|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#22 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 05 2008
Posty: 133
|
![]() jak na 119 leci pi razy dźwi 126
__________________
Naruszono limity dotyczące sygnatury. |
![]() |
![]() |
#23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 10 2006
Posty: 181
|
![]() Liczy się sam poziom skilla, bez poprawek na noszone przedmioty. Nawet na TibiaNews ostatnio o tym pisali: http://www.tibianews.net/forum/viewt...385022#p385022
|
![]() |
![]() |
#24 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 04 2007
Posty: 545
Profesja: Elder Druid
Świat: Kyra
|
![]() Craban
Post subject: Re: @ the new stat raising items Posted: Thu Jul 10, 2008 1:11 pm CipSoft Team I have to correct you here: The stat improvement on all skills is always based on your actual skill level without the alteration through items. For the sake of all the reports, even though I know from the code that it definitely is correct, I still tested it with the hat of the mad in several different constellations. Every situation proved that the calculation is always based on your actual skill without the alteration of the item. This is 100%, the calculation is correct and does not change when you use such an item. I also tried it with the +3 spellbook where I should really have seen a large difference and no, 0 difference, as it should be. Greets Crab |
![]() |
![]() |
#25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 08 2006
Lokacja: Wrocław
Posty: 94
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Monesiur le Lincoln
Profesja: Royal Paladin
Świat: Fortera
Poziom: 105
|
![]() Idzie normalnie jakbys mial 100. Spalasz tyle samo many, nie wzrasta ani nie maleje jak zdejmiesz lub założysz item.
![]()
__________________
Lincoln ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 01 2008
Lokacja: Zadupie
Posty: 126
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Puroo
Profesja: Elder Druid
Gildia: Valiant Boys
Świat: Secura
Poziom: 83
Skille: 15/24
Poziom mag.: 58
|
![]() Jak 101mlv ofc ... Nie opłaca się ich nosić, nawet na hmlv ...
__________________
OH MAJ GAT DZIZYS KRAJS DŻOŁK HEHE Po kilku latach na forum odkryłem Listę Kumpli. |
![]() |
![]() |
#27 |
Chica mala
Data dołączenia: 01 10 2006
Lokacja: España
Wiek: 36
Posty: 584
|
![]() Jestes pierwszym magiem z taka opinia, ktorego spotkalam. Milo mi
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 02 2008
Posty: 65
|
![]() Przeciez to bez sensu jesli tak jest. Musi byc tak jak z innymi skillami wiec powinno leciec jak na 101!
|
![]() |
![]() |
#29 |
Chica mala
Data dołączenia: 01 10 2006
Lokacja: España
Wiek: 36
Posty: 584
|
![]() Skoro dalej to nie jest oczywiste, postaram sie to wyjasnic po raz ostatni.
Mam 69 mlvl i brakujacy 1% do 70 mlvlu. Eq daje mi +3 mlvl, wiec mlvl mam 72 i 1% do 73. Spalam mane aby zdobyc ten mlvl i pojawia mi sie awans tak jak na mlvl 70: 13:54 You advanced to magic level 70. Wszystko przedstawione jest na zalaczonym obrazku: ![]() Wniosek z tego taki, ze mlvl leci tak jak na twoj prawdziwy lvl (nie zwraca uwagi na dodatkowe lvle z eq). Mam nadzieje, ze juz nie bedzie watpliwosci...
__________________
Ostatnio edytowany przez Fureyka - 21-07-2008 o 14:42. |
![]() |
![]() |
#31 |
Chica mala
Data dołączenia: 01 10 2006
Lokacja: España
Wiek: 36
Posty: 584
|
![]() udowodnilas*
Wydaje mi sie, ze tak. Dziala na tej samej zasadzie jak spellbook maga (nie tak jak ring), wiec powinno tak samo. |
![]() |
![]() |
#32 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 11 2007
Lokacja: Gostynin
Wiek: 32
Posty: 34
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lavido
Profesja: Royal Paladin
Świat: Thoria
Poziom: 76
Poziom mag.: 17
![]() |
![]() Ja pier**le Ku*rwa Mać mlvl rosnie jak 101. TO jesttak samo jak z ringami ale także z nowymi armorami dla paladyna itp.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Zbanowany
Data dołączenia: 01 07 2008
Lokacja: Bedrock
Wiek: 17
Wpisy bloga: 2
Posty: 258
Imię: Fred Flintston
Świat: Prehistoryczny
|
![]() K***a a sprawdzałeś, że się wypowiadasz? Craban mówi co innego. Dla mnie on jest wiarygodniejszym źródłem informacji niż Ty.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2006
Posty: 619
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Krajzel
Profesja: Elite Knight
Gildia: Casa Rosso
Świat: Iridia
Poziom: 123
Skille: b.d.
Poziom mag.: 8
![]() |
![]() Wg Craban'a żaden item nie spowalnia wzrostu skilla ale potem daje tylko wynik testu z mlvl no to ja mam pytanie czy z ringiem też rośnie tak samo jak bez. Zawsze myślałem że wolniej a teraz to już nie jestem pewien ;s
@Fureyka To nie jest dowód bo najważniejsze jest czy na ten 1% spaliłaś tyle samo many z tymi itemami czy bez, ale domyślam się że tego nie sprawdziłaś. Mana needed from Magic Level 69 (+99%) to Magic Level 70: 11,487 Mana needed from Magic Level 72 (+99%) to Magic Level 73: 15,289 I teraz, jeśli na ten jeden % spaliłaś 11,487 many to znaczy że itemy nie wpływają na wzrost mlvl a jak więcej to jednak mają. Ostatnio edytowany przez Krajzel - 21-07-2008 o 20:05. |
![]() |
![]() |
#35 |
Chica mala
Data dołączenia: 01 10 2006
Lokacja: España
Wiek: 36
Posty: 584
|
![]() Specjalnie dla Ciebie sprawdzilam to na low mlvlu i sprawdza sie tak samo.
Robiac 5 razy exura gran na moim druidzie z 11 lvlem, kazde z nich dalo mi tyle samo % do mlvl, jak i wtedy gdy mialam na sobie hat of the mad oraz Spirit Cloak. Powtorzylam to 2 razy (drugi raz robiac na odwrot, najpierw z eq potem bez) i uzyskalam ten sam efekt. Dalej to nic nie znaczy? Zreszta jesli nie wierzysz Crabanowi to tym bardziej nie uwierzysz mi ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2006
Posty: 619
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Krajzel
Profesja: Elite Knight
Gildia: Casa Rosso
Świat: Iridia
Poziom: 123
Skille: b.d.
Poziom mag.: 8
![]() |
![]() Jak tak to oczywiście że Ci wierze
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 11 2006
Lokacja: Złotów
Wiek: 31
Posty: 277
Stan: Na Emeryturze
Imię: Sanchineq
Profesja: Paladin
Świat: Silvera
|
![]() Idzie się tego łatwo domyślić, gdyż w top 100 czy ile tam chcecie, jak założycie item np. +1 mlvl, to na stronie cały czas będzie pokazany wasz bazowy. Czyli wszystko opiera się na bazowym skillu. ;-)
|
![]() |
![]() |
#38 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 09 2006
Lokacja: Siemianowice Slaskie
Posty: 85
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Pan Hoost
Profesja: Knight
Gildia: Time To Die
Świat: Menera
Poziom: 20
Skille: 60/60+
Poziom mag.: 4
|
![]() 100
rosie tak szybko jaki ty masz mlvl a nie taki jaki pokazuje z itemami
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() wierzcie lub nie wlasnie to przetestowalem na harze z 1 mlvlem
majac na sobie hat of the mad i spirit cloak wbilem 9 utevo luxami 10%mlvla zuzylem 180 many majac 3 mlvl, zeby wbic 10% musialbym spalic 213 many |
![]() |
#40 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2006
Posty: 619
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Krajzel
Profesja: Elite Knight
Gildia: Casa Rosso
Świat: Iridia
Poziom: 123
Skille: b.d.
Poziom mag.: 8
![]() |
![]() Żaden item nie spowalnia wzostu żadnego skila. koniec dyskusji
Ostatnio edytowany przez Krajzel - 22-07-2008 o 22:14. Powód: ~~ |
![]() |