|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 | ||
Użytkownik forum
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz
Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Oryginalnie z forum www tibia com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233 propozycja graczy na nowy serwer xd: Cytuj:
Cytuj:
-dalej> zabity przez innego gracza 50%+20%= Masz 70% do levela 89. i inny przykład Masz 70% do levela 10 -dalej> zabity przez innego gracza 70%+20%= Masz 90% do levela 10. ŚMIERĆ SPOWODOWANA PRZEZ POTWORA BĘDZIE NADAL ZABIERAĆ TYLE SAMO doświadczenia EDIT Projekt jest według mnie bardzo dobry, sam bym z chęcią na takim serwie grał... komu jeszcze sie to podoba niech wejdzie na forum tibi com i skomentuje np good idea lub cos w tym stylu bo naprawde świetny pomysł ;/ rookslayerzy wywalczyli w tym update co bedzie nowy wyglad roka wiec wszystko mozliwe . Tutaj link do tematuz forum www.tibia.com http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233 Ostatnio edytowany przez DiKayNel - 07-06-2008 o 19:42. |
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
|
![]() Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]" "Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz
Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Ja myślę ze chodzi o to ze bardziej na loozie bybylo, strata tylko 20% do levela( nie 20% doświadczenia) to jak spokojne pvp w non-pvp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
|
![]() strata 20% lv = nonpvp.
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]" "Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 23 04 2008
Lokacja: Nowy Sącz
Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() vavi jak juz mowilem wielu graczy rezygnuje z gry bo non-pvp nudy a pvp zdedasz/tracisz tydzien expa a taki serw moglby miec uznanie
w sumie to nie wiem spodobal mi sie ten temat na tibi com sam bym na takim gral to go promuje ; d Ostatnio edytowany przez DiKayNel - 07-06-2008 o 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użyszkodnik
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35
Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
![]() |
![]() Taki system ma sens w grach typu DIABLO gdzie wraz z levelem dostajemy punkty do rozdania między np: siłę, intelekt itp... W Tibii itemy nie wymagają żadnych konkretnych statów więc blokowanie utraty expa jest BE...
Co z taką sytuacją: Mam 90% do lev 100 Jestem kaput ![]() a) mam 100% do lev 100 b) mam 10% do lev 99 ... Ogólnie pomysł dla mnie lekko suksuje i tyle... automatycznie istniejące "tracisz 10%" jest fair, dodając blessy i promocję, opcja "tracisz 2%" wydaje się cacy...
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Mechanika strat zostala ustawiona w taki a nie inny sposob bo wydalo sie to sprawiedliwe tworcom gry, nie sadze zeby ktos sie zabral za zmienianie tego tylko dlatego ze jakis dzieciak rozpacza po smierci.
Poza tym jesli gra staje sie nudna to mozna po prostu z nia skonczyc zamiast na sile szukac wrazen.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 06 2008
Lokacja: Bielsko-Biała
Wiek: 32
Posty: 44
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Secura
Poziom: 54
Skille: 80/80
Poziom mag.: 6
|
![]() Wg. Nawet fajny pomysl odciazyl by troche server non pvp
__________________
BKS STAL & ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC & LEGIA W-Wa & RKS WALCOWNIA ![]() Są zasady, nie ma granic! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2008
Wpisy bloga: 1
Posty: 602
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Refugia
|
![]() Look:
Have you 50% to level 89 -next> killed by different player 50%+20% = Have you 70% to level 89. ... Expienie przez śmierć? już to widzę...
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 11 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 1,111
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.
__________________
![]() sesef: 11,386 Points (Rank: #269,651) Join World Community Grid today! Twój komputer w służbie nauki - obliczenia rozproszone, pomóż znaleźć leki na różne choroby. Jak dołączyć do WCG dowiesz się pod tym linkiem: http://www.boincatpoland.org/wiki/Instrukcja_BOINC-WCG Ostatnio edytowany przez Sesef - 07-06-2008 o 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 06 2006
Lokacja: skuntowni
Wiek: 32
Wpisy bloga: 23
Posty: 292
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() @up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie. Jeżeli tracisz 1% to straty są praktycznie żadne przez co cała walka traci sens, ponieważ taką wojnę można toczyć w nieskończoność. @topic Myślę, że jest to kolejne uproszczenie skierowane do dzieci o średniej wieku ~10 lat.
__________________
Bloki mom ojczysnom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
wg. mnie coś takiego jak ten ktoś wymyślił było by ok, ale dodał bym pewną koncepcję do tego, jednakże jak dla mnie tibia jest grą przegraną i wiele musi zmienić, żeby potem sie takimi bzdurami bawić.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
__________________
"Nie wolno się bać, strach zabija duszę[...]" "Choć droga jest bez końca, Pozornie bez znaczenia Mniemam, że mam powody, By drogi swej nie zmieniać." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
|
![]() Dobry pomysł, tylko czy ten świat nie będzie zaludniony? Przecież każdy będzie chciał sobie pograć na świecie, w którym się mniej traci.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy, napisz. Chętnie pomogę : ) Amor patriae nostra lex! Miłość ojczyzny naszym prawem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() to jest tibijska definicja wojny, adekwatna do tego jak dziala gra. Poza tym to jest efekt wtorny a nie pierwotny - gdyby system wygladal tak jak opisany z L2 wogole nie istnialoby pojecie "wladzy" na serwerze, bo nie byloby od kogo ( i jak ) jej przejac. Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 11 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 1,111
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Owszem w tibi tak by to wyglądało ze względu na obecny system zdobywania expa, żeby taki system wojen miał sens przebudować trzeba byłoby również system zdobywania samego doświadczenia. W L2 wygląda to inaczej i tam z powodzeniem można zniechęcić/popsuć komuś grę.
__________________
![]() sesef: 11,386 Points (Rank: #269,651) Join World Community Grid today! Twój komputer w służbie nauki - obliczenia rozproszone, pomóż znaleźć leki na różne choroby. Jak dołączyć do WCG dowiesz się pod tym linkiem: http://www.boincatpoland.org/wiki/Instrukcja_BOINC-WCG |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 05 2008
Wiek: 33
Posty: 239
Imię: Thor Kolegzinha
Profesja: Elder Druid
Gildia: Motomyszy
Świat: Lucera
Poziom: 101
|
![]() Jeszcze dla was Tibia jest za trudna? Macie hotkeye, celowanie w battle (z run) i jeszcze CipSoft chce tą grę upraszczać? Jak ktoś wyżej napisał to jest kolejny krok do tego, żeby 10cio latki się nie załamywały po śmierci i dalej wyłudzały od rodziców PACC... Jak dla mnie pomysł bez sensu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Użyszkodnik
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35
Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
![]() |
![]() Cytuj:
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Celem wojny jest zdobycie tego co ma przeciwnik, angazowanie duzych srodkow w niszczenie wszystkiego dookola jest glupota.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |