| 
 | |||||||
| Notki | 
| Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. | 
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  24-12-2005, 16:07 | #1 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 10 2005 Lokacja: >>-=WaWa=-<< Wiek: 36 Posty: 95 Imię: Mim von szu Profesja: Elder Druid Gildia: Gangster `s Świat: Refugia Poziom: 49+ Skille: 10+/10+ Poziom mag.: 48   |  hmmm moze mądrzejsze sumony ? Mam pomysl czy w nowym up date niemozna bylo by dodac "rozkazów" sumonom ...?? sami przyznacie ze sumony nie sa wybitnie inteligetne <raczej bezmyslne> dzis jak biegalem po cyclopolis 4 monki mi dedly na guardach tylko przez to ze sa strasznie glupie . wegług mnie powinno powstac co takiego jak "kierowanie " sumonem lub inna dziwna nazwa  zeby miec wieksza katrole nad sumonami np  naciskamy magiczny guzik < niewiem ja kto nazwac> i pokazujemy zeby potwory staly kolo siebie zeby nie atakowaly ich 3 potwory naraz , lub zeby jak podchodzimy za nie szly frontalnie a nie zchodzily na bok wiem ze to troche trudne do wyobrazenia i jeszcze to manualnego odwzorowania w grze ale to tylko pomysl komet pilz < nie zmieszajcie mnie zblotem dzis jest wigilia  > pozatym czy monza bylo by to zasugerowac gm albo cip`kom  @sorki za błedy ale spiesze sie na wigilie zaraz odpalam prezenty i jade do rodziny  ps wesołych swiat ho ho ho | 
|   |   | 
|  | 
|  24-12-2005, 16:11 | #2 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 01 08 2004 Wiek: 34 Posty: 3,349 Stan: Na emeryturze   |   Nie przepraszaj za błędy tylko ich nie rób, a jak odpakowujesz prezenty to nie czytaj forum bo widać że Ci te dwie rzeczy naraz nie wychodzą. Co do Twojego pomysłu to jest on niezły, wręcz dobry, ale wymagałby DUUUŻYCH zmian w cliencie Tibii. | 
|   |   | 
|  24-12-2005, 16:14 | #3 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 10 04 2005 Lokacja: Kraków Posty: 499 Stan: Na emeryturze   |   Niezly pomysł ale trudny do zrealizowania. 
				__________________ Z pamietnika gracza: Poniedzialek: Otwieram tibia.com a tam keyloggery Wtorek: Otwieram tibia.org.pl a tam keyloggery Środa: Otwieram tibia.pl a tam keyloggery Czwartek: Boje sie otworzyć puszke sardynek | 
|   |   | 
|  24-12-2005, 16:20 | #4 | 
| eX Moderator Data dołączenia: 26 09 2003 Lokacja: Fangorn Forest Wiek: 43 Posty: 1,355 Stan: Na Emeryturze Gildia: Defenders of Fangorn   |   Wystarczylaby mozliwosc ich przesuwania, sterowanie summonem wykluczaloby sterowanie postacia, czyli: nie padnie summon to padniesz Ty. 
				__________________ 1. Moderator nie nabija postów - moderator ma wiele do przekazania 2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie 3. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę 4. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora. 5. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego. | 
|   |   | 
|  24-12-2005, 16:26 | #5 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 30 10 2005 Posty: 28 Stan: Niegrający Imię: Blas Etur Profesja: Knight Gildia: Rzeczpospolita Tibijska Świat: Astera          Poziom: 50 Skille: 80/80 Poziom mag.: 5 |   Mysle ze to bardzo dobry pomysl (sam nie raz moje summony glupio sie zachowywaly jak jeszcze gralem sorciem)  ale trudny do zrealizowania. Nie moge sobie zbytnio wyobrazic jak by to moglo wygladac i mysle ze czesto cos takiego powodowalo by nawet smierc glownej postaci. A wogole to cipy raczej nie zwrocilyby uwagi na taka propozycje... Ostatnio edytowany przez Etur - 24-12-2005 o 16:27. | 
|   |   | 
|  24-12-2005, 16:33 | #6 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 19 08 2004 Lokacja: Under dark skies Posty: 159 Stan: Tutor Imię: Raven Cien Gomeza Profesja: Knight Gildia: Maggot Corps Poziom: 100 Skille: 90/85 |   Lol, przegiales z deka, rownie dobrze 19 sork moze zrobic scouta stanac pod depo a scout poleci bawic sie na cycach jak palek i tylko exp nabijac... Byloby fajnie i bezsensownie   
				__________________ Czasami wolę być zupełnie sam Niezdarnie tańczyć na granicy zła I nawet stoczyć się na samo dno Czasami wolę to niż czułość waszych obcych rąk Posiadam wiarę w niemożliwą moc Potrafię, jeśli chcę rozświetlić mrok Mogę poruszyć was na kilka chwil Tylko zrozumcie, kiedy zechcę znowu sobą być | 
|   |   | 
|  24-12-2005, 16:35 | #7 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 10 2005 Lokacja: >>-=WaWa=-<< Wiek: 36 Posty: 95 Imię: Mim von szu Profesja: Elder Druid Gildia: Gangster `s Świat: Refugia Poziom: 49+ Skille: 10+/10+ Poziom mag.: 48   |   up hodzi mi o rozkazy w zakresie ekranu bo to co ty wymysliles to bylo by przegiecie    Cytuj: 
 np stoje przodem < to sumon stoi 2 kratki przeemna w tamta strone < mozliwosci jest duzo niechodzi mi koniecznie o to zeby wcielac sie w sumona i za niego sie ruszac bezsens> pozatym moglo by byc co w stylu tym fd atakuje a ds nie ale to jusz od cipy zalezy Ostatnio edytowany przez Magic tytus - 24-12-2005 o 16:41. | |
|   |   | 
|  25-12-2005, 19:21 | #9 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 24 12 2005 Lokacja: Venore Wiek: 35 Posty: 11 Stan: Aktywny gracz Imię: Dungeons lord Profesja: Druid Gildia: Dream Świat: Zanera Poziom: 32 Skille: 24/21 Poziom mag.: 40   |   nom zgadzam sie z tobom przydalo by sie to bo dzis jak chcialem z kolemi poskilowac  summonołe ghula i przez 15min sie menczylem zeby on stannoł tma gdzie ja chce i sie nie ruszał   | 
|   |   | 
|  25-12-2005, 19:30 | #10 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 30 08 2005 Posty: 14 |   Pasowalo by cos zmienic w tym kierunku bo chodzac chociazby na necro to ten ds nie idzie tak jakbysmy chcieli   . Popieram pomysl Magusa- jezeli daloby sie przesuwac summnony bylo by fajnie | 
|   |   | 
|  25-12-2005, 20:08 | #11 | 
| Born to Ban Data dołączenia: 04 06 2004 Lokacja: inny wymiar Wiek: 38 Wpisy bloga: 7 Posty: 2,783 Stan: Aktywny Gracz Imię: Dwimeron de'qel Profesja: Royal Paladin Świat: Harmonia Poziom: 88 Skille: 87/62 Poziom mag.: 18   |   Nie mogą zrobić summonów mądrzejszych, bo byłyby inteligentniejsze od 1/2 tibijczyków... jak sobie to wyobrażacie: summon inteligentniejszy od summonera? Ontopic: Wystarczy, że metodą drag & drop wydajesz polecenie summonowi a on sukcesywnie podąża do wskazanego miejsca. Proste i nie wymagające ogromnych zmian w kliencie tibii. Proponuje zamieścić ten pomysł w dziale proposals na forum tibia.com. 
				__________________ Poniższe zdanie jest fałszywe Powyższe zdanie jest prawdziwe. | 
|   |   | 
|  26-12-2005, 14:21 | #12 | 
| Satyryk Data dołączenia: 23 08 2005 Lokacja: Tu i tam Wiek: 37 Wpisy bloga: 2 Posty: 1,177 Stan: Na Emeryturze |   Przede wszystkim summony powinny chodzić w górę i w dół. Dzięki temu możnaby było dłużej jechać na jednym summonie. Ale żeby chodził sam na expa XD Możnaby móc summona sprzedać tak jak itemy ale wtedy sorce i druty straciłyby wyłączność, lvl 8 knight szedłby sobie na hunta z DSem, co by to była za gra  . Jeżeli chodzi o kierowanie to tym bardziej bo przez głupote tych summonów musiałem wiele huntów przerwać  . 
				__________________ Modzie! Wpisz się do księgi! | 
|   |   | 
|  26-12-2005, 14:36 | #13 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 19 11 2004 Posty: 380 |   A moze madrzejsi uzytkownicy? ehhhh Moze jeszcze maja ci kawe i ciasteczka robic? Mnie w zupelnosci wystarcza to co teraz mamy... Zreszta jak to Dwim napisal: Cytuj: 
 | |
|   |   | 
|  26-12-2005, 15:08 | #15 | |
| Born to Ban Data dołączenia: 04 06 2004 Lokacja: inny wymiar Wiek: 38 Wpisy bloga: 7 Posty: 2,783 Stan: Aktywny Gracz Imię: Dwimeron de'qel Profesja: Royal Paladin Świat: Harmonia Poziom: 88 Skille: 87/62 Poziom mag.: 18   |   Cytuj: 
 P.S Jak piszesz, wyłącz caps locka. 
				__________________ Poniższe zdanie jest fałszywe Powyższe zdanie jest prawdziwe. | |
|   |   | 
|  27-12-2005, 01:25 | #16 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 07 12 2003 Posty: 11 |   mi by wystarczyło: -przesuwanie summona metoda drag & drop, bez podchodzenia do niego i na większą odległość niż 1 kratka -po kliknięciu prawym przyciskiem opcja "stój w miejscu" (krew mnie zalewa jak sie fire elemental pcha się do potworów i obrywa później, zamiast na odległość walić) -możliwość przesuwania potworów na schody i na dziury Ostatnio edytowany przez flaki - 27-12-2005 o 01:26. | 
|   |   | 
|  27-12-2005, 02:16 | #17 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 29 05 2004 Lokacja: New Jersey Wiek: 33 Posty: 532 Stan: Niegrający |   Cytuj: 
 jak by summony chodzily to i normalen potwory by chodzliy a pomysl sobie cale orc forest w AB lol ale jak tylko summony to moze mialo by i sens | |
|   |   | 
|  27-12-2005, 09:42 | #18 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 10 2005 Lokacja: >>-=WaWa=-<< Wiek: 36 Posty: 95 Imię: Mim von szu Profesja: Elder Druid Gildia: Gangster `s Świat: Refugia Poziom: 49+ Skille: 10+/10+ Poziom mag.: 48   |  heh wrucilem :] Dochodze do wniosku ze hyba zostalem nie zrozumiany  hodziło mi o : 1) automatyzacje pewnych ruchów ( tj. ze 2 monki stoja 2 sqm przed toba ramie w ramie a nie jakos tak biegaja se gdzie chca) 2) mozliwosc wiekszej katroli < ze ustawiam sobie ze monk nigdy ma niestac 1 sqm przedemna czy zamna ale w ustalonej odległosci tak jak atakuje> i to wszystko zadnego wcielania sie w potwory lol co to za pomysł  jak tak myslec to jeszcze tylko mozliwosc na 32 lvl sumonowania demonka i jazda na roty ....^^" druga sprawa która mnie normalnie zwaliła z nug to to sprzedawanie sumonów czy wy niemacie co w domu robicc.... lol .... no coment dla tego   podsumowywujac chodzilo mi tylko o 2 zeczy coprawda spodobal mi sie pomysl 1 goscia z ta funkcja stop <zeby nielazil> ale to hyba na poczatku napisalem pozdro  | 
|   |   | 
|  28-12-2005, 18:48 | #19 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 10 2005 Lokacja: >>-=WaWa=-<< Wiek: 36 Posty: 95 Imię: Mim von szu Profesja: Elder Druid Gildia: Gangster `s Świat: Refugia Poziom: 49+ Skille: 10+/10+ Poziom mag.: 48   |  Prosze o zamkniecie tematu niema sensu dłuzej ciagnac tego tematu i tak nic pewnie z tego niebendzie  | 
|   |   |