 4 lata, praktycznie caly czas nie robiac nic innego niz nabijanie leveli. Dziwne, ze akurat tutaj poklask zyskuja ludzie wbijajacy 123144 level w 12366 minut, czyli dokladnie o 49 minut szybciej niz ostatni ktory podjal sie bicia rekordu.
Vil bardzo Cię szanuje, ale powiedz mi czyj poklask zyskują ludzie, którzy wbijają 123144 level w 12366 minuty ? Bo mi się wydaje, że tacy gracze są wielbieni głównie przez dzieciaki, które o życiu, ani o tej grze za dużego pojęcia nie mają. Bo jak ktoś odbiera Tibię tylko jako zabawe, czyli właściwie, to w tych ludziach widzi albo maniaków albo ludzi, którzy poprostu w taki sposób się relaksują - siedząc cały dzień przed komputerem. Huntowanie wysokolevelowych graczy - masz rację, ale wogóle system walki w WoWie jest zupełnie inny, bo tam przy śmierci dużo nie tracimy i ludzie biją się dla zabawy, choćby po to żeby zobaczyć kto jest lepszy (sam nie gram, wiem z relacji kolegów). A co do idei z WoW-a, gdzie na jednego 'bossa' wybierają się grupy 30-40 graczy, gdzie każdy ma swoje miejsce, jest dla mnie świetna ... Szkoda, że w Tibii tylko w nielicznych przypadkach jest stosowana, bo każdego praktycznie potwora można zabić w teamie 10-15 osób max (no może oprócz Ferumbrasa i Ghazbarana).
To tyle. Takie jest moje zdanie i szanuję zdanie innych.

Pozdrawiam

/Yours Bykunn
Bykunn jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 17-11-2007, 07:28   #522
Peplik
Użytkownik Forum
 
Peplik's Avatar
 
Data dołączenia: 17 11 2007
Lokacja: Gdańsk

Posty: 27
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Peplik
Profesja: Elite Knight
Świat: Danera
Poziom: 91
Domyślny

Update może wnoszący coś nowego ale nie jestem do końca przekonany do tych żywiołów i mikstur, może się mylę

Za to bardzo podoba mi się wygląd czarów.

Cóż nie pozostaje nic innego jak czekać
Peplik jest offline  
stary 17-11-2007, 08:02   #523
Lord'Bane
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 30 07 2007

Posty: 3
Domyślny

Cytuj:
- bezużyteczne uhy których ludzie mają teraz bez liku i nie ma co z tym zrobić
Ludzie skad wiecie ze zlikwiduja UH zlikwiduja czar!!A nie same runy!!Wiec prawdopodobnie obecne UH-y bedzie mozna uzywac do wyczerpania zapasow nikt nie powedzil ze UH nie bedzie leczylTylko ze nie bedzie czaru
Lord'Bane jest offline  
stary 17-11-2007, 08:57   #524
Enze
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 11 2007

Posty: 49
Stan: Usunięty
Domyślny

dla mnie to troch smieszne, poniewaz cipsoft odgapia przeróżne zeczy od innych gier np. po zabiciu powora nie mazna go przesunac przez 5sec i otworzyc go moze ten kto zebral wiecej expa, sory ale te "magiczne kamyki" do zaklinania broni sa zgapione z diablo II.... Wprowadzcie jeszcze pasy i rekawice bo tego nie ma.

Nowe zywioly sa fajne jednak jezeli trutka ma byc zamieniona w ziemie to druid ma UE, a watpie zeby na ziemie byl juz odporny wyvern

takie moje zdanie...

Ostatnio edytowany przez Enze - 17-11-2007 o 09:01. Powód: ortografia
Enze jest offline  
stary 17-11-2007, 09:29   #525
Dziki_Osiol
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 06 2007
Lokacja: Kołobrzeg

Posty: 148
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 165
Skille: 666/69
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gosc_tibia_pl Pokaż post
.

+ najlepsza miksturka hp leczy około ~600 dzięki czemu łatwiej sie wyleczyć wrazie silnego naporu atakującego


Pozdrawiam, Gość_tibia_pl
o czym ty bredzisz?600 hp? ja sie wiecej uham w tym momencie,i wychodzi mi to 3x taniej...poza tym mowisz ze bedzie sie latwiej wyleczyc?bulszit za przeproszeniem...moze cie nie poinformowano ale pierwsza mikstura leczy za ~100 hp, druga za ~300 i jest od lvl 50 oraz trzecia,~600 hp i lvl 80+ ;]
__________________
Cytuj:
09:43 Piecia lordzik refugii [19]: Sell Valconia Rod
09:44 Vengard [30]: valconia rod....XD
09:44 Dziki Osiol of Refugia[119]:sam wal
09:44 Master Zdzislaw [20]: ^co za gey;D
trade chanell potrafi byc zajebisty
Dziki_Osiol jest offline  
stary 17-11-2007, 09:47   #526
Piio
Użytkownik Forum
 
Piio's Avatar
 
Data dołączenia: 16 08 2005
Lokacja: Dalaran

Posty: 237
Stan: Na Emeryturze
Gildia: -----
Domyślny

Ktoś mówił o Onyxii. Onyxia to Instance rideowy i liczba graczy na niego przeznaczona to 40. Już i tak są silniejsze potwory po wyjściu Burning Crusade i nowy patch niedługo i znowu będą nowe. Ale to już faktycznie w wowie można powiedzieć że to są bossi.

W Tibii czy to ferumbrass, Orshabaal, Morgaroth, Ghazbaran to jeśli uda się zabić to i tak trwa samo bicie nie więcej niż 5-10 min.
__________________
Master Dysan [246]: Matka mi nie chce powiedziec kiedy mam urodziny -.-'
Piio jest offline  
stary 17-11-2007, 10:04   #527
gosc_tibia_pl
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 16 11 2007

Posty: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lord'Bane Pokaż post
Ludzie skad wiecie ze zlikwiduja UH zlikwiduja czar!!A nie same runy!!Wiec prawdopodobnie obecne UH-y bedzie mozna uzywac do wyczerpania zapasow nikt nie powedzil ze UH nie bedzie leczylTylko ze nie bedzie czaru
Bezużyteczne w sensie, że na tyle słabo bedą leczyć, iż mało kto bedzie ich używać. UHY NIE BEDĄ ZLIKWIDOWANE.

Ostatnio edytowany przez gosc_tibia_pl - 17-11-2007 o 10:07.
gosc_tibia_pl jest offline  
stary 17-11-2007, 11:02   #528
mxc
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 30 04 2007

Posty: 21
Domyślny super tytuł

Powiedzcie mi co daja te zaczarowane bronie bo nigdzie o tym przeczytac nie moglem.A pozatym knight bedzie po upie strasznie wascil , mój kumpel 170 ek posszedl z jakims 156 ek wyczyscic feru tower to mu poszlo 800k waste wiec nie wiem co ten cipfost kombinuje.

Ostatnio edytowany przez mxc - 17-11-2007 o 11:05.
mxc jest offline  
stary 17-11-2007, 11:24   #529
Poprostu Pitbul
Użytkownik Forum
 
Poprostu Pitbul's Avatar
 
Data dołączenia: 22 11 2005
Lokacja: forum.tibia.pl i dział "Fake'i"
Wpisy bloga: 2

Posty: 867
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ergid
Świat: Kradia
Poziom: 10
Skille: 30 SILY
Domyślny

mxc@
Podaj IP tego OTSa na którym Twój kumpel poszedł z innym knightem na Ferumbras Tower...
Poprostu Pitbul jest offline  
stary 17-11-2007, 11:50   #530
mxc
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 30 04 2007

Posty: 21
Domyślny super tytuł

Prosze link kozaku , wejdz na ostatnia strone http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=121652&page=76

Ostatnio edytowany przez Ashlon - 17-11-2007 o 12:00.
mxc jest offline  
stary 17-11-2007, 11:59   #531
Tyrrael
Użytkownik Forum
 
Tyrrael's Avatar
 
Data dołączenia: 20 02 2007
Lokacja: Bydgoszcz

Posty: 21
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Honera
Poziom: 38
Skille: 20/24
Poziom mag.: 40
Domyślny

Cóz, mam mieszane uczucia..To miał być update dla druidów, a juz teraz UHy na ,moim serve sprzedaja za 1,5k..Ale co tam^^

Ale zal mi wszstkich,którzy zawodza jak przedszkolaczki- ludzie, to ze bedzie INACZEJ, nie znaczy, ze bedzie ZLE !
Afff.....
__________________
>>człoweczeństwo to wcale nie najlepsza opcja<<

...."Wyciągnąłeś na mnie miecz.. Źle zrobiłeś".....


10:17 Arek of Honera [23]: ile warta jest ruszczka quagmire rod prosze wazne!

Najszybsze zarabianie na PACCA

Najszybsze zarabianie na PACCA 2

Instrukcja obsługi
Tyrrael jest offline  
stary 17-11-2007, 12:05   #532
Szwaczkabuciorow
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Moze ktos wreszcie napisze co dadza te bronie magiczne po przejscu przez ten smieszny teleport i czy sorki wciaz beda wastowac tyle kasy ?
 
stary 17-11-2007, 12:08   #533
zeus1985
Użytkownik Forum
 
zeus1985's Avatar
 
Data dołączenia: 22 09 2003
Lokacja: Opole
Wiek: 39

Posty: 555
Stan: Na Emeryturze
Imię: Yavimava
Profesja: Elite Knight
Świat: Azura
Poziom: 131
Skille: 98/97
Poziom mag.: 8
Domyślny

2. Damagetypes and Resistances

a) Damagetypes

- Overall there are now the following types of damage:
Hit
Fire
Energy
Ice
Earth
Holy
Death
- Poison belongs to Earth. Poison damage over time will stay as it is, just counted as Earth damage.
- Some spells and runes will have a different damage type, for example UE will now be Fire, SD will now be Death.
- Many new spells and runes are introduced for the new damage types.
- Sorcerers are the masters of Fire and Energy and are the only ones to create the top Death rune (SD).
- Druids are the masters of Ice and Earth and are the only ones to create the top healing rune (UH).
- Paladins are the only ones being able to use Holy damage.

b) Resistances

- Monsters will have certain resistances, e.g. some will get normal damage from fire, some more than usual, some less. Only very few will be totally immune (like a fire elemental).
- Players will also be able to protect themselves better against magical attacks with certain items that give additional resistances against certain damage types. There are not so many of those yet on this test server, but there will be a few more.


3. New Spells and Spell Adjustments

a) Adjustments

Almost all attack spells and runes have been altered in one way or another. In order to not influence your perception, I will not give you details but prefer that you test them and find out for yourself whether the mana needed is more suitable for what the spell / rune does now.

However, there are a few adjustments that you need to know. In order to have the spell words needed to cast the spell fit in with the new damage types, we had to change some of the words of old spells too. Here is the overview:

Runes:
- Light Magic Missile: adori min vis
- Heavy Magic Missile: adori vis
- Stalagmite (used to be Envenom): adori tera
- Great Fireball: adori mas flam
- Sudden Death: adori gran mort

Spells:
- Energy Wave: exevo vis hur
- Hell's Core (used to be Ultimate Explosion): exevo gran mas flam
- Wrath of Nature (used to be Poison Storm): exevo gran mas tera

Major changes have been done to the following:
- Envenom: Name = Stalagmite; Is now a Missile similar to HMM with Earth as damage type. It can now also be created by Sorcerers.
- Fireball: Is not an area rune anymore, but a strong Missile version of HMM with Fire damage, becomes premium only.

Some vocations will loose the ability to cast some spells / make some runes:

Paladin looses:
- Fireball
- Light Magic Missile
- Heavy Magic Missile

Druid looses:
- Fireball
- Great Fireball

b) New Spells

There will however be a lot of new spells and runes. Here is the list:

KNIGHT:
- Wound Cleansing (exana mort): LevelRequirement:30 ManaConsumption:55 (a Healing Spell just for Knights)

PALADIN:
- Divine Missile (exori san): LevelRequirement:40 ManaConsumption:20 (~ a strike spell with Holy damage)
- Divine Caldera (exevo mas san): LevelRequirement:50 ManaConsumption:180 (~ an area instant like Groundshaker with Holy damage)

SORCERER:
- Thunderstorm (adori mas vis): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:430 (~ a slightly weaker GFB with Energy damage)
- Stalagmite (adori tera): Runespell, LevelRequirement:24 ManaConsumption:350 (~ HMM with Earth damage)
- Ice Strike (exori frigo): LevelRequirement:15 ManaConsumption:20 (Strikespell with Ice damage)
- Terra Strike (exori tera): LevelRequirement:13 ManaConsumption:20 (Strikespell with Earth damage)
- Rage of the Skies (exevo gran mas vis): LevelRequirement:55 ManaConsumption:650 (new ultimate spell, larger but weaker than UE with Energy damage)

DRUID:
- Stone Shower (adori mas tera): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:430 (~ a slightly weaker GFB with Earth damage)
- Avalanche (adori mas frigo): Runespell, LevelRequirement:30 ManaConsumption:530 (~ GFB with Ice damage)
- Icicle (adori frigo): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:460 (strong HMM with Ice damage)
- Ice Strike (exori frigo): LevelRequirement:15 ManaConsumption:20 (Strikespell with Ice damage)
- Terra Strike (exori tera): LevelRequirement:13 ManaConsumption:20 (Strikespell with Earth damage)
- Ice Wave (exevo frigo hur): LevelRequirement:18 ManaConsumption:25 (~ Fire Wave with Ice damage)
- Terra Wave (exevo tera hur): LevelRequirement:38 ManaConsumption:210 (~ Energy Wave with Earth damage)
- Eternal Winter (exevo gran mas frigo): LevelRequirement:60 ManaConsumption:1200 (~ Hell's Core = Ex UE with Ice damage)


4. Restoring Mana and Hitpoints

* Healing formula is now the same as the new magic damage formula
- UH runes will hardly be useful for Knights and only partly interesting for paladins.
- Some values of healing spells have been recalculated.
* 3 different health potions: health potion (giving +/-100 HP), strong health potion (giving +/-300 HP) and great health potion (giving +/- 600 HP).
- the normal one can be used by everyone. The strong one is only for paladins and knights of level 50+ and the great one is only for knights of lvl 80+.
- They can be bought at the regular shops.
* 3 different mana potions: mana potion (giving +/-100 Mana), strong mana potion (giving +/-200 Mana) and great mana potion (giving +/- 300 Mana).
- the normal one can be used by everyone. The strong one is only for paladins and mages of level 50+ and the great one is only for mages of lvl 80+.
- They can be bought at the regular shops.

5. Changes to combat of players and monsters

a) Player combat

- Spells are now categorized. All spells that you cannot cast in a PZ count as aggressive. Those all have a delay on each other.
- All other spells are not affected by this delay, nor will they affect the aggressive spells. The other spells however will also have a delay on each other.
- The drinking of mana and health potions has a delay on each other and the use of runes, but does not influence the use of instant spells.

b) Monster combat

Monsters will now also have their own delay rules for aggressive and supportive spells. Overall, they will still deal roughly the same amount of damage, but they will not be able to cast all they have in the same second.


6. New weapon effects

a) Melee weapons

- Mages will now be able to enchant small gems:
small ruby --> at fire shrine by sorcerer
small amethyst --> at energy shrine by sorcerer
small emerald --> at earth shrine by druid
small sapphire --> at ice shrine by druid
- Every town has portals for the dedicated vocation to teleport to those shrines and back
- Enchanting one such gem takes 300 Mana
- These enchanted small gems can then be used to enchant some weapons with damage of the respective element
(Example: you can use an enchanted ruby to fill a spiked sword with 1000 charges of fire damage)
- Enchanted weapons have the same overall stats, but a certain percentage of the damage will be done in the damage type of the enchanted gem. If you use the right damage type against the right monster, the enchanted weapons will do more damage.

b) Ammunition

- There are elemental arrows for most of the new damage types.
- They are currently only buyable at the shop.


7. Client Changes

- improved automap cross (now automatically toggles between black and white)
- improved autowalk algorithm (can't "freeze" client for some seconds anymore)
- improved text effect placement (e.x. damage numbers, healing numbers, etc.)
- improved graphic effect possibilities (allows more fanciful effects)
- added new player state icons (freezing, dazzled, cursed)
- added default frame rate limitation (50 frames per second)
- added several small code improvements
- improved host name resolving
__________________
I was Playing in memory of old times.
I was Playing in memory of old friends.
I was Playing in memory of old memories.
Retired.
zeus1985 jest offline  
stary 17-11-2007, 13:11   #534
Poprostu Pitbul
Użytkownik Forum
 
Poprostu Pitbul's Avatar
 
Data dołączenia: 22 11 2005
Lokacja: forum.tibia.pl i dział "Fake'i"
Wpisy bloga: 2

Posty: 867
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ergid
Świat: Kradia
Poziom: 10
Skille: 30 SILY
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mxc Pokaż post
Prosze link kozaku , wejdz na ostatnia strone http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=121652&page=76
Taa, test server rox?
Poprostu Pitbul jest offline  
stary 17-11-2007, 13:22   #535
neilran
Użytkownik forum
 
neilran's Avatar
 
Data dołączenia: 16 11 2007
Lokacja: niniva

Posty: 12
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 15
Skille: 54/54
Poziom mag.: 3
neilran ma numer GG 3600729
Domyślny

a ja se zrobiłem 2-char druid, zeby sie leczyc taniej knightem
ale z drugiej strony, pewnie druidzi nie beda mogli robic hmm i lmm, a wzamian moze dostana jakies runki ice i earth..
zawsze mi sie podobał bardziej ziemia i mróz niż ogień i enerigia
mama nadzieje ze to dają jakieś runki na facc..

Jedno jest pewne o wiele rzadziej przy depie bedziemy oglądać napisy w konsoli: Adura Gran, i Adura Vita sposobu leczenia mieli nie zmieniać dla knightów, mi sie to podobało, a teraz..
neilran jest offline  
stary 17-11-2007, 13:41   #536
Smieszek266
Użytkownik Forum
 
Smieszek266's Avatar
 
Data dołączenia: 17 02 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
Domyślny Hmm..

ja gram swoim knightem i jetsem zadowolony. Najgorzej jest gdy musze marnowac nduzo uh przy blokowaniu dla czy gsa. No cóż zobaczymy jhak to bedzie z tymi miksturkami. Mam nadzieje ze bedzie dobrze
Smieszek266 jest offline  
stary 17-11-2007, 14:49   #537
Szymislaw2020
Użytkownik Forum
 
Szymislaw2020's Avatar
 
Data dołączenia: 15 11 2007

Posty: 541
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 6x
Skille: 80/65
Domyślny Eeeeee

Czyli teraz będzie tak że bedą i KRYSZTAŁY i RÓŻDŻKI.
NP: Druid bedzie udeżał z lodowej ruzgi albo będzie miał do wyboru jakiś kryształ ONLY DLA PACC??



PROSZE O ODPOWIEDZ
Szymislaw2020 jest offline  
stary 17-11-2007, 14:59   #538
Xsi
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 10 2007
Lokacja: Ab'Dendriel
Wiek: 34

Posty: 39
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 80+
Xsi ma numer GG 709032
Domyślny

Może mi ktoś powiedzieć ile kosztuje naprawa broni?
Xsi jest offline  
stary 17-11-2007, 15:20   #539
Ameriov
Użytkownik Forum
 
Ameriov's Avatar
 
Data dołączenia: 25 04 2006
Wpisy bloga: 4

Posty: 713
Profesja: Rookstayer
Gildia: Vampires
Świat: Isara
Poziom: 70
Skille: 96 Fish
Domyślny

Powiem tyle, 65 RP owned by 38 MS, knight straci duzo na leczeniu (no chyba ze cip zmieni ceny, zobaczymy) MS i ED nawalaja z rozgi jak palki, czyli nieograniczony zasieg, wiec po upie widok Sorcow na PoHu nie powinien dziwic, FE przywolany przez MSa walnal 300hp (nie wiem wogole co to mialo znaczyc, ale luz) w dodatku FE nie mozna go ubic z broni bialej, zadnych sdkow i ofc ognia jak przed upem, co do natury nie wiem, wiem tylko ze mozna z energii. Wg. mnie sorc jest silniejszy niz kiedykolwiek...
__________________
Free Candy

Rookgaardians Smasher

Secrets Keeper.
Ameriov jest offline  
stary 17-11-2007, 15:35   #540
Begiedza007
Użytkownik forum
 
Begiedza007's Avatar
 
Data dołączenia: 15 11 2007
Lokacja: Świątki

Posty: 11
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Furora
Poziom: 22
Poziom mag.: 15
Problem P******e!!!!

Drut powinien być na takich zasadach co sork a tu zaraz druta nie bendzie cofnie mnie na roka z tym 16 levem i wybrac se bende musial nową profesje jasne ciproft a może c**ysoft



Drut nie ma mocnych juz uh ani ih co to jest kkuu**a mac
Begiedza007 jest offline  
Zamkniety temat.

Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 02:35.


Powered by vBulletin 3