|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#21 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() magebomb - nagrywa pakiety jak kilka charów się loguje i wali z sd w określoną kratkę.
http://blackdtools.com/***********.php |
![]() |
|
![]() |
#22 |
Użytkownik Forum
|
![]() No ładnie, ale z tego co zdążyłem przeczytać już sobie z tym twórcy poradzili. Mimo wszystko, skoro udało się coś takiego zrobić możliwe że w tibii nie ma jakiegoś specjalnego szyfrowania i należy 'tylko' rozgryźć rozmieszczenie danych w pakietach
![]() @down Po obejrzeniu wydaje mi się, że dałoby się to zrobić bez pakietów, aczkolwiek nie znam się na tyle by mieć pewność.
__________________
... Ostatnio edytowany przez Smetana - 15-01-2007 o 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 04 2006
Posty: 193
Stan: Na Emeryturze
|
![]() @Smetana:
http://www.youtube.com/watch?v=xFDKgQ-4_40&NR Nie wiem czy ktoś podał Ci filmik w zastosowaniu, ale ten jest warty obejrzenia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 02 2004
Wiek: 36
Posty: 292
|
![]() @Smetana: sposób kodowania został odkryty jeszcze w trakcie test serva przed tibią 7.7(a dopiero na niej pojawiło się kodowanie). Ponadto, jak wynika z mojego posta, w zależności od sytuacji używany jest bardzo popularny RSA, o którym można czytać na polskiej wikipedii lub XTEA, który wymaga od nas wejścia na angielską wersje wspomnianej strony by odszukać gotowe kody w c++.
Na pytanie: jak są przesyłane - nie jest tajemnicą, że są to zwykłe gniazda TCP/IP na porcie 7171. Apropo zabezpieczeń banków: RSA jest w miarę bezpiecznym szyfrem, na tyle by nawet banki mogły go używać. Tibia wykorzystuje zapewne klucze 128 bitowe i w dodatku chyba wręcz stałe. Oznacza to, że wystarczy znaleść je raz i koniec naszych zmartwień. A 128 bitowy klucz jest do złamania przez zwykłe domowe PCety. Ale czas łamania klucza rośnie w skali logarytmicznej, więc niewielkie zwiększenie wielkości klucza wydłuży znacznie czas łamania. Jeśli ktoś czuje się na siłach może spróbować złamać tzw. RSA-2048 (2048 bitów) - nagroda za ten wyczyn to 200 000 $. A jeśli wolicie coś bardziej realnego(;p) RSA-704 za niego otrzymamy 30 000 $. ;p @Magebomb: Może możnaby to zrobić bez pakietów. Ale byłaby to strata nerwów. Program działa na zasadzie łączenia się z serwerem i wysyłania odpowiednich pakietów. @down: Powiem tak, przed wprowadzeniem kodowania, czyli rok temu znałem to prawie na pamięć.
__________________
![]() Ostatnio edytowany przez Gniew Mroku - 15-01-2007 o 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
__________________
... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Zbanowany
|
![]() Stawiam na to że jak już do tego dotrzesz, to istnieje duże prawdopodobieństwo ze po prostu do tego dojdziesz, co jest od czego.
Cytuj:
Nie wiem, czy Ci się to do czegoś przyda, ale tutaj znajdziesz informacje dotyczące pakietów odnoszących się do kanałów. Do tego, pewien znajomy z tego forum również, męczył się też coś tam kiedyś z pakietami i padł w sumie na samym początku. Mianowicie, kiedy otwierał private chat channel - wtedy wysyłany został pakiet 0xAA, ale kiedy go odbierał - to była juz wiadomość. Gość do tej pory nie wie na jakiej zasadzie to ma działać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2004
Posty: 1,327
|
![]() Nie wiem, czy wierzyć tutaj Reebowowi (to ten koleś od TibiaGG itp) ale dawno temu w wywiadzie do TibiaBR ktoś go zapytał czy jest możliwe zrobienie programu do klonowania pieniędzy. Pan R. odpowiedział że tak, jest możliwe, ale to zniszczyłoby grę, więc się tego nie podejmuje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() @up
Wg. mnie nie jest, bo server nie przyjmuje tych zmiennych z zewnątrz. On sam generuje loot, pozycje mobów, w co ma się zamienć manafluid po użyciu, itp. |
![]() |
![]() |
#29 |
Zbanowany
|
![]() Jak już mówiłem sama zasada MMORPG'a jest bardzo niebezpieczna dla hostera. Nie chodzi tu o DoS'y itp. ale po prostu bardzo łatwo można zniszczyć grę. Sama zasada działania gier z klijentami jest niepewna. Klijent wysyła dane odnośnie wszystkiego co ma postać do serwera. Nie byłoby problemu żeby klijenta "zmusić" do wysłania nieprawdziwej informacji o zdobytym expie.
@2xup, Na jakie Ty strony wchodzisz... ;/ @Smetana, Pozwól, że poruszę ten temat ostatni raz. Komputery w banku posiadające dane o klijentach i o pieniądzach, a właściwie ich ilości na koncie nie są w ŻADEN sposób połączone z internetem. To byłoby cholernie niebezpieczne. Sama zasada przelewów przez komputer to nie przelanie bezpośrednio z Twojego konta. Wysyłając informację o przelewie tylko składasz jakby "podanie" o przelanie pieniędzy. Ktoś w banku potem realizuje te podania. Nie ma żadnego dostępu do wyżej opisanych komputerów przez osoby 3'cie. Ostatnio edytowany przez Korektor - 16-01-2007 o 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
|
![]() @up
Mejbi, chodziło mi o przykład ![]()
__________________
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Ale ja i tak upieram się przy swoim.
Cytuj:
Jedyne nad czym się zastanwiam, to speedhack. Ale i tak server pewno przyjmuje przesunięcie jako kierunek x/y/z, a wartość sam przypisuje. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2004
Posty: 1,327
|
![]() Gdyby było inaczej, to możnaby płynnie chodzić, nawet na lagach. :>
@Korektor: A co ci do tego? ;p Wtedy TibiaBR nie była supported fansite i takie rzeczy tam były. Zresztą to było za czasów Tibia 7.1 więc możliwe, że WTEDY było inaczej. Ostatnio edytowany przez Descartes - 16-01-2007 o 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() @up
To czemu jak ci przytnie palka na guardach, to widzisz kilkanaście hitów na raz? Bo server sobie działa, tylko ty tego nie widzisz. A co do hackowania servera, zapraszam na MUonline ![]() Tam jest dokadnie jak mówisz, nawet czasem się zastanawiam czy istnieje server, czy połączenie jest p2p a 'server' pełni role przechowywalni backupów i redirectora... |
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 05 2004
Posty: 613
|
![]() Same pakiety są zakodowane, ale rozkodowywane przez klienta [tj. plik tibia*****], wiem bo mój kolega pisze bota i aby się nie bawić zmienił co nieco w kliencie i bot obsługuje odszyfrowane pakiety, więc radze Ci iść taką samą drogą.
__________________
![]() ![]() Buy k-legs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Cytuj:
Mi chodzi o globala, a tak server szyfruje. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 05 2004
Posty: 613
|
![]() Zmienił coś w kliencie także:
Serwer | | zakodowany pakiet \/ Klient - odkodowuje pakiet i zostawia go odkodowanego, przesyłając do bota Bot - otrzymuje odkodowany pakiet i nie musi się martwić o kodowanie | | \/ Klient - otrzymuje odkodowany pakiet od bota i zakodowuje go wysyłając na serwer. Tak to mniejwięcej wygląda, z tego co mi kolega tłumaczył, ja osobiście się na tym nie znam, więc mogłem coś pokręcić lub pomylić.
__________________
![]() ![]() Buy k-legs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 12 2003
Wiek: 35
Posty: 121
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Julera
|
![]() @up
Jest ten typ bota działa na zasadzie proxy filtruje wszystkie dane jak są wymienianie między serverem tibi a klientem, na tej samej zasadzie działa tibicam tylko że on jeszcze zapisuje je do pliku o roszerzeniu rec. A co do tematu LST - Login server tibi GST - Game server tibi KT - klient tibi KT -> pakiet z danymi postaci(hasło, acc) i chyba z kluczem XTEA kodowany w RSA -> LST LST -> Pakiet z listą charów(info o ip serverów, ich nazwach etc.), kodowany za pomocą XTEA -> KT KT -> Pakiet kodowany w RSA, info o charze(passy, acc) i drugim kluczem XTEA -> GST GST -> Info o grze(położenie postaci, przedmiotach etc.) ->KT i dalej to już sobie różnie leci(raz server przyśle kilka pakietów, a raz klient). Klucza RSA do tibi jeszcze NIKT nie złamał, a przynajmniej się tym nie chwalił na żadnym z większych for, i pewnie szybko nie złamie chyba ze ma super szybkiego kompa i kilka lat czasu albo kompa kwantowego. Pozatym większość botów sobie jakoś radzi bez tych pakietów z RSA, bo tak naprawde nie są one do niczego potrzebne(no chyba że mówimy o zrobieniu własnego klienta tibi), nawet jeśli chcemy kogoś shackować to nie trzeba się z tym męczyć bo wystarczy to odczytać passy z pamięci tibi. btw. na forum blackd'a jest całkiem spory temat o kodowaniu, nie mówiąc o tym że jest jeszcze kilka innych for z informacjami jak zrobić bota(ale na żadnym nie dostaniecie gotowych źródełek do bota!!!). @Gniew Mroku(to o RSA) To jakaś prowokacja, bo nie czaje... @31337 Ściągnij sobie free proxy blackd'a, przeanalizuj pakiety i sam się tego dowiedz :> Ostatnio edytowany przez piotrek1000 - 16-01-2007 o 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 02 2004
Wiek: 36
Posty: 292
|
![]() Klucze RSA używane przez tibię:
p = 14299623962416399520070177382898895550795403345466 15321747051608293473758277603888296721338620460067 41453928458538592179906264509724520840657286865659 28113 q = 76309791959704047218912018477920021255354012927791 23937207447574596692788513647179235335529307251350 57072840737370556470887176203301709680991031521288 4101 d = 46730330223584118622160180015036832148732986808519 34467521055526294025873980576686022461064691960586 02063280243267033616301098884178392419595075722472 84807035235569619173792292786907845791904955103601 65282251912190836718788550927002538864170082173534 52220879405783812108791168230137768089757668518290 20659073 Gdyby to był smog napisałbym "pierwszy" ignorując fakt, że te klucze są prosto z źródeł OTSa. ![]() PS. Forum dodaje spacje wewnątrz tych maleńkich liczb.
__________________
![]() Ostatnio edytowany przez Gniew Mroku - 16-01-2007 o 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() ok, ale jaką będzie miał strukture pakiet który mówi serverowi żeby np. przesunął przedmiot z punktu A w B.
|
![]() |