Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 07-06-2008, 19:14   #1
DiKayNel
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz

Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny Projekt- NOWY TYP SERWERA( z tibia com

Oryginalnie z forum www tibia com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233
propozycja graczy na nowy serwer xd:
Cytuj:
Hello!
As everybody knows soon he will be new update in Tibia. I have an idea as for the new server,I know that the number of servers is enough but cipsoft could (can make) make the new special server. Many players are stopping playing in Tibia since or is playing on of non-pvp is boring or on pvp too much is losing. Cipsoft could do the server when during killing by the different player for example only a 20% is being lost (of not experiencing only how you have the hmm 10% to level 80 or 10 after death you have it 30%).
I know that blessings or a promotion exist but it always costs and in this topic it is about it in order to tibia didn't push us from herself, because to lose the 20%( by different player ), for every player is some loss but not this way terrible. Of course the death by some monster will be taking as the same amount as normally.

Playing in Tibia it should be pleasant and such a type of the server could be very friendly for many players !!!

And sorry for my english... .
In such world we would like to play! Losses by the different player not too high not even not too low because only a 20% to the level. Perfect world
Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.
Co wy o tym myślicie? Myślę że granie na takim serwerze mogło by być nawet przyjemne, strata 20 % do levela w wypadku śmierci przez innego gracza nie jest zbyt mała ani duża, granie było by ciekawsze ( nie tak nudne) jak na non-pvp i przyjemniejsze niż na pvp bo nie tracisz paru leveli których wbijałeś cały tydzień, oczywiście strata w wypadku śmierci przez potwora była by taka jak jest teraz.
Cytuj:
Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.
Masz 50% do levela 89
-dalej> zabity przez innego gracza 50%+20%=
Masz 70% do levela 89.
i inny przykład
Masz 70% do levela 10
-dalej> zabity przez innego gracza 70%+20%=
Masz 90% do levela 10.
ŚMIERĆ SPOWODOWANA PRZEZ POTWORA BĘDZIE NADAL ZABIERAĆ TYLE SAMO doświadczenia
EDIT
Projekt jest według mnie bardzo dobry, sam bym z chęcią na takim serwie grał...
komu jeszcze sie to podoba niech wejdzie na forum tibi com i skomentuje np good idea lub cos w tym stylu bo naprawde świetny pomysł ;/ rookslayerzy wywalczyli w tym update co bedzie nowy wyglad roka wiec wszystko mozliwe . Tutaj link do tematuz forum www.tibia.com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233

Ostatnio edytowany przez DiKayNel - 07-06-2008 o 19:42.
DiKayNel jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 07-06-2008, 19:16   #2
Vavi
Użytkownik Forum
 
Vavi's Avatar
 
Data dołączenia: 23 05 2008
Lokacja: Gdynia
Wiek: 32

Posty: 162
Stan: Na Emeryturze
Imię: Vavi
Gildia: Kumple
Vavi ma numer GG 1304842
Domyślny

Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]"

"Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać."
Vavi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 19:20   #3
DiKayNel
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz

Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Ja myślę ze chodzi o to ze bardziej na loozie bybylo, strata tylko 20% do levela( nie 20% doświadczenia) to jak spokojne pvp w non-pvp
DiKayNel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 19:24   #4
Vavi
Użytkownik Forum
 
Vavi's Avatar
 
Data dołączenia: 23 05 2008
Lokacja: Gdynia
Wiek: 32

Posty: 162
Stan: Na Emeryturze
Imię: Vavi
Gildia: Kumple
Vavi ma numer GG 1304842
Domyślny

strata 20% lv = nonpvp.
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]"

"Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać."
Vavi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 19:28   #5
DiKayNel
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz

Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

vavi jak juz mowilem wielu graczy rezygnuje z gry bo non-pvp nudy a pvp zdedasz/tracisz tydzien expa a taki serw moglby miec uznanie
w sumie to nie wiem spodobal mi sie ten temat na tibi com sam bym na takim gral to go promuje ; d

Ostatnio edytowany przez DiKayNel - 07-06-2008 o 19:30.
DiKayNel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 19:55   #6
Vanhelsen
Użyszkodnik
 
Vanhelsen's Avatar
 
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35

Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
Vanhelsen ma numer GG 2690575
Domyślny

Taki system ma sens w grach typu DIABLO gdzie wraz z levelem dostajemy punkty do rozdania między np: siłę, intelekt itp... W Tibii itemy nie wymagają żadnych konkretnych statów więc blokowanie utraty expa jest BE...

Co z taką sytuacją:
Mam 90% do lev 100
Jestem kaput
a) mam 100% do lev 100
b) mam 10% do lev 99
...
Ogólnie pomysł dla mnie lekko suksuje i tyle... automatycznie istniejące "tracisz 10%" jest fair, dodając blessy i promocję, opcja "tracisz 2%" wydaje się cacy...
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-"


Vanhelsen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 20:44   #7
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Mechanika strat zostala ustawiona w taki a nie inny sposob bo wydalo sie to sprawiedliwe tworcom gry, nie sadze zeby ktos sie zabral za zmienianie tego tylko dlatego ze jakis dzieciak rozpacza po smierci.

Poza tym jesli gra staje sie nudna to mozna po prostu z nia skonczyc zamiast na sile szukac wrazen.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 20:56   #8
Kedug
Użytkownik Forum
 
Kedug's Avatar
 
Data dołączenia: 06 06 2008
Lokacja: Bielsko-Biała
Wiek: 32

Posty: 44
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Secura
Poziom: 54
Skille: 80/80
Poziom mag.: 6
Domyślny

Wg. Nawet fajny pomysl odciazyl by troche server non pvp
__________________
BKS STAL & ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC & LEGIA W-Wa & RKS WALCOWNIA
Są zasady, nie ma granic!

Kedug jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 21:44   #9
Levi
Użytkownik Forum
 
Levi's Avatar
 
Data dołączenia: 16 02 2008
Wpisy bloga: 1

Posty: 602
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Refugia
Domyślny

Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.

...
Expienie przez śmierć? już to widzę...
__________________
Levi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 22:37   #10
Sesef
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 11 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 1,111
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vavi Pokaż post
Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.
Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.
__________________

sesef: 11,386 Points (Rank: #269,651)

Join World Community Grid today!

Twój komputer w służbie nauki - obliczenia rozproszone, pomóż znaleźć leki na różne choroby.

Jak dołączyć do WCG dowiesz się pod tym linkiem: http://www.boincatpoland.org/wiki/Instrukcja_BOINC-WCG

Ostatnio edytowany przez Sesef - 07-06-2008 o 22:39.
Sesef jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 22:43   #11
Aron Roar
Użytkownik Forum
 
Aron Roar's Avatar
 
Data dołączenia: 17 06 2006
Lokacja: skuntowni
Wiek: 32
Wpisy bloga: 23

Posty: 292
Stan: Na Emeryturze
Aron Roar ma numer GG 833224
Domyślny

@up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie. Jeżeli tracisz 1% to straty są praktycznie żadne przez co cała walka traci sens, ponieważ taką wojnę można toczyć w nieskończoność.

@topic
Myślę, że jest to kolejne uproszczenie skierowane do dzieci o średniej wieku ~10 lat.
__________________
Bloki mom ojczysnom
Aron Roar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 22:44   #12
Hodal
Użytkownik Forum
 
Hodal's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2007
Lokacja: Katowice
Wpisy bloga: 3

Posty: 439
Stan: Niegrający
Imię: Hodal~
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Kyra
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sesef Pokaż post
Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.
Po 1 w L2 traci się bodajże 6 albo 7% ale masz cholernie małą szansę ( o ile w Kamaelu już żadną, że Ci wyleci item z eq - na c4 to była masakra.. zbierałeś na part do seta kase i matsy pół roku i przy deadzie Ci wyleciał.. )
wg. mnie coś takiego jak ten ktoś wymyślił było by ok, ale dodał bym pewną koncepcję do tego, jednakże jak dla mnie tibia jest grą przegraną i wiele musi zmienić, żeby potem sie takimi bzdurami bawić..
__________________


---
http://animecalendar.net/
Hodal jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 22:47   #13
Vavi
Użytkownik Forum
 
Vavi's Avatar
 
Data dołączenia: 23 05 2008
Lokacja: Gdynia
Wiek: 32

Posty: 162
Stan: Na Emeryturze
Imię: Vavi
Gildia: Kumple
Vavi ma numer GG 1304842
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sesef Pokaż post
Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.
OTS =\ ? Po to, to mogę iść sobie pograć na takim 2-4x exp.
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]"

"Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać."
Vavi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2008, 23:01   #14
Serious Sam
Użytkownik Forum
 
Serious Sam's Avatar
 
Data dołączenia: 27 04 2006
Wpisy bloga: 16

Posty: 1,470
Serious Sam ma numer GG 1542247
Domyślny

Dobry pomysł, tylko czy ten świat nie będzie zaludniony? Przecież każdy będzie chciał sobie pograć na świecie, w którym się mniej traci.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy, napisz. Chętnie pomogę : )



Amor patriae nostra lex!

Miłość ojczyzny naszym prawem!
Serious Sam jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 01:08   #15
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Aron Roar Pokaż post
@up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie.
to jest tibijska definicja wojny, adekwatna do tego jak dziala gra. Poza tym to jest efekt wtorny a nie pierwotny - gdyby system wygladal tak jak opisany z L2 wogole nie istnialoby pojecie "wladzy" na serwerze, bo nie byloby od kogo ( i jak ) jej przejac. Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 01:35   #16
Sesef
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 11 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 1,111
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.
Owszem w tibi tak by to wyglądało ze względu na obecny system zdobywania expa, żeby taki system wojen miał sens przebudować trzeba byłoby również system zdobywania samego doświadczenia. W L2 wygląda to inaczej i tam z powodzeniem można zniechęcić/popsuć komuś grę.
__________________

sesef: 11,386 Points (Rank: #269,651)

Join World Community Grid today!

Twój komputer w służbie nauki - obliczenia rozproszone, pomóż znaleźć leki na różne choroby.

Jak dołączyć do WCG dowiesz się pod tym linkiem: http://www.boincatpoland.org/wiki/Instrukcja_BOINC-WCG
Sesef jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 11:06   #17
Triq
Użytkownik Forum
 
Triq's Avatar
 
Data dołączenia: 25 05 2008
Wiek: 33

Posty: 239
Profesja: Elder Druid
Gildia: Motomyszy
Świat: Lucera
Poziom: 101
Domyślny

Jeszcze dla was Tibia jest za trudna? Macie hotkeye, celowanie w battle (z run) i jeszcze CipSoft chce tą grę upraszczać? Jak ktoś wyżej napisał to jest kolejny krok do tego, żeby 10cio latki się nie załamywały po śmierci i dalej wyłudzały od rodziców PACC... Jak dla mnie pomysł bez sensu
__________________




Motomyszy Thread <click me>
Triq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 12:36   #18
Vanhelsen
Użyszkodnik
 
Vanhelsen's Avatar
 
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35

Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
Vanhelsen ma numer GG 2690575
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sesef Pokaż post
Owszem w tibi tak by to wyglądało ze względu na obecny system zdobywania expa, żeby taki system wojen miał sens przebudować trzeba byłoby również system zdobywania samego doświadczenia. W L2 wygląda to inaczej i tam z powodzeniem można zniechęcić/popsuć komuś grę.
Ale Tibia jest jedyną dotąd spotkaną prze zemnie grą gdzie WOJNA to WOJNA a nie bezsensowne siekanie się na prawo i lewo... Celem wojny jest zniszczenie kogoś a nie zabranie mu 0,000001% expa...
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-"


Vanhelsen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 13:23   #19
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Wieszok Pokaż post
Celem wojny jest zniszczenie kogoś a nie zabranie mu 0,000001% expa...
Celem wojny jest zdobycie tego co ma przeciwnik, angazowanie duzych srodkow w niszczenie wszystkiego dookola jest glupota.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2008, 13:29   #20
Hodal
Użytkownik Forum
 
Hodal's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2007
Lokacja: Katowice
Wpisy bloga: 3

Posty: 439
Stan: Niegrający
Imię: Hodal~
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Kyra
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
to jest tibijska definicja wojny, adekwatna do tego jak dziala gra. Poza tym to jest efekt wtorny a nie pierwotny - gdyby system wygladal tak jak opisany z L2 wogole nie istnialoby pojecie "wladzy" na serwerze, bo nie byloby od kogo ( i jak ) jej przejac. Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.
Jeśli chodzi o wojny w l2 to tam się liczy sprzęt ale przede wszystkim skill Więc tam nawet jak masz załóżmy max lv <80> to jak ktoś umie grać rozwali Cię nawet 60
__________________


---
http://animecalendar.net/
Hodal jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:35.


Powered by vBulletin 3