![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2005
Posty: 604
|
![]() wyższość kłów nad magią, czyli siła perswazji wilkołaka..
khem.. no widać, że jest to post improwizowany by zacząć ten temat ;P ale cóż poradzić? trza jakoś zamieść ogonem, by wszy w sierść nie wlazły... khem.. no dobra.. nim mi sierść w kły wejdzie i post stanie się bezsensownym warkotem w Crino przejdę do rzezi.. ee... no ten tego.. jakie plemiona najbardziej lubicie i za co? czyli jakie sposoby perswazji bylibyście zasponsorować reszcie watahy bądź postronnym by dopiąć swego i co by było tym swym.. ja jestem typem -ide-pogadać-z-duchami- ![]() Uktena rules ![]() ![]() siła improwizacji polega na -odprawiam-ryruał-przyzwania-ducha-co-rzeź-urządzi- i niekiedy bardzo skuteczne to jest ^-^ o ile przez przypadek nie wezwie się własnego totemu ![]() ![]() my friend preferuje Fiannę i tu zrodziła się ciekawa dyskusja - czy możliwe jest zmienienie krwi Tancerza w alkohol ![]() no to kończę to coś dziwnego, bo jak widać pomysłów nie mam i miło by było zobaczyć posty tych, którzy przeszli comiesięczne odpchlenie.. ee.. znaczy się zaznajomionych z Wilkołakiem a nuż rozpiszę się potem o tym systemie, jeśli ktoś będzie zainteresowany ![]() d. Taube
__________________
Time after time, while their bodies lie sleeping, incarnate they in the bodies of men. Teaching and guiding onward and upward, out of the darkness into the light. she lost somewhere her time.. get me known if You find it for me XD mam obiekcję przez opowiadaniami, gdyż zaglądając w jedno, zostanę zawalona dziesięcioma kolejnymi.. czasem jednak człowiek ulegnie, a to źle wpłynie na stan gg oraz PW, lecz cóż począć.. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
|
![]() A więc stało się!
Taube, doceniam zmyślność pomysłu, by ukazać ogólne tępactwo tego forum! Sam bym na to nie wpadł, mówiąc szczerze. @Ziomisław Ogranicz swoją rozumność słów do "tak", "nie", "mama", "tata" i ew. "siku", wystarczy ci... Nie wiem, może jestem nadczłowiekiem - ale ja załapałem o co chodzi po JEDNOKROTNYM przeczytaniu posta. @Taube Z "Wilkołakiem" miałem okazję wielokrotnie się spotykać, ale nigdy nie brałem udziału w sesji z jednego powodu - "Wampira" uważałem za bardziej cywilizowanego, Wilkołak nieszczególnie mi podchodził wraz ze swą dzikością i... Innością? Musiałbym kiedyś spróbować się zabawić w tym systemie...
__________________
*+10 punktów do lansu |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
![]() @upupup and upup
I z takimi ludźmi jak wy za cholerę bym nie grał w ŻADNE rpgi. Nie ma to jak wyczucie taktu i klimatu. @topic Taube, a wiesz może, skąd dałoby się zassać podręcznik do Werewolfa? Bo dostać go na polskim rynku to raz, że sztuka, dwa, że kwestia dość dużej kasy...
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2005
Posty: 604
|
![]() moi znajomi dysponują podręcznikami gracza, mistrza itp. choć część jest z ksero
![]() poza tym znam sporo osób, które przede wszystkim preferują ten system... jeśli chcecie mogę go bliżej przedstawić ![]() a póki co całkiem sympatyczna stronka: B.J. Zanzibar's World of Darkness dla tych, dla których angielski to nie przeszkoda ;P @Baron Kaldrick a spróbuj na warszawskim Kłakonie ![]() ![]() @Vilya, Ziomisław wygraliście pierwszą nagrodę z kompletnej niewiedzy i nieznajomości RPG! brawo! za okazanie nam, że należycie do tych, co to wypowiadają się na tematy im obce uznając tych, którzy się znają za 'innych' wygrywacie pierwszą nagrodę.... miesięczny pobyt w watasze Pomiotu Fenrisa ![]() oczywiście tylko zorientowani są w stanie docenić jaki zaszczyt was kopnął..... d. Taube
__________________
Time after time, while their bodies lie sleeping, incarnate they in the bodies of men. Teaching and guiding onward and upward, out of the darkness into the light. she lost somewhere her time.. get me known if You find it for me XD mam obiekcję przez opowiadaniami, gdyż zaglądając w jedno, zostanę zawalona dziesięcioma kolejnymi.. czasem jednak człowiek ulegnie, a to źle wpłynie na stan gg oraz PW, lecz cóż począć.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Łódź
Posty: 967
![]() |
![]() Po przeczytaniu pierwszego akapitu, zrozumiałem, że mowa tu o wilkołaku (nie systemie, tylko likantropie
![]() ![]()
__________________
![]() Follower of the Flying Spaghetti Monster.
Proud Pastafari. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2005
Posty: 604
|
![]() Cytuj:
dziękuję za uwagę ![]() postram się trochę rozwinąć tu tematykę zmiennokształtnych za jakiś czas, a nuż ktoś się nawróci ![]() i żeby już nie tworzyć dalej powoli tego posta... kropka ->> . d. Taube
__________________
Time after time, while their bodies lie sleeping, incarnate they in the bodies of men. Teaching and guiding onward and upward, out of the darkness into the light. she lost somewhere her time.. get me known if You find it for me XD mam obiekcję przez opowiadaniami, gdyż zaglądając w jedno, zostanę zawalona dziesięcioma kolejnymi.. czasem jednak człowiek ulegnie, a to źle wpłynie na stan gg oraz PW, lecz cóż począć.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 12 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 19
Posty: 357
Stan: Na emeryturze
Świat: Nova
![]() |
![]() Zmiennokrztałtni... Ja i moi bracia elfowie polujemy na nich w dziczy. Nieraz zdarzyło się że taka bestia porwała jakąś dziewkę ze wsi, i trzeba było wysyłać pościg. Zwykle nie zjadają swoich ofiar od razu, ale zawsze ofiarę trzeba znaleźć i spalić, aby nie przemieniła się w wilkołaka. Cały proces jest bardzo skomplikowany, wraz z elfickim poświęceniem ognia mocami nautury, ale przy odpowiednim przygotowaniu i jeśli kapłan nie musi jechać z daleka, obrządek spalania trwa najwyżej pięć godzin. Ile bestii zabiliśmy? Nie wiem. Od pewnego czasu jest ich coraz więcej i nie koncentrują się na żadnym miejscu. Zaiste dziwne to stworzenia, wielcy wojownicy, ale wygrywa zawsze silniejszy. (czyli elf)
Rzekł bym jeszcze coś na koniec, ale muszę będzić na impreze - trzecie drzewo na północ od leśnego strumyka.
__________________
-> regulamin (Goń się, dziadu /przyp. Gufat) Masz problem?/przyp. dziadu Tak, mam okres i jestem zdenerwowany. Ty pewnie masz ten sam problem /przyp. Gufat Ostatnio edytowany przez Gufat III - 28-07-2005 o 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
|
![]() @Gufat
Nie wiem, jak to się ma do systemu "Wilkołak"... Chyba, że masz tu na myśli zasady przeniesione w świat fantasy. =P
__________________
*+10 punktów do lansu |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 12 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 19
Posty: 357
Stan: Na emeryturze
Świat: Nova
![]() |
![]() Oczywiście, tylko takie preferuje. A co! RPG to RPG.
__________________
-> regulamin (Goń się, dziadu /przyp. Gufat) Masz problem?/przyp. dziadu Tak, mam okres i jestem zdenerwowany. Ty pewnie masz ten sam problem /przyp. Gufat |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2005
Posty: 604
|
![]() @Gufat, już wyjaśniam
w systemie WoDowskiego Wilkołaka wilkołakiem się rodzi, może nim zostać ktoś, kogo rodzic był Garou, zwykłe ugryzienie nie przemienia nie preferuj tylko takie, ponieważ 'system to system, a RPG to RPG' ![]() obowiązują także specyficzne prawa pośród wilkołaków zwane LITANIĄ (czyli kodeksem Gaji) Nim je przytoczę kilka informacji: Garou – wilkołak Gaja – jedno z trzech bóstw, matka Garou, stworzyła je, ziemia Żmij – jedno z trzech bóstw, wróg Garou Ahroun – jeden z patronatów, czyli faz księżyca w jakiej urodził się wilkołak, są wojownikami Delirium – jeden ze stanów w jaki wpada człowiek, gdy zobaczy wilkołaka w innej niż ludzka bądź wilcza forma Caern – miejsce gdzie moc Gaji jest najsilniejsza, stąd wilkołaki czerpią siłę do walki ze Żmijem 1. Garou nie będzie się parzył z Garou Owocem takich związków jest metys, pezpłodny, posiadający liczne deformacje. Jest to potępiane przez większość wilkołaków. Kiedyś złamanie tego zakazu było karane śmiercią 2. Walcz ze Żmijem gdziekolwiek mieszka i gdziekolwiek lęgnie się jego pomiot Jest to odwieczna misja Garou, jedno z najważniejszych praw. Obowiązkiem każdego wilkołaka jest walka ze Żmijem, który plugawi Gaję. 3. Respektuj terytorium innego Wilczy zwyczaj, mają wiele zwyczajów swych czterołapych ‘krewniaków’. W miastach umieszczane są glify, które znaczą terytoria watach. 4. Przyjmij honorową kapitulację Pojedynek to normalna sprawa u wilkołaka, jest na porządku dziennym. Jednak ze względu na coraz mniejszą ich ilość teraz są mniej krwawe – wystarczy odsłonić gardło, co jest gestem poddania (tak samo robią zwierzęta ![]() 5. Podporządkuj się wyższemu Rangą Hierarcha w stadzie, musi być zachowana, to kto jet alfą zależy od tego, z jakich czonków składa się watacha, jeśli są tam typowe ahrounty to za pewne przywódcą będzie ten, kto jest najsilniejszy. 6. Najwyżsi Rangą jako pierwsi sięgają po zdobycz kolejne z wilczych praw 7. Nie będziesz jadł mięsa ludzi Tu przyczyną jest to, że ludzie są najczęściej skażeni przez Żmija, a wilkołaki z nim walczą, więc nie mogą jeść czegoś skażonego Żmijem, tym samym by tego uniknąć przede wszystkim wyeliminowano najniebezpieczniejsze z menu ![]() Ale nie wszystkie wilkołaki mogą tego przestrzegać.. to czy tak robią zależy głównie od plemienia i ich własnego punktu widzenia 8. Szanuj tych niżej od siebie - wszyscy są stworzeniami Gai Często nieprzestrzegane, choć mądre, ale czego można się spodziewać, gdy wilkołak wpadnie w szał. 9. Zasłona nie może zostać uniesiona Ludzie nie mogą dowiedzieć się o istnieniu wilkołaków. Mają oni już wystarczająco wielu wrogów. Wszystkie wilkołaki starają się zachować to w tajemnicy i pomóc w jej zachowaniu. Pomocne tu jest Delirium. 10. Nie obciążaj swoich ludzi własną niemocą Kolejne z wilczych praw – taka eliminacja słabych jednostek. Gdy Garou jest zbyt słaby to odchodzi, by nie osłabiać watahy. Można odejść na wiele sposobów, niektóre bardziej krwawe inne bardziej humanitarne.. 11. Podczas pokoju wolno w każdej chwili wyzwać przywódcę na pojedynek Prawo związane z hierarchią w stadzie. Wiadomo, że władza zmienną jest. Pojedynek niekoniecznie ma formę walki fizycznej. Mogą to być zmagania duchowe bądź umysłowe. 12. Nie wolno wyzwać przywódcy na pojedynek w czasie wojny Podczas wojny nie wolno wprowadzać dezorganizacji, a taka nastąpiłaby, gdyby walczono o pozycję. Hierarchia jest po to, by szczep najlepiej funkcjonował właśnie w takim czasie, więc należy respektować silnie ten system. 13. Nie zrobisz nic, co mogłoby zaszkodzić caernowi Jest to niezwykle ważne prawo. Ponieważ, gdy znikną Caerny znikną też wilkołaki i wojna będzie przegrana. Garou bardzo ścisle przestrzegają tego prawa, a kary za jego złamanie są niezwykle surowe..
__________________
Time after time, while their bodies lie sleeping, incarnate they in the bodies of men. Teaching and guiding onward and upward, out of the darkness into the light. she lost somewhere her time.. get me known if You find it for me XD mam obiekcję przez opowiadaniami, gdyż zaglądając w jedno, zostanę zawalona dziesięcioma kolejnymi.. czasem jednak człowiek ulegnie, a to źle wpłynie na stan gg oraz PW, lecz cóż począć.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 12 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 19
Posty: 357
Stan: Na emeryturze
Świat: Nova
![]() |
![]() Uhm, dzięki, to ja stąd wychodzę
![]()
__________________
-> regulamin (Goń się, dziadu /przyp. Gufat) Masz problem?/przyp. dziadu Tak, mam okres i jestem zdenerwowany. Ty pewnie masz ten sam problem /przyp. Gufat |
![]() |
![]() |