|
|||||||
| Notki |
| Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#21 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 08 2004
Lokacja: Płock
Posty: 70
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Merisquendi
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Secura
|
Za duzo zdradzacie tym projektem, dam reke sobie uciac ze Cipom sie to nie podoba, tylko patrzec jak tibia earth zniknie... albo tibia.pl przestanie byc supportowanym fansit'em.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 03 2005
Lokacja: Myśliboże
Wiek: 39
Posty: 54
Imię: Jojunifu
Profesja: Paladin
Gildia: Polish Masters
Poziom: 14
Skille: 40
Poziom mag.: 3
|
no niezle niezle
moze kolega wyzej ma racje moze im sie to nie spodobac !! ale ja bym tam dodał jeszcze spawny potworów !!! to by było juz masakryczne !! pozdro |
|
|
|
|
#23 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 06 2006
Posty: 8
|
Grzebiąc w Tibian Earth, odkryłem, że pod thais znajduje się miasto. Byłbym wdzięczny za informacje o tym, jak się tam dostać, i jakie żyją tam potworki. Z góry thx za wszelkie informacje.
![]() |
|
|
|
|
#24 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 02 2006
Lokacja: Na zadupiu nieważnie gdzie to jest
Posty: 68
Stan: Na emeryturze
|
Cytuj:
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2004
Lokacja: Dębica
Wiek: 39
Posty: 429
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Byakuya Ralh
Profesja: Knight
Świat: Premia
|
Cytuj:
Ostatnio edytowany przez Xavery - 02-07-2006 o 12:09. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Lokacja: Carlin
Posty: 86
Imię: Sorcerer fire glut
Profesja: Sorcerer
Gildia: White Dragon
Świat: Guardia
Poziom: 42
Skille: --/23
Poziom mag.: 47
|
http://tibia.pl/earth.php?x=32364&y=32060&z=13 jak tu dojsc pierwszy raz to widze (podziemie thais) o.O
__________________
[GUILD]White Dragon[/GUILD] Gildia ![]() [CHAR]Sorcerer fire glut[/CHAR] Główna postać 42 [CHAR]Druid fire glut[/CHAR] 28 Lvl [CHAR]Paladyn fire glut[/CHAR] 13 Lvl [CHAR]Rookstayer fire glut[/CHAR] 13 Lvl |
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
Posty: n/a
|
No no ten tibia earth coraz lepsza wiec bende jej uzywać
. Ale brakuje niektórych miejsc np. calego gate "cos tam", i niektórych podzemi :/ ale i tak i tak bende uzywal tego tibia earth .Pozdro dla calej ekipy Tibia.pl i uzytkowników Forum Tibia.pl . ![]() |
|
|
#29 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
Pewna osoba zaczyna grać w Tibię bo zachwalił ją mu jego kumpel. Dowiaduje się co i jak i zaczyna grać. Według wskazówek na początku trenuje do oporu. Idzie spróbować swoich sił i wszystko mu się udaje lecz wracając z lootem chce iść "na skróty" (jeżeli jednak spojrzy na Tibian Earth dowiaduje się, że tak nie jest) i pakuje się na coś czego nie jest w stanie pokonać a droga do wyjścia daleka, więc pada. Tak bardzo szybko traci się ochotę do gry. ![]() |
|
|
|
|
|
#30 | ||||
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 19 01 2006
Wiek: 36
Posty: 8
Stan: Początkujący
Profesja: Knight
Gildia: Fellows Of Death
Świat: Refugia
Poziom: : <
Skille: 75?
Poziom mag.: 5+
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Jak dojść do Mintwallin Mintwallin - co, gdzie i jak? Ostatnio edytowany przez Siersciuch - 04-07-2006 o 04:05. |
||||
|
|
|
|
#31 |
|
Użytkownik Forum
|
Jak tak dalej pójdzie to niedlugo na tibia.pl będom narysowane mapy 3d
z narysowanymi potworami Ostatnio edytowany przez Akane Żul - 07-07-2006 o 16:58. |
|
|
|
|
#32 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 04 05 2006
Posty: 20
|
Dlaczego niema podziemi w Ankhramun ?? Szkoda a bardzo mi jest to potrzebne ;/;/
|
|
|
|
|
#33 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 11 07 2006
Lokacja: Rypin
Posty: 14
Stan: Tutor
Imię: Eternal Oblivion
Profesja: Elite Knight
Gildia: Master Dupy
Świat: Amera
Poziom: 300
Skille: 900/900
Poziom mag.: 99
|
suoper by bylo jakby byly nowe monsterki
![]() |
|
|
|
|
#34 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 11 07 2006
Lokacja: Warszawa
Posty: 15
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
|
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
Posty: n/a
|
Dla mnie to sama przyjemnosść była to zrobić, ja robiłem powierzchnie fibuli z jakies 40 minut mi to zajeło
|
|
|
#37 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 03 2005
Wiek: 33
Posty: 207
|
Se tak popatrzyłem... Jak moglibyscie uzyskac mape pits of inferno? odpowiedzi były 2 albo cogle jechaliscie na tibiabot ng i sprawdzaliscie wszystko... albo macie map hacka i ta za pomocą jego jest tworzona mapa... wlonczacie tibicam potem maphacka...i juz
^^ Jestem pewny tego drugiego. Myslalem tez o map trackerze co chodzi po tibia i przezuca all do otsmapeditora zreszta niewazne ^^ Świetny pomysłA tak nawiasem popatrzcie sobie na pustynie desert. http://tibia.pl/earth.php?x=32616&y=32088&z=8 Fajne co? Odkrylem to kiedys za pomoca tibiabot ng ![]() Ostatnio edytowany przez Golempol - 14-07-2006 o 15:51. |
|
|