Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Pokaż wyniki sondy: Jaką rasę byś wybrał gdyby były do wyboru?
Człowiek 51 27.13%
Elf 85 45.21%
Krasnolud 27 14.36%
Inna(przyklad podaj w poscie) 25 13.30%
Głosujących: 188. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 13-08-2006, 11:08   #101
Shaggy
Użytkownik forum
 
Shaggy's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Foot'shak
Profesja: Rookstayer
Świat: Empera
Poziom: 15
Skille: 19/22
Domyślny

Jeśli w ogóle myślimy o zmianach, to trzeba by starszym graczom dać możliwość wyboru nowej profesji.

Odnośnie krasnoludów-naukowców to chyba w inne gry graliśmy

Z łowcą potrosze się zgadzam, że pall jest podobny, ale łowca miałby szybciej biegać (niewiem czy pall biega szybciej od innych profesji )

A co do łotra, że byłby imbalans w pvp - łotr to gość co wbija sztylet w plecy i... ucieka. Dlatego akurat wydaje mi się, że łotr musiałby być nieco szybszy...

Takie moje zdanie

Ostatnio edytowany przez Shaggy - 13-08-2006 o 11:17.
Shaggy jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 13-08-2006, 11:26   #102
żaczek
Użytkownik forum
 
żaczek's Avatar
 
Data dołączenia: 08 02 2006
Lokacja: Ostróda

Posty: 21
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Knight
Świat: Lucera
Poziom: 666
Skille: 999
żaczek ma numer GG 5509922
Domyślny

Nie za ciekawy pomysł... Za dużo roboty, jak niektórze wspominali- Elfy by musiały miec conajmniej 10 rodzajów łuków- inne miasta początkowe- Outffity- zdolności, skillowanie, magia, a żeby nie było monotonnie to odzielne zbroje itd dla każdej rasy... Pare miesiecy jak nie lat roboty
żaczek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 11:36   #103
Shaggy
Użytkownik forum
 
Shaggy's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Foot'shak
Profesja: Rookstayer
Świat: Empera
Poziom: 15
Skille: 19/22
Domyślny

Przeczytaj sobie pięć postów wyżej...
Shaggy jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 11:38   #104
Celoz
Zbanowany
 
Celoz's Avatar
 
Data dołączenia: 24 12 2005
Wiek: 31

Posty: 1,233
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thy slayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 9
Celoz ma numer GG 2451090 Celoz ma login Tlenu Celoz@o2.pl
Domyślny

Osobiście jestem przeciw wprowadzaniu ras, bo po pierwsze tibia straciłaby swój klimat a po drugie znacie cipsoft - wyjdzie wielkie g**no
Celoz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 12:25   #105
sniper69
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Pomysł fajny... pewnie wybrałbym elfa Tylko CipSoft na pewno czegoś takiego nie wprowadzi bo było by z tym za roboty... No i pozostawałby problem graczy z wysokim levelem.
A odnośnie klas postaci, to mam tylko jedno "ale": mogli by zmienić nazwe paladyn na hunter, bowman czy coś w tym stylu :/ Jak można paladynowi do ręki włożyć łuk
  Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 16:26   #106
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shaggy
Jeśli w ogóle myślimy o zmianach, to trzeba by starszym graczom dać możliwość wyboru nowej profesji.
w jaki sposob ?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shaggy
Odnośnie krasnoludów-naukowców to chyba w inne gry graliśmy
oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow skoro w kazdej w ktora ja gralem ( od AD&D do WoWa ) krasnal nigdy nie mial ani premii do INT ani mozliwosci wybrania inteligentnej klasy ( moze poza priestem ) ?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shaggy
Z łowcą potrosze się zgadzam, że pall jest podobny, ale łowca miałby szybciej biegać (niewiem czy pall biega szybciej od innych profesji )
po co dublowac klasy ?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shaggy
A co do łotra, że byłby imbalans w pvp - łotr to gość co wbija sztylet w plecy i... ucieka. Dlatego akurat wydaje mi się, że łotr musiałby być nieco szybszy...
jak chcesz w tibii ( gdzie nie mozna nawet: usiasc, podskoczyc, polozyc sie ) zaimplementowac backstabb ? W tej grze nie ma mozliwosci uzywania skillow poza atakiem wrecz i czarami wiec takie cos nie ma racji bytu.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 21:00   #107
Felek Legolas
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 14 02 2006
Lokacja: Kraków
Wiek: 34

Posty: 14
Profesja: Royal Paladin
Świat: Hiberna
Poziom: 50+
Skille: 80+/63
Poziom mag.: 14
Felek Legolas ma numer GG 1343279 Felek Legolas ma login Tlenu feeeleeek@o2.pl
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maximus89
Przejdz sie do maista minosow(mintwallin) to zobaczysz jak zostaniesz potraktowany.... I teraz wyobraz sobie ze grasz minotraurem... Praktycznei w kazdym miescie powinienes byc lany przez NPC .
Kazdego dnia ludzie zabijają setki krasnali niedaleko Kazordoonu, niektore z nich okladajac czesto nawet pol godziny, jak najslabsza bronia, az do usranej smierci. Jakos krasnale jeszcze nam nie wypowiedzialy swietej wojny , a nawet wpuszczaja nas do miasta.
(podobnie z elfami)

@topic
Skrzyzowanie niziolka z elfem (zwinny, szybki, dobry strzelec).
Nie pytajcie jakby do tego doszlo xD

Ostatnio edytowany przez Felek Legolas - 13-08-2006 o 21:01.
Felek Legolas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-08-2006, 21:11   #108
Shaggy
Użytkownik forum
 
Shaggy's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Foot'shak
Profesja: Rookstayer
Świat: Empera
Poziom: 15
Skille: 19/22
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil
oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow skoro w kazdej w ktora ja gralem ( od AD&D do WoWa ) krasnal nigdy nie mial ani premii do INT ani mozliwosci wybrania inteligentnej klasy ( moze poza priestem ) ?
Gra się nazywa Disciples (na kompa).
A tak pozatym to pokonałeś mnie na całej linii. Poddaje się więc nie bij mnie więcej
Niemniej jednak wciąż jestem za wprowadzeniem nowych ras do Tibii.

@down
Wczesniej napisałem o profesji Inżyniera dla krasnoludów i jakoś tak to słowo zmutowało do Naukowca przez kilka postów
Pozatym odnosnie łotrzyka to wspominałem jednynie, że miałby dobrze walczyc na miecze i szybko biegac. Nie mówiłem NIC o cichych zabójstwach.
No i zasadniczo. Outfity innych ras jednynie wprowadzić.

Ostatnio edytowany przez Shaggy - 14-08-2006 o 00:30.
Shaggy jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-08-2006, 00:08   #109
Walekifa
Użytkownik Forum
 
Walekifa's Avatar
 
Data dołączenia: 30 08 2004
Wiek: 33

Posty: 1,743
Walekifa ma numer GG 8714993
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil


oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow
Arcanum Może nie chodziło tu tyle o naukowca,co inżyniera/majstra etc. Kolega źle się wyraził Wiesz o co chodzi.

@ Ludzie.

Za bardzo sie rozpędzacie,i za bardzo chcecie upodobnić tibię do innych mmorpg. Chcecie elfy? Mało mmorpg'ow z nimi nie macie,droga wolna,horyzonty szerokie.

Narazie jest dobrze,tak jak jest.Można by ewentualnie wprowadzić kilka nowych klas,ale z rasami to już za dużo motania jednak. A by wprowadzać takie osobniki jak np. łotrzyk,trzeba by było zmieniać cały silnik/zasady gry... W tibi nie ma czegoś takiego jak np. Atak z zaskoczenia. Wsumie popieram posta Vila, jednak dało by rade dojść do jakiegoś porozumienia.
Walekifa jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-08-2006, 11:18   #110
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

@backstabb:

wyobrazam sobie to tak:

mamy rogala ( aka rogue ), uzywajacego 2 sztyletow ( konia z rzedem temu ktory bedzie niezauwazony wbijal komus 2 jednoreczne miecze w plecy ). Sztylet = slaba bron ( bo w sumie czemu ma byc silniejsza od jakiegokolwiek miecza 1H ? wiecej niz 15 ataku bym mu nie dal... ), niech nawet zadaje 3-4x obrazenia przy wbiciu w plecy ( Baldur sie klania ). Niech nawet ten rogal bedzie szybszy od innych profesji, niech nawet backstabb bedzie "skillem" zuzywajacym mane ( vide exori/ challenge ktore stricte czarami nie sa ), powiedzcie mi tylko jaka ma szanse przebic sie tym nozem do ryb przez defence jakiegokolwiek moba ? Ile skilla potrzebowalby zeby zabijac masowo guardy ? Niech mu nawet te skille rosna 4x szybciej niz knightowi, ale wtedy zostaniemy z dylematem ranger-paladin czyli zdublowana klasa nikomu do niczego niepotrzebna.

Thief ma swoje zadania ( otwieranie skrzynek, zamkow, pulapki itp ) ale w grze tak ograniczonej nie ma wogole racji bytu, bo co to za sztuka stworzyc 5 klas melee rozniacych sie kosmetycznie ?
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-08-2006, 06:21   #111
Rooker666
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 20 06 2006

Posty: 257
Stan: Niegrający
Domyślny

dodam coś od siebie
Dwarf
Profesje

Dwarf Soldier: (palladyn)
Distanse + 85 %
Shielding +110 %
Mlvl + 105 %
Melle Fighting + 90 %
Dwarf Guard : ( Knight )
Melle Fighting +90 %
Shielding + 120 %
Mlvl + 110 %
Distanse Fighting + 80 %
Dwarf Geomancer ( Sorc/Drut)
Distanse + 105 %
Mlvl + 90 %
Melle Fighting + 130 %
Shielding + 90 %

Elfy

Elf Scout (paladin)
Distanse Fighting + 115 %
Melle Fighting + 95 %
Mlvl + 105 %
Shielding + 70 %

Elf Arcanist (sorc,drut)
Distanse Fighting + 80 %
Melle Fighting + 105 %
Shielding + 80 %
Mlvl + 125 %

Elf Warrior
Distanse Fighting + 110 %
Melle Fighting + 115 %
Shielding + 85 %
Mlvl + 110 %

Ostatnio edytowany przez Rooker666 - 15-08-2006 o 06:27.
Rooker666 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 01:29.


Powered by vBulletin 3