zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Wyrównanie profesji


Stron : 1 2 3 [4]

Profesormarian
01-06-2007, 14:58
Chyba cie poje*bało jak knight moglby miec 2 bronie naraz, to sroc/drut mial by 2 ruzgi naraz i co? na 33 lv jebal by tak jak z explo, a pal to juz by siadl w ogule ....

Z tego co sie orientuje wlasnie mag wali jakby z 2 broni naraz bo szybkosc visa/morta jest 2 razy szybsza, do tego zawsze trafia i zadaje górne granice obrażeń, jakby tego bylo malo moze atakowac z wanda i jednoczesnie walic 2 vise/morty, czyli ostatecznie wali 3 razy szybciej niz rycerz, efekt jest taki ze mam sorca 30 lvl i szybciej rozwalam cycka/ guarda niz rycerzem 100+ lvl .Ale pograj troche kilkoma profesjami zeby móc sie tutaj wypowiadac... Lepiej według mnie najlepiej będzie jednak, jak w ogóle nie będziesz tego sprawdzał i sie tutaj wypowiadal ,a przeczytal "Dziady" Mickiewicza, albo pomógł mamie w sadzeniu marchewek w ogródku, spełnisz dobry uczynek i zarazem oszczędzisz nam czytania swoich "inteligentnych" a zarazem "kulturalnych" wypowiedzi, pozdrawiam .

Wapniak-zupa
01-06-2007, 15:04
hmm ciekawe co dzisiaj sie dowiemy na tibi.com(wkoncu dzisiaj piatek) co nowego w update! mam nadzieje ze cos o profesjach bedzie! moim zdaniem mogliby dac jakis nowy czar dla knighta typu exori ale co bierze rowno many! cos jak exori mort czy cos!tylko dla knighta! jeden czar! albo szybszy atak! hmm albo czar co bierze z 200 many i przez 5 minut zadajemy lepsze obrazenia

Zryty
01-06-2007, 15:09
MANZZ !!!!!

HIHO

I <3 profesormarian

ZE WSZYSTKIM CO ON MOWI SIE Z NIM ZGADZAM :D


CYA MANZ

POZDRO MARIAN

bemo
01-06-2007, 18:31
Maja kusze niech siedzą cicho-.-":evul: :cup: X( 8o

Jezeli dobrze mi wiadomo Arbalest jest od 80 lvla dostepny na POI quest, wiec raczej 35~ lvl takiego NIE POSIADA chyba ze jest MEGa bogaty.

Dla mnie wystarczyło by dodac nowy czar runiczny (dopiero na 33 lvlu i 13 mg lvlu zaczalem wiecej hitac z hmm za 42.)bez przesady ale sorc z 33 lvlem i 33 mlvlem walnie za okolo 70 no powinni dodac jakas lepsza runke

wg mnie dla pallów powinni zwiekszyc atk boltow bo te okolo 30 to przesada.Taki 8 lvl knight moze sobie kupic fire axe, dopóki mu nie wypadnie to moze sobie go nosci co ma 38 atk.

Trzeba sie troche napracowac zeby wbic 70~ dist a jak narazie najwiekszy cios z belta to 132 (moj) na discie 70 w porownaniu knight z fire axe walnalby ze 160.(nie liczac ze rycerze maja jeszcze dwureczne duzo lepsze bronie jak gs czy dragon lance)

troche sie rozpisalem ale juz koncze :)

See You

Linkater
01-06-2007, 22:56
Czytając ten temat of początku (3h 34 min :D) doszedłem do wniosku że jest jak jest i profesje są póki co wyrównane... Nie wierze w to co napisałem ale naprawdę nie trzeba dokonywać żadnych (większych) zmian! Wystarczy, tak jak napisał kolega 3 strony dalej, zwiększyć szybkość ataku najta/pala o 30%, dać druidowi czar ofensywny (snow wave?) i tyle.

Kulero
02-06-2007, 18:40
Każdy kto robi knight wie że trzeba poświęcić dużo czasu na train... a teran narzeka sie bo to czy tamto...btw. Knight może jeździć na bocie a sorc nie;) jeżeli chodzi o exp;) Knight-bloker! -.- wiec czego chcecie od knighta a co do palla to ma dobrze...

Misiuuu
02-06-2007, 19:00
Każdy kto robi knight wie że trzeba poświęcić dużo czasu na train... a teran narzeka sie bo to czy tamto...btw. Knight może jeździć na bocie a sorc nie;) jeżeli chodzi o exp;) Knight-bloker! -.- wiec czego chcecie od knighta a co do palla to ma dobrze...

sorc moze jechac na rotach na lb :P a pall żeczywiście ma genialnie

Sasse
02-06-2007, 19:24
Ja jestem knightem i wole zeby ulepszyli knightow, a nie pogorszyli
Sorcow/drutow - dlaczego?
Bo gram na non-pvp i co mi z tego ze jakis sorc bedzie mogl robic wolniej runki?
@up
"żeczywiście" musisz siegnac po słownik...

Rassel
03-06-2007, 22:28
Wystarczy, tak jak napisał kolega 3 strony dalej.
Dalej? A nie wcześniej? :D

Myślę, że nastąpi jakieś delikatne polepszenie knightów/pallów.

Xiv
04-06-2007, 01:42
Powiem tak..CIP nie wycofa tego co wprowadził...rody i wandy zostaną a Mana tak samo będzie sę odnawiać...JAk pamiętacie kiedyś Sorc/Drut expił z apomocą tylko run...pełno bp of hmm..0 mfów prawie..poczym został całkowicie zmieniony system expienia Sorc/druid..wprowadozno szybsza mane, różdkzi i teraz hmmy to zadkosc a leje się z Vis i Rod/Wand.
Uważam ze zostanie tak samo wprowadozny nowy sstem dla pall'ó i rycerz..Może 2x broń..moze np Throwing stars do kupna za 2 gp each i auto podnoszenie żeczy..kto wie..Może nowy rodzaj broni dla pall'a..Nie wiemy..musimy czekać...człowiek potrafi wymyśleć 50.tys pomysłow a i tak CIP nas zaskoczy(pozytywnie lub negatynwie)tak jak byłow przypadku wands..bo kto by sie spodziewał ze wprowadzą różdzki.

_Blooman_
04-06-2007, 07:48
Każdy kto robi knight wie że trzeba poświęcić dużo czasu na train... a teran narzeka sie bo to czy tamto...btw. Knight może jeździć na bocie a sorc nie;) jeżeli chodzi o exp;) Knight-bloker! -.- wiec czego chcecie od knighta a co do palla to ma dobrze...

knight-bloker? taa... najpierw trzeba zrobic ten lvl zeby móc blokowac 8| chyba ze chcesz bloczyc respawn...-.-

Ancient-Necro
04-06-2007, 13:19
Nie wiem czemu gadacie, ze pall ma genialnie, spróbowałem z maga na paladyna przejść i samo skillowanie do 70/60 zajęło mi tydzień, przy graniu 4-5h (i tak ledwo mam 68/57, ale to nic), wydałem ok. 20+k na same kamienie (włóczniami za szybko wszystko ginęło), rzygam już od podnoszenia tych kamieni, to co do samego treningu.
Co do expa, dziś zrobiłem sobie family brooch questa z nudów, bicie dsa wyglądało tak: 115 (byłem zadowolony, że póki co mam best hit), puźniej dwa razy z rzędu chmurki, trzeci hit pudło,później już hity 30-50...
Powinno być poprawiony trening dla Paladyna, może jeden kamień czy cokolwiek innego sie niszczy po 5-10 minutach a nie po 1-2 minutach lub częściej.
Zdobywanie doświadczenia, wielu mówi, że zabardzo nie da się za dużo poprawić, ale niech chociaż ten level zależy od hitów, a nie sam skill (o bardziej regularne ciosy mi chodzi żeby były, a nie większe, jak wielu pewnie wnioskuje)
W sklepach można dodać p-bolty a z potworów typowo dystansowych może wydać dystans ring, jest dużo możliwości.

To tylko co do paladyna, o nim się orientuje jak zmienić coś... się rozpisałem xD

Misiuuu
04-06-2007, 23:09
Ja jestem knightem i wole zeby ulepszyli knightow, a nie pogorszyli
Sorcow/drutow - dlaczego?
Bo gram na non-pvp i co mi z tego ze jakis sorc bedzie mogl robic wolniej runki?
@up
"żeczywiście" musisz siegnac po słownik...

heh jak bedziemy tak ulepszać profesje na siłe to zawsze ktoś bedzie poszkodowany, więc znów go polepszymy?? bezsens kiedyś było git i nikt nie narzekał ^,- btw jebie ortografie obchodzi mnie ona jak zeszłoroczny śnieg odkąd w 2 klasie podstawówki byłem zaraz za podium w gminym konkursie ortograficznym :P

Draggy_Slayer
06-06-2007, 01:49
parodia...
wiecie jaka jest roznica miedzy MAX hitem z sova (na 90 skillu) a MAX hitem z MLS (nieosiagalny dla 99,9%graczy) na tym samym skilu?
40 hp...
toz to parodia...

cielakmateusz
06-06-2007, 09:08
Moim zdaniem ta gra robi się za łatwa...
Sorc\Druid na 15 lvl jest w stanie solo zabić draga...
Sorc\Druid na 20 lvl jest w stanie solo zabić Dragon Lorda...
Sorc\Druid na 30 lvl jest w stanie solo zabić Hydre...
I w końcu Sorc\Druid na 45 lvl jest w stanie zabić solo Demona....
Czy ta gra ma sens?
Dawniej trzeba było się trudzić , a teraz klika się tylko hotkeysy...
Moim zdaniem powinni usunąć hotkey'e

dartra111
06-06-2007, 09:51
mam troche durny pomysł, ale troche powinno przeszkodzić druidowi/sorcerowi w graniu :D a mianowicie, żeby różdżki były 2ręczne, wtedy jak trzymają różdżke nie mogą trzymać tarczy x D

Lotan
06-06-2007, 15:41
mnie denerwuja zalosne hity z bolcow w pvp mogli by to troche ulepszyc chociaz tak o 20% (to naprawde nie jest duzo) to samo u knighta i byla by juz gitara
moze jezcze exori exori za 2*lvl

Redknapp
07-06-2007, 11:34
Na pewno znacie z OTS-ów system Fast Attack.

(Wiem, na forum jest zakaz itp, ale inaczej trudno byłoby mi się wypowiedzieć.)

Myślę, że Paladynowi i Knightowi przydałaby się zdolność (niekoniecznie czar, choć ta opcja wydaje się najbardziej rozsądna) przyspieszająca atak na, dajmy na to, 20 sekund.

Epikur
08-06-2007, 09:56
wg mnie powinni zrobić coś żeby skile były twoim minimalnym hitem od skili 20 to samo z shieldingiem żeby od 20 każdy shield more dawał i powinni zrobić żeby shieldging redukował magic damage potworów (na poziomie 100 skila było by to 40% redukcji Magicznych uderzeń potworów) a minimalny atak na poziomie 100 skila miał byś 100 i do tego walenie z miecza tak jak sorc z visa w 2s 3 uderzenia. a nie jak teraz u knighta w 2s 1 uderzenie.

Drypcik
08-06-2007, 11:43
Moim zdaniem powinni zrobic jakąś specjalna runke tylko dla KNIGHTA! Cos podobnego do sd tylko ktora zabiera mniej dmg...Na Pvp Knight Nie moze nic..50sorc vs 50knight na lajcie wygra sorc Bo ma wanda...a knight nie zawsze trafia nawet z dobrymi skilami..(Wiem te 40hp co bierze wand to nie duzo ale powiedzmy 10 strzalow. to juz 400hp a i jeszcze sorca exura gran uleczy knighta 5 hitow?)Niema sensu..i jeszcze nie zapomnijmy jak szybko expi sie sorcem..a jak knightem :/:baby::baby::baby:;(;(

Drypcik
08-06-2007, 11:59
@Vil:
profesje sa zbalansowane, bo: Sorc/drut wala najwiecej z sd, a knight z profesjii wali najmniej. Ok. Ale nikt niezauwazyl, ze knight bije ZA DARMO. W pvp tez jest rownosc- ciebie ciezko zabic, knighciku, za to wiec ty bedziesz mial problem z zabiciem kogos. Jest jeszcze wiecej dowodow na poparcie mojego zdania, ale niechce mi sie juz pisac.

Bija za darmo a sorc/drut nie wali za darmo z wanda/roda? i przy tym sorcowi idzie 2 many a knightowi ida uhy?Wez to pod uwage..

@up wczesniej tam
Co do expienia...45pallek (70skils) Gsa bierze solo a knight 45lev(moze miec 80+skils) to zal nawet prubowac..przy czym zadko kiedy pall traci uh na gs.
A knight tak do 100lev ma siedziec na zolwiach co daja 100expa?a pall czy sorc na gsach/hydrah/demonach co daja 1000+expa? Jestem knightem ale gralem sorcem/pallkiem/drutem i wiem ze expienie najtem jest ucionzliwe..i wcale nie jest go tak trudno zabic..

Drypcik
08-06-2007, 12:23
wiekszosc drutow/sorcow wali twarza w twarz -.-

w Jaki sposób??cosmic energy...chyba sorc Albo mowimy o takich 50+Lev sorc z daleka(wand)(chyba ze exori vis masz na mysli)ktorymi wali po 130+wiendz ani draga ani gsa czy hydry dlugo niema?8o

Vil
08-06-2007, 13:01
przy czym zadko kiedy pall traci uh na gs.

to chyba logiczne skoro strzela z dystansu ..

A knight tak do 100lev ma siedziec na zolwiach co daja 100expa?a pall czy sorc na gsach/hydrah/demonach co daja 1000+expa?

i co z tego skoro palek na stworkach 1000+ expa expi z podobna szybkoscia co knight ? Matematyka sie klania ..

~>Salmon<~
08-06-2007, 13:09
Tajemnice Teasera są bardzo dobrze strzeżone, jednak udało nam się uchylić rąbka tajemnicy. W tym updacie, zostaną wprowadzone zupełnie nowe bronie, ma ich być ponad 50. Co najważniejsze, zmiany w grze mają zbalansować trudność grania profesjami. Jak dotąd magowie i druidzi, mieli od poprzedniego updatu najlepiej. Oczywiście podniesie się teraz bunt, ale moc czarów zwłaszcza magów znacznie osłabnie. Dotyczy to przede wszystkim poziomów ponad 70. Obrażenia, które będą zadawane, nie będą już takie same, nie będą w takim stopniu zależeć od levelu.

Najważniejsze będą jednak zmiany dla knightów i palladynów. Ci drudzy dostaną nowe czary, natomiast rycerze będą zadawali obrażenia w zależności od levelu broni i umiejętności władania nią. Level broni, to po prostu minimalny poziom od jakiego będzie można w pełni wykorzystać jej możliwości.


Fajnie Fajnie ^^

Krzysiekkrzysiek
08-06-2007, 13:28
ciekawe o co chodzi z lvlem broni :P
Czy mozna jej uzywac od ktoregos lvla jak rodow i wandow czy od ktoregos lvla dana born zdobywa nowe wlasciwosci :P

Descartes
08-06-2007, 13:58
@Up: Z tego co rozumiem, to będzie coś jak w Lineage 2 - będziesz mógł używać każdej broni, ale dopiero na odpowiednim poziomie będziesz umiał wykorzystać cały jej potencjał. Ale w sumie i tak nie będzie to nikomu przeszkadzać, bo kto będzie chodził z Avengerem na 20 lvlu? ;p

Drypcik
08-06-2007, 17:40
to chyba logiczne skoro strzela z dystansu ..



i co z tego skoro palek na stworkach 1000+ expa expi z podobna szybkoscia co knight ? Matematyka sie klania ..

tu sie mylisz bo pallek expi duzo szybciej niz knight tak okolo 50+lev równa sie dopiero na okolo 100lev. a po 2: Pall moze expic wszendzie gdzie expi knight a na odwrot raczej nie...??!!?? Knight teraz gówno moze...nie to co kiedys.....Mozesz sie z tym nie zgadzac bo to moje zdanie..:D:o

bulamen7
08-06-2007, 18:14
Ulepszenie knightow i pallow ,podniesienie cen czarow dla sorcow ,druidow.....i wszystko bedzie cool B) ....moim zdaniem ten update to porazkaX(

IckerEK
08-06-2007, 19:23
Wezcie s*******ajcie z tym uptade !!
jest w chuj pytan na ktore nie ma odpowiedzi!



no i nowy slaby pomysl ćip softu ;s

do tibi 7.82 wszystko bylo super dopuki ćipom sie cos nie poprzestawialo we lbach

Guriel
08-06-2007, 20:39
Wezcie s*******ajcie z tym uptade !!
jest w chuj pytan na ktore nie ma odpowiedzi!



no i nowy slaby pomysl ćip softu ;s

do tibi 7.82 wszystko bylo super dopuki ćipom sie cos nie poprzestawialo we lbach

7.82? ...

Najpiekniejsze czasy w tibii mialem na kliencie 7.1 albo 7.6 (nie pamietam za dobrze nr klienta ale wtedy gs byl wolny ;] wszystko mi sie wtedy podobalo :) respect byl od ludzi 100+lvl max lvl to byl 190 BUBBLE ;] ehhhhhhhhh to byly piekne czasy :) gralem wtedy na Julerze ;] HAIL DOWN BROTHER ;] Kiedy na julerze najlepszy byl Streeck ;] ehhhhhhhh piekne czasy, az leska sie zakrecila w oku ;] Hlvl sie bylo juz od 30 lvl :D ehhhhhhhhhh dobra ale to juz minelo, i nie wroci wiecej :)


i tak jak cipsoft cos zrobi to watpie zeby ktos odszedl od tibii, mozecie pisac ze przestaniecie grac, ale i tak bedziecie grac ;] przezylem nie jeden update i wiem co pisze, bo dobrze pisze :D ("WIem ze dobrze jem") huehue :D



pzdR! ;> (takie jest moje zdanie nikt nie musi sie z nim zgadzac ;])

D4n1
08-06-2007, 23:30
a jak myślicie kiedy będzie test serwer bo nie mogę sie już doczekać kiedy sprawdzę wyrównanie profesji

Kibic Interu 215
08-06-2007, 23:34
Wezcie s*******ajcie z tym uptade !!
jest w chuj pytan na ktore nie ma odpowiedzi!



no i nowy slaby pomysl ćip softu ;s

do tibi 7.82 wszystko bylo super dopuki ćipom sie cos nie poprzestawialo we lbach

Widze Kolego , że według Ciebie nie powinni wprowadzać uptade;]
Ale jakby to wyglądało jakby sorc i druty miały jeszcze większą siłe.
Pytanie ile osób brało by palków i knightow na starcie ? 5% góra 10
Nudna byłą by gra samymi shoterami =/
Według mnie to dobry pomysł Cipsofty chcą jak najlepiej , dzęki temu Tibia będzie ciekawsza. Gra Knightami była ciężka , niech sorcki i druty też sie troche pomęczą ;p
Ehh dużo osób krytykuje ;/ a nawet niewie jak to będzie wyglądać

Przepraszam , że akurat twój post cytowałem ;p

karton666
09-06-2007, 11:48
Mam nadzieje, że takie pajace sorki/druty przerobia sie szybko na knightów. Paranoja 2k za bp UH na trade ... koniec fali noob shoterow. Co do "polepszenia" knightów ---> i tak będe grał drutem -.-.

thoriapall
09-06-2007, 14:07
Widzę że większość userów nie umie pisać po polsku. Ale mniejsza o to. Ktoś tam wcześniej napisał żeby można było zostać rzemieślnikiem(kowal,alchemik). Dobry pomysł ale zarabiać można też expiąc. Gdyby za wykonany przedmiot dostawało się exp np. za plate armor- 50exp miało by to sens. Druga sprawa: powinni wprowadzić ograniczenia mlvl na wandy i rody (Sneakebite Rod/Wand of Vortex-5mlvl, Monlight Rod/Wand of Dragonbreath-10mlvl itd.). O Knightach/Pallach nie ma co za dużo mówić bo Aby zredukować ujmę w obrażeniach zadawanych przez postacie dzierżące broń, wszystkie ataki wręcz i dystansowe zostały generalnie wzmocnione. Ponadto, aby zapewnić bardziej zbalansowaną rozgrywkę dla wszystkich profesji, poziom postaci będzie odgrywał znacznie mniejszą rolę przy zadawaniu obrażeń przy pomocy czarów lub run. Zamiast tego, co kilka poziomów otrzymacie drobny bonus do obrażeń, nie ważne czy tych zadawanych przy pomocy broni, czy magicznych przedmiotów, a może czarów. W przypadku obrażeń magicznych, poziom magiczny (magic level) będzie teraz najważniejszym czynnikiem. Postacie, które walczą przy użyciu broni odczują głównie przyrost obrażeń, gdy ich umiejętność walki wzrośnie. Druidzi i magowie do 70-80 poziomu praktycznie nie odczują żadnych zmian w grze, jednakże obrażenia zadawane przez wysoko poziomowych magów zostaną zredukowane.(...)Aby zapewnić wam wystarczającą ilość oręża dla wszystkich poziomów, ta letnia aktualizacja wprowadzi ponad 60 kompletnie nowych broni. Jako że jedynie rycerze są wystarczająco silni i wytrenowani aby poradzić sobie z dwuręczną bronią, wszystkie inne profesje nie będą mogły ich już używać z wyjątkiem tych o kształcie kija i broni drzewcowej.(...)Tak jak w przypadku innego oręża, bełty i strzały również będą wymagały określonych poziomów. Z tego powodu dodaliśmy kilka nowych typów amunicji dla paladynów, które mogą być zarówno kupione w sklepie jak i stworzone przy pomocy nowych czarów. Ponadto, otrzymają oni nową umiejętność, pozwalającą przemienić ich zwykłe włócznie w tak zwane zaklęte włócznie (enchanted spears), które są znacznie potężniejsze. Inny nowy czar, eteryczna włócznia (the ethereal spear), przydaje się, gdy brakuje już amunicji, gdyż umożliwia on stworzenie włóczni przy pomocy siły woli, która zostania wystrzelona w przeciwnika zaznaczonego na battle list. Obrażenia wszystkich bełtów i strzał zależeć będą od umiejętności walki na dystans (distance fighting), wliczając w to wybuchające strzały (burst arrows). To by było na tyle.
ps.Mój kumpel 24ms zabija 2 crypty bez problemu z ruzgi ,a ja 34ek mam problem z 1!

Misiuuu
09-06-2007, 19:06
hmm ktos wyzej pisal o tym jak gral dawno temu ja czuje to samo ;) jak dla mnie mogli by zostawić tibie 7.5/6 a ulepszać np. grafe/dużo wiencej terenów, to musieli spierdolić system profesji który przez kilka lat był niezawodny :(:(

Spongyfhy
15-06-2007, 14:21
- Możliwość zadawania dużych obrażeń poprzez exori vis i exori mort przy zużyciu jedynie 20 punktów many (i ich dostępności już na 11 i 12 levelu) to według mnie małe nieporozumienie - proponowane ograniczenie możliwości postaci magicznych
- Zmienna ilość zużywanej many na czar exori powinna być zmodernizowana do stałej wartości (na przykład powinien on zawsze zużywać tylko 150 punktów many) - udogodnienie dla rycerzy
Przegiecie.

Patrząc na to co się aktualnie wyprawia moje pomysły chyba nie były przegięciem...

Fordi
17-06-2007, 17:29
Sorcerów zostawić w spokoju
druidów , knightów polepszyć
a Pall to wogule jest za silny -.-

Salarigoth
17-06-2007, 17:40
hmm ktos wyzej pisal o tym jak gral dawno temu ja czuje to samo ;) jak dla mnie mogli by zostawić tibie 7.5/6 a ulepszać np. grafe/dużo wiencej terenów, to musieli spierdolić system profesji który przez kilka lat był niezawodny :(:(

Kurde staralem sie to wszystko przeczytac ale no poprostu nie moge tego zrozumiec , po jakiemu to "wiencej" jak jestes na polskim forum to pisz po polsku taka mala prozba.

Pasterz_Axemaster
17-06-2007, 17:52
Zaglosowalem na polepszenie knightow i paladynow.

...XXX...
17-06-2007, 18:05
najlepiej by było gdyby dali jakis czar offensywny dla druta(dla facca).
niech inni se tez postrzelajom xd

Ruki
20-06-2007, 18:49
Wszystko było by dobrze tylko np. mogło by być aby zmienione że mf więcej dodaje bo postacie magiczne mają duże waste na tym. Trzeba stać i uhy robić żeby na expienie zarobić :baby:

Xeremon
20-06-2007, 20:20
@up
Fakt... Mana fluid, który dodaje 40 many i kosztuje 55gp?! To jest śmiech na sali!

@down
Ja płaczę nad jego przyszłością, a nie jaki jest teraz.

Piotrek Marycha
20-06-2007, 22:51
@up
Fakt... Mana fluid, który dodaje 40 many i kosztuje 55gp?! To jest śmiech na sali!

widać ze mało ci smiechu, zagraj knightem to bedziesz mial ubaw po pachy


PS: w co drugim temacie płaczesz jaki sorcek jest biedny... to jest żałosne wiesz?

Yoyoema
20-06-2007, 22:58
Moim zdaniem sorcow/drutow zostawic w spokoju powinni, ale knightowi/pallowi powinni dac wieksze obrazenia i wiecej hp..;p

pozdro';p

Xeremon
21-06-2007, 08:39
Niebywałe 8o EK, który dopuścił się do tego, aby mieć inne zdanie niż jego fanatyczni koledzy!

Adiago
21-06-2007, 13:59
czy ktos wie na pewno od ktorego lvla bedzie mozna uzywac f axe po uptade

Piotrek Marycha
21-06-2007, 22:54
czy ktos wie na pewno od ktorego lvla bedzie mozna uzywac f axe po uptade

TAK JA WIEM, ale ci nie powiem! a co! rusz dupe i sobie poszukaj!!!

Necu
23-06-2007, 21:05
Tak Knighotowi niech dadza jeszcze wiecej HP :D a magam niech wogule moze nie rosnie? Jest taka z was zieja jak sie cos czyta, pie****cie takie bzdury! Jak mowicie ze wasz Knight albo Pall jest slaby to na huja nim gracie? X( mag jest silny ale zastanowcie ile musi wydac kasy zeby wbic lvl i co wyda 100K na mfy i mu sie zwroci moze 50K :D a rycek co, pojdzie i expi sobie bez waste , ma w huj capa i siedzi ile chce nie padnie tak latwo , a mag sie zlozy na wiekszy combo :D wasz to dziwi zastnawiam sie ile macie lat, 10-14 ? Niech magom jeszcze zabiora Visa albo niech 100 mag wali po 100 DMG :D:D a Knight jeszcze niech cisnie z SD :D8o i po 300-400 z miecza :D dzieci tibi, pozdro dla tych co madrze pisza ;)

Grejfrut
23-06-2007, 23:18
@up
No cóż, ty raczej nie należysz do tych co mądrze piszą i raczej ciebie mianowałbym "dzieckiem tibii".

Wendaren
13-07-2007, 13:51
...a Knight jeszcze niech cisnie z SD :D8o i po 300-400 z miecza...
I się sprawdziło...

Drzamich
03-08-2007, 11:50
Panowie, panowie.
Temat jeszcze nie wyczerpany.
Szykuje nam się kolejny update z wyrównaniem profesji.

wrogonastawiony
03-08-2007, 11:52
I się sprawdziło...

300-400 ? Na bajecznych skillach z boską bronia raz na jakis czas sie taki hit trafia...

katarof
05-08-2007, 16:22
a ia by hciał, rzeby muj knajt udeżał z tej pałki co ma pszeciesz durzo, bo arz 15 ataku!!!11 tak mocno, arz pewnje 300 chit, bo to co teaz wale to po 30 i nje mogeł ubidź orżabuoalaa. a te sorki co som takieł ślne to nieh im robiom rzeby nie mogli robidź runek i rzeby byli bes many i tych żlnyh ruszczek!! tegie jezd moie sdanie i nie karzdy morze śe s nim zgodźci, prawda?//

A tak naprawdę, chyba nie wiecie co mówicie..
żeby skoczyć na hunt z prawdziwego zdarzenia zawszę muszę kupic około 5 bp manasów, porobić kilka runek i wtedy ruszać do boju.
W sumie, wiecie co Wam powiem, skoro gracie w tą grę to chyba nie jest z nią tak źle, prawda? Magicy mają swoje zalety, palek ma swoje, a knight ma swoje i chyba nikt tego nie zmieni.
Jeśli uważacie, że macie lepsze pomysły niż Cipsoft to spróbujcie sami napisać taką mmorpg i nie użalajcie się, że jacy to jesteście słabi, bo (chyba) nic Wam to nie da.
Pozdro!

Piotrek Marycha
05-08-2007, 18:30
Magicy mają swoje zalety

jakie ? :confused:

katarof
05-08-2007, 22:21
@up
trochę to głupie pytanie, ale skoro chcesz wiedzieć, to:

"- całkiem niezłe czary dla facc [exevo mort hur, exevo vis(oraz gran)lux
- z każdym awansem na kolejny poziom otrzymujemy 30 punktów mana, przy czym knight otrzymuje jedynie 15 pkt życia co lvl
- już na niskim poziomie może expić na guardach, cyclopach, a także ghoulach
- możliwość włączenia magic shield [utamo vita]
- wspaniałe zarobki dzięki robieniu run ofensywnych [na wyższym poziomie]
- nie trzeba skillować :)
- sorcerer atakuje z róźdzki zawsze tak samo, nawet mając ustawione parametry na defence!"

nie moje to, ale masz tu te zalety..

Piotrek Marycha
05-08-2007, 22:36
@up
trochę to głupie pytanie, ale skoro chcesz wiedzieć, to:

"- całkiem niezłe czary dla facc [exevo mort hur, exevo vis(oraz gran)lux
a co ci niby to daje? ja na 43 lvl czasem z mort hura bije po 110-120 na pvp >.>

- z każdym awansem na kolejny poziom otrzymujemy 30 punktów mana, przy czym knight otrzymuje jedynie 15 pkt życia co lvl
ee i co mu to daje ?

- już na niskim poziomie może expić na guardach, cyclopach, a także ghoulach
a to nie oznacza ze na niskich lvlech najt expi wolniej

- możliwość włączenia magic shield [utamo vita]
no i? na expie i na pvp to kompletna strata many, chyba ze na OB gdzie latwo mozna poleciec na 1 combo

- wspaniałe zarobki dzięki robieniu run ofensywnych [na wyższym poziomie]
fakt, te 1k/h to NAPRAWDE wspanialy zarobek...

- nie trzeba skillować :)
tibia 8.0 - juz trzeba

- sorcerer atakuje z róźdzki zawsze tak samo, nawet mając ustawione parametry na defence!"

to ze 200 sorc wali z WoI tyle co 33 to jest wg ciebie zaleta?

Liper
05-08-2007, 22:46
@Up
Jedyna zaleta sorca to, to że był i jest najlepszy w pvp :>

Piotrek Marycha
11-08-2007, 22:58
@Up
Jedyna zaleta sorca to, to że był i jest najlepszy w pvp :>

tu przyznaje racje, chociaz umknelo mocno tego powera... a dochodzi do tego trudnosci ze zrobieniem dobrego lvla + to ze sorc samemu pada jak prosiak w pvp

Keverus
03-11-2007, 17:52
Albo mi sie wydaje albo jestescie smieszni... :/ Niech pisza tylko Ci co sie znaja na tym...
Najlepszym rozwiazaniem jest oczywiscie:
1. Pogorszenie (znaczne) Paladynow.
2. Ulepszenie Knightow (Damage).
3. Zostawienie Sorcow i Drutow w spokoju. Moze juz nie dostali po tym updacie? X(

Jurij1234
03-11-2007, 18:11
a nie lepiej z sorca zrobić sorca a z druida druida? moja propozycja:

Sorcerer (nigdy nie umiem tego napisac): Nie ma dobrych czarów leczących (tylko exura), nie może summonować potworów (tylko druid),ale jak komuś przypierdzieli z sd'ka to go na szczał.(bardzo mocne obrażenia magiczne). (HP na lvl: 10 Mana na lvl: 20)

Druid: Specjalista w leczeniu i magii natury. Nie jest dobrym wojownikiem. Walczą za niego potwory które sam wyczaruje.
Może używać czaru który na kilkanaście sekund uodparnia go na wszelkie obrażenia(nowy czar, przez 10 sec osoba niezniszczalna, zabiera 5% many, od 35lvl pacc).(HP na lvl: 5 Mana na lvl: 30)

Knight: Specjalista w walce w zwarciu. Kiepsko zna się na magii (tylko podstawowe czary), ale posiada dużo HP (pisze skrótami) i może nosić
ze sobą dużo przedmiotów (w cholere capa). Atak jak u maga z miecza/topora/maczugi wysokie obrażenia. Kiedy się zdenerwuje Wpada w szał bojowy (exori i exori gran).(HP na lvl: 20 Mana na lvl: 7)

Paladin: (tą profesją najmniej grałem) Specjalista w walce na dystans. W przeciwieństwie do nieuka knighta uczył się czarów.
Zadaje dość wysokie obrażenia na dystans (nie tak duże jak knight i sorc bo a) ammo jest tańsze, b)knight wali z bliska). (HP na lvl: 15 Mana na lvl: 10)

Proszę o komentarze!

Shor'tugal
03-11-2007, 18:56
@up, za co z lvlami zrobionymi przed upem -.- ? Sorc bedzie mial ilosc many 3000 na xx lvlu a po update sorc na tym samym lvlu bedzie miec 2000many? Madrze prawda?

Wogole tep rzykaldy sa glupie :p

Mercioleksy
06-11-2007, 16:59
Druid - pan natury
*Exura Sio Ryn - uzdrawia członków party za 220many. przydatne przy hlvl huntach <bloker shoter druid> <<<220many>>> (36lvl/30mlvl) Pacc
*Utevo Wrod - tworzy 4-7 entów <410hp/siła guarda/paraliż, zatrucie 30-1hp> w losowych pozycjach wokoło druida. <<<700many>>> (50lvl) Pacc
*Exura Wrod - ulecza się jak exura gran pobierając siły witalne z drzew 1/15min z jednego drzewa leczenie. <<<15many>>> (18lvl/22mlvl) Pacc
*Nowe silne summony natury Facc
*Exiva Ric "Nick - jeżeli w zasięgu widzenia szukanej jednostki jest jakaś roślina <kwiat(50mlvl need), drzewo(35mlvl need)> to pokazuje dokładniej miejsce pobytu szukanego <zależnie od mlvl im większy mlvl tym dokładniej pokazuje np. 35mlvl 185sqm od tego miejsca max, 70 mlvl 115sqm od miejsca pobytu max> np.
On/Ona jest w okolicach dwarf bridge. <<<70many>>> (23lvl/35mlvl) Pacc
*Exevo Gron - wali jak hmm, ale z poison. Działa jak exori con. <<<50 many>>> (20lvl/30mlvl) Facc
*Ereno Wer - działa jak soul fire, tylko że atakuje z energii i zabiera od 22-43 hp/s i działa przez 1s*0.2*mlvl Magia Spontaniczna! <<<55many>>> (35lvl/45mlvl) Facc
*Rena Der "Nick - +25 shielda dla wpisanego playera. Działa 10s <<<180many>>> (33lvl/40mlvl)

Sorcerer - Mag bitewny
*Utam Grin - Mag dostaje jednorazową tarcze stworzoną z Energi. Tarcza ma 350hp, po zniknięciu można ją znowu postawić. Dobre na pvp. <<<90many>>> (17lvl/15mlvl) Facc
*Ureso Zer - Obrażenia jak z explo, obszar działania jak exori knighta. Zabieranie many zależy od ilości trafionych obiektów. <<<25many/obiekt>>> (20lvl/19mlvl) Pacc
*Exra Con - Tworzy runę dającą dodatkowe 20% obrażeń po włożeniu jej do innej runy. Np. Wkładamy rune do Explo. Normalne obrażenia 250 z runą 250*1.2=300 Są to obrażenia w potwory takie jak miał 100lvl EK przed update. <<<180many/&/2sp>>> (34lvl)

Knight - wojownik
*Exori/Exori gran - Dodanie obrażeń od lvl Np. 100lvl ek hit w monstera 440-580 przy skilu 90/90 a 150lvl ek 610-750 przy skilu 93/93
*Princer - Dodatkowe +35 axe/club/sword skill przez 1s*lvl*0.1 oraz -15 shieldingu na ten sam czas. <<<115many>>> (55lvl/5mlvl)

Palladin - Łucznik
*Assassin Stars po 550gp ale znikają po 1-3 użyć.
*Po trafieniu Viper Star zostajemy sparaliżowani na 5s. Dobre w pvp ^^

For Druid & Sorcerer
*Utamo Vers - Bariera która broni nas przed atakami w 70% obrażeń działa 2s. Dobrze wstrzelona uratuje nie jednemu jego lvle. Trafiona podczas comba praktycznie je niweluje. <<<140many>>> (26lvl/28mlvl) Facc edit. "tarcza może być użyta raz na 5s, wytrzymuje tylko pierwsze 7 ataków"
*Exori Vit - Mana drain na odległość, wysysa innemu graczowi mane i oddaje ją nam w postaci hp. Zabiera 15-170 many oddaje nam hp w przeliczniku "mana zabrana/2=hp" <<<85many>>> (52lvl/50mlvl)

For All
*Old obrażenia z magi, nie tylko dla sorców i drutów ale i dla rp i ek <prócz berserków>

For Map
*Nowe, silniejsze dużo i dające więcej expa moby. Demon nie musi być najsilniejszy <nie wiem jak hellfire i jugge~> Np. Taki Moloch który potrafi ściągnąć 135ek będącego na full hp. Duże lvl miałyby gdzie expić i znowu byłby rywalizacja. Monstery powinny umieć atakować wielu przeciwników na raz <Moloch bije blokera, ale gdy dostaje hity od shoterów zaczyna w nich sypać czarami SD itp>. Już by nikt nie powiedział, że się łatwo expi. I JESZCZE ŻEBY TO BYŁY STAŁE SPAWNY NIE BOSS. Nie chodzi mi tutaj o to żeby tam 135ek expił, lecz takie 200+ i nie tylko dla loota, ale i 4Fun<łatwo można paść ^^>

PvP
*Pomyślcie co by mógł wyrabiać w pvp EK only przy wsparciu defensywnym takiego ed. Sam używa czaru Princer i jeszcze ed na nim używa czaru Rena Der. Wtedy jego staty wynoszą przy początkowych skilach 85/85, //85atk+30=115//85def-15+25=95//.
Sami pomyślcie co by to dało Exori Gran + Wzmocnione skile = You are dead.
*Czar Exori Vit jest po prostu stworzony do trapowania. Wystarczy 2x52lvl ED/MS żeby nikt nie wyszedł z trapa, player nie ma many, przez co ma uniemożliwione zadawanie jakichkolwiek czarów spontanicznych lub leczenia <UH only>. Tak trapnięty EK/RP się wyuha, ale MS/ED na 90% padnie.

To są moje przemyślenia i zamierzam je wrzucić na forum tibia.com po ich przetłumaczeniu ^^

Victritch
06-11-2007, 18:06
Problem jest taki ze ludzie dziela sie na tych ktozy chca grac i takich ktozy chca sobie pograc ci pierwsi chca trudniejszej gry by moc cieszyc sie ja tak z 2 lata a ci drudzy chcieli by sobie pograc gdzies tak 2 miechy zrobic 300 lev i zaczac grac w inna gre . Ja naleze do tych pierwszych wiec chcialbym aby zwiekszono poziom trudnosci gry ,zmniejszono atak postaci , dodano wiecj pszedmiotow ktorych zdobycie bylo by bardzo trudne (a nie jak g leg ktore codzinnie sa tansze asz wreszcie 50 lev kina je sobie nosi ;/ ) , dodanie paru super trudnych questow typu ferumbas tower x3 , a nawet x6 by na wysokich lev nadal mialo sie motywacje do gry i jakis cel (a nietylko bezsensowne bicie lev i stawanie sie pol bogiem ;/) nagroda niebyla by jakas tam zecz tylko np ranga jakis dopisek do opisu postaci .zeby ludzie odrazu wiedzieli ze ta osoba zrobila tego questa.
Moze jakis nowe fajne outfity bardzo trudne do zdobycia .A co do druidow i ich czarow rozwiazanie jest bardzo proste. obecnie druid w party niedostaje expa a jedynie leczy innych i patszy sobie jak awansuja ...rozwiazanie : w party wszyscy powinni dostawac rowny exp +5% co zachecilo by zreszta ludzi do wspulnego expienia bo teraz wszyscy expuja solo .oczywiscie wiekszosc ludzi woli expic solo ale nienatym polega gra online typu rpg ...

sry za bledy spiesze sie..

Rafals from hell
06-11-2007, 21:52
Albo mi sie wydaje albo jestescie smieszni... :/ Niech pisza tylko Ci co sie znaja na tym...
Najlepszym rozwiazaniem jest oczywiscie:
1. Pogorszenie (znaczne) Paladynow.
2. Ulepszenie Knightow (Damage).
3. Zostawienie Sorcow i Drutow w spokoju. Moze juz nie dostali po tym updacie? X(

Ty znasz się na tym jak "gówno na poezji" (dobry teks... ie mój.... ale dobry :))

1. Weź kamień rozbiegnij się i pi*****j się nim w łeb.
2. Niech biją po 1000+.
3. A kto mówił, że będzie ich pogorszenie...

Boże ludzie jak widzę takie posty to mnie krew zalewa... ADHD mam. Mam leki uspakajające, no ale jak dalej będziecie pisac takie głupoty to jedyne co mi pozostanie to przejście na psychotropy... ludzie nie róbcie mi tego.

Vil
06-11-2007, 22:12
odnosnie poboznych zyczen:


*Utevo Wrod - tworzy 4-7 entów <410hp/siła guarda/paraliż, zatrucie 30-1hp> w losowych pozycjach wokoło druida. <<<700many>>> (50lvl) Pacc

imba, maszynka do mielenia stworkow, jakby nie patrzec druid dysponuje leczeniem grupowym przy ktorym taka grupa jest w zasadzie niesmiertelna, chyba ze jest wrazliwa na ogien - wtedy spada po 3-4 strzalach z gfb albo 1 smoku. Uzywanie summonow wyszlo z mody jakis czas temu.

Nie wspominajac juz o tym, ze jesli stworzenie entow wymagaloby drzew byloby bezuzyteczne jeszcze bardziej niz wydaje sie teraz, jesli nie - byloby skrajnie idiotyczne.

*Exevo Gron - wali jak hmm, ale z energii.

hmm "wali" z energii.

*Utam Grin - Mag dostaje jednorazową tarcze stworzoną z Energi. Tarcza ma 350hp, po zniknięciu można ją znowu postawić. Dobre na pvp. <<<90many>>> (17lvl/15mlvl) Facc

ludzie w takich sytuacjach zakladaja energy ringa.

*Exra Con - Tworzy runę dającą dodatkowe 20% obrażeń po wlorzeniu jej do innej runy.

taaa.

For Druid & Sorcerer
*Utamo Vers - Bariera która broni nas przed atakami w 90% obrażeń działa 2s. Dobrze wstrzelona uratuje nie jednemu jego lvle. Trafiona podczas comba praktycznie je niweluje. <<<95many>>> (26lvl/28mlvl) Facc

majac odpowiednia ilosc many mozna to spamowac pozostajac niesmiertelnym przez ile sie chce. Druga sprawa - idea combo polega na tym, zeby zadac duzo obrazen z zaskoczenia, glupio walczyc bedac caly czas ustawionym na uzycie shielda.

Duże lvl miałyby gdzie expić i znowu byłby rywalizacja.

nie wiem gdzie ty zyjesz, ale w tym swiecie jesli cos jest w stanie zdjac 135EK na hita to wklada sie to do szuflady z napisem "nieoplacalne" i o tym zapomina. Z tego powodu ludzie nie expia na furiach, hellfire fighterach i lost soulach.

Sami pomyślcie co by to dało Exori Gran + Wzmocnione skile = You are dead.

na moje to po takiej mieszance z reguly uzywa sie uha/ vity, jak ktos malo wylevelowany takie cos zasadzi wbijasz grana i smiejesz sie mu w twarz.

To są moje przemyślenia i zamierzam je wrzucić na forum tibia.com po ich przetłumaczeniu ^^

zalecam jeszcze raz sie zastanowic.

Mercioleksy
06-11-2007, 23:27
@Up
Dziękuje za pokaznie moich błędów. Przed twoim postem stwierdziłem, że niektóre czasy są zbyt mocne albo zabierają za mało many. A co do czarów wzmacniających. Ludzie się żalą że kiedyś 100lvl ms zabijał 100 ek co dla mnie jest niemożliwe, jeżeli pvp kiny jest minimalne aby umieć użyć UH, nieraz taki uh/vita nie wejdzie i cię niema. Miej na uwadze, że wydarzenia losowe są główną siłą "zabijającą ludzi". 100lvl sorc/druid ma 645hp co przy combo przypuśćmy łapa+gran=hp ms 180dmg+260dmg=645hp
440dmg\=645hp
ale mały lagg/nie wejście uha itp.
440dmg + 205dmg=645hp wszystko zależy od pvp i od zdarzeń losowych.
Enty tworzone by były jak sumons. Odporne na poison, ale podatne na gfb. Głównym znaczeniem tego czaru byłby trap lub spowolnienie przeciwnika w ciasnych terenach NP. Lasy koło Edron. Dobrze wstrzelone enty zablokują chwilowo drogę uciekającemu graczowi.
Hmm leczenie grupowe nie uczyni ich nieśmiertelnym. Jak się uhasz też jesteś nieśmiertelny? Wyższy lvl Kinia rozwali je w sekundę.
Sprawa tarczy z energii mnie zdziwiła porównałeś tarczę many(utamo vita) z tarczą hp. Mając 100 many tylko, nie wklepujesz ringa bądź czaru utamo vita lecz walisz shielda, który na małym lvl da ci na chwile podładować manę a dużego uchroni przed np. jednym sd'kiem ze strony innej postaci ^^ a to zawsze coś gdy masz np. 645hp+350hp=995hp chwilowego przeżywasz już 3sd xD
*Utamo Vers - wprowadzić limit np. 2s lub 3 dowolne ataki.
Potwory zdejmą 135ek, ale 200ek z uherem już da rade a z takich potworów powinno lecieć coś super, ceny zawsze idą w dół, u mnie na Elysi dsm 30k się kupuje, ale bohy już podrożały z 30-35k na 40k++ ^^.

Vil dałeś mi do myślenia.

Postanowiłem edytować lekko mój post, gdyż parę czarów jest zbyt silnych zaraz je zmienię.

divine_astronis
07-11-2007, 00:49
Wiecie, dla mnie nie trzeba nowych czarów, wystarczy żeby manaski dawały po 200+ manyi były droższe niż zwykłe np 2x i wtedy by się juz tak knighci i palle nie jarali na pvp -.-

Vil
07-11-2007, 00:53
Nadal nie rozumiesz o co chodzi z entami. Masz 4-7 stworkow o sile guarda czyli srednio 2-7 atakow na ture, guardy jak to guardy, potrafia walnac za ponad 100, czyli chodzace 0-700 dmg darmowego na ture, dodatkowo otaczajace przeciwnika, do uleczenia ( do pelna ) jednym mass healem. Przy uzyciu blokera smiertelne dla dragow, gsow, nawet behemotow. Nie widzisz przegietych mozliwosci jakie takie cos daje, nawet pomimo tego ze nie mozna ich ciagnac po schodach.

200 EK + uher + ktos do zabijania tegoz monstera = ogromne koszty uhow na kazdy kill, loot do podzialu na 3, z reguly jeszcze bardzo rzadki i srednio uzyteczny. Popatrz jak wyglada loot table juggernauta = znajdziesz cos co sklanialoby ludzi do masowych huntow na tym cholerstwie ?

Tarcza z energii - ringa mozna zakladac/ sciagac, do tego jesli to ustrojstwo byloby tansze niz ilosc absorbowanych obrazen nikt nie uzywalby mana shielda.

Byno
07-11-2007, 01:14
Ja głosuje za ulepszeniem knightów i palków, ale zarazem jestem za pogorszeniem sorców/drutów. Przecież to jest nie normalne, że sorc wbije 50lv i bije z visa po 130-160 w potwory. Takiej średniej to EO na 290lv nie ma w dragi. A sorca nie obchodzi czy przeciwnikiem jest ds, drag czy demon. Każdego bije równo i traci za to 20many lol.

Mylisz się bracie ... Chyba nie wiesz jak to wygląda po letni update ... Sorc na 50 lvlu może i bije 130-160 ale nie zapominaj ze musi miec premium account a nie każdy może mieć pacca.A taki knight na 50 lvlu potrafi uderzyć nawet 200+ i nie potrzebuje pacca żeby zadawać takie obrażenia, zaś sorc na facu potrafi uderzyc maximum za 74 i zabiera mu to 13 many ... to raczej nie jest równowaga;/

Teraz zapewne polowa z was mówi ale od czego ma runy ... też potrafi uderzyć za 200 a nawet 300 + na 50 lvlu. Tak! Ale on na 1 runo potrzebuje 880 many albo 325gp (na 1 hita), a knight moze uderzać bez końca ... po 100-200 +.

Wiec jestem za ulepszeniem magów ale nie do przesady.:)

Pozdrawiam :)

Faratiz
07-11-2007, 13:23
Ja równieź jestem za zrobieniem czegos dla magów. Jesli nie chca im wracac dawnej sily to zmienszyc koszty zadawanych obrazen ewentualnie skrocic "exhaust" :p Od letniego update nie gram w Tibia. Zobacze jak bedzie po zimowym.

P.S. Nie zciagajcie ipchangerow, mc, botow ani zadnych innych smieci zwiazanych z Tibia bezposrednio po update bo dostaniecie hacka jak ja xD

X3R3
07-11-2007, 15:06
Ja głosuje za ulepszeniem knightów i palków, ale zarazem jestem za pogorszeniem sorców/drutów. Przecież to jest nie normalne, że sorc wbije 50lv i bije z visa po 130-160 w potwory. Takiej średniej to EO na 290lv nie ma w dragi. A sorca nie obchodzi czy przeciwnikiem jest ds, drag czy demon. Każdego bije równo i traci za to 20many lol.

Sry, ale nie wytrzymam! Co za imbecyl! Nie pojąłeś tego jeszcze zakuty łbie, że skoro 95% magów, bluzga na update, to "chyba" COŚ JEST NIE TAK nie?!

Rafals from hell
07-11-2007, 22:44
Sry, ale nie wytrzymam! Co za imbecyl! Nie pojąłeś tego jeszcze zakuty łbie, że skoro 95% magów, bluzga na update, to "chyba" COŚ JEST NIE TAK nie?!

95% narzeka, a 5% ma tylko racje... i to jest najgorsze...

Martka
07-11-2007, 23:18
Sry, ale nie wytrzymam! Co za imbecyl! Nie pojąłeś tego jeszcze zakuty łbie, że skoro 95% magów, bluzga na update, to "chyba" COŚ JEST NIE TAK nie?!


A Ty nie pojąłeś, że to dopiero początek wyrównania profesji???

mezowski86
07-11-2007, 23:53
Byno: Pomyliłeś się, bo post d4rqu był pisany 9 miesięcy temu przed update.
X3rs: O ile pomyłkę byno można jeszcze jakoś zrozumieć to twoj post to zwykłe gówniarstwo i to właśnie ty jesteś imbecylem. pozdrawiam

Keverus
09-11-2007, 18:12
Ty znasz się na tym jak "gówno na poezji" (dobry teks... ie mój.... ale dobry :))

1. Weź kamień rozbiegnij się i pi*****j się nim w łeb.
2. Niech biją po 1000+.
3. A kto mówił, że będzie ich [sorców] pogorszenie...

Boże ludzie jak widzę takie posty to mnie krew zalewa... ADHD mam. Mam leki uspakajające, no ale jak dalej będziecie pisac takie głupoty to jedyne co mi pozostanie to przejście na psychotropy... ludzie nie róbcie mi tego.


No swietnie... Sugerujesz ze ja sie na tym nie znam... OK. A moze jakies inteligentniejsze argumenty? Nie stac cie na nic inteligentniejszego, tak?? :/

Masz wysoki lvl. Ale knightem. Mozesz mowic ze grasz w Tibie dluzej i sie lepiej na tym znasz. Ale nie wtedy gdy grasz knightem!
Jejku! Do 150 lvla mozna bic caly czas na żółwiach albo cyklopach!... (Nie mowie ze kazdy knight tak robi, ale wielu)

Widze ze zabłysnąłes mało inteligentnymi przekleństwami... Jezeli w jakis sposob nie pasuje Ci to ja co pisze, poprzyj to argumentami, albo conajmniej przemyśleniami, bo nie mam zamiaru czytac postow ludzi o tak dziecinnym podejsciu. Czekam. :/

slayton
09-11-2007, 19:34
@up
trochę to głupie pytanie, ale skoro chcesz wiedzieć, to:

"- całkiem niezłe czary dla facc [exevo mort hur, exevo vis(oraz gran)lux
- z każdym awansem na kolejny poziom otrzymujemy 30 punktów mana, przy czym knight otrzymuje jedynie 15 pkt życia co lvl
- już na niskim poziomie może expić na guardach, cyclopach, a także ghoulach
- możliwość włączenia magic shield [utamo vita]
- wspaniałe zarobki dzięki robieniu run ofensywnych [na wyższym poziomie]
- nie trzeba skillować :)
- sorcerer atakuje z róźdzki zawsze tak samo, nawet mając ustawione parametry na defence!"

nie moje to, ale masz tu te zalety..


ok,
- knight dostaje 15 hp, ale moze sie leczyc po kilkaset punktow zyciowych, przy czym mag moze odnowic sobie gora 100+ many
- mana shield... tylko ze gdy sie mana skonczy mag jest bardzo latwym celem,
- skilowanie... a trenienie mlvl..? chyba o wiele dluzej wbija sie 70 mlvl niz np 90 skill
-exp na małym lvl... ale raczej jak sie ma pacc z vis/mort, bo bijac rozga po 20 raczej sie dluzy..
-zarobek na runkach...tylko ze są punkty soul i jak sie skoncza chcac nie chcac musisz isc expic...
to jest tylko moje zdanie :)

Keverus
10-11-2007, 16:27
A ja sie pod nim podpisze. Popieram. :)

Frapper
10-11-2007, 18:18
- skilowanie... a trenienie mlvl..? chyba o wiele dluzej wbija sie 70 mlvl niz np 90 skill

Time needed to regenerate @ 2 mana per 2 sec (promoted): 146d 1h 30m 8s

Knight to raise melee from 10, 100% to 90 = 568h, 42m, 4s.

Jeszcze chcesz cos fajnego powiedziec?

Vil
10-11-2007, 19:28
Time needed to regenerate @ 2 mana per 2 sec (promoted): 146d 1h 30m 8s

Knight to raise melee from 10, 100% to 90 = 568h, 42m, 4s.

Jeszcze chcesz cos fajnego powiedziec?

zalozysz softy = robi sie 3 razy szybciej.

na foodzie odnawiasz 3600 many na godzine, 1 bp fluidow to srednio okolo 2k many. Na tarpicie przerabialem 8-12bp fluidow na godzine, na granicy oplacalnosci, ale latwo policzysz, ze w stosunku do samego fooda mlvl wbijalem 6-8 razy szybciej.

Roznica ktorej nie raczyles zauwazyc jest taka, ze knight musi przestac kilkaset godzin na wprost monka, a sorc ( jesli go na to stac, ale na to tez sa sposoby ) jest w stanie przyspieszyc wbijanie mlvela kilkakrotnie na kilka roznych sposobow.

Keverus
10-11-2007, 21:33
Roznica ktorej nie raczyles zauwazyc jest taka, ze knight musi przestac kilkaset godzin na wprost monka, a sorc ( jesli go na to stac, ale na to tez sa sposoby ) jest w stanie przyspieszyc wbijanie mlvela kilkakrotnie na kilka roznych sposobow.

A nie wziales pod uwage tego ze to jest cholernie nieoplacalne??
Np. Mamy (magowie) softy i mf-y... Chcemy zrobic BP SD... Wydamy 10k na manaski i duzo kasy na naladowanie softow... A SD sprzedamy za 5k... Knight raczej nie traci w ogole kasy przy skillu...
I (to jest bardzo wazne), Mag i Druid nie moga powiekszyc obrazen przez trenowanie mlvla o tyle, ile powiekszy knight po podbiciu skilla.
Ostatni update to zwykla porazka jezeli chodzi o sorcow. Klapa.

Vil
10-11-2007, 23:05
A nie wziales pod uwage tego ze to jest cholernie nieoplacalne??

Oplacalne czy nieoplacalne, ale jak najbardziej mozliwe. Jesli ktos dysponuje 20 milionami kasy knightem, nadal musi odstac kilkaset godzin, niczego nie moze przyspieszyc bo gra mu na to nie pozwala. Sorc moze.

Dlatego wlasnie porownywanie czasu wbijania takiego a takiego skilla z mlvlem jest kretynizmem.

Piotrek Marycha
11-11-2007, 00:02
policz mi sorcow ktorzy maja 20M gp ok? ofc nie liczymy sytuacji gdy ktos sobie przerzucil kase z innego chara

Donpeyot
11-11-2007, 00:07
@upup: Możliwe to jest wbicie 2% mlvl na manasach do zdjęcia , a nie 6-8krotne stałe przyśpieszenie bicia mlvl chyba ze sobie przerzucisz kasę z 200lvl kiny jak kolega up napisał
Visem zabiera się coś koło 105hp na 50 mlvl. Na 40 mlvl zabiera się koło 90. Wzrost niesamowity. Tu narazie jeszcze bajka bo nabić od 40 do 50 mlvl to pryszcz. A z każdym mlvlem jest coraz ciężej aż koło 80 mlvl robi stop. A odkąd damage przestał zależeć od lvl nie ma innego sposobu na podniesienie obrażeń.
Kina może na raz leczyć się i bić. Mag lecząc się , nie może zrobić nic.Sorc hlvl był po upie 7.92 przegięty, ale już nie jest.

Vil
11-11-2007, 01:35
policz mi sorcow ktorzy maja 20M gp ok?

klania sie czytanie ze zrozumieniem.

Nie jest wazne czy wpiszesz tam sobie 20M, 200M czy wogole jakies astronomiczne liczby. Wazne jest, ze masz przynajmniej 4 sposoby na gwaltowne przyspieszenie wbijania twojego glownego skilla, i z tym raczej dyskutowac nie mozesz. A to, w jakim stopniu bedziesz mogl z nich korzystac to jest juz zupelnie inna sprawa i z tym z kolei ja nawet nie probuje dyskutowac.

co do teoretycznego przyspieszania 6-8 razy to niedzielnym matematykom proponuje policzenie sredniej wazonej i przekonanie sie, ze nawet gdy farmujemy kilka godzin kase na manasy po to, zeby przetracic 10-15bp w 2 godziny, to nadal wywalimy w tym czasie 2-3 razy wiecej many niz jakbysmy stali pod depo i cieszyli sie marnymi 2 MP/ 2 sec.

Donpeyot
11-11-2007, 01:46
Oplacalne czy nieoplacalne, ale jak najbardziej mozliwe.

niemożliwe ze względów ekonomicznych

chyba że przerzucisz kasę z innego chara , albo kupisz na allegro , ale nie o to tu chyba chodzi.

Piotrek Marycha
11-11-2007, 14:27
@up: exactly

@vil: tak, sorc moze przyspieszyć skilowanie 6-8 razy, ale pokaz mi sorca ktory trenuje mlvl od 0 przy uzyciu softow? albo od poczatku uzywa mfow? Mozna tez wspomniec o tym ze nawet po przyspieszeniu sorc nie ma pewnosci ze wbije szybciej 70 mlvl niz knight 90 skila

PS: knight moze skilowac 24h na dobe... jezeli wiesz o co mi chodzi

@down: ale tym samym skiluje 6-8 wolniej nizby expiac

Rekin Master
11-11-2007, 18:13
PS: knight moze skilowac 24h na dobe... jezeli wiesz o co mi chodzi

a sorc nie moze? dodam, ze trenowanie sorcem jest bezpieczniejsze niz knightem, ze wzgledu na to, ze sorc moze wylogowac sie w kazdym momencie, jesli wiesz o co mi chodzi ;)

Maffio
11-11-2007, 19:03
Sorcem mozna trenic mlvl 24 na dobe ale... nie mozna runek robic 24 na dobe ... imho Sorcem lepiej sie treni mlvl (skill dla maga i druta) niz knightem ale za to pall i knightem lepiej sie expi niz drutem i magiem... imho w tym uptade powinni zrobic tak: kinow i pallow zostawic w spokoju a drutom i magom zmniejszyc koszty expienia x)

Salarigoth
11-11-2007, 19:12
Tylko nikt nie bierze pod uwage ze jak juz sorc chce zwastowac kase na robienie mlvl to duze ilosci expa przy tym moga wchodzic.

@down
A ty nie bierzesz tego pod uwage ze mowimy o tym ze ogolem mozna przyspieszyc a przy tym dodaje ze mozna zdobyc exp.

Donpeyot
11-11-2007, 19:41
@up: a ty nie bierzesz pod uwagę że skądś tą kasę na wastowanie trzeba zdobyć

@up: Żeby sobie fajnie wbijanie mlvl przyśpieszyć (czyli zdobyć kasę na mf ) sorc się musi sporo namęczyć. A wastuje się ją baardzo szybko i ten mlvl wcale tak migiem nie wpada jak się wydaje.
Po za tym kina expiąc też wbija trochę skilla (o palku nawet nie wspomnę).

Master-Wojtaszek
11-11-2007, 21:23
hm.. Druidzi i Sorkowie mieli update rok temu w grudniu. Palladynom i Knightom nic nie odjęto.
Palladyni i Knighci mieli update w lipcu tego roku, a pogorszono Sorków i Druidów.
Więc teraz ulepszą Druida i Sorka, możliwe że pogorszą Palladyna i Knighta, tak jak zrobili to z Druidami i sorkami w Summer update 2007.
A za rok, w lipcu znów polepszą knightów i pallów, chyba, że coś wymyślą innego.
Pzdr

poreda
12-11-2007, 09:59
hm.. Druidzi i Sorkowie mieli update rok temu w grudniu. Palladynom i Knightom nic nie odjęto.
Palladyni i Knighci mieli update w lipcu tego roku, a pogorszono Sorków i Druidów.
Więc teraz ulepszą Druida i Sorka, możliwe że pogorszą Palladyna i Knighta, tak jak zrobili to z Druidami i sorkami w Summer update 2007.
A za rok, w lipcu znów polepszą knightów i pallów, chyba, że coś wymyślą innego.
Pzdr

Po co ciągle polepszać i pogorszać? Niech zrobią raz porządnie i tak zostawią na kilka UPDATE'ów.

Keverus
12-11-2007, 23:16
Nie. Niech wyrownaja tak jak nalezy i zostawia na zawsze. xD Ale to nas mniej wiecej sprowadza do poczatku tematu... Jak zrobic tak zeby wyrownac idealnie... A wiec powiem wam co mysle i prosze o opinie, tylko nie bijcie xD, skupie sie na walce:

1. Knight w PvP goni swoj cel i nie w kazdej turze znajduje sie na tyle blisko aby uderzyc. Niech wiec powiekszą knightom damage, skoro nie uderzaja w kazdej turze. A przeciez rycerzy charakteryzuje to ze bija mocno. :)
2. Paladyn z kolei uderza (w przeciwienstwie do knighta) w kazdej turze i z kazdej odleglosci w zasiegu wzroku. I bije wcale nie słabo. Mocno. Za mocno. Uwazam że tutaj trzeba lekko damage osłabić. Poza tym wszystko jest OK.
3. Druid jak sama nazwa wskazuje, specjalizuje sie w magii uzdrawiajacej (exury), wiec nie moze miec takiej ofensywy jak Sorc. Ale bez przesady... Ze dwa spelle ofensywne mozna im dorzucic... :)
4. Mag w PvP jest zrobiony dobrze. Tylko te ceny za hunty... Straszne... Uwazam ze ten problem rozwiazaloby jeszcze szybsze regenerowanie many u magow i druidow.

To tyle. Prosze o nie besztanie tylko ewentualnie o dyskusje. :)

Vil
12-11-2007, 23:42
3. Druid jak sama nazwa wskazuje, specjalizuje sie w magii uzdrawiajacej (exury), wiec nie moze miec takiej ofensywy jak Sorc.

wogole najlepiej dorzucic druidom ze 4 czary leczace, aure "thorns" i zmienic im styl gry tak, zeby nie atakowali ( bo nie maja czym ) tylko czekali az stworek sam sie o nich zabije.

Rafals from hell
12-11-2007, 23:57
hm.. Druidzi i Sorkowie mieli update rok temu w grudniu. Palladynom i Knightom nic nie odjęto.
Palladyni i Knighci mieli update w lipcu tego roku, a pogorszono Sorków i Druidów.
Więc teraz ulepszą Druida i Sorka, możliwe że pogorszą Palladyna i Knighta, tak jak zrobili to z Druidami i sorkami w Summer update 2007.
A za rok, w lipcu znów polepszą knightów i pallów, chyba, że coś wymyślą innego.
Pzdr

Po pierwsze nigdzie nie pisało, że pogorszą knightów, czy pallów.

Po drugie zmiany będą ciągle przez jakiś czas, a wynika to chociażby z nowych expowisk tylko dla knightow czy pallow magom tez trzeba stworzyc godne miejsca do expa

Salarigoth
13-11-2007, 00:09
wogole najlepiej dorzucic druidom ze 4 czary leczace, aure "thorns" i zmienic im styl gry tak, zeby nie atakowali ( bo nie maja czym ) tylko czekali az stworek sam sie o nich zabije.

Ale nie powinno byc tak ze jak chce grac postacia magiczna to musze grac druidem bo bardziej sie zwraca, kazdy normalny czlowiek teraz nie wybierze sorca bo sorc to pger( ciekawe z kad wezmie kase na pg po upie).To jak w pewnym stopniu manipulacja albo graj druidem albo miej calkowicie przesrane sorcem do jakiegos tam lvl... To tak samo teraz ma bill gates problemy prawne za to ze narzuca swojego wina ludziom ( czyt. musisz miec wina bo jak wybierzesz inny system op. to nie bedziesz jak mial rozwijac swojego sprzetu/komputera itp.).

Keverus
13-11-2007, 18:46
wogole najlepiej dorzucic druidom ze 4 czary leczace, aure "thorns" i zmienic im styl gry tak, zeby nie atakowali ( bo nie maja czym ) tylko czekali az stworek sam sie o nich zabije.

Chłopie... Czy mi sie wydaje czy pisales to sarkastycznie? Czemu nie zacytowales dalszej czesci mojej wypowiedzi??? :/ Mowilem ze ze dwa spelle ofensywne mozna im dorzucic. I nie ulega watpliwosci to, ze musza miec mniejsza ofensywe od sorkow... Grales ty kiedykolwiek w innego RPG'a oprocz Tibii??... :/ Zal.

Vil
13-11-2007, 19:06
Grales ty kiedykolwiek w innego RPG'a oprocz Tibii??... :/ Zal.

Obojetnie czy jest to Baldur czy WoW, zdecydowana wiekszosc gier jest tak ulozona, ze grajac healerem ktory praktycznie nie ma mozliwosci ofensywnych mozesz go dociagnac albo do maksymalnego levela, albo do pelni uzytecznosci, tylko i wylacznie dlatego ze ta pelnie uzytecznosci kiedys uzyskuje. W tibii jakis idiota wpadl na to, zeby sila postaci byla okreslona levelem, przez co niemoznosc osiagniecia levelu ( a w szczegolnosci - niemoznosc osiagniecia go w pojedynke, bo w takim trybie spedza sie zdecydowana wiekszosc gry ) praktycznie zamyka droge do uzytecznosci. Tak wiec, celowo przejaskrawiajac, nalezy zamknac mordy polglowkom myslacym, ze postac stworzona tylko do leczenia ( jak to sie popularnie mowi "defensywna" ), z okrojonymi mozliwosciami walki, bedzie wogole mogla leczyc, nie wspominajac o takim drobnym fakcie, ze w wiele miejsc z niskim ( bo niby jak i jakim kosztem ma nabic wysoki ) levelem wogole nie bedzie mogla wejsc.

Mozliwosci expienia kazdej profesji powinny byc mozliwie bardzo zblizone szybkosciowo i ekonomicznie.

Pattka16
13-11-2007, 21:30
Jestem druidem i smutno mi to czytac mam Pacc a mimo to uwazam ze Palladyni sa zdecydwanie lepsi od druidow :( Chodzi o to ze pale wedlug mnei zdobywaja 3 x szybciej levele niz druidzi. Uzywam Tempest i :/ 5 % zrobie levela i mam 0 many nie uzywajac zadnych zaklec.Tempest za jednym uderezniem pobiera az 14 many :(
Ciagle brakuje mi many, i wszystka kase jaka mam wydaje na mf :(

Rafals from hell
14-11-2007, 14:37
Jestem druidem i smutno mi to czytac mam Pacc a mimo to uwazam ze Palladyni sa zdecydwanie lepsi od druidow :( Chodzi o to ze pale wedlug mnei zdobywaja 3 x szybciej levele niz druidzi. Uzywam Tempest i :/ 5 % zrobie levela i mam 0 many nie uzywajac zadnych zaklec.Tempest za jednym uderezniem pobiera az 14 many :(
Ciagle brakuje mi many, i wszystka kase jaka mam wydaje na mf :(

I dziwisz się, jak wiadomo druid teraz to najgorsza postać i zawsze nią był. To, że Mateusz Dra~ zdobył taki level druidem świadczy tylko o jego zahartowaniu i cierpliwości. Udowodnił, że druid może mieć najwyższy level w całej grze. Jednak, żeby tego dokonać trzeba się na prawdę natrudzić, a przy innych charach nie jest to już takie trudne. Przykład Sero~ bierze kupę manasów i leci na d-lair... siedzi 3 dni i wraca uśmiechnięty, kiedy MDW musi co jakiś czas uzupełniać zapasy. W dodatku ma mniej HP i przy kicku nie ma szansy przeżyć... co innego Sero... on już nie raz przeżywał na kicku i to na levelach 200+
Druid nie ma żadnego dobrego czaru obszarowego... exevo gran mas pox nie działa na większość potworów, co czyni ten czar bezużytecznym.
W tibii druid miał zostać postacią wspomagającą drożynę i dostarczającą run leczących. Teraz ekipy można spodkać tylko na dużych questach jak D-Helmet, POI, czy HoTA, a runy można kupić w sklepie. Tak więc widać, że druid został na lodzie, dlatego też w tym update ma zostać on poprawiony.

Keverus
14-11-2007, 15:32
Obojetnie czy jest to Baldur czy WoW, zdecydowana wiekszosc gier jest tak ulozona, ze grajac healerem ktory praktycznie nie ma mozliwosci ofensywnych mozesz go dociagnac albo do maksymalnego levela, albo do pelni uzytecznosci, tylko i wylacznie dlatego ze ta pelnie uzytecznosci kiedys uzyskuje. W tibii jakis idiota wpadl na to, zeby sila postaci byla okreslona levelem, przez co niemoznosc osiagniecia levelu ( a w szczegolnosci - niemoznosc osiagniecia go w pojedynke, bo w takim trybie spedza sie zdecydowana wiekszosc gry ) praktycznie zamyka droge do uzytecznosci. Tak wiec, celowo przejaskrawiajac, nalezy zamknac mordy polglowkom myslacym, ze postac stworzona tylko do leczenia (jak to sie popularnie mowi "defensywna" ), z okrojonymi mozliwosciami walki, bedzie wogole mogla leczyc, nie wspominajac o takim drobnym fakcie, ze w wiele miejsc z niskim ( bo niby jak i jakim kosztem ma nabic wysoki) levelem wogole nie bedzie mogla wejsc.

Mozliwosci expienia kazdej profesji powinny byc mozliwie bardzo zblizone szybkosciowo i ekonomicznie.

No. Teraz juz w pelni rozumiem Twoje podejscie i podzielam Twoje zdanie. Ale tez nie mysle ze druid jest tylko do leczenia. Ale to jest jego specjalizacja, co (grajac w WoWa) powinienes mi przyznac. :)
Szczegolnie popieram Twoje ostatnie zdanie. Za duza roznica pomiedzy knightem a magiem, na korzysc tego pierwszego.
Przepraszam za ta pochopna reakcje na poczatku.

Nacpany_Wlodek
14-11-2007, 17:48
Teraz to oni zamotali już na całego. Niby dobrze, że każda profesją będzie dobra w jakims zywiole, ale zobaczymy w praniu. Wreszcie będę mógł się leczyć i atakować jednocześnie sorcem, ale boję się, że to tak ułatwi grę i czeka nas na nowo wysyp dzieci update grajacymi magami.

Vil
14-11-2007, 18:20
Ale to jest jego specjalizacja, co (grajac w WoWa) powinienes mi przyznac. :)

bzdura, druid to mag, tyle ze okrojony ( no bo tak ) i z dodanymi czarami leczacymi ( zeby wypelnic luke healera i zeby nikt sie nie czepial ).

Druid nie bedzie prawdziwa postacia leczaca tak dlugo, jak kazdy moze leczyc sie samemu.