![]() |
#521 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 07 2006
Lokacja: Tomaszów Mazowiecki
Posty: 259
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() Cytuj:
To tyle. Takie jest moje zdanie i szanuję zdanie innych. Pozdrawiam /Yours Bykunn |
|
![]() |
|
![]() |
#522 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 11 2007
Lokacja: Gdańsk
Posty: 27
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Peplik
Profesja: Elite Knight
Świat: Danera
Poziom: 91
|
![]() Update może wnoszący coś nowego ale nie jestem do końca przekonany do tych żywiołów i mikstur, może się mylę
![]() Za to bardzo podoba mi się wygląd czarów. Cóż nie pozostaje nic innego jak czekać ![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 30 07 2007
Posty: 3
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#524 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 11 2007
Posty: 49
Stan: Usunięty
|
![]() dla mnie to troch smieszne, poniewaz cipsoft odgapia przeróżne zeczy od innych gier np. po zabiciu powora nie mazna go przesunac przez 5sec i otworzyc go moze ten kto zebral wiecej expa, sory ale te "magiczne kamyki" do zaklinania broni sa zgapione z diablo II.... Wprowadzcie jeszcze pasy i rekawice bo tego nie ma.
Nowe zywioly sa fajne jednak jezeli trutka ma byc zamieniona w ziemie to druid ma UE, a watpie zeby na ziemie byl juz odporny wyvern takie moje zdanie... Ostatnio edytowany przez Enze - 17-11-2007 o 09:01. Powód: ortografia |
![]() |
![]() |
#525 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 06 2007
Lokacja: Kołobrzeg
Posty: 148
Imię: Dziki Osiol of Refugia
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 165
Skille: 666/69
Poziom mag.: 8
|
![]() o czym ty bredzisz?600 hp? ja sie wiecej uham w tym momencie,i wychodzi mi to 3x taniej...poza tym mowisz ze bedzie sie latwiej wyleczyc?bulszit za przeproszeniem...moze cie nie poinformowano ale pierwsza mikstura leczy za ~100 hp, druga za ~300 i jest od lvl 50 oraz trzecia,~600 hp i lvl 80+ ;]
__________________
Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#526 |
Użytkownik Forum
|
![]() Ktoś mówił o Onyxii. Onyxia to Instance rideowy i liczba graczy na niego przeznaczona to 40. Już i tak są silniejsze potwory po wyjściu Burning Crusade i nowy patch niedługo i znowu będą nowe. Ale to już faktycznie w wowie można powiedzieć że to są bossi.
W Tibii czy to ferumbrass, Orshabaal, Morgaroth, Ghazbaran to jeśli uda się zabić to i tak trwa samo bicie nie więcej niż 5-10 min. |
![]() |
![]() |
#527 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 11 2007
Posty: 9
|
![]() Bezużyteczne w sensie, że na tyle słabo bedą leczyć, iż mało kto bedzie ich używać. UHY NIE BEDĄ ZLIKWIDOWANE.
Ostatnio edytowany przez gosc_tibia_pl - 17-11-2007 o 10:07. |
![]() |
![]() |
#528 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 30 04 2007
Posty: 21
|
![]() Powiedzcie mi co daja te zaczarowane bronie bo nigdzie o tym przeczytac nie moglem.A pozatym knight bedzie po upie strasznie wascil , mój kumpel 170 ek posszedl z jakims 156 ek wyczyscic feru tower to mu poszlo 800k waste wiec nie wiem co ten cipfost kombinuje.
Ostatnio edytowany przez mxc - 17-11-2007 o 11:05. |
![]() |
![]() |
#529 |
Użytkownik Forum
|
![]() mxc@
Podaj IP tego OTSa na którym Twój kumpel poszedł z innym knightem na Ferumbras Tower... |
![]() |
![]() |
#530 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 30 04 2007
Posty: 21
|
![]() Prosze link kozaku , wejdz na ostatnia strone http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=121652&page=76
Ostatnio edytowany przez Ashlon - 17-11-2007 o 12:00. |
![]() |
![]() |
#531 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 02 2007
Lokacja: Bydgoszcz
Posty: 21
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ruphus Son of Fury
Profesja: Druid
Gildia: Wilk samotnik =P
Świat: Honera
Poziom: 38
Skille: 20/24
Poziom mag.: 40
|
![]() Cóz, mam mieszane uczucia..To miał być update dla druidów, a juz teraz UHy na ,moim serve sprzedaja za 1,5k..Ale co tam^^
Ale zal mi wszstkich,którzy zawodza jak przedszkolaczki- ludzie, to ze bedzie INACZEJ, nie znaczy, ze bedzie ZLE ! Afff.....
__________________
>>człoweczeństwo to wcale nie najlepsza opcja<< ...."Wyciągnąłeś na mnie miecz.. Źle zrobiłeś"..... 10:17 Arek of Honera [23]: ile warta jest ruszczka quagmire rod prosze wazne! Najszybsze zarabianie na PACCA Najszybsze zarabianie na PACCA 2 Instrukcja obsługi |
![]() |
![]() |
#532 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Moze ktos wreszcie napisze co dadza te bronie magiczne po przejscu przez ten smieszny teleport i czy sorki wciaz beda wastowac tyle kasy ?
![]() |
![]() |
#533 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 09 2003
Lokacja: Opole
Wiek: 39
Posty: 555
Stan: Na Emeryturze
Imię: Yavimava
Profesja: Elite Knight
Świat: Azura
Poziom: 131
Skille: 98/97
Poziom mag.: 8
|
![]() 2. Damagetypes and Resistances
a) Damagetypes - Overall there are now the following types of damage: Hit Fire Energy Ice Earth Holy Death - Poison belongs to Earth. Poison damage over time will stay as it is, just counted as Earth damage. - Some spells and runes will have a different damage type, for example UE will now be Fire, SD will now be Death. - Many new spells and runes are introduced for the new damage types. - Sorcerers are the masters of Fire and Energy and are the only ones to create the top Death rune (SD). - Druids are the masters of Ice and Earth and are the only ones to create the top healing rune (UH). - Paladins are the only ones being able to use Holy damage. b) Resistances - Monsters will have certain resistances, e.g. some will get normal damage from fire, some more than usual, some less. Only very few will be totally immune (like a fire elemental). - Players will also be able to protect themselves better against magical attacks with certain items that give additional resistances against certain damage types. There are not so many of those yet on this test server, but there will be a few more. 3. New Spells and Spell Adjustments a) Adjustments Almost all attack spells and runes have been altered in one way or another. In order to not influence your perception, I will not give you details but prefer that you test them and find out for yourself whether the mana needed is more suitable for what the spell / rune does now. However, there are a few adjustments that you need to know. In order to have the spell words needed to cast the spell fit in with the new damage types, we had to change some of the words of old spells too. Here is the overview: Runes: - Light Magic Missile: adori min vis - Heavy Magic Missile: adori vis - Stalagmite (used to be Envenom): adori tera - Great Fireball: adori mas flam - Sudden Death: adori gran mort Spells: - Energy Wave: exevo vis hur - Hell's Core (used to be Ultimate Explosion): exevo gran mas flam - Wrath of Nature (used to be Poison Storm): exevo gran mas tera Major changes have been done to the following: - Envenom: Name = Stalagmite; Is now a Missile similar to HMM with Earth as damage type. It can now also be created by Sorcerers. - Fireball: Is not an area rune anymore, but a strong Missile version of HMM with Fire damage, becomes premium only. Some vocations will loose the ability to cast some spells / make some runes: Paladin looses: - Fireball - Light Magic Missile - Heavy Magic Missile Druid looses: - Fireball - Great Fireball b) New Spells There will however be a lot of new spells and runes. Here is the list: KNIGHT: - Wound Cleansing (exana mort): LevelRequirement:30 ManaConsumption:55 (a Healing Spell just for Knights) PALADIN: - Divine Missile (exori san): LevelRequirement:40 ManaConsumption:20 (~ a strike spell with Holy damage) - Divine Caldera (exevo mas san): LevelRequirement:50 ManaConsumption:180 (~ an area instant like Groundshaker with Holy damage) SORCERER: - Thunderstorm (adori mas vis): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:430 (~ a slightly weaker GFB with Energy damage) - Stalagmite (adori tera): Runespell, LevelRequirement:24 ManaConsumption:350 (~ HMM with Earth damage) - Ice Strike (exori frigo): LevelRequirement:15 ManaConsumption:20 (Strikespell with Ice damage) - Terra Strike (exori tera): LevelRequirement:13 ManaConsumption:20 (Strikespell with Earth damage) - Rage of the Skies (exevo gran mas vis): LevelRequirement:55 ManaConsumption:650 (new ultimate spell, larger but weaker than UE with Energy damage) DRUID: - Stone Shower (adori mas tera): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:430 (~ a slightly weaker GFB with Earth damage) - Avalanche (adori mas frigo): Runespell, LevelRequirement:30 ManaConsumption:530 (~ GFB with Ice damage) - Icicle (adori frigo): Runespell, LevelRequirement:28 ManaConsumption:460 (strong HMM with Ice damage) - Ice Strike (exori frigo): LevelRequirement:15 ManaConsumption:20 (Strikespell with Ice damage) - Terra Strike (exori tera): LevelRequirement:13 ManaConsumption:20 (Strikespell with Earth damage) - Ice Wave (exevo frigo hur): LevelRequirement:18 ManaConsumption:25 (~ Fire Wave with Ice damage) - Terra Wave (exevo tera hur): LevelRequirement:38 ManaConsumption:210 (~ Energy Wave with Earth damage) - Eternal Winter (exevo gran mas frigo): LevelRequirement:60 ManaConsumption:1200 (~ Hell's Core = Ex UE with Ice damage) 4. Restoring Mana and Hitpoints * Healing formula is now the same as the new magic damage formula - UH runes will hardly be useful for Knights and only partly interesting for paladins. - Some values of healing spells have been recalculated. * 3 different health potions: health potion (giving +/-100 HP), strong health potion (giving +/-300 HP) and great health potion (giving +/- 600 HP). - the normal one can be used by everyone. The strong one is only for paladins and knights of level 50+ and the great one is only for knights of lvl 80+. - They can be bought at the regular shops. * 3 different mana potions: mana potion (giving +/-100 Mana), strong mana potion (giving +/-200 Mana) and great mana potion (giving +/- 300 Mana). - the normal one can be used by everyone. The strong one is only for paladins and mages of level 50+ and the great one is only for mages of lvl 80+. - They can be bought at the regular shops. 5. Changes to combat of players and monsters a) Player combat - Spells are now categorized. All spells that you cannot cast in a PZ count as aggressive. Those all have a delay on each other. - All other spells are not affected by this delay, nor will they affect the aggressive spells. The other spells however will also have a delay on each other. - The drinking of mana and health potions has a delay on each other and the use of runes, but does not influence the use of instant spells. b) Monster combat Monsters will now also have their own delay rules for aggressive and supportive spells. Overall, they will still deal roughly the same amount of damage, but they will not be able to cast all they have in the same second. 6. New weapon effects a) Melee weapons - Mages will now be able to enchant small gems: small ruby --> at fire shrine by sorcerer small amethyst --> at energy shrine by sorcerer small emerald --> at earth shrine by druid small sapphire --> at ice shrine by druid - Every town has portals for the dedicated vocation to teleport to those shrines and back - Enchanting one such gem takes 300 Mana - These enchanted small gems can then be used to enchant some weapons with damage of the respective element (Example: you can use an enchanted ruby to fill a spiked sword with 1000 charges of fire damage) - Enchanted weapons have the same overall stats, but a certain percentage of the damage will be done in the damage type of the enchanted gem. If you use the right damage type against the right monster, the enchanted weapons will do more damage. b) Ammunition - There are elemental arrows for most of the new damage types. - They are currently only buyable at the shop. 7. Client Changes - improved automap cross (now automatically toggles between black and white) - improved autowalk algorithm (can't "freeze" client for some seconds anymore) - improved text effect placement (e.x. damage numbers, healing numbers, etc.) - improved graphic effect possibilities (allows more fanciful effects) - added new player state icons (freezing, dazzled, cursed) - added default frame rate limitation (50 frames per second) - added several small code improvements - improved host name resolving
__________________
I was Playing in memory of old times. I was Playing in memory of old friends. I was Playing in memory of old memories. Retired. |
![]() |
![]() |
#534 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#535 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 11 2007
Lokacja: niniva
Posty: 12
Stan: Niegrający
Imię: Neilran of Niniva
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 15
Skille: 54/54
Poziom mag.: 3
![]() |
![]() a ja se zrobiłem 2-char druid, zeby sie leczyc taniej knightem
![]() ale z drugiej strony, pewnie druidzi nie beda mogli robic hmm i lmm, a wzamian moze dostana jakies runki ice i earth.. ![]() zawsze mi sie podobał bardziej ziemia i mróz niż ogień i enerigia ![]() mama nadzieje ze to dają jakieś runki na facc.. Jedno jest pewne o wiele rzadziej przy depie bedziemy oglądać napisy w konsoli: Adura Gran, i Adura Vita ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 02 2007
Lokacja: Tarnów
Posty: 51
Stan: Na Emeryturze
|
![]() ja gram swoim knightem i jetsem zadowolony. Najgorzej jest gdy musze marnowac nduzo uh przy blokowaniu dla czy gsa. No cóż zobaczymy jhak to bedzie z tymi miksturkami. Mam nadzieje ze bedzie dobrze
|
![]() |
![]() |
#537 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 11 2007
Posty: 541
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 6x
Skille: 80/65
|
![]() Czyli teraz będzie tak że bedą i KRYSZTAŁY i RÓŻDŻKI.
NP: Druid bedzie udeżał z lodowej ruzgi albo będzie miał do wyboru jakiś kryształ ONLY DLA PACC?? PROSZE O ODPOWIEDZ ![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 10 2007
Lokacja: Ab'Dendriel
Wiek: 34
Posty: 39
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 80+
![]() |
![]() Może mi ktoś powiedzieć ile kosztuje naprawa broni?
|
![]() |
![]() |
#539 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2006
Wpisy bloga: 4
Posty: 713
Imię: Ameriov Rookstayer
Profesja: Rookstayer
Gildia: Vampires
Świat: Isara
Poziom: 70
Skille: 96 Fish
|
![]() Powiem tyle, 65 RP owned by 38 MS, knight straci duzo na leczeniu (no chyba ze cip zmieni ceny, zobaczymy) MS i ED nawalaja z rozgi jak palki, czyli nieograniczony zasieg, wiec po upie widok Sorcow na PoHu nie powinien dziwic, FE przywolany przez MSa walnal 300hp (nie wiem wogole co to mialo znaczyc, ale luz) w dodatku FE nie mozna go ubic z broni bialej, zadnych sdkow i ofc ognia jak przed upem, co do natury nie wiem, wiem tylko ze mozna z energii. Wg. mnie sorc jest silniejszy niz kiedykolwiek...
|
![]() |
![]() |
#540 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 11 2007
Lokacja: Świątki
Posty: 11
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lamer Allashar Olo
Profesja: Druid
Świat: Furora
Poziom: 22
Poziom mag.: 15
|
![]() Drut powinien być na takich zasadach co sork a tu zaraz druta nie bendzie cofnie mnie na roka z tym 16 levem i wybrac se bende musial nową profesje jasne ciproft a może c**ysoft
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drut nie ma mocnych juz uh ani ih co to jest kkuu**a mac ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |