|
Notki |
Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów. |
|
Opcje tematu |
25-11-2010, 17:39 | #1 |
Multimedia
|
Magiczna Tajemnica - trzecia zapowiedź zimowej aktualizacji 2010
Czy poczuliście już olbrzymi przypływ magicznej energii w Tibii i zastanawiacie się skąd się wziął? Podejdźcie bliżej dzielni poszukiwacze przygód i dowiedzcie się, czym chcemy się z wami podzielić, lecz musi zostać ukryte przed innymi
Część najlepszych tibijskich naukowców i magów dołączyło do sekretnego projektu w nadziei osiągnięcia wspólnego celu, jakim jest równowaga magiczna i ulepszenie listy czarów. Zdając sobie sprawę z tego, że jest to kontrowersyjny i wrażliwy temat, starali się rozwiązać go i prowadzić badania w ukrytym miejscu do czasu wyciągnięcia ostatecznych wniosków. Na szczęście jeden z ich asystentów jest tajnym informatorem, który starał się przekazywać nam tajemniczą wiedzę. Jednakże część informacji była na tyle tajna, że nie odważył się o tym mówić na naszym tajnym posiedzeniu. Udało się jednak nakłonić go do ujawnienia kilku ciekawych informacji. Poza pracą nad poprawieniem dotychczasowych czarów, badania doprowadziły do odkrycia nowych niezwykłych czarów dla każdej z czterech profesji. Jak już wiecie, szybkość z jaką można wywoływać czary jest ograniczona. Naukowcy skupili się nad tym tematem i od teraz opóźnienie będzie zależało od działania czaru. Będzie to dotyczyło głównie czarów ofensywnych – rzucanie potężnych zaklęć jest męczące i potrzeba będzie trochę czasu aby odpocząć. Oczywiście naukowcy są ludźmi praktyki i zaprezentują je w grze za pomocą pasku „cooldown”. Dodatkowo, mają oni słabość do cukierków, dlatego też ikony czarów leczniczych i ofensywnych będą miały swoje unikalne kolory. W trakcie realizacji projektu powstał nowy typ obrażeń. Nasz informator nazwał je krwawieniem, które powstają przy głębokich ranach. Ujawnił nam również część informacji o (nie wszystkich) nowych zaklęciach. Specjalny atak nazywany Annihilation koncentruje się na czystej mocy i działa, gdy zwykła magia nie jest rozwiązaniem. Desperackie sytuacje wymagają czasami desperackich akcji. Czy kiedykolwiek zostaliście zaklęci przez potwora? Jeśli tak, to zapewne wiecie, że rosnąca liczba obrażeń w określonym czasie może spowodować trochę obrażeń. Jednak zaklęcie innych nie będzie już tylko zarezerwowane dla potworów dzięki zaklęciu Curse. Gdy zwykły flame strike nie jest rozwiązaniem, Ultimate Flame Strike zapewni olbrzymie obrażenia swoim potężnym, piekielnym płomieniem. Jednakże ochłonięcie po uwolnieniu takiej ilości energii zajmuje trochę czasu. Oczywiście naukowcy wiedzą o problemie odnowy po obrażeniach, zwłaszcza u rycerzy i paladynów. Po długich badaniach udało się stworzyć tanie i skuteczne zaklęcie leczące rany. Jednak odkąd ich magiczne zdolności są ograniczone, zaklęcie Recovery zapewni leczenie tylko w określonych przedziałach czasu. Nasz informator przypomniał sobie również informacje o prostych zaklęciach, które są zarazem bardzo przydatne, np. Cure Burning. W celu uniknięcia wykrycia, nasz informator nie mógł dłużej z nami zostać i był zmuszony wrócić do naukowców. Podejrzewamy, że nie możecie wytrzymać z ciekawości, ale niestety informator nie jest w stanie uchylić nam więcej szczegółów. Niemniej jednak, udało mu się wysłać nam dokument prezentujący wszystkie ikony zaklęć – niestety bez nazw czarów. Jeżeli chcecie się dowiedzieć która ikona należy do jakiego zaklęcia, sprawdźcie oficjalne konto Tibii na Facebooku lub inne promowane i wspierane strony fanowskie. Ostatnio edytowany przez qbfrost - 25-11-2010 o 22:56. |
|
25-11-2010, 17:51 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 06 2004
Lokacja: Nowhere
Wiek: 33
Posty: 772
Stan: Aktywny Gracz
Gildia: Band of Brothers and Sisters
|
Coraz bardziej mi się to podoba ; )
__________________
West Ham till I die. Playing in memory of MMoH and MMoG. Miss you!
|
25-11-2010, 20:32 | #4 |
Guest
Posty: n/a
|
Coraz bardziej przypomina WoWa, ale może być ciekawe.
|
25-11-2010, 22:25 | #5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 11 2010
Lokacja: Bydgoszcz
Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sosei
Profesja: Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 111
Skille: 86/85
Poziom mag.: 7
|
Czyzby juz teraz Tibia w flashu?
Bo w jakim innym kliencie bysmy mieli ikony czarow? Hmmm... Prawda? |
25-11-2010, 23:10 | #6 |
Guest
Posty: n/a
|
To wszystko mi się zdaje ze jest zerzniete z Silkroad online ..wszystko to same ..ehh oni nic swojego wymyslec nie potrafia..
|
25-11-2010, 23:29 | #7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2010
Lokacja: Krakow
Posty: 180
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Olympa
Poziom: 65
Skille: 81/80
Poziom mag.: 6
|
Coraz wiecej noobow sie na tym forum udziela przecierz nie ma mmo ktore by mialo wszystko inaczej kiedys to co mialy gry typu wow dla tibi byly nieosoiagalne teraz sie to wyruwnuje
|
26-11-2010, 09:47 | #9 |
Guest
Posty: n/a
|
Sory, ale moje to jeden wielki fail. I nie - nie jestem osoba ktora na wszystko marudzi. Wbrew pozorom to jedna z niewielu rzeczy, ktore biore za niszczenie klimatu tibii. Jakis qfa cooldown, czuje sie jakbym gral w Nostale czy dziesiatki innych gier, gdzie czekam 1-2 minuty na skill, nosz kurw...
Nowe czary - jak najbardziej. Lepsze skille, wieksza mozliwosc lepszego expa, ale cooldown czy obrazki do skilli.... no bez jaj. Exura co 10 sec ... Dajcie miliony na poty hp, plz W skrocie - moim zdaniem zjechali ta sprawe, ale pozyjemy zobaczymy, jak to sie sprawdzi w praktyce. |
26-11-2010, 11:55 | #10 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 06 2004
Lokacja: Nowhere
Wiek: 33
Posty: 772
Stan: Aktywny Gracz
Gildia: Band of Brothers and Sisters
|
Cytuj:
__________________
West Ham till I die. Playing in memory of MMoH and MMoG. Miss you!
|
|
26-11-2010, 14:48 | #11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 11 2009
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 312
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Jaza Bijac
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: 69
Świat: Berylia
Poziom: 24
Poziom mag.: 28
|
Kuffa, przyznam szczerze, ze z checia wroce do tibii
Ostatnio edytowany przez Pandabear - 26-11-2010 o 14:49. Powód: Przeklenstwo : < |
26-11-2010, 18:24 | #12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2008
Lokacja: Puławy (Stuntowo)
Wiek: 31
Posty: 107
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Doktor Blacha
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Immortal
Świat: Harmonia
Poziom: 151
Skille: 101/75
Poziom mag.: 24
|
Hmm mysle ze zapowiada sie fajnie aczkolwiek tibia traci juz swój klimat.
__________________
Digitally - Imported - hardstyle banging hardstyle for you ears!! |
26-11-2010, 18:54 | #13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2008
Lokacja: Kraków city
Posty: 34
Stan: Na Emeryturze
Imię: Hevk
Profesja: Rookstayer
Świat: Antica
Poziom: 71
Skille: 23/29
|
Tibia się staje kupą łajna i ścierwem które upodabnia się do innych ścierw (typu Metin). Jeśli ci idioci myślą że to co robią da im korzyści to się mylą.
__________________
|
26-11-2010, 19:04 | #14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2010
Lokacja: Krakow
Posty: 180
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Olympa
Poziom: 65
Skille: 81/80
Poziom mag.: 6
|
Pomysl jak by nic z tibia nie robili to pewnie by juz nikt nie gral to nie jest juz stara dobra tibia i pogodz sie z tym
|
26-11-2010, 19:29 | #15 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4
Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aevolana Zamizuelin
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
|
Cytuj:
Cytuj:
Tak, na pewno ty jesteś fachowcem od marketingu;p @Up Hmmm nie do konca rozumiem cooldown , ale jeśli chodzi o sam zamysł nowych czarów - jak najbardziej; ) Ogółem w cholere czarów wprowadzą. Hmm chociaż mogliby wg mnie wprowadzić troszkę bardziej stopniowo tzn chociaż na dwa up'y to rozłożyć , ale ogółem to mi się podoba
__________________
Cytuj:
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo |
|||
26-11-2010, 19:51 | #16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 04 2008
Posty: 146
Stan: Niegrający
|
@off:
Na wszelkie bóle dupki przychodzi niesamowity lek: Apap Ots. Przed użyciem leku skonsultuj się ze swoją matką i krzesłem, taboretem bądź fotelem. @top: Ludzie, widzę wielką falę niezadowolenia z systemu "cooldown" tylko dlaczego ? Testowaliście już to osobiście bądź widzieliście pokaz na jakimś filmiku ? Jeśli nie, to z jakiej racji zakładacie, że to będzie masakra ? Proszę mi tylko nie wyjeżdżać z tekstami typu "gra straci klimat" bądź "klon Metina/WoWa".
__________________
|
26-11-2010, 19:51 | #17 | |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39
Posty: 4,623
|
Cytuj:
Cieszcie się, że ludzie z Cipsoftu nie myślą logicznie i do tej pory nie wymyślili interruptów.
__________________
|
|
26-11-2010, 20:02 | #18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2005
Lokacja: Wolsztyn
Wiek: 33
Posty: 740
|
Ciekawe jak to będzie z 4oma czarami potocznie zwanymi UE. Czyżby konieć bicia milionów expa na godzine na lizakach?
__________________
|
26-11-2010, 20:13 | #19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2005
Posty: 472
Stan: Niegrający
|
Mu online nie było zmieniane przez 2 lata i jakoś dużo osób grało ale co tam tibai 500lvl i ulalala ots rulezz
__________________
|
26-11-2010, 20:49 | #20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 04 2010
Posty: 48
|
Moim zdaniem zwalili te gre... Tibia była taka prosta i fajna , jej grafika i prostota ją wyrózniała - mi sie to bradzo podobalo. Teraz bedzie beznadziejnie bo nie dosc ze exhaused po UE z 10sec to jeszcze te ikony...
|