|
Notki |
Filmy Gdy zdjęcia to za mało do akcji wkraczają filmy. |
![]() |
|
Opcje tematu
![]() |
![]() |
#21 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2006
Posty: 142
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
|
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
#22 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 08 2008
Posty: 38
Profesja: Elder Druid
Świat: Inferna
Poziom: 110
|
![]() Pojechol !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Zbanowany
Data dołączenia: 17 06 2007
Wiek: 33
Posty: 1,164
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Guardia
|
![]() moglby ktos wrzucic na tibiacam.tv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Użytkownik Forum
|
![]() Na dzisiejsze czasy to to jest nic xD!
Jeszcze kilka clientów temu knightci co prawda nie byli niezniszczalni, ale byli znaczniej mocni, nie ukrywajmy... Wystarczy spojrzeć na filmik z EO i teraz z Sero~ ;o
__________________
Ja to pierd*lę, zdejmuję kominiarę, zakładam ją wtedy, gdy idę na robotę. 499 postów i ani jednego więcej. Hya!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 07 2008
Lokacja: Świnoujście
Posty: 19
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Secura
Poziom: 60+
Poziom mag.: 6
|
![]() Szkoda mi Sero~Eternala itp takie lvlki a padaja jak psy Hail Cip Soft!!
![]() ![]() @Edit I cip uważa to za balans charów? -,- Na tibi 7.4,7.5 w tedy było wszystko dobrze.. 7.6 up-date od kiedy tibia zchodzi na psy Soule itp.... -,- Ostatnio edytowany przez Red_Tube - 09-08-2008 o 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Zbanowany
Data dołączenia: 18 06 2008
Lokacja: ciemnogrut
Posty: 155
Imię: kruul pogromca rotwormuw
Gildia: wydupcona w kosmos - najleprza
Świat: rurznie kurwa
Poziom: ej
Skille: 13/38
Poziom mag.: !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 02 2008
Wiek: 31
Posty: 333
Profesja: Royal Paladin
Świat: Honera
Poziom: 52
Poziom mag.: 15
|
![]() 23:33 Patriarka [163]: HAHAHAHHA!
23:33 Nufek [51]: GOGO DM I z czego oni sie tak kurwa ciesza? Przynam, ze ja to juz uznaje za norme bo system leczenia jest taki, ze knightowi szkoda potionow i woli na nich odrobic stracony lvl... Tibia schodzi na psy i juz. Kiedys jak byl war to knight byl ostatni ruszany bo bylo wiadome, ze nie padnie. Wedlug mnie gdyby sero byl msem to time ring+bohy+haste i nikt go nie dogoni. Ale jest knightem i mozna powiedziec "You fail" :S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Posty: 59
Stan: Niegrający
Imię: Retired
Profesja: Rookstayer
Świat: RL
Poziom: 666
Skille: 13/37
Poziom mag.: _/
|
![]() Szkoda gadac,co z tego ze ma 300ktorys lvl jak od 130 kina rozni sie tylko tym ze wolniej padnie...
Bo olal juz ta gre na maxa i ma wszystko w dupie? W sumie nie dziwie sie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 09 2006
Lokacja: . . .okolice Szczecina Ilość postów: 8
Wpisy bloga: 21
Posty: 885
Stan: Początkujący
Imię: Eragog Rook
Profesja: Rookstayer
Gildia: Mayhem
Świat: Silvera
Poziom: 40~
Skille: 100/200
Poziom mag.: 1
![]() |
![]() Przy starym healing systemie- tak, przynajmniej jakiś czas.
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2006
Posty: 619
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Krajzel
Profesja: Elite Knight
Gildia: Casa Rosso
Świat: Iridia
Poziom: 123
Skille: b.d.
Poziom mag.: 8
![]() |
![]() Ihmo ek powinien się lepiej leczyć w dzisiejszych czasach. Wzrost leczenia kiedyś zależał od lvl i mlvl i to było fair ale co poradzisz? nic. Zostaje tylko czekac na jakieś posuniecie cipsoftu
@edit Naprawde szkoda mi tych wysoko lvlowych najtów co padają bardzo łatwo mimo że musieli bić ten lvl o wiele wiele więcej h od innych profesji Ostatnio edytowany przez Krajzel - 12-08-2008 o 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 10 2006
Lokacja: Stąd
Posty: 358
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 13 08 2008
Posty: 76
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 05 2008
Lokacja: Venore
Posty: 148
Stan: Aktywny Gracz
Imię: XxXxXxXxXxXxXxX
Profesja: Elite Knight
Gildia: XxXxXxXxXxXxXxX
|
![]() Cytuj:
porównując 100 lvle sprawdź gdzie poszczególne profesje expią rp - warlocki , demce (up/down) , dl'e , frosty , bk itp ms/ed - wszystkie tomby , warlocki , demony (up/down) , bk (exori mort) ek - żółwie , lizardy , małpy , dragi , dl'e (waste) , kulty |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Lokacja: Hrubieszów
Wiek: 36
Posty: 588
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Setnego maga robi się około 4 miesięcy średnio aktywnej gry (2 miechy to obecnie nie żaden wyczyn), takiego knighta tworzy się zaś parę lat 2-3 lata. I tu jest różnica, że gracz który poświęcił mnóstwo czasu i wysiłku aby stworzyć taka postać, tak naprawdę niepotrzebnie to robił bo oprócz szybkiego biegania nie ma nic więcej. Kiedyś hity Seromontisa na tym lvlu ze zwykłego exori wynosiłyby około 600-700 na ludziach, explozje około 300(?) też na ludziach więc jak ktoś pieprzy głupoty że teraz knightci mają lepiej, to niech popatrzy na legendy Tibii EO, Seromontisa, którzy niewiele różnią się od 150 knightów (w sumie rzadko kiedy udaje się walnąć kombo za 2k hp). Dodatkowo kiedyś ztrapowanie Seromontisa na pełnym biegu + utani hur + time ring graniczyłoby z cudem. Dlaczego? Trafienie z paralyze w gracza z 200 lvlem jest prawie niemożliwe, bynajmniej nie tak łatwe jak obecnie zaznaczenie postaci i wciśniecie jednego z hotkeów. Myślę że prawdziwi gracze raczej olewają już tą grę, pełną dzieci, botów i beznadziejnej balansacji.
__________________
"Catch me if you can" Dwiks~ 2004-2008 A.D. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 08 2008
Posty: 562
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Narzekaja wszysycy na te potiony i sie nie dziwie ale pamietajcie o tym ,ze jak 200 rycerz walnal 250 z sca czy sova w dawnych czasach to mogl wyslac te zdjecie na tibia.pl i by bylo swieto a teraz hit 500 z Avangera/Arcane staffa/Sca przez 200 rycerza to jest nic nad zwyczajnego.
Ostatnio edytowany przez ZapodajMuze - 14-08-2008 o 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 08 2008
Posty: 57
Profesja: Knight
|
![]() @up, up, up and up....
Tibia zeszła na psy przez te zmiany;/ Tyle pracy i dać się pokonać jakiemuś gościowi, który grał 2 miechy ![]() Oby cip coś z tym zrobił ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 10 2006
Lokacja: Stąd
Posty: 358
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
|
![]() buhehehe..pomysl ,kiedys tibia byla zbalanowana w ten sposob ze :
MS-duży DMG,ale duze prawdopodobienstwo smierci , EK -slabe hity,ale male prawdopodobienstwo deada...a teraz? MS-duzy DMG,mniejsze ryzyko deada (GMP ktore sa znacznie silniejsze niz kiedys mf) EK - mały DMG,gówno zabije,ryzyko deada ogromne ![]() Ostatnio edytowany przez Tentotrix - 14-08-2008 o 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 13 08 2008
Posty: 76
|
![]() |
![]() |
![]() |